TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Ik voel me kut - topic
Pages (4): « 1 [2] 3 4 »


Posted by Opti on Apr-21-2002 22:01:

ADO VOLGEND JAAR IN DE EREDIVISIE!!!!!!!!!

HOOLIGANS!!!!!!!!

ghehehehe


Posted by DarkHelmet on Apr-21-2002 22:09:

Re: Re: Ik voel me kut - topic

quote:
Originally posted by mido


WaaaaaaaaaaaaaH ik ben in de hoofdrol!

whehe

Je moet je niet zo aangevallen voelen!

Flamen is hier van iedereen een hobby voor zover ik dat weet.
En het is maar internot hoor!

Dussuh KoP oP!


Kee, tis al goe, voelde me gwoon erg kut, en krijg je zo'n opmerking.
maar tis idd internet, en niet al te serieus nemen..


Posted by mido on Apr-22-2002 07:06:

Re: Re: Re: Ik voel me kut - topic

quote:
Originally posted by DarkHelmet


Kee, tis al goe, voelde me gwoon erg kut, en krijg je zo'n opmerking.
maar tis idd internet, en niet al te serieus nemen..


*jubel jubel*

Het is me vergeven! whehe

En ja als je je kut voeld kun je beter niet je hart hier luchten. whehe *evil grinz*

Maar in ieder geval nog een hartelijk welkom hier!


Posted by SnuggLe on Apr-22-2002 10:46:

quote:
Originally posted by New Wave


hhhhhhhhhmmwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww, effe zien hoor..........................ajax is nog geen kampioen....(voor mij altijd maargoed)..ze moeten het nog WORDEN.....

lelijk voetbal..........mwwhhzzzzz, zoals je zelf weet heeft elk team met een nieuwe trainer een aantal maanden nodig om de draad op te pakken...........ennnuuhhhh die 'super-boeren' spelen de sterren van de hemel zeker? denk na.........14de...........enige wat ze kennen doen is 'super' hun weiland bemesten.........dus pak je trekker, zuig het stront uit je ogen en ga doen waar jullie goed in zijn

Heerlijk zo'n voetbal-thread


Jaja, lekker makkelijk zoiets.
Ga dan maar de Graafschap afzeiken als je niets beters kan verzinnen
Graafschap heeft gewoon redelijk gepresteerd met het budget dat ze hebben. Gewoon beetje pech gehad met wat blessures en een aantal wedstrijden (neem vorige week tegen Hoerenveen). Maarja, dat is altijd zo. Ze voetballen tenminste wel cool thuis.

Greetz,
SnuggLe


Posted by kolkiewolkie on Apr-22-2002 11:11:

quote:
Originally posted by mr.marcello
WIJ GAAN EUROPA IN!!!! FORZA VITES!

Met vriendelijke groet.


ah neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee he

nou krijg ik dat de volgende keer dat ik mijn broer spreek ook weer te horen: vitesse gaat europa in, en die boerenclub van jou (twente, FC) niet

alvast bedankt. nu kan ik mij er alvast op voorbereiden..


Posted by Gurian on Apr-22-2002 12:40:

Heb een seizoenskaart van de Go Ahead Eagles
Spelen ze een heel seizoen klote en gaan ze volgend jaar ook nog eens op vrijdag spelen. Dus voel ik me ook klote

Ma de seizoenskaart wordt volgend jaar wel goedkoper
Omdat we op vrijdag gaan spelen gaat er 10% van de prijs af en omdat dit zo'n slecht seizoen is nog eens 10%.

Maja zeg geven ook gratis bier weg als het elftal het weer eens laat liggen en geen inzet toont


Posted by New Wave on Apr-22-2002 14:12:

quote:
Originally posted by Gurian
Heb een seizoenskaart van de Go Ahead Eagles
Spelen ze een heel seizoen klote en gaan ze volgend jaar ook nog eens op vrijdag spelen. Dus voel ik me ook klote

Ma de seizoenskaart wordt volgend jaar wel goedkoper
Omdat we op vrijdag gaan spelen gaat er 10% van de prijs af en omdat dit zo'n slecht seizoen is nog eens 10%.

