TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Welke track doet u een zaal verlaten?
Pages (2): « 1 [2]
| quote: |
| Originally posted by FredNova Bj�rn Svin - Mand Over Bord |
En buiten de zaal geeft Miss Belgie je een koffer met 2 miljoen euro.
Svenson & Gielen - Beauty of Silence
nooit begrepen wat mensen daar zo goed aan vonden
+ zowat alle producties van Ti�sto, exclusief remixen
Eender welke mannelijke vocal.
| Originally posted by Config ik vond dat destijds nog geen misse plaat, zo'n catchy ding |
Alles van Fedde Le Grand, Bob Sinclar, David Guetta...
| Originally posted by TOR Eender welke mannelijke vocal. |
Gigi d'agostino boven alles
Benny Benassy.. kreeg echt kippevel -uit degout- alsk die hoorde op ILT (al behoorlijk aantal jaar terug). Was dan ook wel bij 2 many sukkels verzeild geraakt dus dat was op zich er om vragen.
Junk project control vink nog steeds een goei plaat trouwens
. Steekt goed in elkaar vindk, wel teveel gehoord uiteraard.
| Originally posted by Devilex Alles van Fedde Le Grand, Bob Sinclar, David Guetta... |
| Originally posted by DeZmA Gigi d'agostino boven alles Benny Benassy.. kreeg echt kippevel -uit degout- alsk die hoorde op ILT (al behoorlijk aantal jaar terug). Was dan ook wel bij 2 many sukkels verzeild geraakt dus dat was op zich er om vragen. |
enkel gehoord tijdens ' passeren, pjieuw
Ti�sto - traffic. Die plaat werkt als een magneet voor johnys en marginalen. En als er iets is dat ik niet kan verdragen, dan zijn het wel johnys en marginalen.
| Originally posted by Bertn Ti�sto - traffic. Die plaat werkt als een magneet voor johnys en marginalen. En als er iets is dat ik niet kan verdragen, dan zijn het wel johnys en marginalen. |
| Originally posted by Transfusion Even vragen, welke nr's kent u allemaal van Fedde le Grand? |
| Originally posted by Devilex Put Your Hands Up For Detroit, en Wheels In Motion dat wel iets betere vocals bevat maar toch nog steeds onderdrukt wordt door die verdomde elektrogeluidjes. |
Ben jij dat, FUSyke?
Haha.
| Originally posted by FenixStyle En datzelfde geldt ook voor Adagio For Strings. Als ik terugdenk aan de eerste keer dat ik die live hoorde tijdens AvB @ CityParade 2004, man man |
jonas steur - second turn?
lol gaat een ander forum zoeke ...
Hoor je het Greg? Zoek een ander forum man!
| Originally posted by reep jonas steur - second turn? lol gaat een ander forum zoeke ... |
Castamara, Second Turn,... zijn net als de producties van Dj Shah en consorten net iets te eenvoudig en te toegankelijk om te kunnen boeien.
Oei, dat zal weer hard aankomen voor enkele fans.
Ik ga Phrenetic System - After The Meteor nog eens opleggen ![]()
| Originally posted by Progrez Castamara, Second Turn,... zijn net als de producties van Dj Shah en consorten net iets te eenvoudig en te toegankelijk om te kunnen boeien. |
hoort 
Kindred Spirits - Plus ultra (Icone remix)
Het is genoeg geweest 
| Originally posted by Progrez Castamara, Second Turn,... zijn net als de producties van Dj Shah en consorten net iets te eenvoudig en te toegankelijk om te kunnen boeien. |