TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- סיפור שקרה היום בתיכון שלי....
Pages (2): « 1 [2]


Posted by yahel222 on May-10-2002 10:43:

בסוף לא היה
איכשהוא ההנהלה שמעה על התכנון (חן למה התקשרת לזינגר לא מתאים) קיצר יום לפני התקשר הסגן מנהל לאיזה 10 ילדים ואיים עליהם שלא כדאי להם לבוא לביה"ס באותו יום
אז בסוף לא היה כלום


Posted by eXeTik on May-10-2002 11:20:

quote:
Originally posted by DjChook
עכברים שחרורו אצלנו

זה לא עשה את האפקט המבוקש
כי הם נראו חמודים מדי
אשכרא אנשים החזיקו אותם וליטפו אותם


חחחחחחחחחחחחחחחחח


Posted by DjChook on May-10-2002 13:08:

quote:
Originally posted by yahel222
בסוף לא היה
איכשהוא ההנהלה שמעה על התכנון (חן למה התקשרת לזינגר לא מתאים)



ביקשתי שהוא לא ילשין עלי......



סתם אחי, חפיף, זה באמת מיותר לדעתי


Posted by YuVaL on May-10-2002 16:19:

quote:
Originally posted by DjChook



ביקשתי שהוא לא ילשין עלי......



סתם אחי, חפיף, זה באמת מיותר לדעתי


חחחחחחחחחחחח
חן דפק הכל


Posted by DjChook on May-10-2002 20:08:

quote:
Originally posted by DJ-Energy


חחחחחחחחחחחח
חן דפק הכל


עוד שניה חן ידפוק אותך


OOPS


Pages (2): « 1 [2]

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.