TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Impulz Outdoor - 29-06-2002
Pages (3): « 1 [2] 3 »
ff kijken of we hier in de buurt niet een preparty kunnen houden..
zijn genoeg grote schuren en weilanden waar we niemand tot last zijn

Wooww...ff kijken of ik ook wat kan regelen...want 2 dagen later ga ik al weer op vakantie...maar moet wel te doen zijn...

| quote: |
| Originally posted by magrec ff kijken of we hier in de buurt niet een preparty kunnen houden.. zijn genoeg grote schuren en weilanden waar we niemand tot last zijn |

| Originally posted by !_PeTrUs_! Nee, Co houd van knakworst |
Wij gaan met dazzle mee,backstage 
| Originally posted by Gurian Jahoor camping scherpenhof in terwolde Ook ff de url voor je http://www.scherpenhof.nl/ |
)
Ook op Impulz zal veel TMF-publiek rondlopen...
Ik sprak een vriendin van m'n zusje gister (lekker wijf) 
En die vind trance helemaal niks, een beetje zon TMF R&B huppelkutje, maar ze gaat wel naar Impulz.
Dus ik vragen, van waarom ga je dan als je die muziek helemaal niks vindt. Zegt ze dat ze zoiets ook een keer mee wil maken...
Oftewel ook Impulz wordt binnenkort overgenomen door TMF volk...
(Dit was maar een mededeling, dus geen gekut nu in dit topic over dat alles zo commercieel wordt, en de schuld van TMF is en bladibladibladibladibla...
)
Oja, ik vroeg me eigenlijk door wie Impulz georganiseerd wordt, het is iig niet door ID&T of Q-Dance, toch?????
En welke feesten worden nog meer door die lui georganiseerd?
| Originally posted by Dr. Kuipers Oja, ik vroeg me eigenlijk door wie Impulz georganiseerd wordt, het is iig niet door ID&T of Q-Dance, toch????? En welke feesten worden nog meer door die lui georganiseerd? |
| Originally posted by Jappio Is da een btje dichtbij? Ik ga in ieder geval wat regelen om erbij te zijn,, Hoe doen andere mensen dat die ook nie echt in de buurt van apeldoorn wonen en toch naar impulz willen?? (keb namelijk ook geen leuke exen wonen daar in die buurt ) |
Ja waarschijnlijk met de auto.. Ik vind het alleen zo'n teringend rijen als je heel de nacht hebt staan feesten.. (apeldoorn is 2 uur rijen ofzo van mn huis) Dus dan maar een camping.. Maar in ieder geval bedankt voor de info! Zal t is ff in de groep gooien..
Ltr!
......of je gaat met de trein 
| Originally posted by TranceFool ......of je gaat met de trein |
Nou ja, ik zie t allemaal wel..
Gewoon lekker op de fiets is ongeveer 45 minuutjes fietsen maar zolang doe je er ook over met het openbaar vervoer 
(in mijn geval dan
)
| Originally posted by magrec Gewoon lekker op de fiets is ongeveer 45 minuutjes fietsen maar zolang doe je er ook over met het openbaar vervoer ![]() (in mijn geval dan ) |
....en als je zo dichtbij woonde zouk ook lekker op de fiets gaan
Ik ben er in ieder geval, ik ga gewoon met de auto er naartoe want het ligt niet bepaald dichtbij een station ofzo
en met de bus heb ik echt geen zin in!!
Vorig jaar was het ook een top feestje dus mij maakt de line-up niet uit ik ga in ieder geval !!
| Originally posted by franzelare Ik ben er in ieder geval, ik ga gewoon met de auto er naartoe want het ligt niet bepaald dichtbij een station ofzo en met de bus heb ik echt geen zin in!!Vorig jaar was het ook een top feestje dus mij maakt de line-up niet uit ik ga in ieder geval !! |
Hoe ver is het dan ongeveer vanaf Apeldoorn CS????
MEESTERLIJKE AFSLUITER van IMPULZ OUTDOOR (01-09-2001):
STERLING MOSS
Wat een brute set was dat. Onvergetelijk PHAT. 
Zoiezo superphat feest. Dit jaar zeker weer. 
Was alleen auto kwijt, kanker zeg, liep ik daar bijna half uur naar me auto te zoeken. 
En Magik Muzik tent ziet er ook veelbelovend uit. 

In het openbaar vervoer heb ik niet zo veel vertrouwen dus ik ga niet met de bus naar een station ergens doe mij maar gewoon de auto! als er nu een trein was gestopt had ik de trein genomen maar helaas.
[offtopic] 2 snuggle > Ik ben nu op het moment aan het werk maar volgend jaar ga ik beginnen met een nieuwe studie aan de TU dus zeg maar ja ik studeer nog vrolijk
[/offtopic]
| Originally posted by Trancefool Hoe ver is het dan ongeveer vanaf Apeldoorn CS???? |
Thanx 
| Originally posted by Gurian Deventer |
| Originally posted by Glaniskanis DEVENTEEEEEEEEEEERRRRR OLE OLE OLEEEE HOOLIGANS DEVENTER FAT FAT w000000000t |
GAE HOOLIGANS 

Een paar posts geleden was het de bedoeling om te kiezen voor Sensation White ipv Impulz, maar met zon bagger line-up ben ik toch behoorlijk gaan twijfelen. En een vriendin van me wou ook graag naar Impulz, dus zoals het er nu naar uitziet zal ik wel te vinden zijn op Impulz.
Eindelijk eens een feest dicht bij huis 
Is er trouwens al meer bekend over line-up ed...?
Volgens mij is er nog nix van bekend.
Vindt het wel lang duren voordat het bekend gemaakt wordt.
Ik heb een mailtje gestuurd naar de Impulzcrew
De line-up wordt binnenkort op de site gezet.
K had ook gevraagd of Tiesto en de andere black hole dj's ook zouden komen maar ze mochten niets bevestigen.
Dan ma afwachten he