TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Pim neergeschoten
Pages (12): « 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 »
Gewoon jammer!!
een duidelijk voorbeeld van zinloos geweld!
| quote: |
| Originally posted by Dj Lex Ben benieuwd wat de gevolgen zijn als hij overlijdt. Zal LPF stoppen? Groter worden door symphatie van mensen of juist minder zetels halen doordat mensen alleen op Pim stemden? En ik denk niet dat het een Nederlander was Trancefool |
Ze zeggen dat ie onder een wit laken is afgevoerd...
Laatst gewijzigd: 06-05-2002 18:47
PIM FORTUYN NEERGESCHOTEN
Pim Fortuyn is in het mediapark in Hilversum neergeschoten. Volgens ooggetuigen is hij overleden, dat is echter nog niet bevestigd. Volgens getuigen zijn er 6 tot 10 schoten gevallen. De schouwarts is inmiddels gearriveerd Dit gebeurt alleen in geval van overlijden. De politie zoekt het terrein af met een helikopter.
De dader is gezien in de buurt van het omroepgebouw van de RVU, zo'n 80 meter van de plek waar Fortuyn is neergeschoten. Het signalement is onduidelijk. Waarschijnlijk heeft hij een baseballcap op. Vier mensen achtervolgen de dader.
Albert Boy, de woordvoerder van Fortuyn, die naast hem liep liet weten dat Fortuyn door drie kogels is geraakt. En dat het er slecht uit ziet voor de politicus. Fortuyn (53) liep net de studio uit na een gesprek met discjockey Ruud de Wild. Ambulancepersoneel verzorgt hem. Hij is aan de linkerkant van zijn hoofd en in zijn hals en nek geraakt. De politie is bezig met sporenonderzoek. D pers wordt op afstand gehouden. Fortuyn heeft al eerder aangegeven te vrezen voor zijn veiligheid.
Sins de aanslagen van 11 spetember was de bewaking in en rond het mediapark verscherpt. Volgens getuigen was hier de laatste maanden echter weer de klad ingekomen en was het niet al te moeilijk om het terrein op te komen.
De politie heeft in verband met de aanslag op lijsttrekker Pim Fortuyn nog geen aanhouding verricht. Zij heeft het hele Media Park in Hilversum afgezet, omdat zij vermoedt dat de dader nog op het terrein is. Dat is uit politiekringen vernomen. Op de weg naast het terrein is een grote file ontstaan. Ramptoeristen verdringen zich rond de hekken.
�RTLNieuws.nl
hij werd al bedreigd, maar kreeg geen beveiliging!!!! dit gaat koppen doen rollen!!!
Hijs nu dus afgevoerd met een wit laken...
Hij is met een wit laken afgevoerd, waarschijnlijk is hij dus overleden, ook was er al een schouwarts wat ook duidt op overlijden
| Originally posted by serialkillah Ze zeggen dat ie onder een weit laken is afgevoerd... |
nou is er een docu over hem op ned 2... is ech wel vaag om te zien nu
volkskrant site zegt dat hij nu echt dood is
Ik zou zeggen: allemaal LPF stemmen als protest tegen deze schandalige gebeurtenis!

? dus jij vind dat, alleen om zo'n dadertje "terug te pakken" je lekker moet gaan stemmen op standpunten waar je niet achter staat? Nope....zit er niet in
Zoals Jan Mulder bij Barend en Van Dorp al zei.
Je zou dood moeten gaan om de legende te worden die je eigenlijk nu bent.
En Pim is vanaf vandaag een legende in de historie van de Nederlandse politiek.
Ik hoor nu weer dat hij in een trauma heli is afgevoerd.
maar een dode vervoeren ze niet in een trauma heli.
/me is neit voor reden vatbaar, en gaat zo met maten rellen
RELLEN!!!!!!!!!!!!
Dit is echt ongeloofelijk. Wat zijn de mensen diep gezonken. Enorme klap voor iedereen die met Pim te maken heeft. Khoop dat ze de dader snel vinden en hem levenslang Pim's boek voorlezen.....

Een schouwarts komt idd alleen als iemand overleden is.....
En t zou beter ook voor m zijn btw,een schot in de linkerkant van t hoofd maakt dat er een zeeeer grote kans is op niet meer kunnen communiceren,dan issie ook niet echt blij...
ik vind het maar een beetje lomp dat iedreen ineens op LPF gaat stemmen hoor... alleen omdat ie dood is.
ennee
| hij werd al bedreigd, maar kreeg geen beveiliging!!!! dit gaat koppen doen rollen!!! |
| Originally posted by jploveparade Ik zou zeggen: allemaal LPF stemmen als protest tegen deze schandalige gebeurtenis! |
| Originally posted by John hmmmja oke..als de leider van de christunie morgen wordt neergeschoten stem je ineens op de christenunie??? het is wel zeer rot dat dit gebeurd..zowel voor hem en zijn nabestaanden als voor nederland zelf. ik was het extreem helemaal niet met hem eens....de problemen die die aanstipte waren er en het was goed dat hij ze aanstipte maar ik heb em geen echte oplossing horen noemen hij blijft natuurlijk fucking gek om iemand om zn mening neer te knallen maar om nu te gaan rellen zoals dj siesta.....dan ben je zelf net zo dom bezig als die mongool die p/f heeft neergeknalt |
Wat ik wel ff kwijt wil is dat Pim ALTIJD NEGATIEF in de pers werd afgespiegeld.....wat wel sneller haatgevoelens kan opwekken....in de pers heeft zo vaak niet-ware dingen gestaan over Pim, dat moeten ze eens aanpakken...maarja, das nu te laat
Hi,
Ik ben er een beetje stil van om eerlijk te zeggen. Het is tegenwoordig in Nederland kennelijk zo dat je geen opmerkingen mag maken over minderheden die problemen veroorzaken om gewoon crimineel zijn.
in een woord: TRIEST
Greetings,
Blighty
| Originally posted by TranceFool Wat ik wel ff kwijt wil is dat Pim ALTIJD NEGATIEF in de pers werd afgespiegeld.....wat wel sneller haatgevoelens kan opwekken....in de pers heeft zo vaak niet-ware dingen gestaan over Pim, dat moeten ze eens aanpakken...maarja, das nu te laat |
er worden nu een aantal mensen ondervraagd geloof ik
deze aanslag is echt ziek. volgens mij de 1e politieke moord in Nederlands sinds de aanslag op Willem van Oranje..
het moet niet gekker worden. ik vrees dat er ook nog een paar sicko's feest gaan vieren vanavond...
| Originally posted by John das idd ook wel zo, iedereen was bang voor hem.. misschien ook wel terecht, want hij heeft uitspraken gedaan die naar mijn mening echt niet kunnen. er zijn inderdaad veel minderheden die gewoon zwaar crimineel zijn en zich niet aan willen passen, maar hij scheert ze allemaal over 1 kam.. in zon boek van hem stond o.a. dit: �Ik ken geen moslim die iets bereikt heeft.� �Moslimlanden zijn in alle opzichten inferieur aan westerse landen.� en dat gaat gewoon te ver vind ik, hoe je het ook wend of keert. ik ben zeker niet promoslim, maar er zijn grenzen...met dit soort uitspraken lok wel enigszinds uit...al blijft het gewoon FOUT en zou dit niet moeten kunnen in onze samenleving:S |
alsk iemand zie feest vieren, haalk me knuppel op