TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Eindexamens!!!
Pages (10): « 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 »

Posted by Henkie_henk on May-03-2002 12:30:

ghehe als jullie nog vragen hebben.. stel ze gerust

Posted by John on May-03-2002 12:45:

Re: Eindexamens!!!

quote:
Originally posted by WTB
Het profiel dat ik doe is Natuur & Techniek + Biologie 2.

hehe same here.. heb ook nog eco 1 :P voor wiskunde stak een 5.4..maar volgens mij moest dat een 5.6 zijn heheh..tis iig slecht maja. verder stak alles 6 of hoger... ik heb alleen nog nix geleerd ben niet echt in de leer-mood naja iig succes met jullie examens allemaal

Posted by Dj Lex on May-03-2002 12:50:

quote:
Originally posted by HiGH_NrG
Keb ook examen dit jaar. Vwo nieuwe stijl...profie N&T met eco1 in t vrije deel. Moet wel te doen, ga met een 5,2 voor nederlands t examen in. De rest allemaal boven de 6. Nederlands is gewoon een klote vak!

Heb hetzelfde als jou, sta er best wel aardig voor, 7,4 economie, eitje is dat, ga ik ook niet veel aan leren meer, heb geen zin om 800 bladzijdes te leren en is toch allemaal al herhaald, de rest 6jes, dus die leer ik nog wel ff goed, vooral wiskunde, dat wordt een ramp

Posted by WTB on May-03-2002 18:26:

quote:
Originally posted by Kamaya
Misschien is het ook wel leuk om te vertellen wat we volgend jaar allemaal gaan doen.

Goed idee, ik ga volgend jaar Hogere Informatica opleiding doen aan de Hanze Hogeschool hier in Groningen. Dit is een HBO opleiding terwijl ik ook met m'n VWO diploma naar de univeriteit kan, dit lijkt me echter (voorlopig) te moeilijk en het praktijkgerichte van het HBO spreekt me ook wel aan. Er is ook een mogelijkheid voor VWO'ers om de opleiding in 3 jaar te doen ipv in 4 jaar, ik denk dat ik dat ga doen maar dat hoef ik pas te beslissen als de opleiding al begonnen is.

WTB.

Posted by HiGH_NrG on May-03-2002 18:42:

Voor alle vakken heb ik zo'n mooi boekie aangeschaft...genaamd: Samengevat. Vet handig. Hoef je nie alle stof door te nemen enzow...en zeker voor economie roelt t.

Posted by -=WVG=- on May-20-2002 12:09:

*Zow, omhoog dit ding*

Morgen eerste examen Nederlandsch...
Iemand al iets gehad/vernaaid ?

Posted by Apoptosis on May-20-2002 12:23:

quote:
Originally posted by -=WVG=-
*Zow, omhoog dit ding*

Ja, ik had precies 3 jaar geleden m'n Samenvatting voor Nederlands HELEMAAL vernaaid !! En t was nog het allereerste examen ook, dus *depri* was k toen ...

Anyway, veel succes peeps!!

ltr

Posted by basvh on May-20-2002 12:26:

heb afgelopen vrijdag spaans gehad, en ernstig vernaaid, ik mag hopen dat ik die 4,3haal. want dat heb ik nodig voor een 6. het waren allemaal kut teksten,

morgen nederlands, maar daar hoef je volgens mij niks voor te leren, toch????

niet dat het leren lukt, want het weer is gewoon te goed en ben me telefoon kwijt en die moet ik gewoon eerst vinden voordat ik verder kan leren.

Posted by Subsonik on May-20-2002 12:47:

quote:
Originally posted by basvh
heb afgelopen vrijdag spaans gehad, en ernstig vernaaid, ik mag hopen dat ik die 4,3haal. want dat heb ik nodig voor een 6. het waren allemaal kut teksten,

morgen nederlands, maar daar hoef je volgens mij niks voor te leren, toch????

niet dat het leren lukt, want het weer is gewoon te goed en ben me telefoon kwijt en die moet ik gewoon eerst vinden voordat ik verder kan leren.

ah, kben niet de enige met leerproblemen atm, heb de komende 4 dagen 6 examens en ik ben nogniet egt ver met leren...

