TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- צבא וגיבושים
Pages (3): « 1 [2] 3 »


Posted by m0sh on Apr-25-2002 18:50:

quote:
Originally posted by oren_naor
אני בן 16 וחצי
ואני כבר מתפלל להגיע ליום שאני יוכל להצטרף לצבא
לתרום כמה שרק אוכל
ולהרוג כמה שיותר ערבים
ברוך השם טפו טפו טפו יש לי פרופיל 97
ואני רוצה להיות כמה שיותר קרבי
"קרבי זה הכי, אחי"


וכמה שאתה צודק


Posted by Hell_Copter on Apr-25-2002 20:07:

quote:
Originally posted by Dj Moriano
אני רק בן 15 (עוד שלוש שבועות) וכנראה יהיה לי פרופיל 82
כי יש לי פלטפוס (רגל שטוחה למי שלא יודע) וחוץ מזה אין לי כמעט אלרגיות קצת לאבק אבל לא רציני ולא שברתי עדיין כלום....

וחי"ר עושים הכל במבצע "חומת מגן" אבא שלי חי"ר וחוץ מהפריצה שזה עשו שיריון את הכל עושים חיל רגלים.....


אם אנחנו הולכים ככה אז...

אין סיבה שלא יהיה לי פרופיל 97 למה אני לא שברתי כלום אין לי אלרגיות ואין לי כלום שיכול להוריד לי שאני יודע...
להגיד לכם את האמת אני גם לא חולה אף פעם... פעם אחרונה שהייתה לי שפעת היה לפני 8 שנים ככה... ולפני זה גם היה מלא זמן
קיצר מאז שהייתי תינוק אני מאמין שאולי הייתי חולה 3 פעמים או אפילו פחות


Posted by DjChook on Apr-25-2002 20:07:

אורן

אתה תקבל 21 בגלל השכלל


סתם אחי מת עליך, מה עם פיפא ?
למה לא התקשרת להטריד אותי אתמול בלילה?


Posted by yahel222 on Apr-25-2002 20:13:

quote:
Originally posted by Hell_Copter


אם אנחנו הולכים ככה אז...

אין סיבה שלא יהיה לי פרופיל 97 למה אני לא שברתי כלום אין לי אלרגיות ואין לי כלום שיכול להוריד לי שאני יודע...
להגיד לכם את האמת אני גם לא חולה אף פעם... פעם אחרונה שהייתה לי שפעת היה לפני 8 שנים ככה... ולפני זה גם היה מלא זמן
קיצר מאז שהייתי תינוק אני מאמין שאולי הייתי חולה 3 פעמים או אפילו פחות


אחי לא אומרים ככה ופותחים פה לשטן
לפני 6-7 שנים אמרתי יום אחד לאמא שלי - ואי אמא תראי אני כמעט אף פעם לא חולה......יום אחרי קיבלתי צהבת
עברו כמה שנים ואמרתי לחבר שאף פעם לא שברתי כלום
יומיים אחרי שברתי את היד ועשו לי ניתוח שמו לי מסמר.......
תיזהר במלים שלך


Posted by Hell_Copter on Apr-25-2002 20:23:

אני יודע אחי אבל אחרי כל כך הרבה זמן זה חייב להגיע מתישהו אז חפיף
חוץ מזה אני כבר אומר את זה שנה שלמה... לא שזה משנה באמת


Posted by Dj Moriano on Apr-26-2002 10:19:

quote:
Originally posted by yahel222


אחי לא אומרים ככה ופותחים פה לשטן
לפני 6-7 שנים אמרתי יום אחד לאמא שלי - ואי אמא תראי אני כמעט אף פעם לא חולה......יום אחרי קיבלתי צהבת
עברו כמה שנים ואמרתי לחבר שאף פעם לא שברתי כלום
יומיים אחרי שברתי את היד ועשו לי ניתוח שמו לי מסמר.......
תיזהר במלים שלך
]


חחחחח איזה מוכשר

quote:
Originally posted by warpedd_
וזה די נחמד יש להם רובים גדולים

]

לאבא שלי שהוא היה במילואים היה להם ברטה.... כמו האקדח רק שזה נשמע שונה איך שאומרים את זה.....


