TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Ik voel me kut - topic
Pages (4): « 1 [2] 3 4 »
ADO VOLGEND JAAR IN DE EREDIVISIE!!!!!!!!!
HOOLIGANS!!!!!!!!
ghehehehe


Re: Re: Ik voel me kut - topic
| quote: |
| Originally posted by mido WaaaaaaaaaaaaaH ik ben in de hoofdrol! ![]() whehe Je moet je niet zo aangevallen voelen! ![]() Flamen is hier van iedereen een hobby voor zover ik dat weet. En het is maar internot hoor! ![]() Dussuh KoP oP! |
Re: Re: Re: Ik voel me kut - topic
| quote: |
| Originally posted by DarkHelmet Kee, tis al goe, voelde me gwoon erg kut, en krijg je zo'n opmerking. maar tis idd internet, en niet al te serieus nemen.. |
whehe


| quote: |
| Originally posted by New Wave hhhhhhhhhmmwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww, effe zien hoor..........................ajax is nog geen kampioen....(voor mij altijd maargoed)..ze moeten het nog WORDEN..... lelijk voetbal..........mwwhhzzzzz, zoals je zelf weet heeft elk team met een nieuwe trainer een aantal maanden nodig om de draad op te pakken...........ennnuuhhhh die 'super-boeren' spelen de sterren van de hemel zeker? denk na.........14de...........enige wat ze kennen doen is 'super' hun weiland bemesten.........dus pak je trekker, zuig het stront uit je ogen en ga doen waar jullie goed in zijn Heerlijk zo'n voetbal-thread |

| quote: |
| Originally posted by mr.marcello WIJ GAAN EUROPA IN!!!! FORZA VITES! ![]() ![]() ![]() Met vriendelijke groet. |
Heb een seizoenskaart van de Go Ahead Eagles
Spelen ze een heel seizoen klote en gaan ze volgend jaar ook nog eens op vrijdag spelen. Dus voel ik me ook klote
Ma de seizoenskaart wordt volgend jaar wel goedkoper 
Omdat we op vrijdag gaan spelen gaat er 10% van de prijs af en omdat dit zo'n slecht seizoen is nog eens 10%.
Maja zeg geven ook gratis bier weg als het elftal het weer eens laat liggen en geen inzet toont
| quote: |
| Originally posted by Gurian Heb een seizoenskaart van de Go Ahead Eagles Spelen ze een heel seizoen klote en gaan ze volgend jaar ook nog eens op vrijdag spelen. Dus voel ik me ook klote Ma de seizoenskaart wordt volgend jaar wel goedkoper ![]() Omdat we op vrijdag gaan spelen gaat er 10% van de prijs af en omdat dit zo'n slecht seizoen is nog eens 10%. Maja zeg geven ook gratis bier weg als het elftal het weer eens laat liggen en geen inzet toont |
?
| quote: |
| Originally posted by New Wave En hoeveel Eurocent kost je dat nu zijn seizoenskaart ? |

| quote: |
| Originally posted by raoel Je krijgt er daar geld bij ![]() |

)
| quote: |
| Originally posted by Gurian Maja zeg geven ook gratis bier weg als het elftal het weer eens laat liggen en geen inzet toont |
| quote: |
| Originally posted by New Wave En hoeveel Eurocent kost je dat nu zijn seizoenskaart ? |
GODVERDOMME, het gaat kut op school, blijf zitten, al me maten verder, godsamme, wat ist leven tog kut, ouders zitte zeiken, leraren
godsamme, grrrrrrrrrrrrrrrrrrr, jakkes
| quote: |
| Originally posted by DJ_Siesta GODVERDOMME, het gaat kut op school, blijf zitten, al me maten verder, godsamme, wat ist leven tog kut, ouders zitte zeiken, leraren godsamme, grrrrrrrrrrrrrrrrrrr, jakkes |
| quote: |
| Originally posted by DJ_Siesta GODVERDOMME, het gaat kut op school, blijf zitten, al me maten verder, godsamme, wat ist leven tog kut, ouders zitte zeiken, leraren godsamme, grrrrrrrrrrrrrrrrrrr, jakkes |
| quote: |
| Originally posted by Gurian K blijf ook bakken ma ik ben al lang blij dat ik dit jaar mijn propedeuse heb gehaald. Hoe ik in ieder geval nie te kappen met mn opleiding. En alles wat ik dit jaar gehaald heb hoef ik volgend jaar nie meer te doen |



| quote: |
| Originally posted by Gurian Oja we hebben weer eens gewonnen. Wat een feest op de tribunes zeg NOT. Alleen bij het laatste doelpunt was er iets applaus |
:d Mijn seizoenskaart is 300 piek orso btw.. (excelsior h�) En volgend jaar zal die wel weer een stukkie duurder zijn aangezien we volgende jaar eredivisie spelen
Hehe
Ik vind dat FC Zwolle maar de eredivisie in moet en nie excelsior...balleclub 
| quote: |
| Originally posted by HiGH_NrG Ik vind dat FC Zwolle maar de eredivisie in moet en nie excelsior...balleclub |
| quote: |
| Originally posted by Optimus je moet ook minder irc'en beflap |
[kots mode]
SCHIJTJODEN !!!!
Even deze topic ophalen. Ik baal er ontzettend van dat dat schijt eeuwige lucky ajax op zo'n kut manier wint.
Kan er wel mee janken.
Dan was de pingel van utrecht wel niet terrecht, maar 2 meter buitenspel is wel echt erg.
bah bah bah bah
Dat wilde ik jullie bij deze even laten weten.
[/kots mode]
en 2 new_wave......ajax joden super joden E E E
HERRRlllllijk
buitenspel goal 0wange
Wat overigens ook nog zeer erg was op deze kut dag was de formue 1.
Ik had al een hekel aan M Schumacher maar hij nadert de onderste trede van mijn ladder.
Nog een keer zoiets en valt ervan af.
Dan is ie samen met ajax paria 
| quote: |
Originally posted by Yarnie en 2 new_wave......ajax joden super joden E E E HERRRlllllijk buitenspel goal 0wange |
ik vond het geweldig, de bekerfinale, ik vond het echt klote als ajax had verloren door zo'n onterechte kutpenalty, die goal van Wamberto maakte het helemaal goed, toen werd het weer 2-2. en ajax had toen het psychologische voordeel 
en dat van schumacher, vond ik ook erg triest, ik zag het helemaal niet aankomen, en dan 20 meter voor de finish laat die hem voorbij, schandalig, maar je kon wel zien dat Schumacher het ook niet echt leuk vond, maar ze willen dat record breken van meeste kampioenschappen, daarom lieten ze hem winnen, stel je voor dat Sxhumi dalijk weer een been breekt en 4 GP's moet missen, met die 27 punten voorsprong heeft die grote kans dat die dan nog bovenaan staat, ik snap het dus wel, maar het blijft een kutstreek....
ik vond et echt kut de bekerfinale, ik heb et wel niet gezien, maar et blijft lullig.
en dat van schummi vind ik, ferrari/schumacher fan, ook kut :/
en ik voelde me de afgelope dagen ook een beetje kut en heb iemand veel pijn gedaan:S dus mocht diegene dit hier ooit lezen (kleine kans, maar het gaat om het idee...
), nog es: SORRY!!

naja nu gaat alles weer oke
op het leren voor mn examens na dan...dat gaat ook kut. behalve 5 wiskunde sommen nog nix gedaan:S
oke, ik heb mijn 'ik voel me kut dingen' ook weer gepost
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.