TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- ik vind het vrij duur maar....
Pages (2): « 1 [2]

Posted by Apoptosis on Apr-24-2002 11:09:

quote:
Originally posted by New Wave

Ik denk dat jij maar geen DJ moet worden......

Hoezo, omdat k die plaat geen 9.99 Euro waard vind?? (niet dat k dj ga worde of zow)

Posted by New Wave on Apr-24-2002 11:38:

quote:
Originally posted by Apoptosis

Hoezo, omdat k die plaat geen 9.99 Euro waard vind?? (niet dat k dj ga worde of zow)

Idd want goedkoper zul je ze bijna niet kenne kopen, en als jij zo je platen selecteerd dan duurt het 20 jaar voordat jij je platentas vol hebt........begrijp je?

Je moet vinyl niet vergelijken met de ceedeetjes die jij koopt.................

Een als DJ (als je geen cd's gaat draaien dan) zou je ze toch nodig moeten hebben......

Maargoed, je hebt je mening gegeven en het "kopen" van vinyl is bij jouw niet aan de orde dus de 'wil' van 'DJ-zijn' heb jij niet......duzzzz, succes in de free record store kerel....

Posted by Miss Proximus on Apr-24-2002 13:32:

quote:

Idd want goedkoper zul je ze bijna niet kenne kopen, en als jij zo je platen selecteerd dan duurt het 20 jaar voordat jij je platentas vol hebt........begrijp je?

Een als DJ (als je geen cd's gaat draaien dan) zou je ze toch nodig moeten hebben......

Maargoed, je hebt je mening gegeven en het "kopen" van vinyl is bij jouw niet aan de orde dus de 'wil' van 'DJ-zijn' heb jij niet......duzzzz, succes in de free record store kerel....

heo gaat t eigenlijk met de tegggggggggknow kun je al een b-tje scratchen?

Posted by Apoptosis on Apr-24-2002 16:15:

quote:

Jy overdryft en verdraait t een beetjeh he... Dat wat k zei geldt voor niet veel platen, maar wel o.a. voor die Cosmic Gate. Jy maakt ervan dat k all��n die platen check waarby alle nummers supergoed zijn... Zoals k al eerder zei, platen waar 1 goed nummer op staat die goed is en waarbij k de rest absoluut niet kan uitstaan en die ook nog es superduur zijn, vinnik zonde van t geld...

Bovendien, k heb heus wel platen in m'n bezit van 10 a 11 euro hoor.

En k weet niet waar jy dat vandaan haalt van die cdtjes by de freerecordshop, want die opmerking slaat echt HELEMAAL nerges op ! Laatste cd die k heb gekocht was In My Memory, duz. Jy vind t wel erg tof van jezelf he dat je 'zoveel' verstand heb van de platenwereld, en kraakt daarom anderen die het niet met je eens zijn en anders denken maar af... knap hoor

En nee, de wil om professionele Dj te zyn heb k nie, maar dj-en als hobby wel...

By the way, een maat van my krygt die Cosmic Gate voor 6.50 (precies diezelfde als op Only-djs)

ltr

Posted by Eye-Riz on Apr-24-2002 17:21:

quote:

hey Flapdrol!!! Niet zo denigrerend he? Eindelijk is er iemand die geen dj wil worden (uberhaupt, hoe word je dat??? Net zoals brandweerman worden als je vijf bent?).
ERRUG verstandig!!! Draaien is duur, en een vetpot is het voor de meesten niet en zal het ook nooit worden. (tegenwoordig 'is' iedereen 'dj', ten overvloede dus! als iedereen zou draaien, zouden er geen partypeople meer zijn die er naar luisteren!)
Je kunt toch ook gewoon genieten van muziek met cd's? Da's toch niet minder dan zelf draaien?

Posted by Opti on Apr-24-2002 17:53:

ik luister met cassettebandjes

Posted by magrec on Apr-24-2002 18:05:

haha zo vond ik een paar weken geleden weer een bandje uit 2000 waarop armin van buuren de radio primeur draait van major league - wonder......en nog wat oude flexe setjes van tiesto van 10 minuten...(en dan heb ik er johan gielen overheen getaped whahaha)

Posted by eieregooie on Apr-24-2002 18:55:

Hehehe... zo heb ik nog een hele bak vol met zogeheten "Balans bandjes"

"Gabber uit Den Haag! Radio Balans op 99.4"

Posted by Opti on Apr-24-2002 19:05:

quote:
Originally posted by eieregooie
Hehehe... zo heb ik nog een hele bak vol met zogeheten "Balans bandjes"

"Gabber uit Den Haag! Radio Balans op 99.4"

hmmm, ken ik nie

ik ken wel Radio Delta ofzow uit De Haag

Posted by eieregooie on Apr-24-2002 20:04:

quote:
Originally posted by Optimus

hmmm, ken ik nie

ik ken wel Radio Delta ofzow uit De Haag

Balans bestaat ook nie meer... helaas Was altijd lachen met de Cor de Splinter show... die goeie ouwe tijd he...

Posted by New Wave on Apr-24-2002 20:37:

quote:
Originally posted by Apoptosis

Jy overdryft en verdraait t een beetjeh he... Dat wat k zei geldt voor niet veel platen, maar wel o.a. voor die Cosmic Gate. Jy maakt ervan dat k all��n die platen check waarby alle nummers supergoed zijn... Zoals k al eerder zei, platen waar 1 goed nummer op staat die goed is en waarbij k de rest absoluut niet kan uitstaan en die ook nog es superduur zijn, vinnik zonde van t geld...

