TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Eurosong 2008
Pages (2): « 1 [2]
| quote: |
| Originally posted by Real Who the fok cares. |
Het ergert mij dat mensen zich interesseren in zo ne zever.
| Originally posted by Real Het ergert mij dat mensen zich interesseren in zo ne zever. |
| Originally posted by Real Het ergert mij dat mensen zich interesseren in zo ne zever. |
We moeten toch iets hebben om te kunnen klagen e
Bartje Peeters zal content zijn, als hyperkinetische alternatief past Ishtar perfect bij hem. Zijn nummer met Regi ligt trouwens in dezelfde lijn.
Misschien pikken we volgend jaar beter enkele zigeuners op aan Brussel Centraal en sturen die op.
Ik geneer mij als ik dit liedje hoor
Als we die 10 zigeuners dan toch op het vliegtuig moeten zetten naar Belgrado met geld van de Vlaamse Gemeenschap, kunnen we er even goed met lachen ook:
http://www.deredactie.be/cm/de.reda...ullscreen=false
Die handjes in de lucht voor de onvruchtbare keeshond van Onze-Lieve-Vrouw!!! De zwarte medemens zorgt anders ook voor een stevige portie randanimatie met zijn definitie van een krokodil.
Benieuwd of ik met dit misbaksel over 20 jaar even hard zal kunnen lachen als met deze klassieker:
<********>Klik hier om het video filmpje te bekijken********>
Goed niveau dit jaar imo. Goede winnaar. Mijn favoriet was Bosni�.
| Originally posted by djcresto Mijn favoriet was Bosni�. |
Mijn favoriet was Estland, maar die zijn niet tot in de finale geraakt. 
all� nondedju, wie hee d'r gewonne?!!
| Originally posted by Gladius all� nondedju, wie hee d'r gewonne?!! |
Blijkbaar is het nummer een productie van Timbaland...
dat zeggen ze ja.. maar khoor er ni te veel van, behalve die percs dan miss, maar dat het daarom een nummer zou zijn van Timbaland.. hij zou zelf nooit gewild hebben dat zo'n janetten zijn nummer zouden zingen
| Originally posted by FCB_Fanatic Rusland meen ik, soort boysbandje of zoiets ... toevallig net wat beelden gezien op de 7de dag. Het zal bij die beelden blijven wat mij betreft |
| Originally posted by djcresto Boysband lol. |
| Originally posted by FCB_Fanatic niet dan? dat was nu eenmaal mijn indruk van de paar seconden die ik heb gezien |
en best wel een goeie. Zijn jannettestreken moet ge er inderdaad wel bijnemen.
| Originally posted by djcresto Was een zanger en best wel een goeie. Zijn jannettestreken moet ge er inderdaad wel bijnemen. |
... maar ja, ik heb het ook totaal niet opgevolgd