TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Dance Valley Festival 2008 · A Journey Into Sound
Pages (3): « 1 [2] 3 »
Marcus Schossow!
Dit gaat een hele fijne Dance Valley worden met veel muzikale verassingen! Nu graag nog een mild zonnetje erbij en knallen maar! 
Raar dat Tiesto op Dance Valley en op Mysteryland staat, normaal bedingen de organisaties wel een exclusiviteitsclausule in het contract.
Ik ga hier zoooo bij zijn 
| quote: |
| Originally posted by Asperge Raar dat Tiesto op Dance Valley en op Mysteryland staat, normaal bedingen de organisaties wel een exclusiviteitsclausule in het contract. |
| Originally posted by Donna Weet je zeker dat Tiesto komt? Dan is het idd als een speer kaarten regelen namelijk. Voorverkoop was toch al begonnen,of de 26ste of iets? |
| Originally posted by ThaMaestro dus ... wanneer begint voorverkoop? 26 maart? |
| Originally posted by @win Marcus Schossow! Dit gaat een hele fijne Dance Valley worden met veel muzikale verassingen! Nu graag nog een mild zonnetje erbij en knallen maar! |
What is up with the DV website, talk about week compared to last year, I think the line up is great, but the page need some spiffing up.
Salto zaal is ook bekend
Gregor Salto Presents Bateria
00:00 - 00:00: D-Rashid
00:00 - 00:00: Dr. Kucho
00:00 - 00:00: Gee
00:00 - 00:00: Georgio Schultz
00:00 - 00:00: Gregor Salto
00:00 - 00:00: Groovenatics
00:00 - 00:00: Jerry Entonar
00:00 - 00:00: MC: Lady Bee
00:00 - 00:00: Leroy Styles
00:00 - 00:00: Luciën Foort
00:00 - 00:00: Madskillz
00:00 - 00:00: Melly Mel
00:00 - 00:00: Mr. V
00:00 - 00:00: Sidney Samson
Beetje jammer van de standaard line up! MR V is nog wel leuk, maar de rest zie je ook bij de lokale boerekinkel disco op de hoek
Salto zaal is ook bekend
Gregor Salto Presents Bateria
00:00 - 00:00: D-Rashid
00:00 - 00:00: Dr. Kucho
00:00 - 00:00: Gee
00:00 - 00:00: Georgio Schultz
00:00 - 00:00: Gregor Salto
00:00 - 00:00: Groovenatics
00:00 - 00:00: Jerry Entonar
00:00 - 00:00: MC: Lady Bee
00:00 - 00:00: Leroy Styles
00:00 - 00:00: Luciën Foort
00:00 - 00:00: Madskillz
00:00 - 00:00: Melly Mel
00:00 - 00:00: Mr. V
00:00 - 00:00: Sidney Samson
Beetje jammer van de standaard line up! MR V is nog wel leuk, maar de rest zie je ook bij de lokale boerekinkel disco op de hoek
hoe snel is dat meteen uitverkocht? Wil wat vrienden overtuigen om mee te gaan
. Wil er zeeeeeeeeker bij zijn!
| Originally posted by Massive84 hoe snel is dat meteen uitverkocht? Wil wat vrienden overtuigen om mee te gaan . Wil er zeeeeeeeeker bij zijn! |
God, laatste jaren heeft DV problemen uit te verkopen.....ene Tijs gaat een paar baggerplaten aan elkaar draaien en het zou meteen uitverkocht zijn? Lijkt me een beetje overdreven. En anders is het echt belachelijk.
| Originally posted by TranceFool God, laatste jaren heeft DV problemen uit te verkopen.....ene Tijs gaat een paar baggerplaten aan elkaar draaien en het zou meteen uitverkocht zijn? Lijkt me een beetje overdreven. En anders is het echt belachelijk. |
mwah, ik durf wel te beweren dat TE niet zo snel was uitverkocht door Tiesto, maar door de status van het feest zelf!
| Originally posted by Ultravibe! mwah, ik durf wel te beweren dat TE niet zo snel was uitverkocht door Tiesto, maar door de status van het feest zelf! |
Nouwwwwwwww ik denk dat Tijs zn verschijning echt wel veel invloed heeft.
Ik voel een licht opgejaagt iets van binnen wat zegt snel kaarten te kopen en andere jaren wacht ik eerst t weerbericht altijd af.
Shitgezeik.
| Originally posted by Unique2701 Ik denk dat Armin trouwens nooit zo geworshipped zal worden als Tiesto ooit geworshipped was, |
ik zie net dat er op 12 juli weer een ouderwetsche parade komt in berlijn incl. weer een zooi pre-parties. Even afwachten dus.
Las trouwens op partyscene dat er dit jaar 54.000 man op DV kunnen en dat ze een heel groot gedeelte van de tenten en areas op een ander stukkie terrein gaan neerzetten. Meeste tenten komen niet meer op dat stuk weiland maar naar schijnt in kleinere valleitjes aan de andere kant.
Als Tosti net zo goed draait als in Trance Energy, zal het mij weinig schelen.
Maandag start, Sensation online verkoop. Enige line up info?
| Originally posted by basvh ik zie net dat er op 12 juli weer een ouderwetsche parade komt in berlijn incl. weer een zooi pre-parties. Even afwachten dus. |
| Originally posted by Massive84 Als Tosti net zo goed draait als in Trance Energy, zal het mij weinig schelen. Maandag start, Sensation online verkoop. Enige line up info? |
AMSTERDAM - Dansfeest Sensation White was, inmiddels haast volgens traditie, zaterdag in no time uitverkocht. Dat heeft de organisatie laten weten. De organisatie verkocht in totaal 38.000 kaarten. Het evenement wordt dit jaar gehouden op 5 juli, andermaal in de Amsterdam Arena. Sensation wordt inmiddels in verschillende steden in de wereld georganiseerd. Black Sensation White staat bekend als het populairste dancefeest in Nederland. De kaartverkoop voor tegenhanger Sensation Black, dat een week later wordt gehouden, gaat volgende week zaterdag van start. De 'zwarte' editie van Sensation staat garant voor donkerdere en hardere dancemuziek. Onlangs was er een feest in Chili, binnenkort zijn nog feesten in Sint Petersburg, Boedapest, Antwerpen en Melbourne. |
Sja,wij hebben toch alvast maar DV kaarten gekocht
| Originally posted by Asperge Dat was gister en is nu uitverkocht En 100% zeker dat TE veel sneller was uitverkocht dan andere jaren omdat Tiesto op de line-up stond |
Denk dat ik dit jaar ook maar eens heen moet. Toch een schande, dat ik er nog nooit geweest ben.