TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Impulz Outdoor - 29-06-2002
Pages (3): « 1 [2] 3 »

Posted by magrec on Apr-18-2002 12:34:

ff kijken of we hier in de buurt niet een preparty kunnen houden..

zijn genoeg grote schuren en weilanden waar we niemand tot last zijn

Posted by HiGH_NrG on Apr-18-2002 13:42:

Wooww...ff kijken of ik ook wat kan regelen...want 2 dagen later ga ik al weer op vakantie...maar moet wel te doen zijn...

Posted by Gurian on Apr-19-2002 11:39:

quote:
Originally posted by magrec

ff kijken of we hier in de buurt niet een preparty kunnen houden..

zijn genoeg grote schuren en weilanden waar we niemand tot last zijn

Misschien aan de andere kant van bussloo. Der is maar 1 kant bezet voor Impulz. En dan hoef je gelijk nie zo eind meer te reizen. Stroom kun je dan gewoon ff aftappe

quote:
Originally posted by !_PeTrUs_!

Nee, Co houd van knakworst

Nee hoor Co is geen Andre Hazes hoor

Posted by DjRV on Apr-20-2002 14:48:

Wij gaan met dazzle mee,backstage

Posted by Jappio on Apr-20-2002 16:50:

quote:
Originally posted by Gurian
Jahoor camping scherpenhof in terwolde
Ook ff de url voor je http://www.scherpenhof.nl/

Is da een btje dichtbij? Ik ga in ieder geval wat regelen om erbij te zijn,, Hoe doen andere mensen dat die ook nie echt in de buurt van apeldoorn wonen en toch naar impulz willen?? (keb namelijk ook geen leuke exen wonen daar in die buurt )

LTR

Posted by Dr. Kuipers on Apr-20-2002 19:58:

Ook op Impulz zal veel TMF-publiek rondlopen...
Ik sprak een vriendin van m'n zusje gister (lekker wijf)
En die vind trance helemaal niks, een beetje zon TMF R&B huppelkutje, maar ze gaat wel naar Impulz.
Dus ik vragen, van waarom ga je dan als je die muziek helemaal niks vindt. Zegt ze dat ze zoiets ook een keer mee wil maken...
Oftewel ook Impulz wordt binnenkort overgenomen door TMF volk...

(Dit was maar een mededeling, dus geen gekut nu in dit topic over dat alles zo commercieel wordt, en de schuld van TMF is en bladibladibladibladibla... )

Oja, ik vroeg me eigenlijk door wie Impulz georganiseerd wordt, het is iig niet door ID&T of Q-Dance, toch?????
En welke feesten worden nog meer door die lui georganiseerd?

Posted by Jappio on Apr-20-2002 20:25:

quote:
Originally posted by Dr. Kuipers

Oja, ik vroeg me eigenlijk door wie Impulz georganiseerd wordt, het is iig niet door ID&T of Q-Dance, toch?????
En welke feesten worden nog meer door die lui georganiseerd?

Volgens mij als ik zo met een schuin oog naar de site van impulz kijk is dat UDC

Future Dance
Dance Valley
HQ
4 elements
Concept

En dit zijn volgens mij de feesten die ze organiseren..

LTr

Posted by Gurian on Apr-21-2002 09:31:

quote:
Originally posted by Jappio

Is da een btje dichtbij? Ik ga in ieder geval wat regelen om erbij te zijn,, Hoe doen andere mensen dat die ook nie echt in de buurt van apeldoorn wonen en toch naar impulz willen?? (keb namelijk ook geen leuke exen wonen daar in die buurt )

Ik weet nie wat jij dichtbij vindt. Ik heb het zelf nog nie geprobeert
vanaf Terwolde naar Bussloo ma als ik moet schatten tussen het half uur en de 3 kwartier op de fiets (ligt eraan hoe snel je fietst). Verder moeten hier ook nog ergens van de boeren bedrijven zijn met een camping erbij ma ik weet nie waar die zitten.
Er is ook een hotel in Twello en vanaf Twello is het maar een kwartiertje tot een half uurtje fietsen.

K weet ook nie hoe je erheen wilt gaan ma lopend gaat denk ik nie lukke

Posted by Jappio on Apr-21-2002 15:03:

Ja waarschijnlijk met de auto.. Ik vind het alleen zo'n teringend rijen als je heel de nacht hebt staan feesten.. (apeldoorn is 2 uur rijen ofzo van mn huis) Dus dan maar een camping.. Maar in ieder geval bedankt voor de info! Zal t is ff in de groep gooien..

Ltr!

Posted by TranceFool on Apr-21-2002 15:25:

......of je gaat met de trein

Posted by Jappio on Apr-21-2002 15:33:

quote:
Originally posted by TranceFool
......of je gaat met de trein

Lol.. dat kan ook nog jah.. Maar ja, das ook nog een kuteind Nou ja, ik zie t allemaal wel..

