TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- wie gebruikt wat???
Pages (5): « 1 [2] 3 4 5 »
| quote: |
| Originally posted by mido Wat klopt er voor 75%??? Dat er zoveel kampers zijn die blowen? Dan zou het dus betekenen dat er van de zoveel mensen die hier wonen 75% kamper is ongeveer? VaaaaaaaaaaaG..... Laat ook maar ook heb er geen zin in om er over na te denken! |
of iig een kampuiterlijk hebben
| Originally posted by M5 enne die joints zijn idd zwaaar irritant...allemaal smerige kutkampers ensow... |
) en open die ogen van je!!
| Originally posted by Jukx dit is namelijk niet de eerste keer dat ik jou dit soort uitspraken zie doen waarin jij iedereen maar over 1 kam scheert dmv allerlei clich�-matige vooroordelen die ALLANG achterhaald en uit de tijd zijn. jezus.. WAKE UP man!! |
zoals?
| Originally posted by M5 neej precies andersom dat al die blowers op die partys vaak kampers zijn of iig een kampuiterlijk hebben |

| Originally posted by M5 neej precies andersom dat al die blowers op die partys vaak kampers zijn of iig een kampuiterlijk hebben |

k ben altijd klien......tenminste geen wiet en illies dan....wel alcoh0l..
greetz,
yarnie
[QUOTE]Originally posted by Optimus
er wordt alleen gezeurd door de maker ervan...
leer jij ut verschil eens tussen zeuren en mening geven..
de enige die aan het zeuren is ben jij, over mijn mening........
Allemaal praat over "mensen in hun waarde laten",
"respect"......
degene die hier geen resprect tonen of mensen in hun waarde laten zijn de mensen die hier over mijn mening zeiken, he optimus, he Djrv...
| Originally posted by BlaiR.WitcH [QUOTE]Originally posted by Optimus er wordt alleen gezeurd door de maker ervan... leer jij ut verschil eens tussen zeuren en mening geven.. de enige die aan het zeuren is ben jij, over mijn mening........ Allemaal praat over "mensen in hun waarde laten", "respect"...... degene die hier geen resprect tonen of mensen in hun waarde laten zijn de mensen die hier over mijn mening zeiken, he optimus, he Djrv... |

ja Jukx & Eyeriz..
ik weet dat het nogal bekrompen & kortzichtig is...maar tis altijd beetje sport van me om mensen vakjes te stoppen..
soms natuurlijk onterecht...maar vaak zie ik het dan toch weer bevestigd... zoals op shockers ofzow.. (eyeriz op nexus loopt ongetwijfeld ander volk dan op grote feesten, dus voor nexus zal de stelling zeer waarschijnlijk niet op gaan)
maar eyeriz..plezier vergallen van anderen?? waar slaat dat op..ik erger me er alleen maar aan als ik die lucht weer ruik... ik spreek ze er niet op aan ofzow? gewoon lekker doorfeesten
| Originally posted by Eye-Riz Maar goed dat je niet op Nexus komt, jij laat mensen blijkbaar niet in hun waarde, en daardoor vergal je het plezier van anderen. |
| Originally posted by Jukx jezus, wat valt me dit VIES van je tegen M5.. ik was altijd in de veronderstelling dat jij nog wel enige vorm van rede en rationeel denken kende. daar heb ik me dus blijkbaar behoorlijk in vergist. dit is namelijk niet de eerste keer dat ik jou dit soort uitspraken zie doen waarin jij iedereen maar over 1 kam scheert dmv allerlei clich�-matige vooroordelen die ALLANG achterhaald en uit de tijd zijn. jezus.. WAKE UP man!! kom die villa van je eens uit (want volgens mij ben jij er namelijk zo eentje!! om maar even op jouw manier te spreken.. ) en open die ogen van je!! |
Nou....die lucht vinnik nou ook niet echt aantrekkelijk, maar kotsende mensen vinnik ook nie alles. Ik zou me er wel aan ergeren als allemaal mensen met zo'n ding in hun mond staan. Ik weet natuurlijk niet hoe erg het is geweest daar maar goed....