Maja zeg geven ook gratis bier weg als het elftal het weer eens laat liggen en geen inzet toont


En hoeveel Eurocent kost je dat nu zijn seizoenskaart ?


Posted by raoel on Apr-22-2002 16:01:

quote:
Originally posted by New Wave


En hoeveel Eurocent kost je dat nu zijn seizoenskaart ?



Je krijgt er daar geld bij



P.S. kom nu niet met de zielige opmerking: Bij PSV toch ook.
Nee die seizoenskaart kost me 170 euro.


Posted by Blik on Apr-22-2002 18:01:

quote:
Originally posted by raoel



Je krijgt er daar geld bij



Bij PSV toch ook

(je vroeg erom )


Posted by New Wave on Apr-22-2002 18:50:

quote:
Originally posted by Gurian

Maja zeg geven ook gratis bier weg als het elftal het weer eens laat liggen en geen inzet toont


gheghe, okee, als Koeman nu gewoon effe Zlatan iedere wedstrijd in de basis zet...krijgen wij misschien ook gratis bier






maar wel alcoholvrij bier


Posted by Gurian on Apr-23-2002 08:45:

quote:
Originally posted by New Wave

En hoeveel Eurocent kost je dat nu zijn seizoenskaart ?


Euhh het was 170 gulden dus dat is ongeveer 78 euro. en dat wordt dus
goedkoper.

Oja we hebben weer eens gewonnen. Wat een feest op de tribunes zeg
NOT. Alleen bij het laatste doelpunt was er iets applaus


Posted by Siesta on Apr-24-2002 12:35:

GODVERDOMME, het gaat kut op school, blijf zitten, al me maten verder, godsamme, wat ist leven tog kut, ouders zitte zeiken, leraren

godsamme, grrrrrrrrrrrrrrrrrrr, jakkes


Posted by Opti on Apr-24-2002 15:40:

quote:
Originally posted by DJ_Siesta
GODVERDOMME, het gaat kut op school, blijf zitten, al me maten verder, godsamme, wat ist leven tog kut, ouders zitte zeiken, leraren

godsamme, grrrrrrrrrrrrrrrrrrr, jakkes


je moet ook minder irc'en beflap


Posted by Gurian on Apr-24-2002 17:05:

quote:
Originally posted by DJ_Siesta

GODVERDOMME, het gaat kut op school, blijf zitten, al me maten verder, godsamme, wat ist leven tog kut, ouders zitte zeiken, leraren

godsamme, grrrrrrrrrrrrrrrrrrr, jakkes


K blijf ook bakken ma ik ben al lang blij dat ik dit jaar mijn propedeuse heb gehaald. Hoe ik in ieder geval nie te kappen met mn opleiding. En alles wat ik dit jaar gehaald heb hoef ik volgend jaar nie meer te doen


Posted by Opti on Apr-24-2002 17:42:

quote:
Originally posted by Gurian


K blijf ook bakken ma ik ben al lang blij dat ik dit jaar mijn propedeuse heb gehaald. Hoe ik in ieder geval nie te kappen met mn opleiding. En alles wat ik dit jaar gehaald heb hoef ik volgend jaar nie meer te doen


ik moet me p nog halen

sta nu op 18 punte officieel, en ik krijg nog me cijfers van me herkansing+ dit blok nog terug


Posted by Jappio on Apr-24-2002 20:10:

quote:
Originally posted by Gurian
Oja we hebben weer eens gewonnen. Wat een feest op de tribunes zeg
NOT. Alleen bij het laatste doelpunt was er iets applaus


nou nou,, the red-yellow army is dus nie meer :d Mijn seizoenskaart is 300 piek orso btw.. (excelsior h�) En volgend jaar zal die wel weer een stukkie duurder zijn aangezien we volgende jaar eredivisie spelen Hehe