Posted by magrec on Apr-21-2002 15:52:

Gewoon lekker op de fiets is ongeveer 45 minuutjes fietsen maar zolang doe je er ook over met het openbaar vervoer

(in mijn geval dan )

Posted by TranceFool on Apr-21-2002 16:46:

quote:
Originally posted by magrec
Gewoon lekker op de fiets is ongeveer 45 minuutjes fietsen maar zolang doe je er ook over met het openbaar vervoer

(in mijn geval dan )

nou fietstochtje na het uitgaan vinnik altijd wel relaxed ....en als je zo dichtbij woonde zouk ook lekker op de fiets gaan

Posted by franzelare on Apr-21-2002 18:23:

Ik ben er in ieder geval, ik ga gewoon met de auto er naartoe want het ligt niet bepaald dichtbij een station ofzo en met de bus heb ik echt geen zin in!!

Vorig jaar was het ook een top feestje dus mij maakt de line-up niet uit ik ga in ieder geval !!

Posted by SnuggLe on Apr-21-2002 18:45:

quote:
Originally posted by franzelare
Ik ben er in ieder geval, ik ga gewoon met de auto er naartoe want het ligt niet bepaald dichtbij een station ofzo en met de bus heb ik echt geen zin in!!

Vorig jaar was het ook een top feestje dus mij maakt de line-up niet uit ik ga in ieder geval !!

Nah, niet zo ver van een station af. Er rijden ook bussen waarschijnlijk vanaf Apeldoorn CS.
Ik blijf mooi bij mijn vriendin in Apeldoorn pitten.

[offtopic] Btw, ook uit Enschede zie ik? Studeer je daar ofzo, of wat doe je? [/offtopic]

Greetz,
SnuggLe

Posted by TranceFool on Apr-21-2002 19:15:

Hoe ver is het dan ongeveer vanaf Apeldoorn CS????

Posted by Remy D on Apr-21-2002 22:30:

Smiley DJ

MEESTERLIJKE AFSLUITER van IMPULZ OUTDOOR (01-09-2001):

STERLING MOSS

Wat een brute set was dat. Onvergetelijk PHAT. Zoiezo superphat feest. Dit jaar zeker weer. Was alleen auto kwijt, kanker zeg, liep ik daar bijna half uur naar me auto te zoeken.

En Magik Muzik tent ziet er ook veelbelovend uit.

Posted by franzelare on Apr-22-2002 06:42:

In het openbaar vervoer heb ik niet zo veel vertrouwen dus ik ga niet met de bus naar een station ergens doe mij maar gewoon de auto! als er nu een trein was gestopt had ik de trein genomen maar helaas.

[offtopic] 2 snuggle > Ik ben nu op het moment aan het werk maar volgend jaar ga ik beginnen met een nieuwe studie aan de TU dus zeg maar ja ik studeer nog vrolijk [/offtopic]

Posted by Gurian on Apr-22-2002 12:45:

quote:
Originally posted by Trancefool

Hoe ver is het dan ongeveer vanaf Apeldoorn CS????

Ongeveer 10 km denk ik ma vorig jaar reden er ook gewoon bussen vanaf het CS naar bussloo toe. Ook vanaf Deventer volgens mij.

Posted by TranceFool on Apr-22-2002 15:03:

Thanx

Posted by Glaniskanis on Apr-22-2002 23:15:

quote:
Originally posted by Gurian Deventer

DEVENTEEEEEEEEEEERRRRR
OLE OLE OLEEEE
HOOLIGANS DEVENTER FAT FAT
w000000000t

Greetz,
Glaniskanis

Posted by Gurian on Apr-23-2002 12:59:

quote:
Originally posted by Glaniskanis

DEVENTEEEEEEEEEEERRRRR
OLE OLE OLEEEE
HOOLIGANS DEVENTER FAT FAT
w000000000t

GAE HOOLIGANS

Twello madness

Posted by Dr. Kuipers on Apr-26-2002 09:27:

Een paar posts geleden was het de bedoeling om te kiezen voor Sensation White ipv Impulz, maar met zon bagger line-up ben ik toch behoorlijk gaan twijfelen. En een vriendin van me wou ook graag naar Impulz, dus zoals het er nu naar uitziet zal ik wel te vinden zijn op Impulz.
Eindelijk eens een feest dicht bij huis
Is er trouwens al meer bekend over line-up ed...?

Posted by Gurian on Apr-26-2002 11:37:

Volgens mij is er nog nix van bekend.
Vindt het wel lang duren voordat het bekend gemaakt wordt.

Posted by Gurian on Apr-26-2002 12:58:

Ik heb een mailtje gestuurd naar de Impulzcrew
De line-up wordt binnenkort op de site gezet.
K had ook gevraagd of Tiesto en de andere black hole dj's ook zouden komen maar ze mochten niets bevestigen.

Dan ma afwachten he

Pages (3): « 1 [2] 3 »