| Originally posted by Henkie_henk Ik weet niet in hoeverre jij het "in waarde late van" noemt.. als andere mensen last hebben van je gedrag.. als jij beetje loopt te blowen op een feest.. en andre mensen hebben last van die takke geur.. dan zou je opzich wel ff moge ohouden met je tiener drugs. |
Als je zo graag over "in waarde laten van" wilt spreken zit je naar mijn mening wel een beetje verkeerd want het is eerder in waarde laten van mensen zoals m5 die niet andere tot last zijn met blowen. |
| Originally posted by Eye-Riz als je last hebt van blowen moet je thuis blijven. Moet je niet op straat komen, moet je niet naar feesten gaan. Heel simpel. Tienerdrugs? Man, doe ff lekker. Ik blow niet eens, dus mij heb je er niet mee. Stel je niet zo aan Henkie, en voel je eens niet overal boven verheven, zo veel beter doe jij het nou ook weer niet. Als iemand een mening heeft, respecteer ik die. Dus als iemand wiet vind stinken, prima. Maar als ie mensen over een kam scheert (waar het hier over gaat, maar wat jij blijkbaar weer eens verdraait of niet door hebt) gaat me dat te ver. Dat slaat echt nergens op. Ik respecteer mensen niet die andere mensen niet respecteert. En je respecteert anderen niet door ze over een kam te scheren. Als iemand zo'n houding heeft ten opzichte van anderen, doet dat al genoeg, verpest je daarmee een sfeer. Want nonverbale taal zegt meer dan verbaletaal. Hij zou er zelfs beter WEL wat van kunnen zeggen als ie er last van heeft, dan geeft ie die 'blowers' de kans om rekening met hem te houden. Als je simpelweg je bek niet open doet, kunnen mensen er geen rekening mee houden. Ik kan over mensen in hun waarde laten praten Henkie, JIJ niet. Want dat kun jij niet. Zie dat nou eens in jochie... |
| Originally posted by Eye-Riz als je last hebt van blowen moet je thuis blijven. Moet je niet op straat komen, moet je niet naar feesten gaan. Heel simpel. Tienerdrugs? Man, doe ff lekker. Ik blow niet eens, dus mij heb je er niet mee. Stel je niet zo aan Henkie, en voel je eens niet overal boven verheven, zo veel beter doe jij het nou ook weer niet. Als iemand een mening heeft, respecteer ik die. Dus als iemand wiet vind stinken, prima. Maar als ie mensen over een kam scheert (waar het hier over gaat, maar wat jij blijkbaar weer eens verdraait of niet door hebt) gaat me dat te ver. Dat slaat echt nergens op. Ik respecteer mensen niet die andere mensen niet respecteren. Met die mensen heb ik hooguit medelijden, en hoop ik voor ze dat ze ooit nog eens leren waar het om draait. Als iemand zo'n houding heeft ten opzichte van anderen, doet dat al genoeg, verpest je daarmee een sfeer. Want nonverbale taal zegt meer dan verbale taal. Hij zou er zelfs beter WEL wat van kunnen zeggen als ie er last van heeft, dan geeft ie die 'blowers' de kans om rekening met hem te houden. Als je simpelweg je bek niet open doet, kunnen mensen er geen rekening mee houden. Ik kan over mensen in hun waarde laten praten Henkie, JIJ niet. Want dat kun jij niet. Zie dat nou eens in jochie... |
| Originally posted by Eye-Riz als je last hebt van blowen moet je thuis blijven. Moet je niet op straat komen, moet je niet naar feesten gaan. Heel simpel. Tienerdrugs? Man, doe ff lekker. Ik blow niet eens, dus mij heb je er niet mee. Stel je niet zo aan Henkie, en voel je eens niet overal boven verheven, zo veel beter doe jij het nou ook weer niet. |
| Originally posted by Eye-Riz Als iemand een mening heeft, respecteer ik die. Dus als iemand wiet vind stinken, prima. Maar als ie mensen over een kam scheert (waar het hier over gaat, maar wat jij blijkbaar weer eens verdraait of niet door hebt) gaat me dat te ver. Dat slaat echt nergens op. Ik respecteer mensen niet die andere mensen niet respecteren. Met die mensen heb ik hooguit medelijden, en hoop ik voor ze dat ze ooit nog eens leren waar het om draait. |
