TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Line-up van Sensation Black & White
Pages (4): « 1 [2] 3 4 »
| quote: |
| Originally posted by basvh ps. hoe vinden jullie mijn nieuwe sig? 72,5 euro armer maar dan heb je wel wat, althans dat hoop ik |

| Originally posted by Menno Jezus, beetje kleine sig ![]() Wat ik er van die line-up vind : KLOTE......KUT ID&T, vooral white is zeer gaar. Black gaat nog wel maar dat is niet helemaal mijn smaak. Menno gaat ook maar naar IMpulz denk ik. |
| Originally posted by Remy D Zwart is zoiezo een BRUTE PHATTE LINE-UP en daar ben ik zeker!!!! ![]() ![]() White vind ik ie wat tegenvallen maar denk toch dat ik daar ook heen ga. Maar Armin en Johan Gielen vin ik zoiezo wel goed. En precies, iedereen weet inmiddels wat ID&T met Sensation doet en dat is dus NIET pronken met de line-up maar met het feest er om heen zoals Ding ook al zei. Dus als je toch op een super line-up had verwacht heb je al die tijd alleen jezelf maar in de maling genomen. En voor zwart vin ik hem nog HEEL BRUUT!!! |
| Originally posted by basvh erick e vind ik wel lachen draait wel lachen, maar die kan je gewoon in een club zien, |
(Nah, das een beetje overdreven
)
)
Als ik ga dan ga ik naar BLACK.
Maar wat een kut line-up zeg. Lekker makkelijk om Ned. DJ's te boeken.
DOE NOU EENS WAT ANDERS ID&T!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Boek een paar vette buitenlandse DJ's ofzo!!
Dr is dan nog iets wat ik ZO niet snap van ID&T: Jean verneukt zijn set zo enorm op TE.....daar word je eng van (de beroemde actie ja). Als ze het zelf niet hebben gehoord hebben ze het wel van mensen van buitenaf gehoord. En dan em gewoon WEER op Sensation zetten
Hopen ze nou iedere keer dat Jean wel zn dag heeft en dat ie gewoon een topset neerzet????
wat een ongelooflijke bout line-ups zeg!
Ik had van black nog wel wat meer verwacht maar Dana en Michel de Hey vind ik niet van zulke wereldklasse om daar te kunnen staan.
Hetzelfde voor Marcello en Erick E. Beiden supergoede dj's, dat zeker, maar ze horen in de club, hooguit een klein festivalletje maar niet op sensation. Jean en Gielen had ik al verwacht op de white - het valt me mee dat rank 1 niet komt. Jean en Gielen zitten onder contract bij ID&T en worden dus snel gevraagd.
Ik schaam me steeds meer dat ik vorig jaar ben geweest.
Mensen die niet meer weten hoe ze hun geld moeten op maken: ga naar Sensation!
Whahaha
Er zit natuurlijk een Crew van 20 mensen te bedenken welke DJ's ze dit jaar moeten nemen.
Zo te zien kenne ze wel wat hulp gebruiken dus ik bied me hierbij vrijwillig aan.
| Originally posted by Little Theseus Ik had van black nog wel wat meer verwacht maar Dana en Michel de Hey vind ik niet van zulke wereldklasse om daar te kunnen staan. |
Maar een line-up met de beste en duurste dj's uit de wereld hoeft niet perse goed te zijn. Heb al vaak genoeg meegemaakt dat er grote namen stonden maar dat de "kleinere" dj's juist de beste herrinneringen achterlieten bij me. Maarja dis toch een weer een zinlose discussie. ID&T had vorig jaar al aangegeven dat je niet voor de line-up naar Sensation moet gaan maar nu gaat toch iedereen weer lopen zeiken.
Het is toch simpel: Je gaat wel of je gaat niet.
Maar er is toch altijd wat: Of te commercieel, of te klein, of te slechte line-up, of te duur, of er is te veel "fout publiek", en ga zo maar door. Best jammer eigenlijk
| Originally posted by TranceFool Dr is dan nog iets wat ik ZO niet snap van ID&T: Jean verneukt zijn set zo enorm op TE.....daar word je eng van (de beroemde actie ja). Als ze het zelf niet hebben gehoord hebben ze het wel van mensen van buitenaf gehoord. En dan em gewoon WEER op Sensation zetten Hopen ze nou iedere keer dat Jean wel zn dag heeft en dat ie gewoon een topset neerzet???? |
nou dat wordt in ieder geval niet de white edition dit jaar.....
| Originally posted by Remy D Maar er is toch altijd wat: Of te commercieel, of te klein, of te slechte line-up, of te duur, of er is te veel "fout publiek", en ga zo maar door. Best jammer eigenlijk |
ik vind alle feesten faaaaaaaaantaaastisch