Wees dan concreter, je hebt het over 1 plaat, vind je het gek dat ik deze manier geantwoord heb!!

quote:

Bovendien, k heb heus wel platen in m'n bezit van 10 a 11 euro hoor.
En k weet niet waar jy dat vandaan haalt van die cdtjes by de freerecordshop, want die opmerking slaat echt HELEMAAL nerges op ! Laatste cd die k heb gekocht was In My Memory, duz. Jy vind t wel erg tof van jezelf he dat je 'zoveel' verstand heb van de platenwereld, en kraakt daarom anderen die het niet met je eens zijn e
n anders denken maar af... knap hoor

gaat niet om het tof is knakker gaat er om hoe je er over na denkt "hoe" je je platen selecteerd, en uit jouw posts krijg ik de mening dat je kwa nummers op een vinyl een miereneuker bent........
Het gaat niet om verstand hebben van platenwereld sukkel.......gaat erom dat je de nummers die je graag wilt hebben ook koopt OOK als er een verrot nummer op staat........damn.....zo laat je wel hele goeie tracks uit je verzameling.....en uit ervaring heb ik al menig maal spijt gehad dat ik platen niet gekocht heb...

quote:

En nee, de wil om professionele Dj te zyn heb k nie, maar dj-en als hobby wel...

Ik heb het niet over "professioneel" gehad.......brrrr

quote:

By the way, een maat van my krygt die Cosmic Gate voor 6.50 (precies diezelfde als op Only-djs)

Feliciteer je maat maar....

quote:

ltr

gegroet.

Posted by Bellie on Apr-24-2002 20:47:

Als je nu al moeilijk gaat doen om de prijs van een plaat dan moet je maar gelijk stoppen.Je moet platen kopen omdat je ze wilt hebben en omdat ze goed zijn.Niet omdat ze lekker goedkoop zijn.En ook al staat er op 1 plaat maar 1 goed nr terwijl er wel 4 tracks op staan.Zelfs DAN moet je hem nog kopen.Ik heb ook zat platen hier liggen waar ik maar 1 nummer op goed vind.tuurlijk zijn er ook platen waarbij elke track goed is.Maar ga je dan alleen die kopen??En 9/10 x als je dan het nr terug hoort dan denk je:hmmzz had ik hem toch maar wel gekocht.En ik hoor ook bij die 9/10.Daarom als ik nu WEL een plaat tegenkom waarvan ik maar 1 goed vind,koop ik die toch.Je krijgt er nooit spijt van.Ennuh only-djs isecht goedkoop.Als je 9.99 al duur vind moet je maar es naar outland gaan ofzo.Betaal je 11 � voor een plaat.

GREETZ!!

Posted by mido on Apr-25-2002 09:29:

Only-djs kan dan wel wat goedkoper zijn.

Maar er gaat bij hun altijd wel wat fout. En 25 piek verzend kosten vind ik nogal bezopen. Dat is gewoon 1 plaat minder.....

Daarom ben ik blij dat ik 2 platen zaken in de buurt heb zitten!

Posted by New Wave on Apr-25-2002 10:07:

Zo goed vind ik only dj's niet.......ik kijk nu al geruime de hele week en er is bij de technosectie geen fuck toegevoegt....echt mega slecht....er komen zoveel platen uit........ze zetten nu ook weer platen op de front die al paar maanden oud zijn.....als ze nu eens up to date blijven wil ik er best een keer wat kopen......

Laat ze maar eens kijken naar decks-records.com.....die updaten om de 2 a 3 dagen.....

mzzl!

Posted by TranceFool on Apr-25-2002 10:49:

quote:
Zo goed vind ik only dj's niet.......ik kijk nu al geruime de hele week en er is bij de technosectie geen fuck toegevoegt....echt mega slecht....er komen zoveel platen uit........ze zetten nu ook weer platen op de front die al paar maanden oud zijn.....als ze nu eens up to date blijven wil ik er best een keer wat kopen......

Laat ze maar eens kijken naar decks-records.com.....die updaten om de 2 a 3 dagen.....

mzzl!

jah tis klooie voor jou dat ze dat bij de techno niet doen, want bij de trance section hebben ze toch altijd wel de nieuwste platen

Ennuh Mido: als je een creditcard heb kost verzendkosten maar 5 euro

Posted by mido on Apr-25-2002 10:57:

quote:
Originally posted by TranceFool

jah tis klooie voor jou dat ze dat bij de techno niet doen, want bij de trance section hebben ze toch altijd wel de nieuwste platen

Ennuh Mido: als je een creditcard heb kost verzendkosten maar 5 euro

Dat is nog 5 pleuro teveel! :P
En dan moet ik nog wel een credit card hebben die ik dus ook niet heb.

Maar ik rijd gewoon naar de stad toe. Zitten er zoals als eerder gezegd 2 dicht bij mekaar. Geen verzendkosten..... En de benzine wordt ook betaald door de baas. Dus ik vind het wel goed. Plus dat ik zelf kan bepalen wat ik luister. Want bij only-dj's staan lang niet alle nummers er helemaal op.

Pages (2): « 1 [2]