TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Welk nummer zou je graag op je Begrafenis willen horen?
Pages (3): « 1 [2] 3 »


Posted by mr.marcello on Apr-27-2002 08:26:

Ik zou het op dit moment echt nog niet weten hoor (en wil er eigenlijk ook nog helemaal niet over nadenken)!!!
Maargoed, om ook mijn bijdrage te leveren: het zal voor 99% zeker geen housemuziek worden hoor!!

Als ik de juiste nummers heb, horen jullie het nog van me!

Met vriendelijke groet.


Posted by Menno on Apr-27-2002 08:46:

Voor mij wordt het toch echt mijn alltime favorite Marco V - Tolerance. Misschien een beetje te hard voor de oudere maar het is tenslotte mijn begrafenis


Posted by mido on Apr-27-2002 08:59:

Je mag geloof ik 2 nummers laten draaien op je begravenis....

Dan moet natuurlijk mijn eigen nummertje er ook bij!


Audio Culture - Horizon (Radio Edit)

Het is en blijft me kindje!


Posted by magrec on Apr-27-2002 11:07:

james holden - i have put out the light ....j/k


nee deze wel

james holden - horizons (wow remix)
sasha - xpander


Posted by SnuggLe on Apr-27-2002 14:25:

Marco Borsato - De Waarheid & Marco Borsato - Waarom nou Jij

Zeker ook: Everybody Hurts - Rem

Luister maar eens naar de text van alle 3.... Om gewoon kippevel van te krijgen.

Maar als het een House-plaat moet zijn, dan wordt het denk ik ook Cygnus X - Orange Theme zijn (Moonman remix).

Bij dat nummer krijg ik ook echt kippenveel. Vooral toen ik hem hoorde op Trance Energy begin 2000 (jaja, de eerste en laatste TE waar ik ben geweest). Veel mensen wisten niet eens waarom dan nummer toen gedraaid werd... echt slecht. Het was zo'n mooi moment om Duncan Stuttenheim daar toen te zien staan voor zijn broer. Ik vond het echt ontroerend... Vooral het verhaal erachter, als jullie weten wat ik bedoel.

Greetz,
SnuggLe


Posted by Gurian on Apr-27-2002 16:35:

Bij mij zal er ook zekers een nummer van Acda & de Munnik gedraaid worden want dat vindt ik altijd zo'n relaxte muziek (Ja weet het in combi met trance een beetje vreemd)


Posted by Vinyl Boy on Apr-27-2002 16:43:

Ik denk dat bij mij Kamaya Painters - Endless Wave wel mag of anders Armin van Buuren - Touch Me

Blijven altijd goed, zal wel een lekkere tranentrekker worden ook!


Posted by Joost008 on Apr-27-2002 16:54:

quote:
Originally posted by SnuggLe
Marco Borsato - De Waarheid & Marco Borsato - Waarom nou Jij

Zeker ook: Everybody Hurts - Rem

Luister maar eens naar de text van alle 3.... Om gewoon kippevel van te krijgen.

Maar als het een House-plaat moet zijn, dan wordt het denk ik ook Cygnus X - Orange Theme zijn (Moonman remix).

Bij dat nummer krijg ik ook echt kippenveel. Vooral toen ik hem hoorde op Trance Energy begin 2000 (jaja, de eerste en laatste TE waar ik ben geweest). Veel mensen wisten niet eens waarom dan nummer toen gedraaid werd... echt slecht. Het was zo'n mooi moment om Duncan Stuttenheim daar toen te zien staan voor zijn broer. Ik vond het echt ontroerend... Vooral het verhaal erachter, als jullie weten wat ik bedoel.

Greetz,
SnuggLe


Nee eerlijk gezegd nie vertel.....(als je wil)


Posted by HiGH_NrG on Apr-27-2002 17:09:

quote:
Originally posted by SnuggLe
Maar als het een House-plaat moet zijn, dan wordt het denk ik ook Cygnus X - Orange Theme zijn (Moonman remix).

