TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Voetbalseizoen 2007-2008
Pages (39): « 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 »
Zal nog wel lukken. De pech die ze hier hebben gehad kunde geen 2 keer hebben.
| quote: |
| Originally posted by Rhand Onmogelijk dat dit Genk in Sarajevo met minstens 2 goals verschil gaat winnen. Weeral een klap voor het belgisch voetbal... |
| Originally posted by djcresto Het was ook onmogelijk dat Sarajevo hier zou winnen. Ik was wel een beetje verrast door de opstelling van Broos. Met slechts ��n spits spelen in een match waarin je veel goals zou moeten maken. |
goeie transfert voor anderlecht die een internationaal uit Tsjekie heeft gekoopt
| Originally posted by massiveK goeie transfert voor anderlecht die een internationaal uit Tsjekie heeft gekoopt |
Hij kan toch iets brengen aan de team denk ik.
Ik vraag me toch af van wie zal hij de plaats nemen als anderlecht met 2 spits en hassan speelt.
Goede vraag. Goor is nu terug kapitein, dus die zal sowieso vaak (altijd) in de basis staan. Hassan, Boussoufa en Biglia zijn vaste waarden. Ik ben benieuwd hoe hij dat gaat oplossen.
Rotatie! 
Ik ben er trouwens niet van overtuigd dat Goor altijd zal starten. Die wordt toch al een dagje ouder. Vorig jaar toen hij gekwetst was bracht Anderlecht zijn beste voetbal.
| Originally posted by djcresto Rotatie! ![]() Ik ben er trouwens niet van overtuigd dat Goor altijd zal starten. Die wordt toch al een dagje ouder. Vorig jaar toen hij gekwetst was bracht Anderlecht zijn beste voetbal. |
rotslechte loting voor Anderlecht en Genk in de CL.
Anderlecht mag het opnemen tegen de Turkse kampioen Fenerbache en Genk als ze winnen tegen Dinamo Kiev.
| Originally posted by djcresto rotslechte loting voor Anderlecht en Genk in de CL. Anderlecht mag het opnemen tegen de Turkse kampioen Fenerbache en Genk als ze winnen tegen Dinamo Kiev. |
Anderlecht heeft in mijn ogen een moeilijke, maar nog steeds haalbare loting. Een voordeel is wel dat ze eerst uit spelen. Genk heeft in mijn ogen een enorm gunstige loting, veel beter konden ze niet loten denk ik. Ze moeten wel weer eerst thuis spelen. M
Maar eigenlijk geloof ik niet meer in de kansen van Genk om zich voor de volgende ronde te plaatsen.
kschat de kansen voor Anderlecht toch nog altijd 50/50 eigenlijk.
Hmmm, toch moeilijk... bij Fener spelen Roberto Carlos, Kezman, Appiah...
Standard moet tegen een Luxemburgs team, een haalbare kaart dus. Alhoewel... met het dal waar het Belgisch voetbal tegenwoordig in zit weet je nooit natuurlijk 
man man man, t is weer van dat
Anderlecht andermaal door het oog van de naald 
dat geluk blijft toch geen 2 seizoenen duren 
T'is de eerste match h�..De ploeg is nog niet scherp. Toch hebben ze gewonnen zonder goed te spelen. De kans van de kampioen 
| Originally posted by Config dat geluk blijft toch geen 2 seizoenen duren |
Over de plas:
Aston Villa 3-0 Inter Milaan 
Dat belooft 
Opstellingen:
VILLA: Taylor, Cahill, Mellberg, Laursen (booked 42), Bouma, Young, Petrov, Reo-Coker, Barry, Moore, Agbonlahor. Subs: Bevan, Harewood (for Agbonlahor 72), Berger (for Mellberg 72), Gardner (for Cahill ht - booked 59), Osbourne (for Laursen 81 - booked 84)), Maloney (for Young 74), O'Halloran, Stieber, Lowry.
Inter: J.Cesar, Stankovic, Maxwell, Ibrahimovic (booked 61), Cruz, Jimenez, Dacourt (booked 72), Materazzi, Samuel, Chivu, Cesar (booked 53). Subs: Toldo, Fillipini, Pedleli, Figo (for Jimenez ht), Adriano (for Ibrahimovic 64), Fikol, Fatic (for Samuel 78), Balotelli, Boltoni, Santiago (for Materazzi ht), Suazo (for Cruz ht)

De stadionomroeper van Zulte Waregem is door Binnenlandse Zaken gestraft voor zijn commentaar tijdens de match tegen Standard, op 10 februari.
Fadi Glor, zo heet de man, zei tijdens de rust: "Bent u ook zo bang van de Luikse maffia? Koop dan een tuinhuis bij..."
Zulte Waregem had al een slechte reputatie gekregen nadat in 2005 de dj met dienst het plaatje "Ne welgemeende fuck you", van Flip Kowlier draaide. Dit was om de scheidsrechter te bedanken voor de late gelijkmaker van alweer Standard.
Zaterdag nam Glor al afscheid van de fans in Zulte Waregem, uitgerekend tegen Standard. En dat deed hij in zijn gekende stijl. De omroeper zag formateur Yves Leterme (een Standard-supporter, red) in de tribune zitten en draaide prompt de Marseillaise.
(bron: Sporza)
loool!
Sarajevo - Genk: 0-1
nogmaals brengt Genk schande over het Belgisch voetbal
't is te hopen dat ze nooit meer Europees voetbal halen, want ze kunnen zich toch nooit kwalificeren 
met een 2-1 thuis was het moeilijk h�. niks verrassend dus
Was wel te verwachten idd. Diene Matoukou met zijne assist in de heenmatch
Kans is re�el dat Belgi� dus geen ploeg zal kunnen afvaardigen in de CL, nu Anderlecht nog tegen fenerbah�e moet. Geheel in de lijn van het Belgische voetbal van tegenwoordig 
Wat ik niet goe snap is dat ze zeggen:
'Geen europees voetbal voor Genk'
Maar ploegen die de CL niet halen mogen die dan niet aantreden in de UEFA Cup ofzo?