TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- I Love Techno 2007
Pages (4): « 1 [2] 3 4 »

Posted by mrcanon on Sep-08-2007 11:55:

Dit wordt beslist I Love Techno dit jaar.

De namen die me het meest aanspreken:

2000 And One
Len Faki
Trentemoller (Live)
Redshape (Live)
Stephan Bodzin
Mathew Jonson (Live)
Gui Boratto (Live)
Adam Beyer
Dave Clarke
British Murder Boys

Posted by FUSyke on Sep-08-2007 18:18:

Een weekendje vrij dus ben ik ook present!

21.00 - 22.00 Trentemoller live
Dan een keuze maken tussen 22.00 - 23.30 Stephan Bodzin en 22.00 - 23.00 Simian Mobile Disco
Dan proberen om een stukje van Underworld mee te pakken 23.30 - 01.30. Als het op niet veel trekt of het is er te druk dan naar Adam Beyer 00.00 - 02.00
01.30 - 03.00 Marco Bailey
03.30 - 04.30 Gui Boratto live
04.30 - 06.00 Felix Da Housecat of Technasia

Posted by Blake on Sep-09-2007 15:29:

I see the site says that only disposable cameras will be allowed. Is this true? Was anyone here able to bring digital cameras into the event last year?

Posted by Blake on Sep-09-2007 15:40:

quote:
Originally posted by FUSyke
Site online

Line up is ook compleet.

Does ILT usually throw in a few more last minute names right before the event, or is this truly the final line up?

Posted by Eagle` on Sep-09-2007 15:46:

quote:
Originally posted by Blake
Does ILT usually throw in a few more last minute names right before the event, or is this truly the final line up?

big names I doubt it

Posted by Blake on Sep-11-2007 10:06:

quote:
I see the site says that only disposable cameras will be allowed. Is this true? Was anyone here able to bring digital cameras into the event last year?

^^^

Also, when exactly does the event end? 6:00am ??

Posted by Glexx on Sep-12-2007 16:19:

Zonet beslist dat ik waarschijnlijk ook eens een keertje naar ILT zal gaan

Posted by Blake on Sep-17-2007 15:18:

Is there any good way to get cameras into the venue? it says that only disposable cameras are allowed on the site.

Posted by Bertn on Sep-17-2007 19:25:

quote:
Is there any good way to get cameras into the venue? it says that only disposable cameras are allowed on the site.

just ask the security guards if they can get the camera inside for you.

Posted by Blake on Sep-17-2007 21:12:

quote:
Originally posted by Bertn
just ask the security guards if they can get the camera inside for you.

Will I then be beaten up and thrown out onto the street? About how many Euro will I have to give them to actually get my camera in? LOL.

I'll take your word for it. I just don't want to have to hide my camera somewhere outside and then have no camera at all to take pics/vids with, you know?

Posted by FUSyke on Sep-26-2007 05:11:

Wie gaat?
FUSyke

Posted by Tijne on Sep-26-2007 11:09:

tijne = aanwezig

'k ga nu al een jaar of 4-5 peisk... 'k zie wel i love techno telkens maar meer en meer evolueren van techno naar alle aanverwante stijlen, ma das ni noodzakelijk slecht. Elk groot evenement moet streven naar verandering (imo).

'k ga meestal voor het hardere werk, wittekind, rush, technasia, ... maar 'k betrap er mij altijd op dak toch bij ander dj's terechtkom , laurent garnier was vorig jaar on-ge-looflijk. Kippevel�

Posted by FenixStyle on Sep-26-2007 16:21:

Ik ga wsl niet gaan. Alhoewel ik me er wel zou amuseren, staan er toch te weinig namen op waarvoor ik echt wil gaan..
Ben tegenwoordig zowiezo niet meer zo'n liefhebber van grote feesten, dus dat geld van ILT besteed ik dan liever aan een aantal kleine feestjes

Posted by FCB_Fanatic on Sep-27-2007 11:42:

het kan mogelijk nog veranderen, maar ik denk eerder dat ik niet ga gaan. Ik zou I Love Techno echt wel eens willen meemaken (nog nooit geweestt), maar met hetgeen tegenwoordig onder techno valt, zou het mij toch niet echt aanstaan. Daarnaast staan er ook weinig namen tussen die ik ECHT graag zou willen zien. De enige naam zou Underworld zijn.

Posted by Jasperovitsj on Sep-27-2007 11:49:

Bij mij zal het een beetje een last minute beslissing zijn denk ik, vooral afhankelijk van de financi�le situatie.

Posted by Push2005 on Sep-27-2007 13:21:

Ik ga normaal wel; kmoet het alleen nog opbrengen om een ticket te gaan halen

Posted by Fomas on Sep-27-2007 19:45:

quote:
Originally posted by Tijne
tijne = aanwezig
laurent garnier was vorig jaar on-ge-looflijk. Kippevel�

Tegen het einde aan speelde de man een plaat ondersteund door een dwarsfluit(live), gespeeld met een subtiliteit die enkel te vinden is in een Innertales - Odyssee. Tis weer een van die platen die we nooit in de eigen platenbak zullen mogen tegenkomen. Samen met Shinedoe, Carl Craig, the Dominators en Ellen Allien & Apparat live was het al bij al nog sterke avond ondanks de zwakke lives van Technasia en Rush, en de inferieure geluidskwaliteit bij Deetron en James Holden.

De tijdsindeling en de laatste namen lijken de editie dit jaar nog op de valreep te kunnen redden. De tijd dat je voor de hele affiche zou gaan is met de outdoor-editie verdwenen.

Posted by Push2005 on Sep-29-2007 18:43:

quote:
Originally posted by Push2005
Ik ga normaal wel; kmoet het alleen nog opbrengen om een ticket te gaan halen

... en dat is vandaag gebeurd

Posted by Tijne on Sep-30-2007 13:24:

quote:
Originally posted by FUSyke
Wie gaat?
FUSyke

FUSyke
Tijne

Posted by Devilex on Sep-30-2007 13:30:

quote:
Originally posted by Fomas
De tijd dat je voor de hele affiche zou gaan is met de outdoor-editie verdwenen.

Zeg dat wel, was echt crossen van tent naar tent.

Posted by Adion on Oct-01-2007 22:36:

Wie gaat?
FUSyke
Tijne
Adion

Voor mij is dit de 4de keer ILT geloof ik. Helaas ILT Outdoor moeten missen, ma mij toch altijd geamuseerd op ILT. Met het aantal zalen en de verscheidenheid is het toch moeilijk om niks naar uw goesting te vinden, enige nadeel vind ik de drukte wel een beetje.

Posted by Bertn on Oct-02-2007 05:54:

de drukste edities zijn ondertussen al weer gepasseerd dacht ik. kgeloof dat 2002 een record was (was ook een ongelofelijk technojaar int algemeen)

Posted by The_G0dfather on Oct-02-2007 09:35:

blijft hoe dan ook een massabedoening

Posted by FUSyke on Oct-22-2007 20:22:

Underworld haakt af voor I Love Techno

"Underworld regret to cancel their current tour after a band member was struck by severe illness . This means their performance at I Love Techno had to be cancelled as well. At this moment we are investigating the possibility of a fill-in act."

Ik ging toch niet voor hen. Hopelijk komt er een goede in de plaats.

Posted by Push2005 on Oct-22-2007 20:47:

Goed nieuws

Pages (4): « 1 [2] 3 4 »