TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Mix för nedladdning - 72 minuter
Pages (2): « 1 [2]

Posted by NordLight on Apr-26-2002 15:54:

quote:
Originally posted by Trancefella
varför sluta du spela?!?!
galet bra mix! [o med E.B. - Revelation [Corsten Remix] o midway - Monkey Forrest!! galet fint!

Tusen tack,

Jag slutade pga av att jag inte riktigt hade tid längre. Du vet... man jobbar mycket, skaffar fru & blir toffel

Greetz
NordLight

Posted by Virus on Apr-26-2002 16:21:

Var brukade du spela nånstans? *Nyfiken i en strut*

Posted by x-dream on Apr-26-2002 17:31:

Det har du gjort bra nordlight....Mycket skön mix måste jag få lova att säga....

Keep it up....

Posted by NordLight on Apr-26-2002 17:47:

quote:
Originally posted by King of Clubs
Var brukade du spela nånstans? *Nyfiken i en strut*

Jag spelade på många olika fester & ställen (Gilda m.m) här i Stockholm, men även en hel del i Gbg. Jag har spelat väldigt mycket i Schweiz, lite i Tyskland, Portugal och även en gång på Ibiza (Pacha).

Greetz
NordLight

Posted by x-dream on Apr-26-2002 17:51:

quote:
Originally posted by NordLight

Jag spelade på många olika fester & ställen (Gilda m.m) här i Stockholm, men även en hel del i Gbg. Jag har spelat väldigt mycket i Schweiz, lite i Tyskland, Portugal och även en gång på Ibiza (Pacha).

Greetz
NordLight

Damn coolt.......Varit på så många ställen å lirat utomlands.....Wicked....

Det är bara att börja igen....

Posted by Virus on Apr-26-2002 18:00:

quote:
Originally posted by x-dream

Det är bara att börja igen....

Jaa, det är det enda alternativet som jag ser det Stockholm skriker efter en grym trance DJ..
Men det är väl klart.. Har man fru, jobb och så, så är det väl kanske inte så lätt...

Gildas var "före min tid" om man säger så, men jag vet vad det var... och pascha på ibiza och massa ställen... imponerande!

Posted by NordLight on Apr-26-2002 18:13:

Arrow

quote:
Originally posted by King of Clubs

Jaa, det är det enda alternativet som jag ser det Stockholm skriker efter en grym trance DJ..
Men det är väl klart.. Har man fru, jobb och så, så är det väl kanske inte så lätt...

Det kommer säkert nån spelning framöver. Jag lovar att posta det här. Men det finns många nya duktiga dj's här & i resten av landet. Min tid känns liksom lite över...

Greetz
NordLight

(Glad över all nice feedback.)

Posted by Ravesquad on Apr-26-2002 19:12:

quote:

Thanx alot!

Jag får se när det blir nästa gång. Jag lovar att meddela dig här!

NordLight

mig me

Posted by spoider on Apr-26-2002 20:47:

najs najs ska bli spännande att lyssna på jag bara älskar mixar )

Posted by reveal on Apr-26-2002 23:31:

quote:

Greetz
NordLight

att sluta efter att ha lirat på de ställena är för mig inte förståeligt.... lirar du på ibiza.... va fan slutar du för??

Posted by NordLight on Apr-27-2002 11:16:

quote:
Originally posted by reveal

att sluta efter att ha lirat på de ställena är för mig inte förståeligt.... lirar du på ibiza.... va fan slutar du för??

Ja du... som jag sa så har jag spelat på ibiza 1 gång. Det var ju inte så att man var bokad runt hela planeten 5 dar i veckan för 200.000 kronor per gång. Då hade jag nog hållt på fortfarande...
Det är jättekul att spela, men det är ett ganska slitit liv, plus att det knappt går att leva på det här hemma.
Så jobbar man mycket redan blir det svårt att orka med spelningar till 6 på morgonen...

Greetz
NordLight

Pages (2): « 1 [2]