TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Moet Jean op feesten blijven draaien??
Pages (2): « 1 [2]
Posted by Akira on May-03-2002 00:05:
NOu eerder vond ik jean ook echt altijd kut draaien....maar de laatste tijd heb ik hem best goed horen draaien...de laatste 2x in de powerzone draaide die echt lekkere goeie club.DUs ja dat viel me erg mee...Maar op grote feesten waar ik hem heb gezien is het echt schikbarend slecht. Zie hem liever op kleinere disco's draait ie tenminste meestal stukken beter
Posted by Miss Proximus on May-03-2002 08:56:
| quote: |
Originally posted by magrec
Ik zie niet in waarom.
Veel mensen vinden jean nog steeds goed.
Ik zie niet in waarom hij nou niet meer op een feest zou mogen draaien alleen maar omdat ie scratcht. Ach ja |
ach je weet t met meelopers eh
Posted by TranceFool on May-03-2002 09:10:
Originally posted by Miss Proximus
ach je weet t met meelopers eh |
nou iedereen mag natuurlijk een eigen mening hebben, maar sommige mensen hier vinden het juist stoer om een tegengestelde mening te hebben.
Ennuh over Jean.....zijn platenkeuze is beswel goed. Hij heeft ook wel techniek alleen laat hij vaak veels te veel fratsen zien....wat niet aan te horen is. Die gozer heb gewoon zijn beste tijd gehad. ID&T moet es jonge talenten een kans geven. Jean zijn houding daarbij is ook helemaal verkeerd, niet alleen achter de draaitafels, maar ook daarbuiten.
Posted by Miss Proximus on May-03-2002 09:18:
| Originally posted by TranceFool ID&T moet es jonge talenten een kans geven. Jean zijn houding daarbij |
Kijk dat vind ik nou een goed punt 
Je zegt dat Jean uitgerangeerd is maar je geeft wel een goed alternatief! Jammer dat er dan weer niet naar geluisterd wordt door Mr. Big Boss Duncan S.
En dan komen ze op de proppen met dat Twix Talentroom Award-verhaal.....tja.....de enige fokking reden dat dat gehouden is, is dat Gielen over z'n hoogtepunt is en nu hebben ze weer een nieuwe Gielen nodig *sigh*
Maar nog ��n of twee jaartjes en dan sta ik met mijn maatje op Ibiza
Niet dankzij ID&T natuurlijk 
Oh ja Ibo....
en Jeffrey
(kennen jullie elkaar?)
Posted by Biohazard on May-03-2002 09:48:
Originally posted by DjSuez
Dat Gielen commercieel draait ok, maar The Judge?? Hij draait misschien bekende nrs, maar zeker niet commercieel, das wel een verschil namelijk. En Jean is misschien technisch idd niet slecht, maar zijn attitude is gewoon zuigend...en daar heb ik een hekel aan. En h�j draait juist commercieel!! |
vraag de UKTAs eens wat ze van jules vinden
Posted by JunKX on May-03-2002 11:55:
| NOu eerder vond ik jean ook echt altijd kut draaien....maar de laatste tijd heb ik hem best goed horen draaien...de laatste 2x in de powerzone draaide die echt lekkere goeie club.DUs ja dat viel me erg mee...Maar op grote feesten waar ik hem heb gezien is het echt schikbarend slecht. Zie hem liever op kleinere disco's draait ie tenminste meestal stukken beter |
Helemaal mee eens. Je moet Jean in een club hebben, niet op een groot feest. Jean staat op feesten als TE om zijn naam. Hij is gewoon een bekende DJ, en trekt mensen eerder over de streep om naar een feest te gaan. (Alhoewel ik Sensation 2001 toch wel een dikke phatte klapper vond) Ach dat scratchen enzo, ik vind het altijd wel geinig. Vergeet niet dat Jean zijn roots liggen bij Hip-Hop, vandaar dat ie waarschijnlijk ook nog zoveel scratcht.
Hij staat op een boel feesten inderdaad, maar ik vind dat je voor feesten zoiezo geen 'vaste' namen moet nemen zoals Jean (en ook Gielen) voor Trance Energy. Elke keer een frisse lineup is volgens mij beter dan altijd maar dezelfde 'veteranen' op die feesten. Kijk naar Shockers, niet echt veel groote namen maar wel kwalitatief allemaal erg sterk.
Kortom, ik ben blij dat Jean er nog is, hij is zo'n beetje de enige DJ in Nederland die nog een beetje relaxte groove en club draait.
Groeten,
[-JX-]
Posted by Opti on May-03-2002 11:59:
Originally posted by New Wave
Jean moet gewoon lekker op scholieren-parties gaan draaien, dan kan hij al die sletjes de grond in neuken |
woohoo, dan kom ik ook
Posted by Miss Proximus on May-03-2002 12:41:
Originally posted by Biohazard
vraag de UKTAs eens wat ze van jules vinden |
dat is ook redelijk achterhaald!
De laatste tijd hebben veel van hen hem een paar knallende sets neer horen zetten!
Posted by rellivisit on May-03-2002 15:52:
Jean mag van mij thuisblijven en fijn z'n ppk mix afmaken.
Posted by MaGiK54 on May-03-2002 16:30:
Redelijk gemengde gevoelens over Jean. Heb zowel goede sets van hem gehoord en zowel bagger sets. Maar op grote feesten heeft hij niks te zoeken, hooguit in de chill-outroom ofzo.
Posted by Flipper01 on May-03-2002 16:50:
Ik ben zelf absoluut geen Dj Jean fan, dat komt voornamelijk door zijn afgang op de vorige TE 
Zijn overgangen en gescratch zijn echt een ramp om te horen
Op zich kan hij volgens mij wel lekker draaien, zijn tracklists zijn vaak wel goed, maar verder vind ik het helemaal nix!!
Posted by New Wave on May-03-2002 18:32:
Originally posted by JunKX
Kijk naar Shockers, niet echt veel groote namen maar wel kwalitatief allemaal erg sterk.
|
Noukijk, enof daar grote namen stonden uit de techno scene....phoehey.......grote namen zijn niet alleen Tiesto of Marco V.......
Pages (2): « 1 [2]