TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Avondje uit met SuperSjinees
Pages (2): « 1 [2]
| quote: |
| Originally posted by Optimus ze was nog slim ook, ze zou net afstuderen in Civiele Techniek (wat dat ook moge zijn) aan de Uni hmmmm Linda geilllllllllllllllll ![]() ![]() |
| quote: |
| Originally posted by SnuggLe Studeerde ze in Enschede of niet??? Want dan ken ik haar misschien wel.... De Enschedeploeg moest werken bij de TMF-awards, daar werk ik ook. Greetz, SnuggLe |
misschien was het wel die Linda van hier!!! 
wij waren ook tent uit gekickt omdat maat van me een spijltje van de trap gesloopt had, uitsmijter was HELEMAAL over de rooie, en wij zo van: rustig maar, we gaan al!!! ik wou eerst mn biertje ff opdrinken, sloeg ie uit mn hand
gingen we jas ophalen, moesten we onze kaartjes aan m geven & buiten wachten... opvallend feit: de man met de cola was er niet uitgekickt, maar ja, die was toen in zn eentje, dus die kwam ook maar mee...
over HQ: weinig kans, vrijdagen komen mij vaak niet goed uit, moet werken zaterdagjes...
| quote: |
| Originally posted by Gekhous misschien was het wel die Linda van hier!!! ![]() wij waren ook tent uit gekickt omdat maat van me een spijltje van de trap gesloopt had, uitsmijter was HELEMAAL over de rooie, en wij zo van: rustig maar, we gaan al!!! ik wou eerst mn biertje ff opdrinken, sloeg ie uit mn hand gingen we jas ophalen, moesten we onze kaartjes aan m geven & buiten wachten... opvallend feit: de man met de cola was er niet uitgekickt, maar ja, die was toen in zn eentje, dus die kwam ook maar mee...over HQ: weinig kans, vrijdagen komen mij vaak niet goed uit, moet werken zaterdagjes... |
mwhehehe, dit was een gedenkwaardige avond
Theesaus, heb je dat wijf nou echt weer gezien op Innercity?
hehehe, als ik leip ben, dan kom ik niet zo snel op het idee om te posten op TA, meestal bekijk ik dan wat rustgevende sites 
Greetings,
Blighty
Ah nee, niet WEEEEEEEEEER oude draads 
Daar is die weer hoor
Ik heb dat verhaal van Opti al 3x gelezen, en elke keer lach ik me rot 
| quote: |
| Originally posted by Optimus mwhehehe, dit was een gedenkwaardige avond ![]() Theesaus, heb je dat wijf nou echt weer gezien op Innercity? |


)
| quote: |
Originally posted by Little Theseus Jij trapt ook overal in he kneus! (voor degenen die het niet snappen: op IC vertelde ik Optimus dat ik dat meisje was tegengekomen en zijn nummer had gegeven enz. bij de drankverkoop, omdat ze ook bij de drankverkoop op Mysteryland stond, waar hij haar zag maar ik niet helaas ![]() ![]() ) |

| quote: |
Originally posted by Little Theseus Jij trapt ook overal in he kneus! (voor degenen die het niet snappen: op IC vertelde ik Optimus dat ik dat meisje was tegengekomen en zijn nummer had gegeven enz. bij de drankverkoop, omdat ze ook bij de drankverkoop op Mysteryland stond, waar hij haar zag maar ik niet helaas ![]() ![]() ) |
| quote: |
| Originally posted by Optimus no brown bottle for you @ Qontact, mister ![]() |
| quote: |
| Originally posted by Little Theseus NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! mwhehe, ik heb dr vast een keer gezien toen bij de main maar dat weet ik dus echt niet meer voor de geest te halen. NERD! IK HEB MAS IN MN KOP! |
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.