TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Sensation VS « O »
Pages (10): « 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 »


Posted by John on May-25-2002 12:24:

ben zowiezo te jong maar goed den haag is nie zo heel ver dus je kane t altijd probere alleenn...
ik kan waarschjinlijk nie..

en ik ben een letterlijke sjonnie, mag dat eventueel wel miss p?


Posted by Miss Proximus on May-25-2002 17:39:

ja, wat jij bent een lekker ding


Posted by John on May-26-2002 23:00:

quote:
Originally posted by Miss Proximus
ja, wat jij bent een lekker ding


lol

:$


Posted by mgerrits on May-27-2002 19:33:

Heel goed feestje lijkt me
zat al langer te denken om naar paul @ te gaan
Maar nog ff een vraagje
Kun je ook kaarten van te voren kopen ?????????
Aangezien ik anderhalf uur moet rijden en het dan wel prettig vindt als ik ook binnen kom en het dus niet vol(uitverkocht) is.

JENSER


Posted by tiesto14 on May-27-2002 19:37:

hi...sorry to invade your forum...but i have a stupid question....is Club EAU the same as ????

thanks


Posted by MaGiK54 on May-27-2002 19:45:

quote:
Originally posted by tiesto14
hi...sorry to invade your forum...but i have a stupid question....is Club EAU the same as ????

thanks


Invade us please, always good fun But you're right club eau is the same as « O ». Check www.eau.nl for more info.


Posted by MaGiK54 on May-27-2002 19:51:

quote:
Originally posted by mgerrits
Kun je ook kaarten van te voren kopen ?????????
Aangezien ik anderhalf uur moet rijden en het dan wel prettig vindt als ik ook binnen kom en het dus niet vol(uitverkocht) is.

JENSER


Kaartverkoop is nog niet begonnen. Grote kans dat er een voorverkoop komt. De laatste tijd hebben ze alleen voorverkoop via Ticketscene.nl. Je kan dan met een creditkaart of pinkaart betalen. Je moet ff de site van de « O » in de gaten houden, daar zal het één en ander wel binnenkort bekend worden gemaakt. Ben errug benieuwd naar de overige line-up.


Posted by tiesto14 on May-27-2002 20:04:

quote:
Originally posted by MaGiK54


Invade us please, always good fun But you're right club eau is the same as « O ». Check www.eau.nl for more info.


cool...thanks MaGiK.....jus wanted to make sure i was right


Posted by Te Ka on May-28-2002 18:01:

Are most of you guys going to club eau instead of sensation. i cant' really understand dutch at all but from the key words I picked up on thats what it sounds like. I s it because you see Gielen and Jean all the fuckin time? Me and some Canadian boys will be in Amsterdam from the 2nd to the 7th (then were off to Ibiza) I would like to meet some of you!


Posted by Miss Proximus on May-28-2002 18:38:

quote:
Originally posted by Te Ka
Are most of you guys going to club eau instead of sensation. i cant' really understand dutch at all but from the key words I picked up on thats what it sounds like. I s it because you see Gielen and Jean all the fuckin time? Me and some Canadian boys will be in Amsterdam from the 2nd to the 7th (then were off to Ibiza) I would like to meet some of you!


I think I'm gonna be in Amsterdam a lot around that time
Juricimo will be there hopefully, so will dj_helen_k and hopefully ftnb TA worldwide meetup


Posted by Donna on May-28-2002 18:44:

you can meet me @ club eau during sensation


Posted by Te Ka on May-28-2002 19:52:

Will probably be at Sensation because we get in for free but maybe we can meet up on Friday if there is something happening at the clubs there?!


Posted by AlFerox on Jun-06-2002 10:48:

Hello!


Posted by Opti on Jun-06-2002 11:02:

ha nerd!


Posted by ahp2002 on Jun-06-2002 11:03:

als het goed is ga ik naar club eau en daar zal helen k ook aanwezig zijn (all the way from australia nietwaar?)

komt daar een soort trance.nu meeting en blijkbaar ook een TA meeting ofzo? whahaha ik snap t niet meer


Posted by Opti on Jun-06-2002 11:10:

geen meeting volgens mij

heb je ook niet veel aan als er maar 3 man zijn


Posted by Miss Proximus on Jun-06-2002 11:51:

ik kom daar dus ook ECHT NIET om te meeten

ja, Paul van Dyk...de rest van de mensen wil ik gewoon "tegenkomen" Misschien op de WC...misschien gewoon in de zaal whehehe


Posted by Donna on Jun-06-2002 12:12:

We krgen een mailtje van "eau" vriendjes over as zaterdag : Zaterdag? 3-jarige bestaan van de Den Haag??? Jullie ook aanwezig als vast meubilair op het kleine podium?
anders tot gauw!


En dus zijn we daar tijdens PvD ook,vast meubilair nietwaar?


En verder gaak idd niet lopen zoeken,als iemand me wilt zien komt ie daar maar naartoe,en zo niet,ook goed


Posted by Eye-Riz on Jun-06-2002 12:28:

quote:
Originally posted by AlFerox

WAY TO GOOOOOOOOOOOOOO ALFEROXXX!!! wat een onwijs coole sig heb je


Posted by Donna on Jun-06-2002 13:18:

Mja maar issie niet te groot?
Daarmee bedoel ik de sig ofcuz niet de dick van Tiesto


Posted by Eye-Riz on Jun-06-2002 13:42:

uitzonderingen bevestigen de regel, toch? PLEEEEEAAASE, laat deze sig ff staan mods!!!

enne Donna:


Posted by Miss Proximus on Jun-06-2002 14:21:

quote:
Originally posted by Donna
Daarmee bedoel ik de sig ofcuz niet de dick van Tiesto


dat wat er niet in z'mn pik zit is er bij z'n hoofd aangekomen

volgens mij is t niet een sig maar een gepost plaatje


Posted by AlFerox on Jun-06-2002 14:31:

Smiling Frog

wat mij opvalt is dat het vrouwelijke deel van dit board ineens verdacht actief is in deze thread..


stelletje perverselingen!


oh, en het was inderdaad geen sig maar gewoon een plaatje.


oops, daar istie weer..






Posted by kolkiewolkie on Jun-08-2002 15:40:

ik ben er ook


Posted by MaGiK54 on Jun-19-2002 19:23:

Voorverkoop is begonnen voor dit leuke feessie. Ren je rot naar de voorverkoopadressen en haal gezellie een kaartje voor dit feessie waar je bij moet zijn

Volledige line-up: PAUL VAN DYK, STEF, FRED NUMF
23.00 - 08.00 hrs
fee: € 16,-
presale: € 14,-
@ The Hague: Concrete - Schoolstraat 26
Rhythm Import, Torenstraat 96
@ Leiden: Cyber Records, Steenstraat 5
@ Amsterdam: Outland Records, Zeedijk 22
@ Breda: Magik, Nieuwstraat 46
@ Rotterdam: Basic Beat, Nieuwe Binnenweg 19
@ Alkmaar: Trance Vision, Fridsen 77


Pages (10): « 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.