TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Monday Bar Lucia Cruise 13-14 december
Pages (2): « 1 [2]
| quote: |
| Originally posted by Pjox S�ker att du inte vill byta? 90 sp�n och... ha tr�kigt och bytabl�jor? Va k�nner du dig inte sugen? ![]() F�r �vrigt m�ste jag ta mig till n�gon fest... Var hundra �r sen sist. N�got man b�r g� p�? Ni som ska p� kryssen f�r ha det s� himmla kul =) |

Sista OT inl�gget fr�n min sida.
| Originally posted by Vizay k�nns inte som det �r n�gra dunderfester p� g�ng nu n�rmsta m�naden. Vet inte hur ny�r ser ut men � andr asidan har jag inte orkat h�lla koll heller iom att jag �r utomlands d� |
Jag v�rmer f�r Durand p� fredag i link�ping s� kom bort och s�g hej. Mer du(ra)nderfest �n s� blir det inte innan kryssningen =)
| Originally posted by Laszlo Jag v�rmer f�r Durand p� fredag i link�ping s� kom bort och s�g hej. Mer du(ra)nderfest �n s� blir det inte innan kryssningen =) |
hey guys,
I'm from germany and I have read of this party and the lineup sounds interesting. The flights are very cheap at the moment so will try to join the party. The problem is, that I neither can read nor speak swedish. Would you be so kind to sumarize the relevant things in english?
The thing I understand, that the party is on a ship and lasts from thursday evening to friday. But does this mean, that there is party all the time or how does it work? I also saw a table with the prices for the cabins. What do the different categories mean and where can I buy some tickets?
It would be great if you can give me some answers.
Cheers
Jens
| Originally posted by JaL hey guys, I'm from germany and I have read of this party and the lineup sounds interesting. The flights are very cheap at the moment so will try to join the party. The problem is, that I neither can read nor speak swedish. Would you be so kind to sumarize the relevant things in english? The thing I understand, that the party is on a ship and lasts from thursday evening to friday. But does this mean, that there is party all the time or how does it work? I also saw a table with the prices for the cabins. What do the different categories mean and where can I buy some tickets? It would be great if you can give me some answers. Cheers Jens |
| Originally posted by jofawe Jag ska komma � tagteama dig gullet |
| Originally posted by JaL hey guys, I'm from germany and I have read of this party and the lineup sounds interesting. The flights are very cheap at the moment so will try to join the party. The problem is, that I neither can read nor speak swedish. Would you be so kind to sumarize the relevant things in english? The thing I understand, that the party is on a ship and lasts from thursday evening to friday. But does this mean, that there is party all the time or how does it work? I also saw a table with the prices for the cabins. What do the different categories mean and where can I buy some tickets? It would be great if you can give me some answers. Cheers Jens |
Damn,
but thanks a lot anyway.
| "LINEUP & TIDER - VILL DU SPELA EN TIMME I SAILOR'S PUB P� TORSDAG KV�LL? Den dj som skulle spelat i Sailor's Pub p� torsdagskv�llen mellan 21-00 har tyv�rr f�tt f�rhinder. Eftersom det dr�ller av djs med ambitioner och en massa bra musik t�nkte vi fr�ga er ist�llet. Vi letar efter tre personer som kan spela en timme var (CD) mellan 21-00. Musiken ska vara coola tracks, house, trance, electro mm och g�rna lite klassiker. Vi vill dock INTE ha h�rdare stuk som hardstyle, psy mm. S�.. om du �nd� ska med p� kryssningen och k�nner f�r att spela en timme, skicka oss ett mejl och ber�tta vad du vill g�ra. Har du sen en mix att skicka �ver eller som vi kan ladda ner (anv�nd g�rna skickafilen.se eller yousendit.com) s� vore det j�ttebra.. men det �r inte n�dv�ndigt. Som tack bjussar vi p� lite drinkbiljetter f�r dig och n�gra v�nner." |
D� blir det ju lite FL i alla fall - underbart! Tyv�rr ska jag inte med p� den h�r kryssen d� pl�nboken �r lite tunn s� h�r efter flytt och inflyttnings fest... Och innan jag ens funderar p� att skicka in ett bidrag ska jag f�rs�ka l�ra mig att spela
inte alldeles l�tt!
Fan vad d�tt det blivit p� swe_TA...lite synd men jag �r fan inte den mest aktiva heller s� =)
Men jag drar iaf (s�h�r kv�llen innan) ig�ng en "who's coming lista" 
SWE_TRANCE +11
| Originally posted by SWE_TRANCE SWE_TRANCE +11 |
lasse +7
Ni som var p� kryssen (vilket inte var s� m�nga uppenbarligen), innan encore l�ten dag 2 s� spelades en l�t som jag gillade riktigt h�rt men inte har en aning om vad det var f�r en, texten talades och gick n�got i stil med: "i remember when the volume was so high that f�r the two following days all i heard was *beeeeeeeeeeeeeeeeeeep*". N�gon som kan hj�lpa mig med att finna ut vilken l�t det var...
| Originally posted by Aendy Ni som var p� kryssen (vilket inte var s� m�nga uppenbarligen), innan encore l�ten dag 2 s� spelades en l�t som jag gillade riktigt h�rt men inte har en aning om vad det var f�r en, texten talades och gick n�got i stil med: "i remember when the volume was so high that f�r the two following days all i heard was *beeeeeeeeeeeeeeeeeeep*". N�gon som kan hj�lpa mig med att finna ut vilken l�t det var... |
| Originally posted by Christian �. L�ter som blake jarrel - dude i just wanna dance |
| Originally posted by Aendy Det var den, tackar s� mycket. Man kan lita p� SWETAs! |
http://www.youtube.com/watch?v=0Q6gw00CqWE
ANOTHER AMAZING PARTY....I LOVE CRUISE!!!!

Kyau & Albert

Sean Tyas