TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Pim neergeschoten
Pages (12): « 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 »

Posted by franzelare on May-06-2002 16:58:

Gewoon jammer!!

een duidelijk voorbeeld van zinloos geweld!

Posted by TranceFool on May-06-2002 17:00:

quote:
Originally posted by Dj Lex
Ben benieuwd wat de gevolgen zijn als hij overlijdt. Zal LPF stoppen? Groter worden door symphatie van mensen of juist minder zetels halen doordat mensen alleen op Pim stemden? En ik denk niet dat het een Nederlander was Trancefool

nou ik zou er maar niet gelijk van uitgaan dat het een buitenlander was ook al mag je die mensen niet.....dat kan je nog weles tegenvallen...

Posted by serialkillah on May-06-2002 17:03:

Ze zeggen dat ie onder een wit laken is afgevoerd...

Posted by TranceFool on May-06-2002 17:03:

Laatst gewijzigd: 06-05-2002 18:47
PIM FORTUYN NEERGESCHOTEN

Pim Fortuyn is in het mediapark in Hilversum neergeschoten. Volgens ooggetuigen is hij overleden, dat is echter nog niet bevestigd. Volgens getuigen zijn er 6 tot 10 schoten gevallen. De schouwarts is inmiddels gearriveerd Dit gebeurt alleen in geval van overlijden. De politie zoekt het terrein af met een helikopter.

De dader is gezien in de buurt van het omroepgebouw van de RVU, zo'n 80 meter van de plek waar Fortuyn is neergeschoten. Het signalement is onduidelijk. Waarschijnlijk heeft hij een baseballcap op. Vier mensen achtervolgen de dader.
Albert Boy, de woordvoerder van Fortuyn, die naast hem liep liet weten dat Fortuyn door drie kogels is geraakt. En dat het er slecht uit ziet voor de politicus. Fortuyn (53) liep net de studio uit na een gesprek met discjockey Ruud de Wild. Ambulancepersoneel verzorgt hem. Hij is aan de linkerkant van zijn hoofd en in zijn hals en nek geraakt. De politie is bezig met sporenonderzoek. D pers wordt op afstand gehouden. Fortuyn heeft al eerder aangegeven te vrezen voor zijn veiligheid.

Sins de aanslagen van 11 spetember was de bewaking in en rond het mediapark verscherpt. Volgens getuigen was hier de laatste maanden echter weer de klad ingekomen en was het niet al te moeilijk om het terrein op te komen.

De politie heeft in verband met de aanslag op lijsttrekker Pim Fortuyn nog geen aanhouding verricht. Zij heeft het hele Media Park in Hilversum afgezet, omdat zij vermoedt dat de dader nog op het terrein is. Dat is uit politiekringen vernomen. Op de weg naast het terrein is een grote file ontstaan. Ramptoeristen verdringen zich rond de hekken.
�RTLNieuws.nl

hij werd al bedreigd, maar kreeg geen beveiliging!!!! dit gaat koppen doen rollen!!!

Hijs nu dus afgevoerd met een wit laken...

Posted by Dj Lex on May-06-2002 17:04:

Hij is met een wit laken afgevoerd, waarschijnlijk is hij dus overleden, ook was er al een schouwarts wat ook duidt op overlijden

Posted by Joost008 on May-06-2002 17:04:

quote:
Originally posted by serialkillah
Ze zeggen dat ie onder een weit laken is afgevoerd...

ja ik hoorde het ook en dan lijkt het me dus wel duidelijk he...GVD

Posted by serialkillah on May-06-2002 17:06:

nou is er een docu over hem op ned 2... is ech wel vaag om te zien nu

Posted by franzelare on May-06-2002 17:08:

volkskrant site zegt dat hij nu echt dood is

Posted by jp on May-06-2002 17:09:

Ik zou zeggen: allemaal LPF stemmen als protest tegen deze schandalige gebeurtenis!

Posted by Pjotr G on May-06-2002 17:13:

? dus jij vind dat, alleen om zo'n dadertje "terug te pakken" je lekker moet gaan stemmen op standpunten waar je niet achter staat? Nope....zit er niet in

Posted by raoel on May-06-2002 17:17:

Zoals Jan Mulder bij Barend en Van Dorp al zei.

Je zou dood moeten gaan om de legende te worden die je eigenlijk nu bent.
En Pim is vanaf vandaag een legende in de historie van de Nederlandse politiek.

Posted by raoel on May-06-2002 17:18:

Ik hoor nu weer dat hij in een trauma heli is afgevoerd.
maar een dode vervoeren ze niet in een trauma heli.

Posted by Siesta on May-06-2002 17:29:

/me is neit voor reden vatbaar, en gaat zo met maten rellen

RELLEN!!!!!!!!!!!!

Posted by Cosmic on May-06-2002 17:34:

Dit is echt ongeloofelijk. Wat zijn de mensen diep gezonken. Enorme klap voor iedereen die met Pim te maken heeft. Khoop dat ze de dader snel vinden en hem levenslang Pim's boek voorlezen.....

Posted by jp on May-06-2002 17:37:

Posted by Donna on May-06-2002 17:37:

Een schouwarts komt idd alleen als iemand overleden is.....
En t zou beter ook voor m zijn btw,een schot in de linkerkant van t hoofd maakt dat er een zeeeer grote kans is op niet meer kunnen communiceren,dan issie ook niet echt blij...

