TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Welke DJ(s) zou jij graag willen zien/horen in 2008?
Pages (2): « 1 [2]
| quote: |
| Originally posted by MindP @ Progrez: http://partyflock.nl/party/106192:B...tes_Bonzai.html Ik snap dat "Bonzai" in .nl wat minder leeft dan back in Belgie maar toch, dit aantal bezoekers geeft (mij in ieder geval) niet direct aanleiding te denken dat er behoefte is naar meer van dit soort feestjes. Tilburg is daarbij niet eens zover van Belgie. Ik heb zelf ook veel met Bonzai en ken ook een aantal mensen die die hard Bonzai fan zijn dus mocht je eens het initiatief willen nemen een Bonzai feestje te willen organiseren dan kunnen we onze krachten wellicht bundelen ![]() Ik ben vroeger overigens weleens in de Cherrymoon geweest, doen ze daar niks meer? http://www.youtube.com/watch?v=FlLo...tes_Bonzai.html [[ LINK REMOVED ]] Ook erg lekker |
| quote: |
| Originally posted by TOR Za 1/3 in Ieper blijkbaar. Samen met Fire & Fred Baker. Geen idee of er nog namen bijkomen. |
| quote: |
| Originally posted by Lolo Ben jij degene die 2 keer een optie bij mijn management voor gigs heeft laten opschrijven en daarna zich omdraaide omdat ik zogezegd "duurder" was dan de "concurrentie"?? Het is een eer u te lezen :-D |
Nu we toch over Bonzai en dj-sets bezig zijn. We zijn 2002:
| quote: |
| Coming up on the 11th of October in Cherrymoon, Lokeren, Belgium : -- 10 years Bonzai Trance Progressive -- Djs playing that evening : Humate, Paul Mendez, Yves Deruyter, M.I.KE., Airwave, Fire, Aldo M. Doors open at 22h, doorprice 10 Euro. Also on the 12th of October : -- 10 Years Bonzai Classics at Waagnatie, Antwerp -- Dj's & Live-acts : Energy 52, Ramirez, Bonzai Classic Trax, Yves Deruyter, Bountyhunter, Sven Lanvin & Delirium! |
Die eerste avond heb ik meegemaakt. Niet al te veel volk toen, maar desondanks wel sfeer. En Paul Mendez die out of the blue (nu ja...) Magic Impuls van Exposure erin knalt. Waanzin 
Wat denken jullie van Binary Finary, Darren Tate of Jose Amnesia?
Allemaal grote namen wat producties betreft maar ik heb ze iig nog nooit zien draaien. Zou wel erg benieuwd zijn naar ze!
| quote: |
| Originally posted by MindP Wat denken jullie van Binary Finary, Darren Tate of Jose Amnesia? Allemaal grote namen wat producties betreft maar ik heb ze iig nog nooit zien draaien. Zou wel erg benieuwd zijn naar ze! |
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.