TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- vrijgezellig of niet?
Pages (10): « 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 »

Posted by Siesta on Apr-26-2002 08:37:

tjah, vorig jaar een lange relatie gehad, paar x vreemd gegaan, maja ze merkte tog niks

enne, toen uitgegaan

en nu fleppy vrijgezel

Posted by Miss Proximus on Apr-26-2002 08:53:

hmmmmm

Ik heb ongeveer 3,5 jaar een relatie met Antiphus, we wonen ruim 2 jaar samen en da's soms wel leuk soms neit

Vind t wel fijn da'k 4 maanden naar Zuid-Afrika ga, omdat meneertje gelijk vanuit ouderlijk nest bij mij in kwam wonen, kan hij ook s ervaren hoe t is om "op jezelf te zijn"

En bleh tegen degenen die vrijgezellig zijn: niets is fijner dan elke ochtend naast je geliefde wakker te worden (tenzij ie stinkt haha)

Posted by SnuggLe on Apr-26-2002 08:54:

quote:
Originally posted by DJ_Siesta
tjah, vorig jaar een lange relatie gehad, paar x vreemd gegaan, maja ze merkte tog niks

enne, toen uitgegaan

en nu fleppy vrijgezel

Vreemdgaan is laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag, echt wel laag...

Maareh..dat onder de plak zitten ken ik ook. Kheb zelf 2,5 jaar een vriendin & alles is prima; geen plak of wat, ik wil mijn vrijheid wel hebben. Maar ik ken ook mensen die van hun vriendin geen fuck mogen en echt onder een kilometer plak zitten...das echt FOUT!

Greetz,
SnuggLe

Posted by kolkiewolkie on Apr-26-2002 10:04:

vreemdgaan is inderdaad zoooooooooooooooooooooooo laag.

en dan er nog over spreken alsof dur nix aan de hand is en het de normaalste zaak van de wereld is enzo.... tssssk

ik zeg niet dat ik per definitie een relatie zou breken als de girl vreemdging.... hangt van de situatie af (vooral van het feit hoe ze het vertelt (ENORM veel spijt, of: hey, niet zeuren, ik f*ck met wie ik f*ck).....alleen kan ik me het niet voorstellen dat je over de DREUN heen komt (lees: je het kunt vergeven) als je ECHT van iemand houd (sommigen cheaten ook in iets dat ze dan een relatie noemen, maar feitelijk niet meer is dan mekaar af en toe te f*cken...dat noem ik niet een relatie, althans niet een goede)

Posted by Siesta on Apr-26-2002 15:30:

heh, zij was ook lame bezig, en zo laag v1ndik ut niet, zij was gewoon altijddddddddd weg, enne zij deed ut ook d8 ik

Posted by TimeportE on Apr-26-2002 16:15:

quote:
Originally posted by DJ_Siesta
heh, zij was ook lame bezig, en zo laag v1ndik ut niet, zij was gewoon altijddddddddd weg, enne zij deed ut ook d8 ik

ik dacht dat mijn vriend van de brug was gesprongen.. ach ja dan doe ik het ook maar! hehe
maar als ze der de hele tijd nie is en geen aandacht meer aan je geeft is dat meestal wel een slecht teken..

Posted by total woot on Apr-26-2002 19:29:

snap ik niet...
ALS zij vreemdgaat is dat nog geen reden om het ook te doen, en ALS je het dan toch zo nodig met een ander moet doen, heb dan het fatsoen om eerst ff je relatie te verbreken. desnoods bel je dr ter plekke op (kan ook eigenlijk niet, maar het is in ieder geval eerlijk).

ps. ben ooit zelf vreemdgegaan, maar toen mijn vorige vriendin (en die daarvoor ook) het bij mij deed merkte ik pas dat het (-ookal is je relatie eigenlijk voorbij-) echt zwaar A-relaxed is.
grtz

Posted by John on Apr-26-2002 20:19:

hmm om maar ff de hoofdvraag te beantwoorden, ik ben ook vrijgezel heb wel een leuk meisje ontmoet van de week maar ze is 15 :S heheh /me is 19 (oke geestelijk nog lang niet wheheheh)

Posted by Siesta on Apr-27-2002 09:23:

quote:
Originally posted by John
hmm om maar ff de hoofdvraag te beantwoorden, ik ben ook vrijgezel heb wel een leuk meisje ontmoet van de week maar ze is 15 :S heheh /me is 19 (oke geestelijk nog lang niet wheheheh)

moah, valt nog mee, een vriendin vammij die 17 is heeft met iemand van 13, maja, over 10 jaar maakt 4 jaar niks uit, maar denk niet dat je daar op w8

Posted by TimeportE on Apr-27-2002 11:22:

quote:
Originally posted by John

een vriendin van me (18) had laatst iets met een vent van 30!!!
nou dat vin ik echt nie normaal!! bwuhhhh..

Posted by Blik on Apr-27-2002 13:46:

quote:
Originally posted by TimeportE

voor de newbies onder ons..
blik hier scoorde op een avond een leuk meisje door zijn horloge kwijt te raken! deze leuke meid is sindsdien ook zijn vriendin hehehe

zo ging het niet echt helemaal

het was andersom

Posted by Sandman on Apr-28-2002 07:28:

quote:

Zo haal de PEDO-pasjes maar weer te voorschijn

quote:
Originally posted by Blikzo ging het niet echt helemaal

Goeie versiertruck... moet onthouden

ohja,.... ontopic zelf ben vrijgezel, bevalt me wel goed.. Maar desperate ben ik ook nog niet

Sandman

Posted by Flipper01 on Apr-28-2002 13:21:

Ik ben sinds 3 weken geen vrijgezel meer!