| Originally posted by Dr. Kuipers ken ik niks van, maar denk te clubby |

| Originally posted by TimeportE nu moet ik je teleurstellen, ik ken veel lui die vorige keer naar TE waren geweest en ze vonden eht allemaal VET! iedere keer als ik begin over iets dat met muziek of trance te maken heeft komen zei van met: en TE was OPPERbest.. en helemaal toen Jean ging scratchen.. en dan menen ze het dus ook gewoon echt.. |
ja wat kan ik zeggen, het is echt het lachertje van de dag, Eerste sensation was iedereen laaiend enthousiast over, en dan komen ze de 2 jaren erna met 2 gruwelijke bout line-ups aanzetten op Sensation White.
Hoe komen ze er dan bij om wel een goeie line-up op Sensation Black te zetten, gaan ze dat ook zo doen dat er volgend jaar een kut line-up komt te staan
Maar in ieder geval, het was wel te verwachten, vorig jaar zei ID-T al dat ze Nederlandse DJs wilden op Sensation, maar om dan Erick-E en marcello op sensation te zetten begrijp ik echt niet, waar zijn de namen zoals Ferry Corsten en DJ Ti�sto die eigenlijk op zo'n feest horen te staan??
Maar 1 ding:
Sensation is natuurlijk niet alleen Trance! (wat wij dus willen)
ER zijn echt rete veel mensen die elk weekend vet uit hun plaat gaan op Club en House muziek. Hebben deze mensen ook een keer een groot feestje 
| Originally posted by Little Theseus Hetzelfde voor Marcello en Erick E. Beiden supergoede dj's, dat zeker, maar ze horen in de club, hooguit een klein festivalletje maar niet op sensation |
| Originally posted by Blik maar in ieder geval, het was wel te verwachten, vorig jaar zei ID-T al dat ze Nederlandse DJs wilden op Sensation, maar om dan Erick-E en marcello op sensation te zetten begrijp ik echt niet, waar zijn de namen zoals Ferry Corsten en DJ Ti�sto die eigenlijk op zo'n feest horen te staan?? |
| Originally posted by !_PeTrUs_! Maar 1 ding: Sensation is natuurlijk niet alleen Trance! (wat wij dus willen) ER zijn echt rete veel mensen die elk weekend vet uit hun plaat gaan op Club en House muziek. Hebben deze mensen ook een keer een groot feestje |
Black is opzich wel te doen, ik weet niet of ze ook op deze volgorde gaan draaien.
MIsschien kom ik wel, je weet maar nooit......
massol
mja....ok
witte versie: ik 'offer' mijn plaats op aan iemand anders.... zou er wel heen willen, maar heb geen zin daar iets voor te regelen ofzo.... moeten mensen mij echt vragen van: 'ga je mee naar sensation white'.... en aangezien dat niet zal gebeuren....
zwart: op zich leuk, niet spectaculair.... liebing wil ik zekers nog een keer zien... net als picotto.... maar marco V kom je ook overal in het land tegen, net als dana (is vanavond nog in discotheek 20 kilometertjes van mijn huis af.... komt mij alleen reteberoerd uit
).... op zich wil ik zwart nog wel overwegen... maar ik herinner me ook zoiets vaags als de loveparade.... als je dan toch aan het smijten bent met geld doe het dan meteen goed....
plus dat impulz outdoor de week voor sensation (wit dus) ook een niet te versmaden feessie is en ook weer genoeg geld zal gaan kosten.....
kortom de sensatie van sensation gaat dit keer langs mij heen....
(nevertheless, mocht iemand mij MEEVRAGEN (en aanbieden het kaartje te betalen
) dan....misschien
)
Een aantal reacties geeft mij het gevoel dat jullie echt verrast zijn.Zoals al eerder is gezegt in deze thread,naar sensation ga je niet voor de line up,maar voor de complete aankleding en alle poeha erom heen.
Een sensation zoals de eerste zal niet meer gebeuren,maar toen was alles ook nog nieuw...
Overigens,over de dj's;
Erick is misschien de meest ondergewaarde dj van ons land,die gozer kan werkelijk ALLES draaien.Ik vertrouw er ook zeker op dat hij de sensation bezoekers een prima set zal geven.
Marcello weet ik niet bijzonder veel van,alleen dat hij zijn sporen dik en dik verdient heeft in de "scene",onwijs lang bezig is en met zijn clubavonden die hij in de Escape organiseert errug veel credits verdient.
Jean heb ik goed horen draaien en heb ik slecht horen draaien,op grote party's staat ie er meestal wel zijn mannetje (Qontact oud en nieuw 2002 whoej!) alleen komt het "scratch incident" natuurlijk steeds weer boven water.Vraag me alleen af of de mensen die dat hier constant roepen (van dat scratch thingy) wel de hele set hebben gehoord of alleen dat scratch gedeelte....
Armin V Buuren hoeft nix meer aan toegevoegd te worden toch?
Johan Gielen...sja..veel hier vinden hem zuigen,ik vind die dude best wel rulen en vermaak me altijd prima als hij draait.
Als je dit optelt bij de aankleding van het feest kan sensation white toch ook nog wel een leuk feestje worden..
Tuurlijk,een droom lineup met Oakie,Sasha,Tiesto,Judge Jules,Carl Cox,Pete Tong,Seb Fontaine ect ect ect is ook leuk,maar das niet het uitgaanspunt van ID-T met Sensation.
nog even wat quotes van andere forums, die ik jullie niet wil ontnemen:
| White Edition wordt echt een 'Heeeeee - Hooooo Jongerendag....' |
| Maarja ik zal dan ook niet tot de doelgroep van sensation behoren. Tja id&t is duidelijk hun horizon aan het verruimen en aan het diversifi�ren (een feest voor de muziekliefhebber, 1 voor de smaaklozere medemens en ga zo maar verder) |
| maar ze zullen de arena wel vol krijgen met mensen die niet beter weten en enkel voor de show komen. Waarom nog �berhaupt een dj uitnodigen denk je dan, gewoon een bandje spelen en hup weer een kostenpost weg of oh nee hebben ze vorig jaar al gedaan |
| Nou iedereen die op Sensation gaat huppelen veel plezier, ik ga niet weer de halve avond op de tribune zitten (iets te duur!!) en om half 2 weg omdat ik me erger... |