TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Mix för nedladdning - 72 minuter
Pages (2): « 1 [2]
| quote: |
| Originally posted by Trancefella varför sluta du spela?!?! galet bra mix! [o med E.B. - Revelation [Corsten Remix] o midway - Monkey Forrest!! galet fint! |
Var brukade du spela nånstans? *Nyfiken i en strut* 
Det har du gjort bra nordlight....Mycket skön mix måste jag få lova att säga....
Keep it up....
| Originally posted by King of Clubs Var brukade du spela nånstans? *Nyfiken i en strut* |
| Originally posted by NordLight Jag spelade på många olika fester & ställen (Gilda m.m) här i Stockholm, men även en hel del i Gbg. Jag har spelat väldigt mycket i Schweiz, lite i Tyskland, Portugal och även en gång på Ibiza (Pacha). Greetz NordLight |
| Originally posted by x-dream Det är bara att börja igen.... |
Stockholm skriker efter en grym trance DJ..
| Originally posted by King of Clubs Jaa, det är det enda alternativet som jag ser det Stockholm skriker efter en grym trance DJ.. Men det är väl klart.. Har man fru, jobb och så, så är det väl kanske inte så lätt... |
| Originally posted by NordLight Thanx alot! Jag får se när det blir nästa gång. Jag lovar att meddela dig här! NordLight |
najs najs ska bli spännande att lyssna på jag bara älskar mixar
)
| Originally posted by NordLight Jag spelade på många olika fester & ställen (Gilda m.m) här i Stockholm, men även en hel del i Gbg. Jag har spelat väldigt mycket i Schweiz, lite i Tyskland, Portugal och även en gång på Ibiza (Pacha). Greetz NordLight |
| Originally posted by reveal att sluta efter att ha lirat på de ställena är för mig inte förståeligt.... lirar du på ibiza.... va fan slutar du för?? |