TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Line-up Qlubtempo: Hardstyle Weekend 31mei/1juni
Pages (3): « 1 [2] 3 »
bas(vh) en ik gaan (hoogstwaarschijnlijk) ook.. de zaterdag..
ik moet alleen nog wat regelen met ouders en geld (maar dat komt (hopelijk) wel allemaal goed!
)
Zoals het er nu naar uitziet ben ik zaterdag ook van de partij
Ik gaat naar alle waarschijnlijkheid met Kolkiewolkie ook op zaterdag
Wordt dan 2 grote feetsen achter elkaar in HMH
Qontact
Qlubtempo
Me heeft er zekerz wel zin in 
lol @ bellie 
Sja dis er weer 1 waar k heen moet gok k zo.. komt uit kwa hertentamens enzo.. line up is harde plassert style..
ik hoor nu dat de vrijdag editie gecancelled is..
als dat waar is zou misschien de line-up ook veranderen??
ach ja.. ik was toch van plan om naar de zaterdag editie te gaan.. nu wel snel zijn met kaart kopen voordat ze weg zijn 
| quote: |
| Originally posted by TimeportE ik hoor nu dat de vrijdag editie gecancelled is.. als dat waar is zou misschien de line-up ook veranderen?? ach ja.. ik was toch van plan om naar de zaterdag editie te gaan.. nu wel snel zijn met kaart kopen voordat ze weg zijn |
| Originally posted by Joost008 Vrijdag 31 Mei DJ Arne L2 Vs. Mirko Milano |
| Originally posted by TranceFool waar hebbie dat gelezen dan??? staat namelijk niks op de site |
| Originally posted by tijs08 kaarten zijn � 35 per avond ik geloof dat het � 65 is voor twee avonden en als je nog in het bezit was/bent van een kaartej van QT 10 die nog in de Hemkade zou worden gehouden... dan kun je die inleveren vor een speciale 2-day pass!! ![]() had ik toen toch maar een kaartje gehaald |
godver de godver, shit q-dance.....de vrijdag is inderdaad gecancelled
BEEEEEEEEEEEEETER komt DJ Mirko Milano en DJ Arne L 2 en Daniele Mondello naar de zaterdag!
laterz
Vin dit ook kankergenaaid
!!!!!
Zoveels te keer dat ze met QT ons naiien. Weer veel beloven en niet nakomen. Wou ik gister beide kaartjes halen kon het dus idd niet. Dan maar alleen zaterdag zal ook wel phat worden 
Ik heb nog een kaartje van QT #10. Dus ik vind het nog niet zo heel erg. Ik krijg nu VIP toegang + 10 consumptie bonnen! 
Maarja eerst maar eens even zien of ze dat na gaan komen!
Dat is altijd maar de vraag bij Q-dance......
Ik weet dat het een dochteronderneming van ID&T is maar volgens mij hebben ze nog wel hun eigen organisatie. En als dat zo is beginnen ze steeds meer op ID&T te lijken met die VaGoW_ dingen die mis gaan.
Ach ja......
| Originally posted by mido Ik heb nog een kaartje van QT #10. Dus ik vind het nog niet zo heel erg. Ik krijg nu VIP toegang + 10 consumptie bonnen! ![]() |
| Originally posted by Remy D Wat een lijer zeg. |
| Originally posted by SpeakerfreaK LMAO hier zit ook een lijer |

Fuck zeg ik wilde dus die vrijdag, want die zondag heb ik competitie :S dus weer een mooi feestje voor me neus voorbij
Erg Jammer

| Qlubtempo Wegens de overweldigende reacties op de Qlubtempo van zaterdag 1 juni en de matige reacties op de Qlubtempo van vrijdag 31 mei hebben wij besloten het feest van vrijdag niet door te laten gaan en al onze aandacht op de zaterdag te richten en daar dus v�l gas voor te gaan. De mensen die voor vrijdag een kaart hebben gekocht, kunnen hem nu op zaterdag gebruiken. Als je dan niet kan, stuur dan je kaartje op en dan krijg je je geld terug! De mensen met een QlubTempo #10 kaartje kunnen uiteraard op de zaterdag daarmee naar binnen en krijgen aldaar een aparte VIP ingang en 10 Consumptiemunten. Wij vinden het zelf het ergst van iedereen, maar als de interesse minimaal is voor de vrijdag en voor zaterdag het omgekeerde geldt, kun je beter alleen voor de zaterdag gaan. Het is voor niemand leuk als er op vrijdag een lage opkomst is in een zaal waar 6000 bezoekers inkunnen.. |
wehehe no offence naar de anderen maarreuh PRACHTIG 

Mij boeit het nie echt eigenlijk dat ze vrijdag geskipped hebben, zou toch al op zaterdag gaan.
Hopelijk veranderen ze alsnog de line-up, wil Kai Tracid toch wel erg graag zien in HMH (zekerz na Trance And Acid played by Marco V @ Qontact
)
Die gast is echt de konings DJ, maar kan iig Dana eindelijk eens live aanschouwen!!!
Ik ga trouwens van de week ff kaarten halen Kolkiewolkie...
Weet iemand of je die kaarten ook bij FRS (Free Record Shop) kan halen?
Wil er morgen zowiezo ff langs om album van Rank 1 te checken (zou toch 29 april gereleased worden???)
Op flyer die bij Qontact lagen staan wel wat adresjes enzo, maar das nie echt hier in de buurt en onderaan staat wel FRS genoemd, maar weet het dus nie zeker, iemand die dit weet???
| Originally posted by Dr. Kuipers Weet iemand of je die kaarten ook bij FRS (Free Record Shop) kan halen? Wil er morgen zowiezo ff langs om album van Rank 1 te checken (zou toch 29 april gereleased worden???) Op flyer die bij Qontact lagen staan wel wat adresjes enzo, maar das nie echt hier in de buurt en onderaan staat wel FRS genoemd, maar weet het dus nie zeker, iemand die dit weet??? |
| Originally posted by Blik release van rank 1 album is uitgesteld tot 13 mei.... |

| Originally posted by Dr. Kuipers Hmmmmmm, das wel weer minder ![]() Maar moet toch echt weten of ze bij FRS kaarten voor Qlubtempo hebben. Anders ga ik morgen eigenlijk voor niks weer half uur in de trein naar Hengelo...... |
OK, THX!
Ben dus vanaf morgen in het bgezit van kaarten, volgens mij kan er inmiddels ook wel ff een meating thread gemaakt worden...
Trancefool, Daniele Mondello draait geen hardhouse. Hij draait zwaar stampende dampende spetterende italiaanse hardstyle. Niet normaal bruut. Maar ik heb ook een set gehoord dat ik dacht van, dit is het allemaal net niet. Je moet het maar net treffen met die gast.
Ciao.