TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Livesets Qontact waar ?????
Pages (2): « 1 [2]
| quote: |
| Originally posted by Cosmic Guy Zou ik ook wel weten.... Ze zijn er al wel, op FTP maar daar kom je niet zomaar aan. Even geduld en ze zijn op meerdere plaatsen beschikbaar. |
| Originally posted by Tovaho Kijk, ik begrijp dat de gegevens niet aan jan en alleman worden gegeven, dat vind ik zelf wel logisch. Maar waar moet je aan voldoen, voor je ze krijgt? Ben namelijk nogal erg benieuwd (naar livesets in het algemeen) en zou toch wel erg graag ftp gegevens willen hebben........ |
mja ach, kom eerst zelfs eens op zo'n feest kijke!
Setjes suck! Vooral van het verkeerde feest. Ze hadden echt beter A'dam kenne uitzenden dan Eindhoven!
Ja das echt zonde dat ze niet HMH hebben uitgezonden zeg, stelletje ID&T Radio eikels, waarom Eindhoven???
Maareh maybe hebben ze die setjes wel opgenomen en worden ze deze week ergens uitgezonden....
ME HOPES SO!!!
| Originally posted by Dr. Kuipers Ja das echt zonde dat ze niet HMH hebben uitgezonden zeg, stelletje ID&T Radio eikels, waarom Eindhoven??? Maareh maybe hebben ze die setjes wel opgenomen en worden ze deze week ergens uitgezonden.... ME HOPES SO!!! |
| Originally posted by Dr. Kuipers Ja das echt zonde dat ze niet HMH hebben uitgezonden zeg, stelletje ID&T Radio eikels, waarom Eindhoven??? Maareh maybe hebben ze die setjes wel opgenomen en worden ze deze week ergens uitgezonden.... ME HOPES SO!!! |
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJJJJJ
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARRRRRRRRRRRRRRRRGGGGGHHHH
geen sets van de HMH... feest van mijn leven.... NIET op mp3...
welke motherf****** heeft DAT nou weer bedacht....
kan die sets van eindhoven wel (laten) downen, maar das toch anders
nou kan ik die armin set helemaal vergeten.... en net die vonnik de beste ooit....
ik ga me ff terugtrekken en portie janken ofzo

Hi,
Ah verdomd, vette teleurstelling dit!!
De sets uit Amsterdam waren zoooooooo vet!! Ik hoop dus echt dat ze alsnog worden uitgezonden, maar de kans daarop lijkt me helaas vrij klein
Greetings,
Blighty
shit, dit is echt k*t zeg........
wil die sfeer weer opnieuw beleven! pleazzzz......
hoe was Jean eigenlijk bezig in Eindhoven, ben ik eigenlijk wel erg benieuwd naar.
GreetZ RubDub
ps. Heeft iemand al een mailtje gestuurd met de vraag of de sets uit de HMH nog worden uitgezonden?
| Originally posted by Ruben_Dubbink ps. Heeft iemand al een mailtje gestuurd met de vraag of de sets uit de HMH nog worden uitgezonden? |
| Originally posted by Ruben_Dubbink hoe was Jean eigenlijk bezig in Eindhoven, ben ik eigenlijk wel erg benieuwd naar. |
ik heb een vraagje voor de mensen die in a'dam naar qontact zijn geweest daar werd een nummer 3x gedraait met een vaag (volgens mij klonk het buitenlands) gelul in het midden (iets met da jungle volgens mij) en daarna komt een te vet deuntje ik heb dat nummer vaak gehoord en wil dat nummer dus heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel graag hebbe
Ik denk dat je Essential Dj Team - Bad Boyz bedoelt.
Dat vage gelul is een oude hardcore sample van ik-weet-niet-welke-plaat. Met dat "no no nooo" erin, ja die 
Dat deuntje is van een plaat met de tekst "You're no good for me, I don't need nobody. Don't need no-one, you're no good for me" erin. Volgens mij van Prodigy, maar kweet nie meer *shame on me*
Als het die plaat nie is, succes met zoeken dan 
GreetZ, DC
| Originally posted by Ding Chavez Dat deuntje is van een plaat met de tekst "You're no good for me, I don't need nobody. Don't need no-one, you're no good for me" erin. Volgens mij van Prodigy, maar kweet nie meer |
Ding is right: het is de club mix!
Essential_DJ_Team-Bad_Boyz-Retail_Vinyl-2002-SND
01-essential_dj_team-bad_boyz__club_mix-snd
02-essential_dj_team-turntable_rocka-snd
code:
� �������������[ Essential DJ Team-Bad Boyz ]������������Ͱ��� � � �� ��� � � � ARTiST...[Essential DJ Team AUDiO SOURCE.[Vinyl � � � � �� TiTLE....[Bad Boyz ENCODER......[Lame 3.87 �� � �� �� LABEL....[Unsubmissive QUALiTY......[192kbps �� � � �� �� RiPPER...[Dave 202 SIZE.........[23,3 MB �� � � �� �� STYLE....[Trance NR.OF.TRACKS.[02 �� ۰� �� ��� RLS.DATE.[Apr-24-2002 TOTAL LENGTH.[16:57 min �ۺ ۱� ��� ������ ���ۺ ۲� ��� ���ͻ����������������������������������������������������������������ͼ ۲�
| Originally posted by -=Freezel=- Nummer 5 = The Clergy - The Oboe Song (Green Martian Mix)!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! http://www.bbc.co.uk/radio1/dance/jules_chart.shtml hier kan je hem luisteren met RealPlayer |
En??? Is er al wat bekend over de livesets uit de HMH??
ik moet ze gewoon hebben.......
| Originally posted by Ruben_Dubbink En??? Is er al wat bekend over de livesets uit de HMH?? ik moet ze gewoon hebben....... |
.
ik moet zeggen..
wat Jean in Ehv heeft laten horen leek maar op (hard)club dan op Trance.. echt bout vond ik het
Dave Seaman deed me eigenlijk ook niet zo veel.. hij wist het voor elkaar te krijgen de hele zaal stil te laten staan tijdens de beats! (echt minder hoor).. was gewoon te eentonig
Gelukkig maakten de sets van de Judge, Marco, Astrid en Yves het meer dan goed 
poe poe, ze werken snel daar bij ID&T... vorige week meeltje gestuurd, nu (eindelijk) bericht...
| hi Gerdinand, op dit moment zijn daar geen plannen voor. als dat wel zo is, kun je het op de site lezen ! gr, Olaf -----Oorspronkelijk bericht----- Van: Mariska Angenent Verzonden: maandag 6 mei 2002 10:09 Aan: Olaf Boswijk Onderwerp: FW: worden de sets van qontact @ HMH nog uitgezonden? -----Oorspronkelijk bericht----- Van: g kolkman [mailto:[email protected]] Verzonden: woensdag 1 mei 2002 10:01 Aan: [email protected] Onderwerp: worden de sets van qontact @ HMH nog uitgezonden? Ik ben dus op queensnight in de HMH geweest en wil die sets graag nog een keer horen!! vraag: worden deze nog een keer uitgezonden op ID&T radio? zo ja: wanneer? (het gaat dus om de sets uit de HMH, NIET om die van eindhoven (daar ben ik immers niet geweest, hoewel het ook wel leuk is om te weten of deze nog een keer uitgezonden worden). met vriendelijke groet, Gerdinand Kolkman |