Bij dat nummer krijg ik ook echt kippenveel. Vooral toen ik hem hoorde op Trance Energy begin 2000 (jaja, de eerste en laatste TE waar ik ben geweest). Veel mensen wisten niet eens waarom dan nummer toen gedraaid werd... echt slecht. Het was zo'n mooi moment om Duncan Stuttenheim daar toen te zien staan voor zijn broer. Ik vond het echt ontroerend... Vooral het verhaal erachter, als jullie weten wat ik bedoel.


Ik vond dat ook zeker het beste moment van TE 2002 daaro in heerenveen. T was me eerste echte trance feest...en t is dan ook wel bijgebleven. Zeker kippevel!

Als er nog een tweede nummer op me begrafenis gedraaid mag worden wil ik allure-no more tears erbij.


Posted by eXos on Apr-27-2002 17:16:

quote:
Originally posted by HiGH_NrG


Ik vond dat ook zeker het beste moment van TE 2002 daaro in heerenveen. T was me eerste echte trance feest...en t is dan ook wel bijgebleven. Zeker kippevel!

Als er nog een tweede nummer op me begrafenis gedraaid mag worden wil ik allure-no more tears erbij.


HAD DAN NAAR QONTACT GEKOMEN MAN!! Das wel 100000x beter dan een feest als TE!


Posted by TANK!E on Apr-27-2002 18:02:

/me wants Fire & Ice - Souvenir de Chine


Posted by Sfynxx on Apr-27-2002 18:12:

4 strings - take me away (into the night)
Vind ik wel een mooi en toepasselijk nummer......

wilde vroeger heel graag dune - can't stop raving maar ben toch maar van mening veranderd....als ik dood ben wil ik niet dat iedereen met een glimlach weggaat daar, als ik dood ben moeten ze triest zijn...al is het alleen maar tijdens me begrafenis !

ciao Nelson


Posted by arrows on Apr-27-2002 18:12:

Lustral - Everytime
William Orbit - Pavane Pour Une Infante Defunte [Ferry Corsten Remix]

Reeloop - Fucking Society J/K


Posted by SnuggLe on Apr-27-2002 19:37:

quote:
Originally posted by Joost008


Nee eerlijk gezegd nie vertel.....(als je wil)



Oke, dit was het verhaal.

Duncan & Miles Stuttenheim zijn de oprichters van ID&T. 2 jonge gasten allebei. Ze hebben veel gedaan voor de house-scene in NL met ID&T.
Miles Stuttenheim was dus bezig met een clip te verzinnen voor CygnusX - Orange Theme (Moonman Remix) voor op de TV. Daarin dacht hij aan iets van een auto-ongeluk ofzo. Hij was ook bezig met de voorbereidingen voor Trance Energy.
Jammergenoeg kwam hij om het leven in een auto-ongeluk. Erg tragisch, hij was erg jong. Op internet is toen nog een condoleance-register opgezet wat door veel mensen uit de house-scene is getekend, veel mensen die naar feesten gingen. De text van Mysteryland, "Yesterday is History, Today is a gift, Tommorrow is a mystery" stond ook op die site.

Op Trance Energy toen in Heerenveen kwam zijn broer Duncan Stuttenheim op het podium, en ging wat over zijn broer vertellen. "Dit is zijn feest , en dit feest wil ik ook aan hem opdragen. Miles, het gaat je goed daarboven"...zoiets was het.
Toen kwam dus kei en keihard Cygnus X voorbij, omdat dat 'zijn' nummer was, en dus ook heel toepasselijk was.
Het was echt een ontroerend moment.. Jammergenoeg dat veel van het TMF-publiek het niet eens begreep en begon te schreeuwen / zeiken. Voor mij is het 1 van de meest indrukwekkende momenten die ik heb meegemaakt op een feest....

