TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Avondje uit met SuperSjinees
Pages (2): « 1 [2]


Posted by SnuggLe on Apr-14-2002 12:26:

quote:
Originally posted by Optimus
ze was nog slim ook, ze zou net afstuderen in Civiele Techniek (wat dat ook moge zijn) aan de Uni

hmmmm Linda geilllllllllllllllll


Studeerde ze in Enschede of niet???
Want dan ken ik haar misschien wel.... De Enschedeploeg moest werken bij de TMF-awards, daar werk ik ook.

Greetz,
SnuggLe


Posted by Opti on Apr-14-2002 12:36:

quote:
Originally posted by SnuggLe


Studeerde ze in Enschede of niet???
Want dan ken ik haar misschien wel.... De Enschedeploeg moest werken bij de TMF-awards, daar werk ik ook.

Greetz,
SnuggLe



uuuuuhhh, ze woonde in Delft dus ik d8 van niet, ze studeerde in Rdam geloof ik?


Posted by Gekhous on Apr-14-2002 14:26:

Exclamation

misschien was het wel die Linda van hier!!!

wij waren ook tent uit gekickt omdat maat van me een spijltje van de trap gesloopt had, uitsmijter was HELEMAAL over de rooie, en wij zo van: rustig maar, we gaan al!!! ik wou eerst mn biertje ff opdrinken, sloeg ie uit mn hand gingen we jas ophalen, moesten we onze kaartjes aan m geven & buiten wachten... opvallend feit: de man met de cola was er niet uitgekickt, maar ja, die was toen in zn eentje, dus die kwam ook maar mee...

over HQ: weinig kans, vrijdagen komen mij vaak niet goed uit, moet werken zaterdagjes...


Posted by Opti on Apr-14-2002 14:52:

quote:
Originally posted by Gekhous
misschien was het wel die Linda van hier!!!

wij waren ook tent uit gekickt omdat maat van me een spijltje van de trap gesloopt had, uitsmijter was HELEMAAL over de rooie, en wij zo van: rustig maar, we gaan al!!! ik wou eerst mn biertje ff opdrinken, sloeg ie uit mn hand gingen we jas ophalen, moesten we onze kaartjes aan m geven & buiten wachten... opvallend feit: de man met de cola was er niet uitgekickt, maar ja, die was toen in zn eentje, dus die kwam ook maar mee...

over HQ: weinig kans, vrijdagen komen mij vaak niet goed uit, moet werken zaterdagjes...



welke tent?


Posted by Opti on Dec-25-2002 15:39:

mwhehehe, dit was een gedenkwaardige avond

Theesaus, heb je dat wijf nou echt weer gezien op Innercity?


Posted by blighty on Dec-25-2002 17:33:

hehehe, als ik leip ben, dan kom ik niet zo snel op het idee om te posten op TA, meestal bekijk ik dan wat rustgevende sites

Greetings,
Blighty


Posted by SnuggLe on Dec-26-2002 12:48:

Ah nee, niet WEEEEEEEEEER oude draads


Posted by Biohazard on Dec-26-2002 15:51:

Daar is die weer hoor

Ik heb dat verhaal van Opti al 3x gelezen, en elke keer lach ik me rot


Posted by Little Theseus on Dec-26-2002 16:10:

quote:
Originally posted by Optimus
mwhehehe, dit was een gedenkwaardige avond

Theesaus, heb je dat wijf nou echt weer gezien op Innercity?





Jij trapt ook overal in he kneus!

(voor degenen die het niet snappen: op IC vertelde ik Optimus dat ik dat meisje was tegengekomen en zijn nummer had gegeven enz. bij de drankverkoop, omdat ze ook bij de drankverkoop op Mysteryland stond, waar hij haar zag maar ik niet helaas )


Posted by Opti on Dec-26-2002 16:14:

quote:
Originally posted by Little Theseus


Jij trapt ook overal in he kneus!

(voor degenen die het niet snappen: op IC vertelde ik Optimus dat ik dat meisje was tegengekomen en zijn nummer had gegeven enz. bij de drankverkoop, omdat ze ook bij de drankverkoop op Mysteryland stond, waar hij haar zag maar ik niet helaas )


HOER KNEUS KLOOTZAK

no brown bottle for you @ Qontact, mister

mwhehee, jij had dr wel gezien hoor nerd, was bij de main weet dje nog?


Posted by TranceFool on Dec-26-2002 17:50:

quote:
Originally posted by Little Theseus


Jij trapt ook overal in he kneus!

(voor degenen die het niet snappen: op IC vertelde ik Optimus dat ik dat meisje was tegengekomen en zijn nummer had gegeven enz. bij de drankverkoop, omdat ze ook bij de drankverkoop op Mysteryland stond, waar hij haar zag maar ik niet helaas )

whahaha megalol


Posted by Little Theseus on Dec-26-2002 22:04:

quote:
Originally posted by Optimus

no brown bottle for you @ Qontact, mister


NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



mwhehe, ik heb dr vast een keer gezien toen bij de main maar dat weet ik dus echt niet meer voor de geest te halen.

NERD! IK HEB MAS IN MN KOP!


Posted by Opti on Dec-26-2002 22:08:

quote:
Originally posted by Little Theseus
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



mwhehe, ik heb dr vast een keer gezien toen bij de main maar dat weet ik dus echt niet meer voor de geest te halen.

NERD! IK HEB MAS IN MN KOP!


NERd, ik zei toen nog dat je moest omkijken wat dat wijf stond 3 meter verder!!

IK HEB OOK MAS IN ME KOP!


Pages (2): « 1 [2]

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.