TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Första Maj 18:30 Hötorget Stockholm
Pages (2): « 1 [2]
| quote: |
| Originally posted by Gaby Man får inte dansa på en krog ifall stället inte har danstillstånd Och det är sant! Jag höll på att bli utslängd från ett ställe för att jag dansade!!!Holland rocks!! |
| Originally posted by reveal jag ser paralleller med grafitti-diskussionen |
| Originally posted by Xplorer76 Tror nog inte det var därför du höll på att bli utslängd.... =) |
Det var på Vasas för många år sen (när man var ung och dum) innan stället ens hade dansgolv
| Originally posted by Gaby Jag lovar att det va det!! Vi dansade och då sa man till oss att vi var tvugna att sluta annars förlorar stället sitt sprittillstånd Det var på Vasas för många år sen (när man var ung och dum) innan stället ens hade dansgolv |
| Originally posted by RagingEskimo Rätta mig om jag har fel, men jag tror det stavas b-y-r-å-k-r-a-t-i.. |
| Originally posted by mindshooter Haha ja...fast skillnade är att Grundidén som jag förstått med Reclaim the city handlar inte om att förstöra staden utan att föra en kamp om att sluta göra allt så statligt ägt....låta oss ha vår stad för oss själva.... |
| Originally posted by Gaby Jag lovar att det va det!! Vi dansade och då sa man till oss att vi var tvugna att sluta annars förlorar stället sitt sprittillstånd Det var på Vasas för många år sen (när man var ung och dum) innan stället ens hade dansgolv |
| Originally posted by Vizay tror iofs inte de finns nånstans de e lagligt nej har du bara studerat på egen hand då eller har du tagit lektioner? låter jäkligt bra i alla fall (en del gramatiska fel men va tusan ) |

| Originally posted by mindshooter Första jag träffat som tycker att svenska är ett lätt språk haha....En och Ett hit o dit.... |

| Originally posted by Gaby Man får inte dansa på en krog ifall stället inte har danstillstånd Och det är sant! Jag höll på att bli utslängd från ett ställe för att jag dansade!!!Holland rocks!! |

| Originally posted by Gaby Man får inte dansa på en krog ifall stället inte har danstillstånd Och det är sant! Jag höll på att bli utslängd från ett ställe för att jag dansade!!! |
| Originally posted by King of Clubs Så du menar att reclaim the streets skulle vara för privatisering? Det låter inte troligt... Isåfall skulle det ju vara moderater från djursholm som demonstrerade och kastade ägg... |
Måsste hålla med...privatisering är bara bra...jag förstår mig inte på kummunisterna som bara vill höja alla skatter och förstatliga allt. Det kanske funkar i några år att ta alla rikas pengar och skänka som bidrag till resten men det dröjar ju inte länge innan företag och rika personer har dragit. Då står kommunisterna där och kliar sig i huvet och undrar var dom ska få pengar ifrån. Att folk som legat hemma och sovit och levt på bidrag i några år kommer orka göra nått åt saken är ju inte så troligt. Speciellt inte om staten tar all vinst om nån fårför sig att starta ett företag....
Ett land måsste ju producera saker för att gå runt och utan motivation hos folket så funkar det inte...
RTC har ju i varje fall en bra åsikt...ned med den jävla ravekommisionen ... 
scul: svenska och holländska tycker jag e ruggigt lika varandra om man lyssnar ordentligt...
Kollade på intervjun med Gielen på TE2002 dvd'n å de kändes som man förstod ganska mycket även om det kanske inte va ordagrant (du förstår säkert vad jag menar i alla fall) 
| Originally posted by Vizay scul: svenska och holländska tycker jag e ruggigt lika varandra om man lyssnar ordentligt... Kollade på intervjun med Gielen på TE2002 dvd'n å de kändes som man förstod ganska mycket även om det kanske inte va ordagrant (du förstår säkert vad jag menar i alla fall) |

)
| Originally posted by reveal NÅJA... är kanske inte bara moderata djursholmare som är för privatisering... jag är tex för det |
Scul jag är mäkta imponerad!!
Du kan ju bättre svenska än många av mina invandrarpolare :P (är iranier själv)
hahaha.. keep it up!! hup hup holland 
| Originally posted by Proximus Scul jag är mäkta imponerad!! Du kan ju bättre svenska än många av mina invandrarpolare :P (är iranier själv) hahaha.. keep it up!! hup hup holland |

!