TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Films in 2008
Pages (3): « 1 [2] 3 »

Posted by AirPole on Jun-25-2008 23:09:

Cloverfield was echt vet inderdaad. Ik vond Indiana Jones niet zo crap trouwens hoor. The Hulk enzo vind ik gewoon vet om te kijken, verstand op nul en lekker film kiekn.

Posted by eieregooie on Jun-26-2008 00:02:

crap

Posted by AirPole on Jun-26-2008 00:16:

quote:
Originally posted by eieregooie
crap

Je vond Transformers zeker ook crap?? Vette film!!!!!!!!!! En de opnames voor deel 2 zijn al bezig! Dagelijks nieuws: http://transformerslive.blogspot.com Ben benieuwd wie de nieuwe Autobots en Decepticons zullen zijn.

Posted by eieregooie on Jun-26-2008 01:06:

Neee, Transformers zijn doop. Die krengen zagen er echt vet uit Alleen jammer dat die robots net een beetje te hip deden, maar verder top

Posted by Opti on Jul-05-2008 22:54:

Volgende week gaan we in het filmhuis Soom kijken:

Verder op mijn HD nog:
Gone Baby Gone
The Bank Job
REC
Tuyas Marriage
The Hoax

En nog een hele waslijst. Helaas geen/weinig tijd om films te kijken

Posted by Little Theseus on Jul-16-2008 09:37:

quote:
Originally posted by Opti
Volgende week gaan we in het filmhuis Soom kijken

Bij inspectie imdb:
quote:
A love story involving a convicted prisoner who "slowly falls for a woman who decorates his prison cell".

hoe wanhopig wilde je indruk maken op je meisje!?!!

Posted by Siesta on Jul-16-2008 10:18:

Hancock en de nieuwe indiana jones gezien gister en eergister

Hancock is echt te gek Indiana Jones vond ik wel vermakelijk, maar het lijkt net als ik naar een film van 10 jaar geleden zat te kijken.

Posted by AirPole on Jul-16-2008 10:39:

Ik vond het idee achter Hancock ook vet. Een superheld die niet aardig gevonden wordt en dingen anders oplost dan de gemiddelde superheld zou doen, maar de tweede helft van de film zakt het verhaal toch wat in en wordt het minder leuk dan de 1e. Al met al wel een geinige film. Over een week 'The Dark Knight'!

Posted by Opti on Jul-17-2008 07:37:

quote:
Originally posted by Little Theseus
Bij inspectie imdb:

hoe wanhopig wilde je indruk maken op je meisje!?!!

Posted by Little Theseus on Jul-17-2008 08:52:

quote:
Originally posted by Opti

wist niet dat je boos werd

Posted by Chicane on Jul-17-2008 10:23:

Hij trekt zometeen een Katana uit zn reet en onthoovd je.

Posted by Remy D on Jul-19-2008 11:31:

Hoerige bruutheid!!! The Dark Knight staat al heel lang boven op mij verlanglijstje, heeeel lang!! En toen zag ik 2 weken geleden dat hij een 10 kreeg op IGN, een site die bij mij hoog staat aangeschreven als het om reviews gaat. En dan nu dan ook dit:

The Dark Knight (2008)
advertisement photos board trailer details

Saving vote...
Deleting vote...
delete
vote vote
history Your Rating: /10
Sorry, there was a problemUser Rating: 9.6/10 (7,041 votes)
Top 250: #3 more

gruwelijk hoeren raggen zo gaaf, nou moet ik wel zeggen dat Indy 4 ook een 8,8 had na de eerste paar duizend stemmen op imdb en dat was de grootste teleurstelling voor mij in de afgelopen 5 jaar! Maar die kreeg dan ook maar een 6 op IGN, wat voor mij nog aan de hoge kant was.

Posted by Remy D on Jul-21-2008 08:21:

quote:
Originally posted by Remy D
Hoerige bruutheid!!! The Dark Knight staat al heel lang boven op mij verlanglijstje, heeeel lang!! En toen zag ik 2 weken geleden dat hij een 10 kreeg op IGN, een site die bij mij hoog staat aangeschreven als het om reviews gaat. En dan nu dan ook dit:

The Dark Knight (2008)

Saving vote...
Deleting vote...
delete
vote vote
Sorry, there was a problemUser Rating: 9.6/10 (7,041 votes)
Top 250: #3 more

gruwelijk hoeren raggen zo gaaf, nou moet ik wel zeggen dat Indy 4 ook een 8,8 had na de eerste paar duizend stemmen op imdb en dat was de grootste teleurstelling voor mij in de afgelopen 5 jaar! Maar die kreeg dan ook maar een 6 op IGN, wat voor mij nog aan de hoge kant was.

