TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- favorite party
Pages (2): « 1 [2]
Voor mij was mn tofste feest Dutch Dimension.. Damn, als ik die liveset ervan nu hoor dan wil ik er weer heen!! Ik hoop dat Qontact binnenkort ook in mn lijstje gaat voorkomen. Verder vind ik ook dat Sensation vorig jaar wel hoog staat bij mij.. Gewoon omdat dat mn eerste echte trancefeest was, en ik op dat moment een btje TranceAddict ben geworden 
hardstyle vs trance
Bij mij is het dan na een goed afweging Qlimax geworden... hoewel ik meer een TRANCE addict ben dan een HARDSTYLE addict, moet ik tochj voor dat feest kiezen. Ik ben nu bij 3 edities geweest en dus vind ik dat ik over deze 3 feesten gezien het beste kan oordelen. Het gaat natuurklijk om het concept maar ook de sfeer. Eerste Qlimax van de planeet af geblazen door vooral Kai Tracid! En in December zulke goede illies... is bijna niet te evenaren. Bij elkaar opgeteld kies ik dus voor Qimax.
Maar om toch ff terug te komen op het trance gebeuren. Dan volgt DD toch wel heel vlak achter Qlimax... ik ga dus liever naar Trance feestjes.. (hoewel hardstyle op zijn tijd ook super is) en denk dus ook dat over een jaartje Qontact op 1 staat!!
Ik kan een kip niet met een ei vergelijken, sjemig.
Al die feesten verschillen zo enorm; en ze zijn allemaal top.
IIG omdat je op elk feest persoonlijk weer andere dingen meemaakt, moet ik toch voor DanceValley kiezen (en dan heb ik het nog niet eens over de heen en terugreis).
ik stem later wel, want ik zou op dit moment moeten kiezen tussen innercity en trance energy en das nou nie echt veel :P ff w88 op qontact dan kan ik uit 3 kiezen jeej... 
Definitly Qontact!!
Maar echt het meest verbazende wat ik ooit vond was ooit mijn eerste feest. DanceNation, De sfeer en alles was uitstekend!! Dat feest vergeet ik nooit meer. De thema tune was op dat moment Starski & Bradski - Sunshine (wat nu dus DanceNation - Sunshine heet).
Feest was erg toppie toen. 4500 bezoekers en uitstekend geregeld 
Maar als beste feest ooit Qontact!!! SuperBBBBB 
| quote: |
| Originally posted by LightForce Definitly Qontact!! Maar echt het meest verbazende wat ik ooit vond was ooit mijn eerste feest. DanceNation, De sfeer en alles was uitstekend!! Dat feest vergeet ik nooit meer. De thema tune was op dat moment Starski & Bradski - Sunshine (wat nu dus DanceNation - Sunshine heet). Feest was erg toppie toen. 4500 bezoekers en uitstekend geregeld ![]() |

Ik ben alleen naar TE en Qlimax geweest en kan over de anderen dus moeilijk oordelen, maar ik vond Qlimax het vetst!!