TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Post je favoriete videoclips
Pages (3): « 1 [2] 3 »
Ik dacht vroeger altijd nen hollander, maar blijkt idd een Duitser te zijn (thankyou discogs)
| quote: |
| Originally posted by Jasperovitsj Niels Van Gogh is toch een Duitser dacht ik? |
DJ Sakin & Friends - Protect your mind (dit is de vrij irritante radio edit maar ayla mix ruled)
Innocente en Need To Feel Loved ftw! Goh, je zou bijna nostalgisch worden van al die retroplaten.
Hier een mijlpaal in mijn leven:
| Originally posted by Remofski Innocente en Need To Feel Loved ftw! Goh, je zou bijna nostalgisch worden van al die retroplaten. Hier een mijlpaal in mijn leven: |
| Originally posted by Jasperovitsj Niels Van Gogh is toch een Duitser dacht ik? |
@Config: Ik beweerde niet dat The Legacy beter was dan Strange World. Dat was gwn zowat de eerste tranceclip die ik op tv zag. *Zucht* Liefde op het eerste gezicht... Strange World was ook een bom van een nummer, 1 dat ik niet veel later leerde kennen.
| Originally posted by Remofski @Config: Ik beweerde niet dat The Legacy beter was dan Strange World. Dat was gwn zowat de eerste tranceclip die ik op tv zag. *Zucht* Liefde op het eerste gezicht... Strange World was ook een bom van een nummer, 1 dat ik niet veel later leerde kennen. |
Yves Deruyter - yvesday
Yves Deruyter The Rebel

Paul van Dyk & Peter Heppner - Wir sind Wir
Knap nummer en fantastische clip

Zelfde comment als Config, uit den tijd dat TMF nog goeie muziek draaide 
Veracocha - Carte Blanche
Balearic Bill - Destination sunshine
Dj Tiesto - Suburban Train
en die clip van Suburban train is echt wel niet veel soeps 
| Originally posted by MikeVee Paul van Dyk & Peter Heppner - Wir sind Wir Knap nummer en fantastische clip |

Bijna wekelijks, op TMF Megadance 
| Originally posted by FCB_Fanatic Balearic Bill - Destination sunshine |
| Originally posted by Push2005 Een v/d beste platen ooit + sterke video, erg passend sfeertje |
Ja damn, Touch Me, das toch wel de meest sexy plaat ooit
, en wat je daar quotte was ook juist: Innocente ftw, en die clip past er zeer zeker bij, geeft de sfeer van de track enorm goed weer 
Onlangs kwam ik Marc Romboy & Stephan Bodzin - Callisto tegen op youtube, een van mijn favs van vorig jaar, en blijkbaar had er nu iemand wat beelden opgezet, wat mij betreft geven die de sfeer enorm goed weer , zalig clipje en ditto track:
Deze vond ik indertijd ook wel lekker. Dj Quicksilver - Ameno
ik denk dat dit zowat mijn eerste 'trance' songs moeten geweest zijn die ik heb gezien op tv (en waar het indirect dus allemaal mee begonnen is):
Ron Van Den Beuken - Overdrive
Michael Woods - Solex (Close to the edge)
Cowgirl > *
Voor de nostalgici onder ons een kleine 130 retro-videoclips:
http://www.youtube.com/view_play_li...1295F3797F2AF38
Wel spijtig dat een deel ervan niet meer macheert wegens copyrightrommel.
Bastian - You've got my love
/thread
TETTENCLASSIC!
Goeike!
Space Frog - Follow Me!!
| Originally posted by djcresto Space Frog - Follow Me!! |