TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Hebben we een nieuwe mod nodig?
Pages (3): « 1 [2] 3 »
| quote: |
| Originally posted by CygnusX Ik kan gerust harder optreden, maar dan doe ik dat ook wel tegenover iedereen. |

Trouwens, we hebben 17 votes. Dat zou ik nog niet echt representatief noemen, we zitten hier met 'n pak meer mensen. Maar 3 van die 17 hebben ja gestemd (mijn ja had eigenlijk de optie voor tweede mod moeten zijn), wat toch laat zien dat onze mod geliefd is, mits een wat hardere vuist.
My vote goes to Benny 
| Originally posted by CygnusX Ik kan gerust harder optreden, maar dan doe ik dat ook wel tegenover iedereen. |
niet nodig voor mij; de laatste tijd zijn er toch geen problemen lijkt me? mss volgende keer de ambetanterikken er sneller uithalen ja, meer moet er niet veranderen voor mij.
johan hee gesproken 
Tis vakantie h� mannen... De kinderen zitten terug opt net. Live with it!
Benny ftw! 
kheb gevote op : nee, maar een 2de als dat mogelijk.
Ik vind niet dat Benny dat slecht doet,
Ik denk dat ik daar ook niet streng genoeg voor zou kunnen zijn.
Dus ik snap hem wel.
Maar soms is hier een hardere hand wel nodig.
Daarom dus een mogelijke tweede.
Ook al vind ik Benny soms te soft/inconsequent in zijn optreden, zou ik toch niet kunnen zeggen welk BETA-lid het op dit moment beter zou kunnen doen.
(wat een zwakke zinsconstructie, lol)
Benny voor een nieuwe ambtstermijn. Hij is al jaren de meest objectieve persoon hier op het forum imo.
Absolute steun voor CygnusX! Die doet dat perfect imo. Confrontaties niet op de spits drijven en toch enorm veel ruimte voor vrije meningsuiting. We moeten zelf maar wat zorgen dat het niet uit de hand loopt, beetje gezond verstand en tolerantie. Ik kom hem hier trouwens dikwijls tegen en niet altijd op de momenten dat er veel volk is.
Maar goed, constructieve kritiek zou in feite geen kwaad mogen kunnen, au contraire.
| Originally posted by Belgian Bonzai beetje gezond verstand en tolerantie. |
Ik heb voorlopig 1 pm van een kandidaat-mod ontvangen: Magistrate. Ik stel voor dat we vanavond rond half 9 erover vergaderen op MSN.
De cijfers wijzen er toch op dat er helemaal geen nieuwe mod nodig is!
edit: snel even dat profiel bekenen en gezien dat hij niet zo veel bijdragen heeft in het beta gedeelte. Ook al post je enkel onzin, het houd de boel wel levendig. Van een mod op een niet zo druk forum mag je toch meer verwachten dan dat die op de zijlijn blijft staan om enkel tussen te komen als het uit de hand loopt.
Dat was mjn mening aangezien ik niet meedoe aan msn-beta-chats 
| Originally posted by CygnusX Ik heb voorlopig 1 pm van een kandidaat-mod ontvangen: Magistrate. Ik stel voor dat we vanavond rond half 9 erover vergaderen op MSN. |
Als er geen mogelijkheid is voor een tweede mod, is dat ook mijn gedacht.
| Originally posted by MikeVee De cijfers wijzen er toch op dat er helemaal geen nieuwe mod nodig is! |
| Originally posted by CygnusX Ik heb voorlopig 1 pm van een kandidaat-mod ontvangen: Magistrate. Ik stel voor dat we vanavond rond half 9 erover vergaderen op MSN. |
Nu krijgen we vaak het gevoel dat we bijna carte blanche krijgen om te discussi�ren/bashen, en dan loopt het natuurlijk makkelijk uit de hand...
Nu ik erover nadenk:
Is het misschien niet mogelijk om Swamper te overhalen om voor een korte periode twee mods aan te stellen, zodat Benny de nieuwe mod wat kan "opleiden" en die niet meteen voor de leeuwen gegooid hoeft te worden? Op die manier kan Benny ook rustig afbouwen.
Ik merk dat er toch serieuze meningsverschillen zijn tussen de Beta's over hoe er gemodereerd moet worden. Enerzijds zijn er de mensen die vinden dat de "trolls" zoals X-tune, mellow_head, TV06, ... zo snel mogelijk gebanned moeten worden. Anderzijds heb je de mensen die vinden dat ik strenger moet optreden tegen mensen die graag andere (meestal nieuwe) mensen aanvallen. En dan heb je nog een groep die het niet zo serieus opneemt en vindt dat het goed gaat. Van eensgezindheid is weinig sprake.
Dus ja, als ik blijf, dan kan ik strenger optreden. Maar ik heb het gevoel dat het zal nooit tot een punt zal komen dat iedereen tevreden is. En dat is de hoofdreden waarom ik ermee kan leven als iemand anders het wil overnemen. Maar als het kan, dan zou ik graag mod blijven 
Magistrate ken ik zelf amper, dus heb ik er geen idee van of hij een goede moderator zou zijn. Aangezien hij vandaag geen tijd meer had om online te komen, zal ik hier posten wat hij me in zijn pm gestuurd heeft:
| Ik ben nu al sinds 2004 lid van tranceaddict. Al jaren lees ik alles op het BETA-forum, maar ik ben bewust niet op de voorgrond getreden bij de talrijke discussies de laatste jaren. Ik weet niet of het de bedoeling is dit hier allemaal te vermelden maar ik was ook jury bij de laatste 2 dj-contests en was ook aanwezig op de laatste 2 beta-parties, dus ik voel me wel betrokken bij alles. Eigenlijk zit ik veel te veel online, dus een extra bezigheidje zou geen kwaad kunnen. Ik denk dat ik vrij neutraal ben. Bij deze stel ik me kandidaat. |
| Originally posted by Jasperovitsj Nu ik erover nadenk: Is het misschien niet mogelijk om Swamper te overhalen om voor een korte periode twee mods aan te stellen, zodat Benny de nieuwe mod wat kan "opleiden" en die niet meteen voor de leeuwen gegooid hoeft te worden? Op die manier kan Benny ook rustig afbouwen. |
Magistrate heeft eens gezegd dat hij geen 'BETA' wou zijn... mijn kop eraf als 't niet klopt 
Njet dus 
Zal ik anders mod worden? 
anyway, als het tot een voting zou komen zou ik niet op Magistrate stemmen, die is imo toch echt niet zo betrokken bij het forum.. In de pm zegt hij dat hij zich bewust op de achtergrond gehouden heeft maar dat heeft ie bijna altijd gedaan.. Ik heb niets tegen de kerel zelf want ik ken hem niet eens (als hij echt betrokken was kende ik hem wellicht wel), ik vind gewoon dat zijn betrokkenheid niet groot genoeg is om dit forum te modden..
Die Magistrate zit inderdaad veel te weinig op het forum om mod te kunnen zijn.
Tom die mij gelijk geeft 
Stop the press!
Pumaz for mod !
Ben je daar weer?
Ik zit waarschijnlijk minder dan Benny online 
Als je een anarchie wilt is het wel de ideale oplossing