Posted by franzelare on Apr-28-2002 15:16:

Ik ben nog fijn vrijgezel en ik ben vanplan dat ook nog wel ff zo te houden!! Ik heb mij vrijheid nodig en moet nergens aan gebonden zijn.

Ik wil zelf bepalen wat en wanneer ik iets doe en wil dan geen rekening moeten houden met andere!

Heb al 2 keer meer dan een jaar gehad met een meid maar ik ben toch liever vrijgezel op het moment en burgelijk worden kan altijd nog wel

Posted by Gurian on Apr-28-2002 16:53:

quote:

Zo'n eentje zat er bij mij ook in de klas. En die vent had al kinderen. Nou dat ik met een vrouw van 30 zou krijgen en dan ook al kinderen moet onderhouden. No way

Posted by TranceFool on Apr-28-2002 18:41:

quote:
Originally posted by Sandman

Goeie versiertruck... moet onthouden

ja hehe lol. Eerst dr horloge kieren dan aan haar vragen of ze misschien weet hoe laat het is *zij denkt he ik ben mn horloge kwijt*. Jij zegt dat je wel ff helpt met zoeken.....en een kwartier later hebbie em gevonden

Posted by DJ Bazz on Apr-28-2002 18:49:

nu nog vrijgezel maar er zit weer wat aan te komen

Posted by Opti on Apr-28-2002 20:32:

quote:
Originally posted by DJ Bazz
nu nog vrijgezel maar er zit weer wat aan te komen

met DJ Astrid hoop je?

Posted by aphex on Apr-28-2002 23:38:

Ik flits wat af maar ik ben gewoon vrijgezel (mja hier op het forum is het gewoon ) maar ik heb de nare gewoonte op de verkeerde chicks te vallen dus dan loopt het meestal ook slecht af en dan niet eens door mij .

Posted by Donna on Apr-29-2002 06:40:

quote:

Ik was 29,RV was 17,en idd ik vond t eg niet normaal Maja inmiddels zijn de leeftijden 31 en 19,wonen we samen en sja jesusssss ook nog met mn 2 kids erbij,leven we er heerlijk van,feesten er nog lekker op los (dat kan als je oppeens 3 paar grootouders hebt die ruziemaken om op te mogen passen )
Als we een weekend niet uitgaan vermaken we ons met een heerlijke vrienden groep waarin de leeftijden varieren van 17 tot 37,spelen we allemaal in de speeltuin en vinden we onszelf geweldig omdat we zo gezond leven dat weekend
Nee,laat ons maar lekker schuiven ennuhhh die PEDO-pas neem ik trots in ontvangst,ons leven ruled de pan uit!

Cheers!!

Posted by Miss Proximus on Apr-29-2002 08:27:

amen

Posted by TimeportE on Apr-29-2002 09:14:

quote:
Originally posted by Donna

Ik was 29,RV was 17,en idd ik vond t eg niet normaal Maja inmiddels zijn de leeftijden 31 en 19,wonen we samen en sja jesusssss ook nog met mn 2 kids erbij,leven we er heerlijk van,feesten er nog lekker op los (dat kan als je oppeens 3 paar grootouders hebt die ruziemaken om op te mogen passen )
Als we een weekend niet uitgaan vermaken we ons met een heerlijke vrienden groep waarin de leeftijden varieren van 17 tot 37,spelen we allemaal in de speeltuin en vinden we onszelf geweldig omdat we zo gezond leven dat weekend
Nee,laat ons maar lekker schuiven ennuhhh die PEDO-pas neem ik trots in ontvangst,ons leven ruled de pan uit!

Cheers!!

ja das nou een leuk (maar ook raar) verhaal!
kijk ik vind het gewoon raar dat een meisje van mijn leeftijd (die ook nog niet echt volwassen reageerd) met jongens/mannen zoent van 29/30, het komt iig erg raar over!
maar hoe hebben jullie wat gekregen want als ik een mooie meid van uuh 25/26 loop ik daar niet zo 1,2,3 op af hoor

Posted by LightForce on Apr-29-2002 09:22:

Hmm dat leeftijd verschil boeit me niet zo. Had op me 15e / 16e (was zowat jarig) een relatie met een dame van 24. Was echt top!! Ik ben zo i zo iemand die vrij serieus verder is, en niet dat kinderachtige gemekker had als al die andere 15 jarige. Helaas duurde dit avontuurtje maar een jaar

Daarna op me 18e een meisje via internet ontmoet, klikte meteen.. maar dit ging al snel kapot omdat ze vreemd ging Na 2 maanden stopte we de relatie. En nu ben ik 1 jaar lang vrijgezel.

Ben wel zoekende maar het is niet zo erg dat ik nu gelijk een vriendin moet hebben. Het komt vanzelf wel...

Gegroet!

Posted by theoden on Apr-29-2002 09:24:

single

Posted by LightForce on Apr-29-2002 09:29:

quote:
Original Posted by TimeportE

maar hoe hebben jullie wat gekregen want als ik een mooie meid van uuh 25/26 loop ik daar niet zo 1,2,3 op af hoor

Je zou het eens uit moeten proberen. Meestal gaat dat wel spontaan. Laatst lulde ik ook met een meisje dacht zelf dat ze 18 of 19 was. Dus ik vragen hou oud ze was. Ja ik ben 24... Daarna wel een leuke avond gehad

Pages (10): « 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 »