Posted by Opti on May-06-2002 17:40:

ik vind het maar een beetje lomp dat iedreen ineens op LPF gaat stemmen hoor... alleen omdat ie dood is.

ennee

quote:
hij werd al bedreigd, maar kreeg geen beveiliging!!!! dit gaat koppen doen rollen!!!

hij heeft zelf lijfwachten meen ik...
die beveiliging is niet aan 3FM om te geven, die kan hij zelf ook regelen.

Posted by John on May-06-2002 17:46:

quote:
Originally posted by jploveparade
Ik zou zeggen: allemaal LPF stemmen als protest tegen deze schandalige gebeurtenis!

hmmmja oke..als de leider van de christunie morgen wordt neergeschoten stem je ineens op de christenunie???

het is wel zeer rot dat dit gebeurd..zowel voor hem en zijn nabestaanden als voor nederland zelf.
ik was het extreem helemaal niet met hem eens....de problemen die die aanstipte waren er en het was goed dat hij ze aanstipte maar ik heb em geen echte oplossing horen noemen
hij blijft natuurlijk fucking gek om iemand om zn mening neer te knallen maar om nu te gaan rellen zoals dj siesta.....dan ben je zelf net zo dom bezig als die mongool die p/f heeft neergeknalt

edit: ik hoop serieus niet dat de dadder een moslim is, want dan zou het hier zon extreem rechts land kunnen worden :/

Posted by serialkillah on May-06-2002 17:48:

quote:
Originally posted by John

hmmmja oke..als de leider van de christunie morgen wordt neergeschoten stem je ineens op de christenunie???

het is wel zeer rot dat dit gebeurd..zowel voor hem en zijn nabestaanden als voor nederland zelf.
ik was het extreem helemaal niet met hem eens....de problemen die die aanstipte waren er en het was goed dat hij ze aanstipte maar ik heb em geen echte oplossing horen noemen
hij blijft natuurlijk fucking gek om iemand om zn mening neer te knallen maar om nu te gaan rellen zoals dj siesta.....dan ben je zelf net zo dom bezig als die mongool die p/f heeft neergeknalt

daar sluit ik me helemaal bij aan

Posted by TranceFool on May-06-2002 18:01:

Wat ik wel ff kwijt wil is dat Pim ALTIJD NEGATIEF in de pers werd afgespiegeld.....wat wel sneller haatgevoelens kan opwekken....in de pers heeft zo vaak niet-ware dingen gestaan over Pim, dat moeten ze eens aanpakken...maarja, das nu te laat

Posted by blighty on May-06-2002 18:01:

Hi,

Ik ben er een beetje stil van om eerlijk te zeggen. Het is tegenwoordig in Nederland kennelijk zo dat je geen opmerkingen mag maken over minderheden die problemen veroorzaken om gewoon crimineel zijn.

in een woord: TRIEST

Greetings,
Blighty

Posted by John on May-06-2002 18:15:

quote:
Originally posted by TranceFool
Wat ik wel ff kwijt wil is dat Pim ALTIJD NEGATIEF in de pers werd afgespiegeld.....wat wel sneller haatgevoelens kan opwekken....in de pers heeft zo vaak niet-ware dingen gestaan over Pim, dat moeten ze eens aanpakken...maarja, das nu te laat

das idd ook wel zo, iedereen was bang voor hem.. misschien ook wel terecht, want hij heeft uitspraken gedaan die naar mijn mening echt niet kunnen. er zijn inderdaad veel minderheden die gewoon zwaar crimineel zijn en zich niet aan willen passen, maar hij scheert ze allemaal over 1 kam.. in zon boek van hem stond o.a. dit:
�Ik ken geen moslim die iets bereikt heeft.�
�Moslimlanden zijn in alle opzichten inferieur aan westerse landen.�
en dat gaat gewoon te ver vind ik, hoe je het ook wend of keert. ik ben zeker niet promoslim, maar er zijn grenzen...met dit soort uitspraken lok wel enigszinds uit...al blijft het gewoon FOUT en zou dit niet moeten kunnen in onze samenleving:S

Posted by ahp2002 on May-06-2002 18:16:

er worden nu een aantal mensen ondervraagd geloof ik

deze aanslag is echt ziek. volgens mij de 1e politieke moord in Nederlands sinds de aanslag op Willem van Oranje..

het moet niet gekker worden. ik vrees dat er ook nog een paar sicko's feest gaan vieren vanavond...

Posted by ahp2002 on May-06-2002 18:19:

quote:
Originally posted by John

das idd ook wel zo, iedereen was bang voor hem.. misschien ook wel terecht, want hij heeft uitspraken gedaan die naar mijn mening echt niet kunnen. er zijn inderdaad veel minderheden die gewoon zwaar crimineel zijn en zich niet aan willen passen, maar hij scheert ze allemaal over 1 kam.. in zon boek van hem stond o.a. dit:
�Ik ken geen moslim die iets bereikt heeft.�
�Moslimlanden zijn in alle opzichten inferieur aan westerse landen.�
en dat gaat gewoon te ver vind ik, hoe je het ook wend of keert. ik ben zeker niet promoslim, maar er zijn grenzen...met dit soort uitspraken lok wel enigszinds uit...al blijft het gewoon FOUT en zou dit niet moeten kunnen in onze samenleving:S

Zijn we imam el moumni niet vergeten, die alle homo's varkens vond (of iets in die trend). die leeft toch ook gewoon nog?

Posted by Siesta on May-06-2002 18:19:

alsk iemand zie feest vieren, haalk me knuppel op

Pages (12): « 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 »