TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- 23 March Bonzai Night At Club Illusion - Belgium
Pages (3): « 1 [2] 3 »
Pff, inderdaad niet ideaal. Maar Fire speelt wel vroeg, dus dat betekent dat hij wat meer proggy kan spelen waarschijnlijk \o/
anyway, die line up is prachtig, wie niet blijft tot ten minste 6.30 krijgt een stamp onder zijn kloten van mij 
ik vind de timetable wel meevallen, ... ik heb die avond nog eerst zaalvoetbal en zal waarschijnlijk pas tegen half 12 aankomen. Met deze timtable zal ik dus niet te veel moeten missen. Ik hoop wel dat er tegen dat Airwave begint nog voldoende volk is, kan de sfeer enkel maar ten goede komen
En ik ga er die dag dan toch niet geraken... 
| quote: |
| Originally posted by BZRK miljaarde zo laat weer, pff |
YDR doet duidelijk de late in Cherrymoon ![]()
tracks
danku voor goeie songs
tjah, men moest rekening houden met de timetable van de retro in cherry moon voor jurgen en yves. Dus dit was het simpelste, en wij wouden toch de betere uren aan manuel geven.
Men ziet mij daar ni voor 4u zenne, ik ga lekker slapen tot 2u30, want na de gig doe ik thuis een ontbijt met vrienden.
L.
| Originally posted by Lolo Men ziet mij daar ni voor 4u zenne, ik ga lekker slapen tot 2u30, want na de gig doe ik thuis een ontbijt met vrienden. L. |
| Originally posted by BZRK Bye bye bioritme |

Hiervoor kom ik ook nog eens uit mijn kot! tot zondag 
niemand geen vrij kaarten op overschot? =p
| Originally posted by Gladius niemand geen vrij kaarten op overschot? =p |
Veel zal het toch niet kosten? 10� zoals gewoonlijk? OF zelfs 5� als je voor middernacht komt?
| Originally posted by Jasperovitsj Veel zal het toch niet kosten? 10� zoals gewoonlijk? OF zelfs 5� als je voor middernacht komt? |
ben is benieuwd hoeveel BETA's er zullen zijn. Voor mij is het al geleden van O'Bir in Illusion sinds ik nog naar een trancefeest ben geweest. roll call?
-Gladius (& broer)
is voor mij ook geleden van Jon O'Bir in Illusion da'k der nog ben geweest (en daarvoor Club Elite Sprin Edition). Wel o.a. nog naar TE geweest 
Roll call:
- Gladius (& broer)
- Fenixstyle
- Config
- FCB_Fanatic
Roll call:
- Gladius (& broer)
- Fenixstyle
- Config
- FCB_Fanatic
- Zehra & Jasper
Fast Distance will be present aslo 
Ik ga toch 'ns cherrymoon doen denk ik 
Roll call:
- Gladius (& broer)
- Fenixstyle
- Config
- FCB_Fanatic
- Zehra & Jasper
- Xilver voorwaar 
nog altijd zwaar aant twijfelen - morgen ist uitzonderlijk werkendag voor mij 
Bon, we zijn eens weg. Het sneeuwt hier volle bak, dus hopelijk is dat een goed teken 
ik was ook aanwezig -->
stijve benen, kramp en joggerstepel
ferm geamuseerd dus.
ook wel een leuke avond gehad, ... alleen jammer dat de chauffeur vrij vroeg door wou. We hebben daardoor het laatste half uur van Airwave nog moeten missen (en laat dat nu net de DJ zijn waarvoor ik voornamelijk naar Illusion was afgezakt
).
't was vooral sterven toen we buiten stonden iets te eten en Laurent nog "Save Me" oplegde
maar goed dat het niet Innerspace was of ze hadden mij echt naar het ziekenhuis moeten voeren