Posted by Lemming on May-20-2002 13:13:

quote:
Originally posted by -=WVG=-
*Zow, omhoog dit ding*

Ik heb al Frans 2 examen gehad donderdag, appeltje eitje als je het mij vraagt, en al die klachten waren zwaar onterecht, stelletje zeikers
Ik heb het nagekeken en ik kom uit op een ruime voldoende, een 7,5 ongeveer..

Morgen Nederlands ja, niet leuk! Dat samenvatten kan ik echt niet, maargoed we zien wel wat ik ervan in elkaar knutsel, ik mag een 4,3 halen ofzoiets dus ja..

Posted by Dj Lex on May-20-2002 13:24:

Kom op jongens Nederlands is best wel te doen denk ik. 5je moet er wel inzitten. Ik moet 3,9 halen ofso of nog lager weet het niet eens, maar als je dat examen van vorig jaar geoefend hebt moet het wel meevallen. Dat was veel multiple gok en een paar open vragen. n naja die sv is beetje mzzl hebben. Pak je net de goeie kernzinnen zit je goed.

Posted by John on May-20-2002 15:09:

hmmm wilde ik een nederlands examen gaan oefene kon ik geen antwoorden meer van cito.nl halen.. dus hadik meteen geen zin meer :S

ik heb al 3 uur geleerd aan mn examens in totaal.. kan op zich wel wat hebben (hebalve voor wiskunde) maar het zal er om gaan spannen... ik kan gewoon echt niet leren.. ook nog bio morgen, pfff gare shit allemaal

iig succes iedereen

Posted by Blik on May-20-2002 15:18:

jaja morgen nederlands, ik hoop dat die teksten mij een beetje liggen, dan komt het allemaal wel goed, en samenvatten kan ik ook niet

maar voor de rest gaat het allemaal wel lekker, alles al geleerd, nu alleen nog beetje herhalen en hopen dat ik een 5 voor economie haal de rest moet makkie worden (hoop ik)

Posted by TranceFool on May-20-2002 15:37:

Ik heb er zin in morgen

Hoop alleen wel dat we een beetje redelijke tekst krijgen. Niet van die onzinteksten over ethische en religische gedachten ed. blegh....

Posted by WTB on May-20-2002 16:01:

Volgens mij hebben we allemaal morgen Nederlands... Ik sta nu een 5,8 dus moet toch wel ff goed mijn best doen om een voldoende te blijven staan. Ik heb ook nog Biologie morgen en dat moet wel te doen zijn denk ik (ik sta nu een 6,0) maar het vervelende is dat het duurt tot half vijf (!!) en dat ik dan die dag erna Natuurkunde 1,2 heb waar ik eigenlijk nog niets voor geleerd heb (ik sta nu een 7,1 dus ik kan gelukkig wat hebben). Ik heb behalve Nederlands trouwens al mijn examens van 13.00 tot 16.30 (zo staat het in mijn rooster maar kan dat eigenlijk wel, 3 en een half uur voor een examen?)

WTB.

Posted by Blik on May-20-2002 16:06:

quote:
Originally posted by WTB
Ik heb behalve Nederlands trouwens al mijn examens van 13.00 tot 16.30 (zo staat het in mijn rooster maar kan dat eigenlijk wel, 3 en een half uur voor een examen?)

WTB.

lijkt me sterk, moet volgens mij van 13:30 tot 16:30 zijn, ik heb namelijk wiskunde en economie ook van 13:30 tot 16:30 en Engels heb ik van 13:30 tot 16:00

Posted by WTB on May-20-2002 17:30:

quote:
Originally posted by Blik

lijkt me sterk, moet volgens mij van 13:30 tot 16:30 zijn, ik heb namelijk wiskunde en economie ook van 13:30 tot 16:30 en Engels heb ik van 13:30 tot 16:00

Ik heb het ff gecontroleerd en het is inderdaad 13.30 uur begintijd. En de eindtijd is 16.30 (behalve bij engels 16.00 uur).

