TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Ajaks kampioenen
Pages (3): « 1 [2] 3 »

Posted by TranceFool on May-05-2002 16:57:

quote:
Originally posted by Jappio

Zijn dat geen sukkels dan?

ja tuurlijk wel, dacht dat je het alleen over de ajax-supporters in zn algemeen had ....foutje. Ik snap die gaste ook niet helemaal neej...

Posted by Jappio on May-05-2002 17:10:

lol.. misverstandje moet kunnen..

Posted by SnuggLe on May-05-2002 17:48:

Ik vind het jammer...maar oke

Gefeliciteerd!

Enneh...de Graafschap is ook veilig!

SUPERBOEREN!!

Greetz,
SnuggLe

Posted by WTB on May-05-2002 18:39:

Een opluchting voor een ieder: FC GRONINGEN blijft in de eredivisie!!! Ja, je moet er toch niet aan denken dat zo'n schitterende club voor de eredivisie verloren zou gaan he .

WTB.

ps: Ajax, als je dit leest: Gefeliciteerd he met het kampioenschap, je hebt het dik verdient!

Posted by Timetwister on May-05-2002 20:17:

FEYENOORD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!! FUCK DIE COMPETITIE, FEYENOORD PAKT DE GROTE PRIJZEN.

Posted by Opti on May-05-2002 20:30:

quote:
Originally posted by Timetwister
FEYENOORD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

TimeTwister as in dat Lets/Russisch/Georgisch forum gedoe TimeTwister?

Posted by Timetwister on May-05-2002 20:56:

Yup. die Timetwister

Posted by Joost008 on May-05-2002 20:59:

Zo ik ben dr net weer uit amsterdam, in 1 woord Genieten Wat een feest joh. Het was dan wel op een parkeerplaats maar daar merkte je dus nou ook weer nie zo veel van hoor. Vet zingen daaro:

Utreg is de Volgende!!! Utreg is de Volgende!!!

Posted by SnuggLe on May-06-2002 09:33:

quote:
Originally posted by Joost008
Zo ik ben dr net weer uit amsterdam, in 1 woord Genieten Wat een feest joh. Het was dan wel op een parkeerplaats maar daar merkte je dus nou ook weer nie zo veel van hoor. Vet zingen daaro:

Utreg is de Volgende!!! Utreg is de Volgende!!!

Hehehe, en ik zing dan wel mee Ajakkes is de Volgende!!! Ajakkes is de Volgende!!!

Greetz,
SnuggLe

Posted by TimeportE on May-06-2002 09:36:

quote:
Originally posted by SnuggLe

Hehehe, en ik zing dan wel mee Ajakkes is de Volgende!!! Ajakkes is de Volgende!!!

Greetz,
SnuggLe

de volgende van wat?... zo goed deed utrecht het nou ook weer niet!

Posted by New Wave on May-06-2002 09:47:

quote:
Originally posted by Timetwister

1 DING IS ZEKER, DORTMUND WINT DE BEKER!!!!

Posted by TranceFool on May-06-2002 09:59:

quote:
Originally posted by New Wave
IDD....woensdag ga ik me heeeeeeeeeeel even duitser voelen

IDD....woensdag ga ik me heeeeeeeeeeel even duitser voelen

Posted by Jappio on May-06-2002 09:59:

quote:
Originally posted by New Wave

UHBUHHHHHHHHHHHH

Posted by Lemming on May-06-2002 11:37:

Tsjaa wat moet ik ervan zeggen als supporter van de enigste club met ECHTE boeren, ajax is gewoon kampioen geworden doordat de concurrentie een zeer slecht seizoen heeft gedraaid. PSV waande zich aan het begin van het seizoen al kampioen en dat is de grootste fout die je kan maken.. Verder zal het ook wel hebben gelegen aan het gerommel binnen de selectie van PSV, maarja volgend seizoen zijn we er weer

Wat ik niet begrijp is dat wij PSV-supporters, de enigste zijn die normaal een kampioensfeest kunnen vieren! Feyenoord 4 sezoenen geleden, rellen, toen 2 jaar PSV, een groot feest en nu ajax weer rellen. Ik ben blij een boer te zijn!

Posted by raoel on May-06-2002 12:27:

Ik had nog een klein beetje hoop dat PSV alsnog kampioen zou worden.
Jammer maar helaas, tis niet gelukt.

