TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Niet elektronische muziek
Pages (3): « 1 [2] 3 »
der straks nog naar http://www.discogs.com/release/535335 geluisterd
'Shine On You Crazy Diamond' echt een super lied!
iemand die de trance versions al heeft gehoord: http://www.discogs.com/release/664905 ?
| quote: |
| Originally posted by Ataraxya der straks nog naar http://www.discogs.com/release/535335 geluisterd 'Shine On You Crazy Diamond' echt een super lied! ![]() iemand die de trance versions al heeft gehoord: http://www.discogs.com/release/664905 ? |

| quote: |
| Originally posted by Gladius omdat ik zo weinig van u2 ken ga ik 'ns wat cd's checken. u2 liefhebbers, wat is zoal hun beste materiaal? |
| quote: |
| Originally posted by Remy D With or without you!! Geen twijfel mogelijk!! Sowieso 1 van de beste nummers aller tijden imo. All time top 3 plaat voor mij. |
One is ook de moeite waard.
Er staan ook nog prachtige nummers van U2 op deze dvd: (zeker het eind lied)
U2 ZOO TV Live From Sydney LE 2006
> U2 
Rock is nooit mijn goesting geweest, teveel gefocust op emotioneel gezeik en te weinig op het maken van deftige muziek.
Black Metal daarentegen profiteert optimaal van de technisch veel sterkere gitaristen en drummers, de vocals zijn maar bijkomstig (de meeste mensen verstaan er toch geen kl*ten van, zelfs al is het in een bekende taal): 7 minuten chaos en mayhem, gevolgd door een panfluitbreakdown, zalig.
Folk Metal en 'Viking' Metal is ook nog wel nice, daar zitten nog wel interessante lyrics in. (Scandinavische mythologie vaak)
Combinatie van meesterlijke muzikanten en knappe vocals: Cruachan - Folk-Lore
580 instrumenten op 1 cd ffs!
| quote: |
| Originally posted by Antony voor mij tselfste, verder vonnek het album All that you can't leave behind ook sterk met onder andere Beautiful day en Walk on. Van die tijd heb ik ook de live DVD @ slane castle. Machtige momenten One is ook de moeite waard. |

Bono is een mietje die in 10 jaar niks origineels gedaan heeft 
En ik ben zelf een Ier! 
2 nieuwe StuBru nummers die mijn aandacht trokken in de laatste week:
Samim - Heater. Minimal techno met accordeon
Eigenlijk hoort deze hier niet thuis.
Videoclip: http://www.youtube.com/watch?v=le860Jd-FqI
De nieuwe van Linkin' Park: Bleed It Out. Erg vet 
Videoclip: http://www.youtube.com/watch?v=OnuuYcqhzCE
| quote: |
| Originally posted by CygnusX Samim - Heater |
Het verbaast me dat je die Samim nu pas voor het eerst hoort, want dat nummer terroriseert al een maand of 2 de radiozenders 
| quote: |
| Originally posted by Jasperovitsj Het verbaast me dat je die Samim nu pas voor het eerst hoort, want dat nummer terroriseert al een maand of 2 de radiozenders |
Ik ben het nummer helemaal nog niet beu, maar ik heb ook nog geen 5 keer gehoord.
| quote: |
| Originally posted by Jasperovitsj Het verbaast me dat je die Samim nu pas voor het eerst hoort, want dat nummer terroriseert al een maand of 2 de radiozenders |
elke dag paar keer gespeeld op topradio!
zeker tss 8 en 9 tijdens morningman 
Die heater is wel een mega catchy ding zeg.. het zou niet mogen maar ik vind de track al precies een beteke beter dan de eerste keren dak die hoorde.. Maar toch nog ruim onvoldoende om met andere platen te concurreren 
HEATER
IS
EEN
KUTPLAAT
| quote: |
| Originally posted by Xilver HEATER IS EEN KUTPLAAT |
| quote: |
| Originally posted by Xilver HEATER IS EEN KUTPLAAT |
| quote: |
| Originally posted by Devilex Zal nog niet zijn zeker, precies een plaat van een troep zigeuners. En zeggen dat deze plaat momenteel bom is in de doorsnee Belgische club. |
| quote: |
| Originally posted by FUSyke Die plaat is op vele plaatsen bom. |
Je moet dat allemaal in z'n context zien he. Er zit hier waarschijnlijk geen enkele BeTA die niet zou losgaan op deze plaat in Ibiza. Daar wordt je immers gewoonweg meegezogen in de sfeer. En dan ga je die plaat al gauw anders bekijken. 
Het wil toch niet zeggen dat je op eender welke zeikplaat moet staan meedansen alware het je lievelingsplaat omdat de massa rondom jou erop losgaat?
| quote: |
| Originally posted by Devilex Het wil toch niet zeggen dat je op eender welke zeikplaat moet staan meedansen alware het je lievelingsplaat omdat de massa rondom jou erop losgaat? |
| quote: |
| Originally posted by Devilex Jaja de tijden van Sunset On Ibiza en Caf� del Mar zijn ver weg precies |

| quote: |
| Originally posted by Blue Sky 99 Er zit hier waarschijnlijk geen enkele BeTA die niet zou losgaan op deze plaat in Ibiza. |
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.