TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- רק בגלל שזה אתר בן זונה ואני אוהב אותו אז...
Pages (2): « 1 [2]
גם אני מצאתי את זה משעשש....אבל
לגיל יש פטיל קצר ככה שאל תרגיזו אותו!
אני אישית לא מוכן להתעלם כבר!
כל פעם שמשהו לא מוצא חן בעיניי אדון גיל הוא עושה פה רעש ומהומה
גיל:
לא טוב לך כאן
תעזוב
תפסיק לעשות פה פרובוקציות
ולפני שאתה מתחיל להרעיש את כל העולם תברר באמת מה היה
כי היחידי שיוצא אידיוט זה אתה
שמעו האיגנור הזה מתחיל להשמע לי עדיף... אני מבין שאתם מעוצבנים והכל אבל לא יוצא מזה כלום...
טוב
אני לא מרוצה מהבאלאגן שהולך בפורום ולדעתי צריך לעשות פה קצת סדר !!
אני מבקש שתחשבו על כל דבר שאתם כותבים בפורום כי בסך הכל זה לא נעים לראות שטויות אישיות וזה דוחה חברים חדשים שבאים לפה...
דברים אישיים כמו
"אודי בן זונה"
"אני יפרק לך את הצורה "
"אני יחכה לך בסמטה ליד האחו"
אני מבקש לשמור לאי מייל או לאי סי קיו כי זה ממש קישקוש
בסך הכל אנשים באים לדבר פה על נושאים שקשורים לכולם כמו מוסיקה, ספורט, נרגילות ושאר ירקות
אני מנסה להסביר את זה בצורה הכי ידידותית שאפשר כי באמת יש כמה אנשים בפורום שאני הספקתי להכיר די אישית ואני מחבב אותם וחבל שהפורום יתקלקל.
טוב..
אז במילה אחת בואו אני יסכם ת'טרד הזה
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחהח
*CLOSED*


Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.