TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- BeTA ID Contest 32 - Deadline: zondag 16 maart, 23.59u
Pages (4): « 1 [2] 3 4 »
01. Zehra
02. De Geert
02. Real
04. TOR
05. Krisix
06. SpeedBoy
het wordt spannend aan de top, met een gedeelde 2de plaats..
update:
01. Zehra
02. Real
03. De Geert
04. TOR
05. Krisix
06. SpeedBoy
Verdoeme! Ik haak af. 
tip 3:
ID05, ID08, ID16, ID30, ID41, ID45 zijn producties van T. Verwest.
tip 4:
ID10, ID38, ID44 en ID47 zijn afkomstig van een vrij bekende Belgische producer.
zeg, je geeft wel enorm veel tips hier, maar qua feedback in je mails ist wel redelijk magertjes! ik kan me zelfs niet herinneren dat er vroeger zoooooooveel tips werden gegeven in de id contest.
ik vind dit echt niet kunnen
kgeef liever tips aan iedereen tegelijk, dan aan personen individueel. lijkt me eerlijker
en gezien de lage scores ..
| quote: |
| Originally posted by Zehra zeg, je geeft wel enorm veel tips hier, maar qua feedback in je mails ist wel redelijk magertjes! ik kan me zelfs niet herinneren dat er vroeger zoooooooveel tips werden gegeven in de id contest. ik vind dit echt niet kunnen |

mja we zullen zien of ze veel zullen helpen
| Originally posted by Magistrate kgeef liever tips aan iedereen tegelijk, dan aan personen individueel. lijkt me eerlijker en gezien de lage scores .. |
ik heb niet gezegd dat je me tips moet geven + ik heb ook niet bij elk nummer zitten gokken. als ik ergens een artiest + titel bij geef verwacht ik toch wel punten er op, ook al ist maar nul
vb uit id contest 13
37. seyton - the drake equation(?) 0/2
dat is feedback waar je iets mee kan! je weet dat 't een nummer zonder remixen is bvb
| Originally posted by FCB_Fanatic edit: zijn dat trouwens tips over tracks die nog niet zijn geraden? Want anders is het ook niet eerlijk h�. |
Zwaren ambras gasteuh!
euhm, ik heb nog maar 1 contest meegedaan en bij die heb ik nooit individuele feedback gekregen van luc dusja.. sorry voor mijn onwetendheid.
enja, na de vorige contest was er sprake om het concept wat te veranderen gezien de lage opkomst, dus dacht ik op die manier wat meer mensen te kunnen bereiken..
maar als iedereen het er over eens is dat dergelijke tips niet meer kunnen, dan zal ik dat niet meer doen 
Ik snap het probleem niet echt. 

| Originally posted by Magistrate tip 3: ID05, ID08, ID16, ID30, ID41, ID45 zijn producties van T. Verwest. |
Wa, iedereen terug vrienden ofwa?
Twordt precies terug tijd voor ne nieuwe mellowhead of Toni. Twordt hier veel te troetelbeertjesachtig.
Maak nog eens een fake account aan h� 
Kzijn ne newbie, en niemand stelt zich vragen bij mijn account
, moehahaha!
^ Zie misschien ben ik da wel. Wie zal het zeggen?
Die is veel te braaf en beschaafd om van u te zijn 
| Originally posted by Jasperovitsj Die is veel te braaf en beschaafd om van u te zijn |
01. Push2005
02. Zehra
03. Real
04. De Geert
05. TOR
06. Krisix
07. SpeedBoy
| Originally posted by Magistrate 05. TOR |
heh, ook nog eens meedoen