TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- DJmag Top 100 Poll 2007
Pages (8): « 1 [2] 3 4 5 6 7 8 »
Nee hoor. Dave202 is een zekere Davide Tropeano. Sean Tyas heeft hem enkel geassisteerd in enkele recente producties.
Torrent/Rain against her/Generate the wave daarin is Tyas zeker involved (niet alleen)
Ik ben er zeker van 
| quote: |
| Originally posted by Devilex Sasha en Digweed zijn ook al lang niet meer de progessivegoden die ze ooit waren. Vooral de set van John Digweed op 10 Days Off vond ik meer minimal/elektro dan wat anders, buiten enkele uitzonderingen na dan. |
Terug veel tranzy en progressive getinte platen, met toch steeds die minimale en housy ondertoon en enorm veel drive en tempo. Dikke aanrader, en met zo'n sets verdient hij zeker om voor Armin en co te eindigen. Zeker met Involver 2 die binnen enkele maanden zal verschijnen
1. Jon O' Bir
2. Aly & Fila
3. Jonas Steur
4. Phynn
5. Nick Warren
| Originally posted by Jasperovitsj De laatste Essential Mix van Sasha is anders wel waanzinnig goed! Terug veel tranzy en progressive getinte platen, met toch steeds die minimale en housy ondertoon en enorm veel drive en tempo. Dikke aanrader, en met zo'n sets verdient hij zeker om voor Armin en co te eindigen. Zeker met Involver 2 die binnen enkele maanden zal verschijnen |
| Originally posted by Jasperovitsj De laatste Essential Mix van Sasha is anders wel waanzinnig goed! Terug veel tranzy en progressive getinte platen, met toch steeds die minimale en housy ondertoon en enorm veel drive en tempo. Dikke aanrader, en met zo'n sets verdient hij zeker om voor Armin en co te eindigen. Zeker met Involver 2 die binnen enkele maanden zal verschijnen |
| Originally posted by Config kunt ge me es linken? ben zeer benieuwd |
Amper 3 trance events met grote namen achter de kiezen dit jaar, en obv daarvan:
1. Solar Stone
2. Airwave
3. John 00 Fleming
4. -
5. -
| Originally posted by Jasperovitsj part 1 [[ LINK REMOVED ]] part 2 [[ LINK REMOVED ]] |
zal da vanavond nog es beluisteren
op basis van de livesets die ik op mijn pc beluister:
Gareth Emery, Bryan Kearney, John'o Callaghan
Op basis van de optredens die ik gezien heb:
Airwave, Paul van Dyk
ranking:
1. Airwave
2. John'o Callaghan
3. Paul van Dyk
4. Gareth Emery
5. Bryan Kearney
belgi� ftw!
| Originally posted by FCB_Fanatic 01. John 00 Fleming 02. Airwave 03. 04. 05. De rest vul ik later nog wel in, ik ben er nog niet volledig uit. |
1) Deadmau5
2) Axwell
3) Steve Angello
4) Sander Kleinenberg
5) Filo & Peri
| Originally posted by TOR M.I.K.E. dondert volgens mij volledig uit de rangschikking dit jaar. |
| Originally posted by Rhand 1) Deadmau5 2) Axwell 3) Steve Angello 4) Sander Kleinenberg 5) Filo & Peri |
Draaien die mannen �berhaupt wel?
| Originally posted by Push2005 Wat is jouw motivatie om Filo & Peri daar te plaatsen ? Was gewoon 'ns benieuwd... |
| Originally posted by Rhand Omdat ik Anthem wel een goeie plaat vond (nu ben ik ze wel beu gehoord) |
En ik beoordeel ze in de eerste plaats op hun producties.
| Originally posted by Rhand En ik beoordeel ze in de eerste plaats op hun producties. |
| Originally posted by Rhand En ik beoordeel ze in de eerste plaats op hun producties. |
Voornamelijk, was een van mijn favoriete platen dit jaar (tot 3 weken terug het door elke Dj gedraaid werd in een liveset).
Ook nog omdat ik dit jaar enkele andere platen van hen heb leren kennen en ze best ok� vind, en een derde reden is omdat ze toch vrij laag staan op de lijst en ik wou mijn stem niet geven aan PvD of AvB ofzo.
| Originally posted by Jasperovitsj Daarom is die lijst ook elk jaar zo'n geweldige grap. Mensen die nog nooit een draaitafel van dichtbij hebben gezien worden bij de beste 50 dj's (disc-jockey, plaatjesdraaier) van de wereld gerekend. Tragisch en hilarisch tegelijk |
80% van de stemmers op die lijst heeft zo een mentaliteit. Dus waarom zouden die overige 20% nog de moeite doen om een mooie objectieve top 5 op te stellen?
| Originally posted by Rhand U probleem h� vriend. |
| Originally posted by Jasperovitsj Hey, gij zijt diegene die wild is van The Anthem, dus ik denk niet dat IK een probleem heb |