שזה רובה של איזה 3 מטר בערך והכדורים שלו עוברים קירות הם קושרים אותו לשולחן כדיי שהוא לא יעוף מההדף של עצמו.....


Posted by NaOren on Apr-26-2002 11:01:

quote:
Originally posted by DjChook
אורן

אתה תקבל 21 בגלל השכלל


סתם אחי מת עליך, מה עם פיפא ?
למה לא התקשרת להטריד אותי אתמול בלילה?


אתה אולי 21...
בגלל שאתה יותר מידי חכם...

ואמרתי לך, אני יעיר אותך איזה יום אחד באמצע הלילה....


Posted by Dj-2TaLL on Apr-26-2002 13:33:

לי יש פרופיל 97 ואני מתתתת לדעת את הקב"א אם למישהו יש פה קשרים...

אני חייב 56 למה אני חייב להגיע לטיס, אם לא טיס אז להגיע לקורס וליפול לממר"ם או מחשבים...
(אני בכיף עושה את זה אם אתם חושבים שלא...)

חייב 56!!!


Posted by §chop¥ on Apr-26-2002 15:15:

טיייייייייייייייייס

היו לי מבחנים לטיס לפני כמה ימים ועברתי אותם בהצלחה
הם אמרו לי שבגלל שאני רק בן 17 וחודש אני יכול ללכת הביתה וברגע שאני אגיע לגיל 17.5 אני אמשיך את המבחנים שלי .
בעיקרון אי אפשר כמעט ליפול עכשיו מטיס עד לגיבוש כי יש לי פגישה עם פסיכולוג ובדיקת מאמץ בוינגייט .
ובפסח שנה הבאה (ב"ה) אני יהיה בגיבוש .

אבל הדבר שהכי קורע אותי זה שבתאריך גיוס שלי מתגייס החבר הכי טוב שלי ועוד חבר שלי שהוא הבן אדם הכי מצחיק בארץ.
רק חבל שהחבר הכי טוב שלי לא הולך לטייס ואילו השני עבר גם כן את המבחנים לטייס .


Posted by SimonP on Apr-27-2002 11:22:

Re: טיייייייייייייייייס

quote:
Originally posted by §chop¥
היו לי מבחנים לטיס לפני כמה ימים ועברתי אותם בהצלחה
הם אמרו לי שבגלל שאני רק בן 17 וחודש אני יכול ללכת הביתה וברגע שאני אגיע לגיל 17.5 אני אמשיך את המבחנים שלי .
בעיקרון אי אפשר כמעט ליפול עכשיו מטיס עד לגיבוש כי יש לי פגישה עם פסיכולוג ובדיקת מאמץ בוינגייט .
ובפסח שנה הבאה (ב"ה) אני יהיה בגיבוש .

אבל הדבר שהכי קורע אותי זה שבתאריך גיוס שלי מתגייס החבר הכי טוב שלי ועוד חבר שלי שהוא הבן אדם הכי מצחיק בארץ.
רק חבל שהחבר הכי טוב שלי לא הולך לטייס ואילו השני עבר גם כן את המבחנים לטייס .


קודם כל אל תשלה את עצמך שאי אפשר ליפול עד הגיבוש...זה לא נכון הרבה נופלים בירפ"אות..לא כמו בגיבוש זה נכון אבל עדיין נופלים.

ובקשר לתאריך גיוס, הוא ראשוני בלבד התאריך גיוס שאתה מקבל אחרי הצו ראשון ברב המקרים משתנה. אם תגיע לטייס (וכמובן שאני מאחל לך את זה ) סביר להניח שתתגייס בינואר.


Posted by §chop¥ on Apr-28-2002 05:45:

Re: Re: טיייייייייייייייייס

quote:
Originally posted by SimonP


קודם כל אל תשלה את עצמך שאי אפשר ליפול עד הגיבוש...זה לא נכון הרבה נופלים בירפ"אות..לא כמו בגיבוש זה נכון אבל עדיין נופלים.