LTR


Posted by HiGH_NrG on Apr-24-2002 20:47:

Ik vind dat FC Zwolle maar de eredivisie in moet en nie excelsior...balleclub


Posted by Gurian on Apr-25-2002 05:42:

quote:
Originally posted by HiGH_NrG

Ik vind dat FC Zwolle maar de eredivisie in moet en nie excelsior...balleclub


Nee man Excelsior moet kampioen worden want anders zijn wij onze derby kwijt. Nooit meer relluh met zw#lle. Kon toch al niet maar ok dat terzijde.


Posted by Siesta on Apr-26-2002 06:19:

quote:
Originally posted by Optimus


je moet ook minder irc'en beflap


zeg me papa en mama ook, maark probeer me leraren nog te overtuigen met de laatste serie cijfers, net weer een 7.6 op frans, woohoo

GreetZ


Posted by raoel on May-12-2002 18:20:

[kots mode]
SCHIJTJODEN !!!!

Even deze topic ophalen. Ik baal er ontzettend van dat dat schijt eeuwige lucky ajax op zo'n kut manier wint.
Kan er wel mee janken.

Dan was de pingel van utrecht wel niet terrecht, maar 2 meter buitenspel is wel echt erg.

bah bah bah bah

Dat wilde ik jullie bij deze even laten weten.
[/kots mode]


Posted by Yarnie on May-12-2002 18:36:



en 2 new_wave......ajax joden super joden E E E

HERRRlllllijk

buitenspel goal 0wange


Posted by raoel on May-12-2002 18:57:

Wat overigens ook nog zeer erg was op deze kut dag was de formue 1.
Ik had al een hekel aan M Schumacher maar hij nadert de onderste trede van mijn ladder.
Nog een keer zoiets en valt ervan af.
Dan is ie samen met ajax paria


Posted by New Wave on May-12-2002 19:47:

quote:
Originally posted by Yarnie


en 2 new_wave......ajax joden super joden E E E

HERRRlllllijk

buitenspel goal 0wange


CHAMPIJODEN CJAMPIJODEN CHAMPIJODEN OLEEOLEEOLEE!!!!


Posted by Blik on May-12-2002 21:03:

ik vond het geweldig, de bekerfinale, ik vond het echt klote als ajax had verloren door zo'n onterechte kutpenalty, die goal van Wamberto maakte het helemaal goed, toen werd het weer 2-2. en ajax had toen het psychologische voordeel

en dat van schumacher, vond ik ook erg triest, ik zag het helemaal niet aankomen, en dan 20 meter voor de finish laat die hem voorbij, schandalig, maar je kon wel zien dat Schumacher het ook niet echt leuk vond, maar ze willen dat record breken van meeste kampioenschappen, daarom lieten ze hem winnen, stel je voor dat Sxhumi dalijk weer een been breekt en 4 GP's moet missen, met die 27 punten voorsprong heeft die grote kans dat die dan nog bovenaan staat, ik snap het dus wel, maar het blijft een kutstreek....


Posted by John on May-12-2002 21:28:

ik vond et echt kut de bekerfinale, ik heb et wel niet gezien, maar et blijft lullig.

en dat van schummi vind ik, ferrari/schumacher fan, ook kut :/

en ik voelde me de afgelope dagen ook een beetje kut en heb iemand veel pijn gedaan:S dus mocht diegene dit hier ooit lezen (kleine kans, maar het gaat om het idee...), nog es: SORRY!!


naja nu gaat alles weer oke op het leren voor mn examens na dan...dat gaat ook kut. behalve 5 wiskunde sommen nog nix gedaan:S

oke, ik heb mijn 'ik voel me kut dingen' ook weer gepost


Pages (4): « 1 [2] 3 4 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.