TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- צבא וגיבושים
Pages (3): « 1 [2] 3 »
| quote: |
| Originally posted by oren_naor אני בן 16 וחצי ואני כבר מתפלל להגיע ליום שאני יוכל להצטרף לצבא לתרום כמה שרק אוכל ולהרוג כמה שיותר ערבים ברוך השם טפו טפו טפו יש לי פרופיל 97 ואני רוצה להיות כמה שיותר קרבי "קרבי זה הכי, אחי" |
| quote: |
| Originally posted by Dj Moriano אני רק בן 15 (עוד שלוש שבועות) וכנראה יהיה לי פרופיל 82 כי יש לי פלטפוס (רגל שטוחה למי שלא יודע) וחוץ מזה אין לי כמעט אלרגיות קצת לאבק אבל לא רציני ולא שברתי עדיין כלום.... וחי"ר עושים הכל במבצע "חומת מגן" אבא שלי חי"ר וחוץ מהפריצה שזה עשו שיריון את הכל עושים חיל רגלים..... |
אורן
אתה תקבל 21 בגלל השכלל
סתם אחי מת עליך, מה עם פיפא ?
למה לא התקשרת להטריד אותי אתמול בלילה?
| quote: |
| Originally posted by Hell_Copter אם אנחנו הולכים ככה אז... אין סיבה שלא יהיה לי פרופיל 97 למה אני לא שברתי כלום אין לי אלרגיות ואין לי כלום שיכול להוריד לי שאני יודע... להגיד לכם את האמת אני גם לא חולה אף פעם... פעם אחרונה שהייתה לי שפעת היה לפני 8 שנים ככה... ולפני זה גם היה מלא זמן קיצר מאז שהייתי תינוק אני מאמין שאולי הייתי חולה 3 פעמים או אפילו פחות |
אני יודע אחי אבל אחרי כל כך הרבה זמן זה חייב להגיע מתישהו אז חפיף
חוץ מזה אני כבר אומר את זה שנה שלמה... לא שזה משנה באמת
| quote: |
| Originally posted by yahel222 אחי לא אומרים ככה ופותחים פה לשטן לפני 6-7 שנים אמרתי יום אחד לאמא שלי - ואי אמא תראי אני כמעט אף פעם לא חולה......יום אחרי קיבלתי צהבת עברו כמה שנים ואמרתי לחבר שאף פעם לא שברתי כלום יומיים אחרי שברתי את היד ועשו לי ניתוח שמו לי מסמר....... תיזהר במלים שלך |
| quote: |
| Originally posted by warpedd_ וזה די נחמד יש להם רובים גדולים |
| quote: |
| Originally posted by DjChook אורן אתה תקבל 21 בגלל השכלל סתם אחי מת עליך, מה עם פיפא ? למה לא התקשרת להטריד אותי אתמול בלילה? |
לי יש פרופיל 97 ואני מתתתת לדעת את הקב"א אם למישהו יש פה קשרים...