ובקשר לתאריך גיוס, הוא ראשוני בלבד התאריך גיוס שאתה מקבל אחרי הצו ראשון ברב המקרים משתנה. אם תגיע לטייס (וכמובן שאני מאחל לך את זה ) סביר להניח שתתגייס בינואר.


קודם כל תודה....
ודבר שני אם אני לא טועה ישנם שני תאריכי גיוס לטייס אחד באמת בינואר והשני באמצעע יולי


Posted by yahel222 on Apr-28-2002 18:39:

אני מכיר אחד שנפל מטיס בפסיכולוג אחרי הגיבוש
זה מבלבל אצלם !!

ואח של חבר שלי עף מהקורס 3 שבועות או שבועיים לפני הסוף
אז ויתר והלך לסיירת לא יודע איזה

בהצלחה לכולם

אני מקווה יהיה לי גיבוש לקריה


Posted by DJ_BoN on May-01-2002 01:02:

King

quote:
Originally posted by yahel222
אני מכיר אחד שנפל מטיס בפסיכולוג אחרי הגיבוש
זה מבלבל אצלם !!

ואח של חבר שלי עף מהקורס 3 שבועות או שבועיים לפני הסוף
אז ויתר והלך לסיירת לא יודע איזה

בהצלחה לכולם

אני מקווה יהיה לי גיבוש לקריה


אבל אחרי גיבוש צ"א אין פסיכולוג!!!! הפסיכולוג זה בירפ"א ב'..

אני ד"א 97 קב"א 56 עברתי גיבוש צ"א ואני עדיין מתלבט בין עתודה לקורס טייס.


Posted by Dj Moriano on May-01-2002 11:52:

quote:
Originally posted by DJ_BoN


אבל אחרי גיבוש צ"א אין פסיכולוג!!!! הפסיכולוג זה בירפ"א ב'..

אני ד"א 97 קב"א 56 עברתי גיבוש צ"א ואני עדיין מתלבט בין עתודה לקורס טייס.



כוס אמא שלכם עם כל הקיצורים המזדיינים האלה....


Posted by DjChook on May-04-2002 11:29:

מישהו יודע עם
IQ
משפיע על משהו בצבא ?
יעני עשיתי מבחן מבדק לטעויות למידה, ולא קיבלתי כלום חוץ מאת ה
IQ שלי

זה עוזר למשהו ?


Posted by eXeTik on May-04-2002 15:22:

quote:
Originally posted by DjChook
מישהו יודע עם
IQ
משפיע על משהו בצבא ?
יעני עשיתי מבחן מבדק לטעויות למידה, ולא קיבלתי כלום חוץ מאת ה
IQ שלי

זה עוזר למשהו ?


אין שום קשר בין הצבא ל
IQ
יש להם בדיקה משלהם שנקראת "קבוצת איכות" -קב"א
אם יש לך
IQ
גבוה מן הסתם שתןציא את המקסימום גם בקב"א- 56


Posted by NyKoN on May-04-2002 16:01:

וואי
אני כולה בן 14 ותאמת יש לי מוטיבציה גבוה ללהתגייס..
אני רוצה ללכת ליחידה קרבית הכי קרבית שיש

יש לי בעיות קלות כמו משקפיים פלוס 1 וחצי צילינדר שבטח יביא לי סעיף
פעמיים שברתי את היד באותו מקום אבל זה שבר בגלל שהעצם לא גדלה מספיק ואמרו לי שברגע שאני אסיים לגדול זה לא אמור בכלל להשפיע
אין לי אלרגיות
אני לא חולה הרבה
ויש לי המוווווווון פרוטקציות בצבא..


