TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Livesets Qontact waar ?????
Pages (2): « 1 [2]

Posted by Tovaho on Apr-30-2002 17:18:

quote:
Originally posted by Cosmic Guy
Zou ik ook wel weten.... Ze zijn er al wel, op FTP maar daar kom je niet zomaar aan. Even geduld en ze zijn op meerdere plaatsen beschikbaar.

Kijk, ik begrijp dat de gegevens niet aan jan en alleman worden gegeven, dat vind ik zelf wel logisch.

Maar waar moet je aan voldoen, voor je ze krijgt?

Ben namelijk nogal erg benieuwd (naar livesets in het algemeen) en zou toch wel erg graag ftp gegevens willen hebben........

Posted by HiGH_NrG on Apr-30-2002 17:23:

quote:
Originally posted by Tovaho

Kijk, ik begrijp dat de gegevens niet aan jan en alleman worden gegeven, dat vind ik zelf wel logisch.

Maar waar moet je aan voldoen, voor je ze krijgt?

Ben namelijk nogal erg benieuwd (naar livesets in het algemeen) en zou toch wel erg graag ftp gegevens willen hebben........

Je moet contactjes hebben in 't wereldje' zeg maar...ik kan je er ook nie zo aan helpen dus...

Posted by eXos on Apr-30-2002 17:36:

mja ach, kom eerst zelfs eens op zo'n feest kijke!

Setjes suck! Vooral van het verkeerde feest. Ze hadden echt beter A'dam kenne uitzenden dan Eindhoven!

Posted by Dr. Kuipers on Apr-30-2002 17:49:

Ja das echt zonde dat ze niet HMH hebben uitgezonden zeg, stelletje ID&T Radio eikels, waarom Eindhoven???
Maareh maybe hebben ze die setjes wel opgenomen en worden ze deze week ergens uitgezonden....

ME HOPES SO!!!

Posted by Henkie_henk on Apr-30-2002 18:52:

quote:
Originally posted by Dr. Kuipers
Ja das echt zonde dat ze niet HMH hebben uitgezonden zeg, stelletje ID&T Radio eikels, waarom Eindhoven???
Maareh maybe hebben ze die setjes wel opgenomen en worden ze deze week ergens uitgezonden....

ME HOPES SO!!!

zou best kunne ja..

Posted by Jappio on Apr-30-2002 18:53:

quote:
Originally posted by Dr. Kuipers

ME HOPES SO!!!

Ik hoop het ook.. Wil de tunes van judge jules zkr nog wel een x meebeleven!! Jezus wat een set... LTR

Posted by kolkiewolkie on May-01-2002 07:54:

Sad

NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJJJJJ

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARRRRRRRRRRRRRRRRGGGGGHHHH

geen sets van de HMH... feest van mijn leven.... NIET op mp3...

welke motherf****** heeft DAT nou weer bedacht....

kan die sets van eindhoven wel (laten) downen, maar das toch anders

nou kan ik die armin set helemaal vergeten.... en net die vonnik de beste ooit....

ik ga me ff terugtrekken en portie janken ofzo

Posted by blighty on May-01-2002 08:49:

Angry

Hi,

Ah verdomd, vette teleurstelling dit!!

De sets uit Amsterdam waren zoooooooo vet!! Ik hoop dus echt dat ze alsnog worden uitgezonden, maar de kans daarop lijkt me helaas vrij klein

Greetings,
Blighty

Posted by Ruben_Dubbink on May-01-2002 10:50:

shit, dit is echt k*t zeg........

wil die sfeer weer opnieuw beleven! pleazzzz......

hoe was Jean eigenlijk bezig in Eindhoven, ben ik eigenlijk wel erg benieuwd naar.

GreetZ RubDub

ps. Heeft iemand al een mailtje gestuurd met de vraag of de sets uit de HMH nog worden uitgezonden?

Posted by kolkiewolkie on May-01-2002 11:03:

quote:
Originally posted by Ruben_Dubbink ps. Heeft iemand al een mailtje gestuurd met de vraag of de sets uit de HMH nog worden uitgezonden?

ja

Posted by Smirnoff on May-01-2002 11:34:

quote:
Originally posted by Ruben_Dubbink

hoe was Jean eigenlijk bezig in Eindhoven, ben ik eigenlijk wel erg benieuwd naar.

ik denk : fart fart fart

Posted by BooMBooM on May-01-2002 11:55:

ik heb een vraagje voor de mensen die in a'dam naar qontact zijn geweest daar werd een nummer 3x gedraait met een vaag (volgens mij klonk het buitenlands) gelul in het midden (iets met da jungle volgens mij) en daarna komt een te vet deuntje ik heb dat nummer vaak gehoord en wil dat nummer dus heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel graag hebbe

Posted by Ding Chavez on May-01-2002 12:21:

