TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Amerikaanse blockbusterseries
Pages (2): « 1 [2]
| quote: |
| Originally posted by Bertn -Sopranos: blijft na 6 seizoenen UBERzalige TV. Jammer dat er maar 1 aflevering meer volgt voordat de serie er voorgoed mee stopt |
| Originally posted by CygnusX Maar is het verhaal niet zo dat er een 2e seizoen zou moeten volgen? |
Maar er is hoop, de acties van de kijkers ( oa het opsturen van 100'en kg noten (nuts) naar de programmadirecteur; diegene die de laatste aflevering gezien hebben begrijpen het wel) hebben ervoor gezorgd dat de zender het allemaal opnieuw bekijkt.
)
| Originally posted by CygnusX Maar is het verhaal niet zo dat er een 2e seizoen zou moeten volgen? |
Prison Break > Heroes > Lost
24 helaas nog niet gezien.
Misschien al ergens vermeld, maar er zouden nog een reeks gelijkaardige series op het punt staan hier binnekort ingevoerd te worden (Jericho bvb.), ben benieuwd 
edit: Family Guy blijft weliswaar onklopbaar 
humo heeft eind vorig jaar zo eens een overzicht gegeven van alle series die dit jaar nog naar belgi� kwamen. misschien staat dat nog ergens op hun website, het waren er alleszins behoorlijk veel.
Heeft iemand trouwens al Battlestar Galactica gezien? De media prijst die serie alvast al de hemel in...
en @ Real: in de USA wordt volgende week s06e21 uitgezonden, en das de ALLERlaatste ooit.
NooooOOOoooOOOoooo
| Originally posted by Real NooooOOOoooOOOoooo |
| Originally posted by Xilver /point /laugh Nu soit, kheb Sopranos nooit gezien, maar als de serie echt finaal gedaan is, ga ik de dvd-boxen wel kopen. |
In de zomer komt trouwens Vanished op KanaalTwee. Een kruising tussen 24 en The Da Vinci Code.. Het is wel wat "platter" dan 24, maar toch vermakelijk..
Serie is wel na 13 episodes afgevoerd geweest in USA, de laatste afleveringen waren zelfs enkel via webstream te bekijken.. (die finale heb ik trouwens daardoor nog niet eens bekeken..)
Band of Brothers, spielberg is schijnt bezig aan opvolger, alle tis niet echt nen opvolger want ditmaal gaat het rodn de gevechten in the southern pacific, hier kijk ik wel nog naar uit.
/thread
24 is sterk 
| Originally posted by Bertn Heeft iemand trouwens al Battlestar Galactica gezien? De media prijst die serie alvast al de hemel in... |
)
| Originally posted by Eagle` Band of Brothers, spielberg is schijnt bezig aan opvolger, alle tis niet echt nen opvolger want ditmaal gaat het rodn de gevechten in the southern pacific, hier kijk ik wel nog naar uit. /thread |

| Originally posted by FCB_Fanatic VET !!!! als die het niveau haalt van Band Of Brothers is dat weer een reeks om naar uit te kijken ![]() afgelopen zondag trouwens eenns naar Battlestar Galactica gekeken, khad er al veel goeds van gehoord, maar mij heeft het nog niet volledig kunnen overtuigen. |
De graphics zagen er voor een serie echt wel h��l goed uit, en het hele production design had toch een zeker oldskool gevoel. Dus op dat gebied zit het voor mij al helemaal goed. Ik heb alleen maar flarden uit de oude reeks gezien, dus van die vergelijking heb ik ook al niet t� veel last.
Voor zover dat ik het na 1 aflevering kan zeggen doet dit mij heel erg denken aan een andere en enorm ondergewaarde sci-fi reeks uit de 90's, ""Space Above & Beyond". 
| Originally posted by Jasperovitsj Voor zover dat ik het na 1 aflevering kan zeggen doet dit mij heel erg denken aan een andere en enorm ondergewaarde sci-fi reeks uit de 90's, ""Space Above & Beyond". |
Haja Band Of Brothers; dat heb ik wel gevolgd. Wat een geniale 'serie' was dat 
June 6, 2007
To the Fans of Jericho:
Wow!
Over the past few weeks you have put forth an impressive and probably unprecedented display of passion in support of a prime time television series. You got our attention; your emails and collective voice have been heard.
As a result, CBS has ordered seven episodes of �Jericho� for mid-season next year. In success, there is the potential for more. But, for there to be more �Jericho,� we will need more viewers.
A loyal and passionate community has clearly formed around the show. But that community needs to grow. It needs to grow on the CBS Television Network, as well as on the many digital platforms where we make the show available.
We will count on you to rally around the show, to recruit new viewers with the same grass-roots energy, intensity and volume you have displayed in recent weeks.
At this time, I cannot tell you the specific date or time period that �Jericho� will return to our schedule. However, in the interim, we are working on several initiatives to help introduce the show to new audiences. This includes re-broadcasting �Jericho� on CBS this summer, streaming episodes and clips from these episodes across the CBS Audience Network (online), releasing the first season DVD on September 25 and continuing the story of Jericho in the digital world until the new episodes return. We will let you know specifics when we have them so you can pass them on.
On behalf of everyone at CBS, thank you for expressing your support of �Jericho� in such an extraordinary manner. Your protest was creative, sustained and very thoughtful and respectful in tone. You made a difference.
Sincerely,
Nina Tassler
President, CBS Entertainment
P.S. Please stop sending us nuts 
==================================================================
Extra afleveringen bevestigd
; maar een echt einde zal het weer niet zijn aangezien ze het kunnen verlengen bij genoeg kijkers.
Oei ge mist veel US series. waarschijnlijk omdat ze hier nog niet vertoond zijn.
mijn top 10
1. The Shield (vooral seizoen 5)
2. The Office (US)
3. The Wire
4. Heroes
5. Lost
6. South Park
7. Band of Brothers
8. Battlestar Galactica
9. Day Break
10. Outer Limits
Prison Break en 24 komen er zelfs niet in omdat ze op een veel te simpele manier spanning en diepte proberen op te wekken. Telkens komen er ogenschijnlijk onoverkomelijke problemen op de proppen die dan toch heldhaftig worden opgelost. Ge kunt discussieren dat dit in heroes ook zo is maar daar is het toch veel minder voorspelbaar en minder Amerikaans gebracht.
Lost en 24 volg ik al vanaf seizoen1. PB en Heroes ben ik gaan kijken na en n.a.v. de vele reacties hier op het forum.
Afgelopen seizoen vond ik PB toch wel het meest entertaining en ik kijk erg uit naar het volgende seizoen! Lost blijft ook leuk, al is de nieuwigheid er wel vanaf en de spanning minder. Heroes en 24 zijn als een lekker tussendoortje; niet erg om dat een dag of wat later te kijken.
| Originally posted by Moisture Oei ge mist veel US series. waarschijnlijk omdat ze hier nog niet vertoond zijn. |