TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- ik vind het vrij duur maar....
Pages (2): « 1 [2]
| quote: |
| Originally posted by New Wave Ik denk dat jij maar geen DJ moet worden...... |
(niet dat k dj ga worde of zow)
| Originally posted by Apoptosis Hoezo, omdat k die plaat geen 9.99 Euro waard vind?? (niet dat k dj ga worde of zow) |
want goedkoper zul je ze bijna niet kenne kopen, en als jij zo je platen selecteerd dan duurt het 20 jaar voordat jij je platentas vol hebt........begrijp je?
| Originally posted by New Wave Idd want goedkoper zul je ze bijna niet kenne kopen, en als jij zo je platen selecteerd dan duurt het 20 jaar voordat jij je platentas vol hebt........begrijp je?Je moet vinyl niet vergelijken met de ceedeetjes die jij koopt................. Een als DJ (als je geen cd's gaat draaien dan) zou je ze toch nodig moeten hebben...... Maargoed, je hebt je mening gegeven en het "kopen" van vinyl is bij jouw niet aan de orde dus de 'wil' van 'DJ-zijn' heb jij niet......duzzzz, succes in de free record store kerel.... |
kun je al een b-tje scratchen?
| Originally posted by New Wave Idd want goedkoper zul je ze bijna niet kenne kopen, en als jij zo je platen selecteerd dan duurt het 20 jaar voordat jij je platentas vol hebt........begrijp je?Je moet vinyl niet vergelijken met de ceedeetjes die jij koopt................. Een als DJ (als je geen cd's gaat draaien dan) zou je ze toch nodig moeten hebben...... Maargoed, je hebt je mening gegeven en het "kopen" van vinyl is bij jouw niet aan de orde dus de 'wil' van 'DJ-zijn' heb jij niet......duzzzz, succes in de free record store kerel.... |
! Laatste cd die k heb gekocht was In My Memory, duz. Jy vind t wel erg tof van jezelf he dat je 'zoveel' verstand heb van de platenwereld, en kraakt daarom anderen die het niet met je eens zijn en anders denken maar af... knap hoor 
(precies diezelfde als op Only-djs)
Eindelijk is er iemand die geen dj wil worden (uberhaupt, hoe word je dat??? Net zoals brandweerman worden als je vijf bent?).
ik luister met cassettebandjes

haha zo vond ik een paar weken geleden weer een bandje uit 2000 waarop armin van buuren de radio primeur draait van major league - wonder......en nog wat oude flexe setjes van tiesto van 10 minuten...(en dan heb ik er johan gielen overheen getaped
whahaha)
Hehehe... zo heb ik nog een hele bak vol met zogeheten "Balans bandjes"
"Gabber uit Den Haag! Radio Balans op 99.4"
| Originally posted by eieregooie Hehehe... zo heb ik nog een hele bak vol met zogeheten "Balans bandjes" "Gabber uit Den Haag! Radio Balans op 99.4" |
| Originally posted by Optimus hmmm, ken ik nie ik ken wel Radio Delta ofzow uit De Haag |
Was altijd lachen met de Cor de Splinter show... die goeie ouwe tijd he...
| Originally posted by Apoptosis Jy overdryft en verdraait t een beetjeh he... Dat wat k zei geldt voor niet veel platen, maar wel o.a. voor die Cosmic Gate. Jy maakt ervan dat k all��n die platen check waarby alle nummers supergoed zijn... Zoals k al eerder zei, platen waar 1 goed nummer op staat die goed is en waarbij k de rest absoluut niet kan uitstaan en die ook nog es superduur zijn, vinnik zonde van t geld... |
Bovendien, k heb heus wel platen in m'n bezit van 10 a 11 euro hoor. En k weet niet waar jy dat vandaan haalt van die cdtjes by de freerecordshop, want die opmerking slaat echt HELEMAAL nerges op ! Laatste cd die k heb gekocht was In My Memory, duz. Jy vind t wel erg tof van jezelf he dat je 'zoveel' verstand heb van de platenwereld, en kraakt daarom anderen die het niet met je eens zijn en anders denken maar af... knap hoor ![]() |
gaat er om hoe je er over na denkt "hoe" je je platen selecteerd, en uit jouw posts krijg ik de mening dat je kwa nummers op een vinyl een miereneuker bent........| quote: |
En nee, de wil om professionele Dj te zyn heb k nie, maar dj-en als hobby wel... |
By the way, een maat van my krygt die Cosmic Gate voor 6.50 (precies diezelfde als op Only-djs) |
ltr |
Als je nu al moeilijk gaat doen om de prijs van een plaat dan moet je maar gelijk stoppen.Je moet platen kopen omdat je ze wilt hebben en omdat ze goed zijn.Niet omdat ze lekker goedkoop zijn.En ook al staat er op 1 plaat maar 1 goed nr terwijl er wel 4 tracks op staan.Zelfs DAN moet je hem nog kopen.Ik heb ook zat platen hier liggen waar ik maar 1 nummer op goed vind.tuurlijk zijn er ook platen waarbij elke track goed is.Maar ga je dan alleen die kopen??En 9/10 x als je dan het nr terug hoort dan denk je:hmmzz had ik hem toch maar wel gekocht.En ik hoor ook bij die 9/10.Daarom als ik nu WEL een plaat tegenkom waarvan ik maar 1 goed vind,koop ik die toch.Je krijgt er nooit spijt van.Ennuh only-djs isecht goedkoop.Als je 9.99 al duur vind moet je maar es naar outland gaan ofzo.Betaal je 11 � voor een plaat.
GREETZ!!
Only-djs kan dan wel wat goedkoper zijn.
Maar er gaat bij hun altijd wel wat fout. En 25 piek verzend kosten vind ik nogal bezopen. Dat is gewoon 1 plaat minder.....
Daarom ben ik blij dat ik 2 platen zaken in de buurt heb zitten! 
Zo goed vind ik only dj's niet.......ik kijk nu al geruime de hele week en er is bij de technosectie geen fuck toegevoegt....echt mega slecht....er komen zoveel platen uit........ze zetten nu ook weer platen op de front die al paar maanden oud zijn.....als ze nu eens up to date blijven wil ik er best een keer wat kopen......
Laat ze maar eens kijken naar decks-records.com.....die updaten om de 2 a 3 dagen.....
mzzl!
| Originally posted by New Wave Zo goed vind ik only dj's niet.......ik kijk nu al geruime de hele week en er is bij de technosectie geen fuck toegevoegt....echt mega slecht....er komen zoveel platen uit........ze zetten nu ook weer platen op de front die al paar maanden oud zijn.....als ze nu eens up to date blijven wil ik er best een keer wat kopen...... Laat ze maar eens kijken naar decks-records.com.....die updaten om de 2 a 3 dagen..... mzzl! |

| Originally posted by TranceFool jah tis klooie voor jou dat ze dat bij de techno niet doen, want bij de trance section hebben ze toch altijd wel de nieuwste platen ![]() Ennuh Mido: als je een creditcard heb kost verzendkosten maar 5 euro |