TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Heeft iedereen ook al de kriebels!?!
Pages (3): « 1 [2] 3 »
| quote: |
| Originally posted by Miss Proximus ja LOL..net als toen ze landskampioen waren...fijn om je dood in ogen te zien als je heel hard voor de galloperende paarden uitrent ![]() maar t was w�l gezellig |
)
echt super koel, wat was het gezellig op stadhuisplein erna
en dan nu van die duisters winnen, 8 mei gaat er gefeest worden in rotterdam. 
TWENTE HOOLIGANS OLE OLE OLE
| quote: |
| Originally posted by !_PeTrUs_! TWENTE HOOLIGANS OLE OLE OLE |
| quote: |
| Originally posted by Jappio ik weet zkr dat dat dan ook zo zal gaan als we daar weer met 100.000 man op het stadhuisplein staan! (2 x ) |
| quote: |
| Originally posted by Joost008 Hoezo 2 keer dan |
)
| quote: |
| Originally posted by Jappio Ja, klopt inderdaad niet helemaal nee.. Ik bedoel hier dan ook 3 X (Uefa cup, Landskampioen, Excelsior kampioen ) |
| quote: |
| Originally posted by tijs08 LOL oja en tot gielen dan.. te zien aan je sig |
[off topic mode] Zie dit: Dance Again....
23 mei - Pacha - Rank 1
[/off topic mode]
dat word me weer een feestje, niet normaal
Maar eerst eens Gielen checken
| quote: |
| Originally posted by tijs08 [off topic mode] Zie dit: Dance Again.... 23 mei - Pacha - Rank 1 [/off topic mode] dat word me weer een feestje, niet normaal Maar eerst eens Gielen checken |
| quote: |
| Originally posted by Jappio Ja, klopt inderdaad niet helemaal nee.. Ik bedoel hier dan ook 3 X (Uefa cup, Landskampioen, Excelsior kampioen ) |

Kan het me niet echt voorstellen
| quote: |
| Originally posted by Jappio Ja, klopt inderdaad niet helemaal nee.. Ik bedoel hier dan ook 3 X (Uefa cup, Landskampioen, Excelsior kampioen ) |
Feyenoord was gewoon beter dan die boeren en dan die stomme van bommel, wat een idioot zeg. Een onterechte strafschop. Maar wees gerust: ajaks en psv laten punten liggen en feyenoord word dan gewoon de terechte kampioen, met de uefacup trophy natuurlijk.
| quote: |
| Originally posted by Nook Feyenoord was gewoon beter dan die boeren en dan die stomme van bommel, wat een idioot zeg. Een onterechte strafschop. Maar wees gerust: ajaks en psv laten punten liggen en feyenoord word dan gewoon de terechte kampioen, met de uefacup trophy natuurlijk. |
| quote: |
| Originally posted by raoel Yeah dream on !!!! PSV heeft vandaag terrecht gewonnen. Zoals ik het in stadion zag was het idd geen pingel. Maar er waren al meerdere lichte overtredingen gemaakt. Dan blijft het altijd een optelsom. |
| quote: |
| Originally posted by Joost008 AJAX KAMPIOENUHHH |
| quote: |
| Originally posted by Blik maak daar maar 1 keer van, feyenoord is nu kansloos voor het kampioenschap en excelsior heeft het de laatste tijd ook een beetje verneukt. |
Maar ff over Excelsior.. Volgens mij krijgen we Zwolle nog uit, en RBC heeft ook nie echt een makkelijk programma (volendam, heracles, die allebei nog meedoen voor nacompetie..) Dus volgens mij ligt alles nog open..
| quote: |
| Originally posted by Nook optelsom? je bedoelt ramzi die zich steeds liet vallen. die had ook geel moeten hebben. |
OK
Studio sport gezien.
- PSV terrecht gewonnen.
- Geen buitenspel bij doelpunt
- PSV komt goed weg bij kopbal op paal
- De overtredingen:
Het was geen pingel maar het is wel een optelsom. Hands van 3,14-air bij die corner. Het heel makkelijk gaan liggen van Ramzi, maar het handje van EMMERton was er wel. en dan nog een gewoon duel met Ramzi waar helemaal niets aan de hand was, maar wel 2 spelers tegen Ramzi.
Die gingen er aan vooraf.
Dan komt paauwe niet met een schouderduw maar met een bodycheck waar een ijshockey speler U tegen zegt (geen schwalbe van V Bommel). Opzich geen pingel maar het publiek beinvloed de scheids en er gaan al 2,3 overtredingkjus aan vooraf.
OK dan is het nog steeds geen pingel, maar zo werkt het wel voor de (overigens zeer slecht fluitende) scheids.
Nikiforov:
hij trekt heel lichtjes aan de arm van tomasson. tomasson maakt hier een schwalbe. als hij gewoon doorloopt tikt ie um misschien erin.
