TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Canada - Montreal
-- SONA' s May Line Up
Pages (2): « 1 [2]
damn preach!! if they treath you like that i hope to see you at aria playing soon 
let's do some mathematics 
prog trance = prog house
prog trance + prog house = prog
prog =/= trance
conclusion : there is unfortunately no trance in montreal , seeing prog djs a sunday night in the living is the same as seeing techno or house djs somewhere else in town 
preach je me rappele tu portais un t-shirt rouge le soir de tiesto mais j'avoue n'avoir �cout� que les 15 dernieres minutes de ton set parce que j'ai pass� tout le d�but de la soir�e au bar en �courant Maus
fast i dont agree with you, progr house for me is a lot fatser than prg house. graham, is the example. producers? lemon 8. if im not mistaken preach you played arrakis-aira_force__lemon_8_remix on the night of infected msuhroom.
i think prog house it too slow!!!! but it might be that prog trance is becoming prog house i dont know.
| quote: |
| Originally posted by FASTDJMP3 let's do some mathematics ![]() prog trance = prog house prog trance + prog house = prog prog =/= trance conclusion : there is unfortunately no trance in montreal , seeing prog djs a sunday night in the living is the same as seeing techno or house djs somewhere else in town ![]() preach je me rappele tu portais un t-shirt rouge le soir de tiesto mais j'avoue n'avoir �cout� que les 15 dernieres minutes de ton set parce que j'ai pass� tout le d�but de la soir�e au bar en �courant Maus |
Hey Preach,
j'ai rien dit contre les dj's que je trouvais bons.
Mais tu vas le voir de toi-m�me, c'est dj's l� tu les as jamais entendu de ta vie et moi oui alors tu jugeras apr�s les avoir entendu.
Beyer, Monika Kruse, j'ai pas dit qu'ils �taient pas bons en passant.
j'avoue que je n'ai jamais entendu live certain de ses djs... jme suis fier a leur reputation. Cest souvent une question de gout aussi.
en passant, beyer a sortit un album mixer sur turbo... estce que quelqu'un a ecouter ? jaimerais avoir des commentaires.