| Originally posted by Eye-Riz Als iemand zo'n houding heeft ten opzichte van anderen, doet dat al genoeg, verpest je daarmee een sfeer. Want nonverbale taal zegt meer dan verbale taal. Hij zou er zelfs beter WEL wat van kunnen zeggen als ie er last van heeft, dan geeft ie die 'blowers' de kans om rekening met hem te houden. Als je simpelweg je bek niet open doet, kunnen mensen er geen rekening mee houden. |
| Originally posted by Eye-Riz Ik kan over mensen in hun waarde laten praten Henkie, JIJ niet. Want dat kun jij niet. Zie dat nou eens in jochie... |
| Originally posted by BlaiR.WitcH christ.................. Een biertje kan je drinken zonder dat iemand dara last van heeft, |
| Originally posted by DjRV Ow en dan was er ook nog een mod die weer ff een reden dacht te zien om even flink zichzelf naar boven proberen te lullen.... ... |
ik drink heel soms een Vodkatje-Cola 
| Originally posted by Eye-Riz Mensen die drinken zijn vaak vervelend, in tegenstelling tot mensen die pillen of wiet gebruiken. Als er ruzie is op een feest, zijn dat vaak de mensen die hebben gedronken of coke snuiven. Komt door het verschil in drugs: endogeen en entogeen toch?) Het ligt er maar aan dus waar je last van hebt: ik heb in ieder geval meer last van vervelende ruziezoekende mensen op een feest dan van de geur van wiet. Het ligt aan je eigen tolerantie of je je ergert of niet. Je kunt ook besluiten om je niet zo gauw te storen, door je focus te verschuiven op dingen die WEL belangrijk zijn... |
| Originally posted by Henkie_henk wat een onzin.. Als je zo graag wil blowen.. be my guest.. maar niet als andere er last van hebben. Wat is dat voor instelling van "als je ergens last van hebt rot je maar op".. Das eerder racistisch dan iedereen in zn waarde laten waar je het voorheen zo uitgebreid over had.. Nou ik ben blij dat jij wel weet waar het om draait en ik niet.. Maar de thread ging oorspronkelijk over mensen die blowen en die irritatie opwekken.. Idd in de huidge sociale warme samenleving waar je om een zak patat al inelkaar word gestompt kan je idd wel mensen die al van de kaart zijn beters ff vrage of ze willen stoppen.. Zo Heel fijn.. heel boeiend.... alleen wel jammer dat degene die normalitair mensen respecteert en met mensen die andre niet respecteren medelijden heeft zich nu zo verlaagt tot geen enkel begrip en alleen in haar eigen straatje lult. |

Daaag Henkie!| quote: |
| Idd in de huidge sociale warme samenleving waar je om een zak patat al inelkaar word gestompt kan je idd wel mensen die al van de kaart zijn beters ff vrage of ze willen stoppen.. |
Wat een gezeik zeg allemaal. Ik zelf gebruik geen drugs, nooit gedaan en nooit van plan om te gaan doen. Maar als iemand nou behoefte heeft aan zijn dampie of pilletje en mij er niet mee gaat lastig vallen, dan vind ik het OK.
En als je de lucht niet aanstaat dan ga je een meter of wat verder staan, dan heb je ook geen last meer van de wietlucht. Soms maken mensen zich druk om niets.
| Originally posted by DjRV M5.zou jij ff de definitie kunnen geven van kampersvolk?bennik wel benieuwd naar.... |
Re: wie gebruikt wat???
| Originally posted by BlaiR.WitcH en als ik die foto dan zie van glaniskanis....... hoeveel van dat feestje maak je nou bewust mee? ziet eruit alsof je behoorlijk verweg ben ![]() voor mij NO drugs. |
)
| Originally posted by Eye-Riz HAHAHAHAHAHAHAA ![]() Meer heb ik hier niet op te zeggen Daaag Henkie![edit] onee, ik heb nog wel wat te zeggen: Lafaard! Jij bent er dus zo eentje die weg loopt en doet alsof ie niets ziet als er iets gebeurt? Jij bent er dus zo eentje die maar niets van zijn irritatie laat zien aan degene waar het om gaat en zijn irritatie op iemand anders botviert? |
| Originally posted by Eye-Riz Lafaard! Jij bent er dus zo eentje die weg loopt en doet alsof ie niets ziet als er iets gebeurt? |