TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Monday Bar: Carl Cox @ Gamla tryckeriet, 15 september
Pages (3): « 1 [2] 3 »
Den h�r festen kommer inte bara att handla om Carl Cox. Vi ska f�rs�ka g�ra den till det maffigaste vi n�gonsin gjort med ljud, ljus mm. Lokalen �r helt fantastisk. Jag kan inte p�minna mig n�gon fest med s� bra f�ruts�ttningar att bli riktigt cool! Vi f�r lixom passa p� n�r vi har den kanske st�rsta dj:n alla kategorier i Sverige..
Vad g�ller laser s� �r det ingen som beh�ver oroa sig. Vi har tillst�nd fr�n str�lskyddsintitutet och kommer att f�lja alla s�kerhetsbest�mmelser... Det kommer att bli helt makal�st.. jag lovar!
/Staffan, Monday Bar
| quote: |
| Originally posted by Laszlo Det �r Kalles personligt handplockade warm-up-dj. Heter man Carl Cox s� g�r man i stort sett som man vill och drar med sig en egen warmup =) F�ruts�ttningarna f�r att detta ska komma bli en hejdundrans fest �r med andra ord perfekta... |
| Originally posted by Jeremy H D�r ser man! Aldrig h�rt hans namn i samband med Cox spelningar bara, men som du s�ger s� brukar dom v�lja warmup med omsorg f�r attt f�ruts�ttningarna ska vara p� topp |
Biljetter bokade f�r mig och en polare!

| Originally posted by MondayBar |

Biljett k�pt! ![]()
tror att det blir av faktiskt. det blir ingen sweta-meetup?
| Originally posted by lacksesepsotygh tror att det blir av faktiskt. det blir ingen sweta-meetup? |
GAWSH FRIGGING DAMN!
Grattis Christian! �vertygad om att du v�lter st�llet lagom tills Kalle �ntrar och manglar �ver alla!
20 �r tr�kigt... Haha!
Undrar samma som Laszlo.. n�n som har f�rfest av n�t slag? 
vi ses d�r
tror inte s� m�nga �r d�r s� tidigt p� kv�llen.. b�ttre att folk f�rs�ker h�lla sig l�ngst fram hela kv�llen s� kan man dra ihop alla och ta en snabb bild
fan.. polaren jag skulle p� carl cox med �r inte i stan d�. fan, ska man fara sj�lv?
Kliver ocks� upp fr�n graven f�r det h�r, kommer bli grymt!
Dax f�r roll call!
Amnezia + 2
Christian �.
dj_hysterix
Integer +1
Jeremy H
Laszlo
mr_fisken
rawbound + 1
Rikard
SteveTranz4ever
Vizay
N�n mer? ![]()
inte f�r att dom �r s� aktiva men jag vet att dom kommer Kvicket och Cham
Amnezia + 2
Christian �.
dj_hysterix
Integer +1
Jeremy H
Laszlo
mr_fisken
rawbound + 1
Rikard
SteveTranz4ever
Vizay
Kvicket
Cham
Amnezia + 2
Christian �.
dj_hysterix
Integer +1
Jeremy H
Laszlo
mr_fisken
rawbound + 1
Rikard
SteveTranz4ever
Vizay
Kvicket
Cham
olov +1
Det �r f*n inte l�ngt kvar... b�rjar bli pirrigt nu.
snart �r det dags!
h�r har ni lite sets fr�n kalle kula att tanka hem s� ni kommer i r�tt st�mning!
OUUUUUUUUFFFFFFF!! oh yes oh yes oh yes...
ftp://kalle:[email protected]:10201/
| Originally posted by Laszlo snart �r det dags! h�r har ni lite sets fr�n kalle kula att tanka hem s� ni kommer i r�tt st�mning! OUUUUUUUUFFFFFFF!! oh yes oh yes oh yes... ftp://kalle:[email protected]:10201/ |
| Originally posted by jofawe KUIIIIKEN att jag klickade � lyssnade p� det fr�n space .. JAG missar verkligen �rets fest! |
| Originally posted by Laszlo varf�r kan du inte komma d�? f� ett G&D-infall och h�ng med upp! stockholmsplanet lyfter 1430 imorgon, be till gudarna att skiten inte kraschar bara! |
| Originally posted by jofawe Jag har inte r�d .. enkelt problem va? Men.. vad �r v�l en bal p� slottet? Btw.. de har tagit bort alla dash q400 som var i trafik, det g�r bara boeing 737 mellan v�xj� � sthlm nu |

| Originally posted by Laszlo men vafan....l�na cash! steve har tv� biljetter till salu...kom igen. jag bjussar p� den f�rsta drinken! |
| Originally posted by jofawe Sorry .. jag m�ste prioritera bort denna festen |
N�gon som vill k�pa biljett? Kompis bangar...