Gebruikt er hier trouwens ook iemand kalmeringsmiddelen of kruidenthee of wat dan ook om rustig te worden? Ik heb zelf eigenlijk geen last van zenuwen maar ik vroeg me zo af hoe anderen dit hebben. Of heeft iemand iets mee naar het examen dat geluk brengt?

WTB.

Posted by TranceFool on May-20-2002 17:35:

quote:
Originally posted by WTB

Ik heb het ff gecontroleerd en het is inderdaad 13.30 uur begintijd. En de eindtijd is 16.30 (behalve bij engels 16.00 uur).

Gebruikt er hier trouwens ook iemand kalmeringsmiddelen of kruidenthee of wat dan ook om rustig te worden? Ik heb zelf eigenlijk geen last van zenuwen maar ik vroeg me zo af hoe anderen dit hebben. Of heeft iemand iets mee naar het examen dat geluk brengt?

WTB.

Het schijnt dat zuurtjes wel helpen

Posted by total woot on May-20-2002 18:40:

telt een volgekalkte binas ook? (morgen bio)

Posted by WTB on May-20-2002 18:47:

quote:
Originally posted by total woot

Nou bij mij op school brengt zoiets zeker GEEN geluk. Er werd aangekondigd dat ze streng zouden gaan controleren (maar misschien was het gewoon een loos dreigement hoor). Welke school zit je trouwens?

WTB.

Posted by Blik on May-20-2002 18:54:

ik neem gewoon een blikje Red-Bull mee naar binnen, krijg je lekker energie van, kun je wel gebruiken als je 3 uur bezig moet zijn met Nederlands

oh ja, ik zou nooit spieken of proberen te spieken op een examen, als je gesnapt word ben je echt keihard de lul, ze mogen je dan zelfs uitsluiten van de andere examens......

Posted by basvh on May-20-2002 20:27:

quote:

vorig jaar was bij mij op school een jongen met een eigen gedrukte binas.met daarin veel aantekeningen en leerstof. Tijdens het examen ging alles goed totdat de leraar bio, beetje rond ging lopen in het examenlokaal en toevallig de binas van die jongen opmerkte, de binas lag precies open bij een bladzijde met aantekeningen en de leraar bio zag meteen dat die aantekeningen daar niet hoorde, hij werd gesnapt en uitgesloten.

nog ander leuk examen/school verhaal

vorig jaar de 1e zaterdag na einde van het examen, een jongen die bij ons op school zat fiest terug van het stappen. fietst langs onze school, stapt af, pakt een zooi bakstenen en gooit alle ramen in. precies op het moment dat ie wegfietst, laat een leraar toevallig zijn hond uit.de leraar herkende de jongen en werd van school gekickt, de jongen was geslaagd toch heeft hij zijn diploma nooit gekregen

Posted by Blik on May-21-2002 10:26:

zo nederlands zit erop, was wel pittig maar toch wel redelijk goed gemaakt

die samenvatting was minder, maar als ik daar de helft van de punten voor heb zit het wel goed

hoe laat komen die uitwerkingen op het internet te staan, om 13:00??

Posted by HiGH_NrG on May-21-2002 11:09:

Als t goed is staan ze al op internet...www.havovwo.nl

Nederlands ging wel redelijk...ik vond tekst 1 echt kut. Niet echt een tekst die me aaspreekt. Daarentegen vond ik t samenvatten wel te doen...

Op naar na1,2 morgen!

Posted by total woot on May-21-2002 11:36:

BETER!!!
das toch zeker wel een 8!!!!!
JIHAAAH

TO WTB: Noorderpoort (verzetstrijderslaan; afd volwasseneneducatie)
en jij?

Pages (10): « 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 »