אני חייב 56 למה אני חייב להגיע לטיס, אם לא טיס אז להגיע לקורס וליפול לממר"ם או מחשבים...
(אני בכיף עושה את זה אם אתם חושבים שלא...)
חייב 56!!!
טיייייייייייייייייס
היו לי מבחנים לטיס לפני כמה ימים ועברתי אותם בהצלחה
הם אמרו לי שבגלל שאני רק בן 17 וחודש אני יכול ללכת הביתה וברגע שאני אגיע לגיל 17.5 אני אמשיך את המבחנים שלי .
בעיקרון אי אפשר כמעט ליפול עכשיו מטיס עד לגיבוש כי יש לי פגישה עם פסיכולוג ובדיקת מאמץ בוינגייט .
ובפסח שנה הבאה (ב"ה) אני יהיה בגיבוש .
אבל הדבר שהכי קורע אותי זה שבתאריך גיוס שלי מתגייס החבר הכי טוב שלי ועוד חבר שלי שהוא הבן אדם הכי מצחיק בארץ.
רק חבל שהחבר הכי טוב שלי לא הולך לטייס ואילו השני עבר גם כן את המבחנים לטייס .
Re: טיייייייייייייייייס
| quote: |
| Originally posted by §chop¥ היו לי מבחנים לטיס לפני כמה ימים ועברתי אותם בהצלחה הם אמרו לי שבגלל שאני רק בן 17 וחודש אני יכול ללכת הביתה וברגע שאני אגיע לגיל 17.5 אני אמשיך את המבחנים שלי . בעיקרון אי אפשר כמעט ליפול עכשיו מטיס עד לגיבוש כי יש לי פגישה עם פסיכולוג ובדיקת מאמץ בוינגייט . ובפסח שנה הבאה (ב"ה) אני יהיה בגיבוש . אבל הדבר שהכי קורע אותי זה שבתאריך גיוס שלי מתגייס החבר הכי טוב שלי ועוד חבר שלי שהוא הבן אדם הכי מצחיק בארץ. רק חבל שהחבר הכי טוב שלי לא הולך לטייס ואילו השני עבר גם כן את המבחנים לטייס . |
) סביר להניח שתתגייס בינואר.
Re: Re: טיייייייייייייייייס
| quote: |
| Originally posted by SimonP קודם כל אל תשלה את עצמך שאי אפשר ליפול עד הגיבוש...זה לא נכון הרבה נופלים בירפ"אות..לא כמו בגיבוש זה נכון אבל עדיין נופלים. ובקשר לתאריך גיוס, הוא ראשוני בלבד התאריך גיוס שאתה מקבל אחרי הצו ראשון ברב המקרים משתנה. אם תגיע לטייס (וכמובן שאני מאחל לך את זה ) סביר להניח שתתגייס בינואר. |
אני מכיר אחד שנפל מטיס בפסיכולוג אחרי הגיבוש
זה מבלבל אצלם !!
ואח של חבר שלי עף מהקורס 3 שבועות או שבועיים לפני הסוף
אז ויתר והלך לסיירת לא יודע איזה
בהצלחה לכולם
אני מקווה יהיה לי גיבוש לקריה
| quote: |
| Originally posted by yahel222 אני מכיר אחד שנפל מטיס בפסיכולוג אחרי הגיבוש זה מבלבל אצלם !! ואח של חבר שלי עף מהקורס 3 שבועות או שבועיים לפני הסוף אז ויתר והלך לסיירת לא יודע איזה בהצלחה לכולם אני מקווה יהיה לי גיבוש לקריה |
| quote: |
| Originally posted by DJ_BoN אבל אחרי גיבוש צ"א אין פסיכולוג!!!! הפסיכולוג זה בירפ"א ב'.. אני ד"א 97 קב"א 56 עברתי גיבוש צ"א ואני עדיין מתלבט בין עתודה לקורס טייס. |
מישהו יודע עם
IQ
משפיע על משהו בצבא ?
יעני עשיתי מבחן מבדק לטעויות למידה, ולא קיבלתי כלום חוץ מאת ה
IQ שלי
זה עוזר למשהו ?
| quote: |
| Originally posted by DjChook מישהו יודע עם IQ משפיע על משהו בצבא ? יעני עשיתי מבחן מבדק לטעויות למידה, ולא קיבלתי כלום חוץ מאת ה IQ שלי זה עוזר למשהו ? |
וואי
אני כולה בן 14 ותאמת יש לי מוטיבציה גבוה ללהתגייס..
אני רוצה ללכת ליחידה קרבית הכי קרבית שיש
יש לי בעיות קלות כמו משקפיים פלוס 1 וחצי צילינדר שבטח יביא לי סעיף
פעמיים שברתי את היד באותו מקום אבל זה שבר בגלל שהעצם לא גדלה מספיק ואמרו לי שברגע שאני אסיים לגדול זה לא אמור בכלל להשפיע
אין לי אלרגיות
אני לא חולה הרבה
ויש לי המוווווווון פרוטקציות בצבא..
| quote: |
| Originally posted by eXeTik אם יש לך IQ גבוה מן הסתם שתןציא את המקסימום גם בקב"א- 56 |
המממ סביבת מגורים - פצצה
אייקייו - 123
מצב משפחתי או מה שאמרת חרטא כזה גם גבוה 
אבל מה זה ? מבחנים ?
זה נקרא המבחנים הפסיכוטכניים ?
אהה ותנועות נוער ? גם בזה הייתי ועדיין
צופים שולטים !
יש לך
IQ 123?
זה לא כזה טוב...
לחבר שלי יש 152
והוא עשה ממזן
אני מת לעשות גם
| quote: |
| Originally posted by MoSH_MaN יש לך IQ 123? זה לא כזה טוב... לחבר שלי יש 152 והוא עשה ממזן אני מת לעשות גם |
| quote: |
| Originally posted by Dj Moriano לאיינשטיין היה 142 בערך...... |
נכון
מוריאנו אחי
לאיינשטיין היה 207..
מעל 80 זה כבר ממוצע.
לי יש אממממממ 150
עשיתי בחינה באינטרנט באנגלית אבל אם אתה רוצה מוש
www.iqtest.com
סבבה אבל זה לא אותו דבר
ידעתי שצדקתי אני טוב בלזכור דברים....
יש לך 150 זה ממש טוב

אני מזכיר זה לא קשור ללימודים
יש אנשים שיש להם ציונים אדירים אבל הם טיפשים
יש אחת כוסית שהייתה איתי 9 שנים בכיתה ויש לה ציונים טובים אבל היה כל כך מפגרת
המשפטים שהיא מוציאה לפעמים ...
יש הרבה הפעם אני יספר על אחד שהיא אמרה לא זוכר מתי
אבל במסיבת בוקר בתיכון ירדו עליה
אמרו לה שתידע שזה לא מיקרי שיצחק רבים נרצח בכיכר רבין...חחח
היא אמרה איזה מקריות שהוא נרצח בכיכר רבין!!!

שמע מוש אתה אידיוט... (אל תיקח אישית פשוט לא רציתי לצאת פראייר) אז אין לי זיכרון טוב, חפיף.... אבל לפי המבחן הזה יש לי
IQ 147
אבל זה באנגלית אז אני חושב שאם המבחן יהיה לי בעברית אז אני יצליח יותר טוב.....
ויש לי ציונים ממש גרועים יש לי איזה ממוצע 70 ואני בכיתה ט'
edit:
קבלו טבלה
Average: 85 - 115
Above average: 116 - 125
Gifted Borderline Genius: 126 - 135
Highly gifted and appearing to be a Genius to most others: 136 - 145
Genius: 146 - 165
High Genius: 166 - 180
Highest Genius: 181 - 200
Beyond being measurable Genius: Over 200
עוד EDIT:
יש שם גם הכנה כזאת ולא עשיתי אותה.... אני מרוצה מעצמי...
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.