En of dat ajax dan terrecht kampioen is.
Tuurlijk, degene die kampioen wordt is altijd de terrechte kampioen. Die heeft immers de meeste punten gehaald en heeft het dus het beste gedaan.

Of ja, beste gedaan?
Ik denk dat je dit jaar beter kunt zeggen, ajax is de ploeg die het minst slecht heeft gepresteerd. En Feijenoord en PSV moeten zich schamen dat ze geen kampioen zijn geworden.

Persoonlijk mag Feijenoord wel de UEFA-cup winnen.
Da gun ik feijenoord wel. die club mag ik nog wel, maar ik heb veel liever dat Ajax niet de Amstel-cup wint.
toch denk ik dat wat ik hier hoop beide niet uitkomt.

Borusia zal winnen van Feijenoord en Ajax zal de beker wel pakken.
Al zou het belachelijk zijn dat ajax de dubbel kan pakken het voetbal dat ze dit seizoen hebben gespeeld.

Posted by raoel on May-06-2002 12:30:

Lemming zit jij ook op het psv netwerk onder dezelfde naam?

Posted by Nook on May-06-2002 12:35:

Dortmund gaat verliezen van Feyenoord.. Feyenoord wint gewoon de uefacup. Het is voorbestemd, ik voel het.

Posted by DjRV on May-06-2002 13:43:

zugt zugt zugt

ben super happy dat "wij" weer een keer kampioen zijn en hoogst waarschijnlijk de dubbel pakken.
En ik ben gewoon voor feyenoord woensdag,ga toch niet beetje de mof spelen?Nederlandse club=Nederlandse club dus feyenoord go kick some ass.(en ja ik ben ajacied )

Posted by arrows on May-06-2002 13:54:

quote:
Originally posted by Nook
Dortmund gaat verliezen van Feyenoord.. Feyenoord wint gewoon de uefacup. Het is voorbestemd, ik voel het.

Precies. Gelijk uit school naar Stadhuisplein.
Dortmund is al kampioen van Duitsland en Dortmund is niet het sterkste elftal van Duitsland.

MAare het zal heel moeilijk worden voor Feyenoord.

Posted by serialkillah on May-06-2002 21:48:

quote:
Originally posted by DjRV
zugt zugt zugt

ben super happy dat "wij" weer een keer kampioen zijn en hoogst waarschijnlijk de dubbel pakken.
En ik ben gewoon voor feyenoord woensdag,ga toch niet beetje de mof spelen?Nederlandse club=Nederlandse club dus feyenoord go kick some ass.(en ja ik ben ajacied )

dat vindt ik ook... als ajax tegen een buitenlandse ploeg moet spelen ben ik ook ff ajax fan... helemaal als dat tegen een duitse ploeg is

Posted by Lemming on May-07-2002 07:13:

quote:
Originally posted by raoel
Lemming zit jij ook op het psv netwerk onder dezelfde naam?

Ja dat ben ik ook! Jij zal dat ook vast wel de raoel zijn van het PSV BB neem ik aan

Posted by raoel on May-07-2002 10:41:

quote:
Originally posted by Lemming

Ja dat ben ik ook! Jij zal dat ook vast wel de raoel zijn van het PSV BB neem ik aan

Yeps, that's me.
Tviel me bij die dance topic op dat je enkele lekkere nummers noemde.
Later zag ik in de topic dezelfde naam en dag verrek, das de PSV netwerk lemming.

Posted by rellivisit on May-07-2002 16:55:

He Raoel, ken ik jou ook niet ergens van? .......................
.......................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................
Ow ja, jij bent dat mannetje dat altijd door onze straat komt gefietst.

Posted by Lemming on May-07-2002 18:10:

quote:
Originally posted by raoel

Yeps, that's me.
Tviel me bij die dance topic op dat je enkele lekkere nummers noemde.
Later zag ik in de topic dezelfde naam en dag verrek, das de PSV netwerk lemming.

Hmm ja die dancetopic vind ik toch wel een van de betere van het hele BB, jammer dat ie een beetje af is gezakt..

Posted by Blik on May-07-2002 18:15:

dit ging over ajax en nie over het psv-forum

Pages (3): « 1 [2] 3 »