The Dark Knight (2008)

Saving vote...
Deleting vote...
delete
vote vote
Sorry, there was a problemUser Rating: 9.7/10 (46,915 votes)
Top 250: #1 more

Tering tering!!! Hij heeft ook alle records qua geld al gebroken. Ben blij dat ik al gereserveerd heb!!! =)=)

Posted by eXos on Jul-21-2008 12:21:

Het is een meesterlijke film!
Die stemmen waren allemaal al gegeven voordat de film uitkwam. Dit de laatste film van Heath Ledger als The Joker is.Mooi eerbetoon, maar de film zal nog wel zakken.

Posted by Siesta on Jul-21-2008 16:08:

Door het enorme kut weer en doordat ik vakantie heb, bezoek ik weer eens de bios

Afg zaterdag Kung Fu Panda gezien Wat een grappige film Het is wel een dikke clich� film, maar wel vermakelijk!

Posted by Remy D on Jul-21-2008 21:48:

quote:
Originally posted by eXos
Het is een meesterlijke film!
Die stemmen waren allemaal al gegeven voordat de film uitkwam. Dit de laatste film van Heath Ledger als The Joker is.Mooi eerbetoon, maar de film zal nog wel zakken.

Vrijdagochtend bij de eerste duizend stemmen ja. Maar nu hij sinds vrijdag in Amerika draait hebben er inmiddels 60000 mensen meer gestemt en die geven hem nog steeds een 9,6 gemiddeld. En dat doen ze heus niet omdat het de laatste complete film met Heath Ledger is.

Posted by AirPole on Jul-22-2008 10:35:

Heb alvast een aantal kaartjes gereserveerd. Deze film krijgt goede reviews en ook op andere fora zijn mensen zeer tevreden over de film. Ik heb dus erg hoge verwachtingen!

Posted by @win on Jul-23-2008 19:32:

Zondag naar Imax voor the Dark Knight!
Moet wel echt een vreselijk goede film zijn gezien de imdb-rating!!!

Posted by Remy D on Jul-23-2008 21:14:

quote:
Originally posted by @win
Zondag naar Imax voor the Dark Knight!
Moet wel echt een vreselijk goede film zijn gezien de imdb-rating!!!

Jah echt niet normaal, nog steeds een 9,5 na meer dan 100000 stemmen. Net deel 1 voor de zoveelste keer gekeken en ben dus helemaal klaar voor morgen 22:00 uur!!

Posted by Dj_Day-V on Jul-24-2008 16:04:

Ik ga om 20.00

Over 2 uurtjes dus.

Posted by Remy D on Jul-24-2008 23:24:

SUPER, GEWELDIG, FANTASTISCH!!!!!!!!!!!!!!! ZO GAAF!!!!!!!!!!

Posted by Dj_Day-V on Jul-25-2008 01:03:

Toen the joker uit het ziekenhuis liep Dat loopje

Wat een scene.

Posted by AirPole on Jul-25-2008 11:07:

Tering, wat een brute film. Beste Joker ooit. Die magic trick van de Joker

Gruwelijk!

Posted by Remy D on Jul-25-2008 13:25:

Hoe meer ik erover nadenk hoe beter hij per minuut word!!

GODDELIJK!!! Maar the Joker was idd zo verschrikkelijk UBERGAAF!! Dat tongetje van hem, te gaaf, gruwelijk!! Hij speelde hem zo ontzettend fantastisch uber.. Maar iedereen in die film was van zo'n hoge kwaliteit!!

Ik had alleen bij Maggie Gylenhaal niet echt een Rachel Dawes gevoel, ze speelde wel goed maar als je een dag ervoor nog Begins zit te kijken is het toch vaag.

En ik ben er haast 99% zeker van dat er al een hint naar The Riddler zat voor deel 3. Maarja dat zien we wel, en als ze Robin maar uit deze serie houden. Batman moet alleen zijn, hij is gruwelijk gaaf en superhard en zo�n pootje Robin voegt in deze serie niks toe!!!

Gaat hem zien, volgende week zit ik er weer.

En idd, de potlood magic trick was geweldig, ik ging bijna juichen toen hahaha. fantastisch.

Posted by AirPole on Jul-27-2008 10:41:

Ik ga die film zeker nog een keer in de bioscoop kijken. En dan met name het einde nog een keer zien, want die verwarde me een beetje.

Pages (3): « 1 [2] 3 »