We moeten wel objectief blijven kijken jongens.
Niki raakt tomasson maar amper aan maar valt als een stervende zwaan.
Emmerton doet bijna precies hetzelfde bij Ramzi en die gaat er dan ook bij liggen.
Spelers als V bommel, V Hodedonk, Ramzi Tomasson en Machlas maken heel vaak van die overdreven buitenlingen. Ze moeten daar gewoon mee ophouden. De ene keer naai jij iemand, de andere keer naaien ze jou.
Ik hoor hier alleen maar iets van schwalbes van PSV en van den Herik zet Machlas ontzettend in de zeik.
Maar ik denk dat Feijenoord zelf de club is met de 2 grootste zwanen in het team. Dat dan in de persoon van Van Hooijdonk en Tomasson, overigens de 2 beste spitsen in de NL'se competitie (samen met alback)
| quote: |
| Originally posted by raoel OK Studio sport gezien. - PSV terrecht gewonnen. - Geen buitenspel bij doelpunt - PSV komt goed weg bij kopbal op paal - De overtredingen: Het was geen pingel maar het is wel een optelsom. Hands van 3,14-air bij die corner. Het heel makkelijk gaan liggen van Ramzi, maar het handje van EMMERton was er wel. en dan nog een gewoon duel met Ramzi waar helemaal niets aan de hand was, maar wel 2 spelers tegen Ramzi. Die gingen er aan vooraf. Dan komt paauwe niet met een schouderduw maar met een bodycheck waar een ijshockey speler U tegen zegt (geen schwalbe van V Bommel). Opzich geen pingel maar het publiek beinvloed de scheids en er gaan al 2,3 overtredingkjus aan vooraf. OK dan is het nog steeds geen pingel, maar zo werkt het wel voor de (overigens zeer slecht fluitende) scheids. Nikiforov: hij trekt heel lichtjes aan de arm van tomasson. tomasson maakt hier een schwalbe. als hij gewoon doorloopt tikt ie um misschien erin. We moeten wel objectief blijven kijken jongens. Niki raakt tomasson maar amper aan maar valt als een stervende zwaan. Emmerton doet bijna precies hetzelfde bij Ramzi en die gaat er dan ook bij liggen. Spelers als V bommel, V Hodedonk, Ramzi Tomasson en Machlas maken heel vaak van die overdreven buitenlingen. Ze moeten daar gewoon mee ophouden. De ene keer naai jij iemand, de andere keer naaien ze jou. Ik hoor hier alleen maar iets van schwalbes van PSV en van den Herik zet Machlas ontzettend in de zeik. Maar ik denk dat Feijenoord zelf de club is met de 2 grootste zwanen in het team. Dat dan in de persoon van Van Hooijdonk en Tomasson, overigens de 2 beste spitsen in de NL'se competitie (samen met alback) |
whehe dit is humor 

| quote: |
| Originally posted by raoel Maar ik denk dat Feijenoord zelf de club is met de 2 grootste zwanen in het team. Dat dan in de persoon van Van Hooijdonk en Tomasson, overigens de 2 beste spitsen in de NL'se competitie (samen met alback) |
| quote: |
| - PSV terrecht gewonnen. - Geen buitenspel bij doelpunt - PSV komt goed weg bij kopbal op paal |
| quote: |
Het was geen pingel maar het is wel een optelsom. |
| quote: |
| Dan komt paauwe niet met een schouderduw maar met een bodycheck waar een ijshockey speler U tegen zegt (geen schwalbe van V Bommel). Opzich geen pingel maar het publiek beinvloed de scheids en er gaan al 2,3 overtredingkjus aan vooraf. |
| quote: |
| We moeten wel objectief blijven kijken jongens |
| quote: |
| Spelers als V bommel, V Hodedonk, Ramzi Tomasson en Machlas maken heel vaak van die overdreven buitenlingen. Ze moeten daar gewoon mee ophouden. De ene keer naai jij iemand, de andere keer naaien ze jou. |
| quote: |
| Ik hoor hier alleen maar iets van schwalbes van PSV en van den Herik zet Machlas ontzettend in de zeik. Maar ik denk dat Feijenoord zelf de club is met de 2 grootste zwanen in het team. Dat dan in de persoon van Van Hooijdonk en Tomasson, overigens de 2 beste spitsen in de NL'se competitie (samen met alback) |
| quote: |
| Originally posted by Jappio Komop zeg.. Als we het dan toch over objectief hebben.. En bovendien als je het dan toch over schwalbes hebt bij feyenoord, dan zou ik toch eerder naar leonardo (1) kijken, die kan het namelijk wel.. Lator!!!! |
| quote: |
| Originally posted by Nook ik zie die leo helemaal geen schwalbes maken de laatste tijd. volgens mij is ie dat wel een beetje verleerd. |
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.