Greetz,
SnuggLe


Posted by Kamaya on Apr-27-2002 21:14:

Moby - Everloving

Dit vind ik echt een ontroerend nummer


Posted by Nook on Apr-28-2002 00:48:

guns 'n roses - november rain denk ik. echt super kick nummer, duurt ook lekker lang vooral het einde is supergoed. Of metallica - nothing else matters (s&m versie). daar bedoel ik dus geen house remix mee, maar gewoon de symphony & metallica versie.


Posted by Opti on Apr-28-2002 11:46:

Moby - My Weakness vindt ik erg mooi en toepasselijk...


Posted by magrec on Apr-28-2002 12:03:

quote:
Originally posted by SnuggLe



Oke, dit was het verhaal.

Duncan & Miles Stuttenheim zijn de oprichters van ID&T. 2 jonge gasten allebei. Ze hebben veel gedaan voor de house-scene in NL met ID&T.
Miles Stuttenheim was dus bezig met een clip te verzinnen voor CygnusX - Orange Theme (Moonman Remix) voor op de TV. Daarin dacht hij aan iets van een auto-ongeluk ofzo. Hij was ook bezig met de voorbereidingen voor Trance Energy.
Jammergenoeg kwam hij om het leven in een auto-ongeluk. Erg tragisch, hij was erg jong. Op internet is toen nog een condoleance-register opgezet wat door veel mensen uit de house-scene is getekend, veel mensen die naar feesten gingen. De text van Mysteryland, "Yesterday is History, Today is a gift, Tommorrow is a mystery" stond ook op die site.

Op Trance Energy toen in Heerenveen kwam zijn broer Duncan Stuttenheim op het podium, en ging wat over zijn broer vertellen. "Dit is zijn feest , en dit feest wil ik ook aan hem opdragen. Miles, het gaat je goed daarboven"...zoiets was het.
Toen kwam dus kei en keihard Cygnus X voorbij, omdat dat 'zijn' nummer was, en dus ook heel toepasselijk was.
Het was echt een ontroerend moment.. Jammergenoeg dat veel van het TMF-publiek het niet eens begreep en begon te schreeuwen / zeiken. Voor mij is het 1 van de meest indrukwekkende momenten die ik heb meegemaakt op een feest....

Greetz,
SnuggLe


kleine aanvulling:

http://www.miles-stutterheim.nl/


Posted by Bouma-Bros on Apr-28-2002 12:37:

Freefall feat. Jan Johnston - Skydive


Posted by Remy D on Apr-28-2002 13:11:

Tiesto live at Dutch Dimension 02-02-2002

Blijven ze tenminste ff hangen.


Posted by Flipper01 on Apr-28-2002 13:29:

Ik vind zelf Kai Tracid - Life is too short wel toepasselijk!
Verder zou ik het zo niet weten, iig niet alleen maar trance, maar daar wil ik me voorlopig nog niet mee bezig houden


Posted by Donna on Apr-29-2002 06:24:

Je kan 3 nummers kiezen,1 doen ze als iedereen der is,2e doen ze als ze de kist laten verdwijnen,en de 3de als de ppl op moeten rotten.
1:Brian Adams-Heaven
2:U2-Bad/Love is Blindness (nog niet kunnen kiezen tussen die 2)
3:GunSnRoses-Estranged

En t koffie en cake gedeelte is bij mij dan Thee met een pilletje derin en een stukkie spacecake


Posted by Teal'k on Apr-29-2002 10:27:

Hmm,

ik denk dat het Robert Miles - Children toch wordt.. misschien afgezaagd, maar qua muziek is het precies het leven dat ik geleefd heb.

Remy-D: als er iemand zou komen wel


Posted by Massive on Apr-29-2002 10:29:

ow leuke thread weer man pffffiew

hmm als het dan moet.. zou ik kiezen..
1. queen - bohemian rapsody of we are the champions
2. rank 1 - airwave en rank 1 - symsonic
om dan maar ff de kippevel/mooie herinnering nummer te kiezen


Posted by arrows on Apr-29-2002 15:26:

Push - Till We Meet Again

Toepasselijk


Pages (3): « 1 [2] 3 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.