Ik denk dat je Essential Dj Team - Bad Boyz bedoelt.
Dat vage gelul is een oude hardcore sample van ik-weet-niet-welke-plaat. Met dat "no no nooo" erin, ja die
Dat deuntje is van een plaat met de tekst "You're no good for me, I don't need nobody. Don't need no-one, you're no good for me" erin. Volgens mij van Prodigy, maar kweet nie meer *shame on me*
Als het die plaat nie is, succes met zoeken dan

GreetZ, DC

Posted by TimeportE on May-01-2002 12:29:

quote:
Originally posted by Ding Chavez
Dat deuntje is van een plaat met de tekst "You're no good for me, I don't need nobody. Don't need no-one, you're no good for me" erin. Volgens mij van Prodigy, maar kweet nie meer

Prodigy - No Good

Posted by eXos on May-01-2002 12:32:

Ding is right: het is de club mix!

Essential_DJ_Team-Bad_Boyz-Retail_Vinyl-2002-SND

01-essential_dj_team-bad_boyz__club_mix-snd
02-essential_dj_team-turntable_rocka-snd

code:
� �������������[ Essential DJ Team-Bad Boyz ]������������Ͱ��� � � �� ��� � � � ARTiST...[Essential DJ Team AUDiO SOURCE.[Vinyl � � � � �� TiTLE....[Bad Boyz ENCODER......[Lame 3.87 �� � �� �� LABEL....[Unsubmissive QUALiTY......[192kbps �� � � �� �� RiPPER...[Dave 202 SIZE.........[23,3 MB �� � � �� �� STYLE....[Trance NR.OF.TRACKS.[02 �� ۰� �� ��� RLS.DATE.[Apr-24-2002 TOTAL LENGTH.[16:57 min �ۺ ۱� ��� ������ ���ۺ ۲� ��� ���ͻ����������������������������������������������������������������ͼ ۲�

Posted by Nook on May-01-2002 13:18:

quote:
Originally posted by -=Freezel=-
Nummer 5 = The Clergy - The Oboe Song (Green Martian Mix)!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

http://www.bbc.co.uk/radio1/dance/jules_chart.shtml

hier kan je hem luisteren met RealPlayer

juist, daar heb ik dus ook DJ Tiesto - '643 (Loves On Fire) (Oliver Klein Mix)' geluisterd, maar is dat niet gewoon marco carola - playboy. die is bij mij dus hetzelfde.

Posted by Ruben_Dubbink on May-02-2002 16:28:

En??? Is er al wat bekend over de livesets uit de HMH??

ik moet ze gewoon hebben.......

Posted by eXos on May-02-2002 22:40:

quote:
Originally posted by Ruben_Dubbink
En??? Is er al wat bekend over de livesets uit de HMH??

ik moet ze gewoon hebben.......

Je had gewoon een jaar eerder naar Qontact moeten komen. Daar zijn wel gewoon livesets van .

Posted by ScuL on May-03-2002 02:59:

ik moet zeggen..
wat Jean in Ehv heeft laten horen leek maar op (hard)club dan op Trance.. echt bout vond ik het

Dave Seaman deed me eigenlijk ook niet zo veel.. hij wist het voor elkaar te krijgen de hele zaal stil te laten staan tijdens de beats! (echt minder hoor).. was gewoon te eentonig

Gelukkig maakten de sets van de Judge, Marco, Astrid en Yves het meer dan goed

Posted by kolkiewolkie on May-07-2002 09:13:

poe poe, ze werken snel daar bij ID&T... vorige week meeltje gestuurd, nu (eindelijk) bericht...

quote:
hi Gerdinand,

op dit moment zijn daar geen plannen voor. als dat wel zo is, kun je het op de site lezen !

gr,
Olaf

-----Oorspronkelijk bericht-----
Van: Mariska Angenent
Verzonden: maandag 6 mei 2002 10:09
Aan: Olaf Boswijk
Onderwerp: FW: worden de sets van qontact @ HMH nog uitgezonden?

-----Oorspronkelijk bericht-----
Van: g kolkman [mailto:[email protected]]
Verzonden: woensdag 1 mei 2002 10:01
Aan: [email protected]
Onderwerp: worden de sets van qontact @ HMH nog uitgezonden?

Ik ben dus op queensnight in de HMH geweest en wil die sets graag nog een
keer horen!!

vraag: worden deze nog een keer uitgezonden op ID&T radio? zo ja: wanneer?
(het gaat dus om de sets uit de HMH, NIET om die van eindhoven (daar ben ik
immers niet geweest, hoewel het ook wel leuk is om te weten of deze nog een
keer uitgezonden worden).

met vriendelijke groet,

Gerdinand Kolkman

waarmee officieel bevestigd wordt wat we al lang wisten

ps: gerdinand ==>> dabennikdus

Pages (2): « 1 [2]