TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Komt ie nu wel echt??
Pages (2): « 1 [2]
Wat anderen van die "door ons zogenoemde "TMF-kids" en de mensen die naar DJ Jean, Lasqo en al die andere (in jullie ogen) nep-trance luisteren" vinden maakt me niet zoveel uit.
Ik kan me idd weleens ergeren als ze op een feestje weer uit hun dak gaan als ze de melodie van flight 643 horen terwijl de plaat er al 3 minuten opligt. Maar ook niet meer dan dat, als die mensen het helemaal naar hun zin hebben dan is het toch goed...
En dus waren we weer in de eindeloze commercieel-de-ja-de-nee-en-wat-vinden-we-ervan discussie belandt en daar hebbik geen zin in. laatste post in deze thread...
Ik ga van de Mega Music Dance Experience tot underground feesties in de Melkweg. Dus wat ben ik. WOoohoooooooo HEEEEEEE HOOOOOOOOO. DJ Jean mag ik U handtekening. Phatte liveset van Lasgo. Phat meezingen echt te gek. Mam hoe laat kom je me halen. 
niemand heeft het hier over commercieel of niet commercieel gehad hoor Ding Chavez. je verwijt mij andermans muzieksmaak niet te respecteren. een verwijt wat dus blijkbaar op �rg veel mensen op dit forum van toepassing is.
maar goed, komt Paul Oakenfold nou wel of niet!?
dat is de vraag, ik weet het niet..

Mijn broertje van 11 heeft van een cd bon die die van zijn verjaardag heeft gehad "KIDDYHOUSE" gekocht. Waar valt hij onder en zal ik nu nog wel met hem omgaan.
Wat moet ik doen. Wil ik nog wel zijn broer zijn.
Ik geloof er nu wel in dat hij komt en ik ben ZEKER aanwezig. Ga ik op het podium voor hem staan duw iedereen opzij en ga ik in een break keihard staan HEEEEEEEEEEE HOOOOOOOOOOOOOOEN kijken of ie dat leuk vindt. 
ahhhahahahhahhhahhh the hoorrooorrr... ik probeer met me vinger van die reply knop af te blijven... maar het lukt niet...
| quote: |
| Originally posted by Jukx niemand heeft het hier over commercieel of niet commercieel gehad hoor Ding Chavez. |
| ]Originally posted by Jukx je verwijt mij andermans muzieksmaak niet te respecteren. een verwijt wat dus blijkbaar op �rg veel mensen op dit forum van toepassing is. |
ik las net wel een leuk stukje op de partyscene site over progressive, geschreven door Victor Brand;
Van de 11 miljoen Nederlanders die in hun vrije tijd weleens een plaatje opzetten, ben ik de grootste dromer. Ik heb een beetje mazzel in mijn leven gehad en als de economie niet helemaal op zijn reet gaat liggen, dan hoef ik me nergens zorgen over te maken. En toch droom ik soms dat ik op een groot festivalterrein sta en dan niet op het gras, maar achter de draaitafels. Uiteraard met een uitzinnig publiek voor me.
Natuurlijk gaat me dat never nooit niet lukken, maar dromen erover mag. Al word ik de beste technische Dj ter wereld, al weet ik precies wat ik moet draaien en op welk moment, dan nog word het drie keer niks met me. De reden daarvoor is even gruwelijk als simpel als stompzinnig. Ik hou van een soort van dansmuziek, waarbij de belangrijkste tools naar de toppers gaan. De platen. Net als Boskamp (en ik ga 'm niet elke keer noemen, ik bouw het een beetje af) hou ik van progressive, of zoals ze het tegenwoordig met een sjiek woord 'forward thinking music' noemen. Het probleem met progressive, en ik denk ook dat dit de reden is dat deze stijl zijn eigen graf aan het graven is, is dat de topproducties door een select aantal Dj's onder elkaar worden verdeeld en de restjes naar het lager-house worden geworpen. En daarbij las ik laatst een hele aardige opmerking op een message-board: een progressive-plaat die morgen uitkomt, is gisteren al achterhaalt. Ik hoor het je brommen: waarom ga je dan niet wat anders draaien? Omdat ik het doe voor de leuk, smart ass! Ik hoef er niet van te leven. En mijn hond vind het prachtig als ik draai. Sommige meisjes vinden het zelfs ook grappig wat ik doe. Maar dat zijn dan wel altijd toevallig de types die 'm de volgende ochtend alweer peren.