Posted by Ariels on May-04-2002 23:25:

quote:
Originally posted by eXeTik

אם יש לך
IQ
גבוה מן הסתם שתןציא את המקסימום גם בקב"א- 56


ממש לא נכון !!! יש המון גורמים שמשפיעים
IQ מייצג את רמת האינטיליגנציה של אדם אבל יכול להיות אדם ממ ממש פיקח שהסבך בפלילי והקב"א שלו ירד

מוטיבציה משפיעה על הקב"א
אזור מחיה דמוגרפי, מצב משפחתי סוציואקונומי וצורת גידול של האדם
מבנה משפחתי ועבר של אדם

אני לדוגמא הייתי יו"ר של 3 תנועות נוער לפני שהתגייסתי
זה בא לידי ביטוי בקב"א

בגדול הקב"א הכי גבוה שאתה יכול להגיע אליו בכוחות עצמך הוא 54 - זה מה שיש לי

עוד שתי נקודות זו הסביבה שבה גדלת ובה אתה חי


Posted by DjChook on May-05-2002 12:11:

המממ סביבת מגורים - פצצה
אייקייו - 123
מצב משפחתי או מה שאמרת חרטא כזה גם גבוה

אבל מה זה ? מבחנים ?
זה נקרא המבחנים הפסיכוטכניים ?

אהה ותנועות נוער ? גם בזה הייתי ועדיין

צופים שולטים !


Posted by m0sh on May-05-2002 12:23:

יש לך
IQ 123?
זה לא כזה טוב...

לחבר שלי יש 152
והוא עשה ממזן
אני מת לעשות גם


Posted by Dj Moriano on May-05-2002 12:25:

quote:
Originally posted by MoSH_MaN
יש לך
IQ 123?
זה לא כזה טוב...

לחבר שלי יש 152
והוא עשה ממזן
אני מת לעשות גם



מוש 123 זה הממוצע אני חושב שאפילו מעל.....


ואין סיכוי לשחבר שלך יש 152 לאיינשטיין היה 142 בערך......


Posted by m0sh on May-05-2002 12:57:

quote:
Originally posted by Dj Moriano





לאיינשטיין היה 142 בערך......


אתה ממש אידיוט!

לאיינשטיין היה 207 או משהו כזה אני לא זוכר בדיוק


Posted by NyKoN on May-05-2002 13:18:

נכון
מוריאנו אחי
לאיינשטיין היה 207..

מעל 80 זה כבר ממוצע.

לי יש אממממממ 150
עשיתי בחינה באינטרנט באנגלית אבל אם אתה רוצה מוש
www.iqtest.com


Posted by m0sh on May-05-2002 13:29:

סבבה אבל זה לא אותו דבר

ידעתי שצדקתי אני טוב בלזכור דברים....

יש לך 150 זה ממש טוב

אני מזכיר זה לא קשור ללימודים
יש אנשים שיש להם ציונים אדירים אבל הם טיפשים

יש אחת כוסית שהייתה איתי 9 שנים בכיתה ויש לה ציונים טובים אבל היה כל כך מפגרת
המשפטים שהיא מוציאה לפעמים ...
יש הרבה הפעם אני יספר על אחד שהיא אמרה לא זוכר מתי
אבל במסיבת בוקר בתיכון ירדו עליה
אמרו לה שתידע שזה לא מיקרי שיצחק רבים נרצח בכיכר רבין...חחח

היא אמרה איזה מקריות שהוא נרצח בכיכר רבין!!!


Posted by Dj Moriano on May-05-2002 14:22:

שמע מוש אתה אידיוט... (אל תיקח אישית פשוט לא רציתי לצאת פראייר) אז אין לי זיכרון טוב, חפיף.... אבל לפי המבחן הזה יש לי
IQ 147
אבל זה באנגלית אז אני חושב שאם המבחן יהיה לי בעברית אז אני יצליח יותר טוב.....

ויש לי ציונים ממש גרועים יש לי איזה ממוצע 70 ואני בכיתה ט'

edit:
קבלו טבלה

Average: 85 - 115
Above average: 116 - 125
Gifted Borderline Genius: 126 - 135
Highly gifted and appearing to be a Genius to most others: 136 - 145
Genius: 146 - 165
High Genius: 166 - 180
Highest Genius: 181 - 200
Beyond being measurable Genius: Over 200

עוד EDIT:
יש שם גם הכנה כזאת ולא עשיתי אותה.... אני מרוצה מעצמי...


Pages (3): « 1 [2] 3 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.