| Originally posted by Remy D DJ Jean mag ik U handtekening. Phatte liveset van Lasgo. Phat meezingen echt te gek. Mam hoe laat kom je me halen. |

| Originally posted by Jukx d� lul! ik vind dat magrec straf verdient. misschien moet die de rest van de dag maar in de hoek gaan staan ofzo. magrec, in ieder geval behoor jij, bij deze, nu ook defintief tot het groepje "beetje trieste mensen" van het TA-forum. shame on you! ik zou maar eens bij mezelf te rade gaan als ik jou was! |

| Originally posted by !_PeTrUs_! Ach, ik kreeg de laatste paar dagen echt het gevoel dat er 2 waren die zich beter waanden dan de rest omdat ze zelf zo'n exeptioneel goede muziek smaak hebben (uch uch ).Vooral Magrec, die vind zichzelf wel zo'n Uber Bikkel omdat ie van progressive houd. |

ik weet het het is een schande maar ik heb deze week voor het eerst een liveset van Oakie gedownload.. en het is idd anders dan ik me voorgesteld had, en ik hoor veel lui over zijn mixtechniek schelden nou ik vond der nix mis mee.. prima IMO! 
maar hij zou toch eerder ook komen maar dat ging niet door ofzo toch?? ach ja, niet dat ik er heen zou gaan, heb dan bijna examens en ik wil dan na de examens na Qlubtempo 
| Originally posted by TimeportE ik wil dan na de examens na Qlubtempo |
| Originally posted by magrec when does the hurting stop........ |
OK, ik heb het ff in de graadmeter gestopt... lijkt mij namelijk een zeer flex feessie
nou nog iemand die meewil... (dat gaat echt een mayor problem worden in die periode.. druk druk druk (met feesten dan, en dus nog drukker mensen mee proberen te sleuren.... de meesten houden zich alleen zo verd()mde goed vast aan hun vastgeroeste leventje
) (periode eind april-eind mei biedt namelijk 8 feesten
... sweet!... ik kan me alleen niet voorstellen dat ik ook daadwerkelijk naar alle 8 mensen meekrijg....(ik vind, voor de duidelijkheid, alleen uitgaan geen bal aan))
EDIT: scheisse! ik bedenk me net dat in mei ook ergens het enigste hertentamen van het jaar op de planning staat
... kmoet es ff uitzoeken wanneer dat is......
kolkie....wrom zoveel haakies gebruiken 
| Originally posted by TranceFool kolkie....wrom zoveel haakies gebruiken |
| Originally posted by kolkiewolkie als je telt zul je trouwes zien dat het wel allemaal klopt |

Hmm kremlin back ???? may line up 
04 / 05 / 2002
22:00:00 / 05:00:00
Marc et Claude [Alphabet City]
Don Diablo [Passion / UK]
Astrid
Hosted by EVE
Dwin [Stalker/UDC]
Bram van der Loo [Stereo Sushi/EVE]
11 / 05 / 2002
KREMLIN and PERFECTO present PAUL OAKENFOLD
Paul Oakenfold [Perfecto / UK]
James Holden [Easyaccess]
Astrid
Hosted by EVE
Kevin Saunderson [KMS Productions]
Victor Coral [Rush]
18 / 05 / 2002
KREMLIN presents AVB 004 - TRANSPARANCE
Armin van Buuren [United Recordings]
Astrid
Emjay
Hosted by EVE
Francesco Pico [One Star Rec. / NL]
Bram van der Loo [Stereo Sushi/EVE]
25 / 05 / 2002
KREMLIN goes LOUD
Lisa Loud [Turnmills / UK]
Lucien Foort [Singularity / NL]
Emjay
Hosted by EVE
Marcella [Nightpeople]
Jani [Players Inc.]
Zowel de 11e
met kevin saunderson, james holden en paul oakenfold
en de 18e met armin van buuren 004 release party 
(en die week daarna met lekkere lisa loud
en lucien foort)
hehe dit ziet er wel cool uit:
11 / 05 / 2002
KREMLIN and PERFECTO present PAUL OAKENFOLD
Paul Oakenfold [Perfecto / UK]
James Holden [Easyaccess]
Astrid
Ze komt er wel
Btw 4 mei met marc et claude lijkt me vet, produceren kunnen ze iig.
GreetZ, DC
11-05 WORD WEL PHAT AVONDJE EN IK ZAL ER OOK ZEKER ZIJN. 

| Originally posted by Remy D 11-05 WORD WEL PHAT AVONDJE EN IK ZAL ER OOK ZEKER ZIJN. ![]() |
| Originally posted by DjRV Pfff doe nou niet!!!! Ik zie je ook al op Qontact,13 dagen daarna vind ik echt teveel worden hoor remy,dus je blijf gewoon thuis LEKKER PUH! |
| Originally posted by kolkiewolkie stel dat ik nou hier naartoe ga... dan zie ik jou (RV dus) in die 11 dagen DRIE keer en dat wijffie van je ook!!! AAARGH LOL |
| Originally posted by DjRV mja ok dat handle ik dus helemaal niet,dan maar geen oakenfold |
| Originally posted by DjRV Pfff doe nou niet!!!! Ik zie je ook al op Qontact,13 dagen daarna vind ik echt teveel worden hoor remy,dus je blijf gewoon thuis LEKKER PUH! |
Want het zal toch moeten.