TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- De Linkse Kerk (Pim R.I.P!!)
Pages (4): « 1 [2] 3 4 »

Posted by Ding Chavez on May-09-2002 11:25:

Re: De Linkse Kerk (Pim R.I.P!!)

Uuhhmm leuk stukje.... betrouwbare bron of niet, een subjectieve bron is het zeker, ik hecht er dus weinig aan....

quote:
Originally posted by Akira
Pim heeft zich publiekelijk uitgelaten dat hij de nertsenfokkers in Nederland terecht (???) niets in de weg zal leggen als hij
Premier van NL is.

quote:
Pim moest dood, Rosenm�ller en de zijne wilde dat. (????) Weten jullie nog het debat, de gevaarlijke felheid van Rosenm�ller tegen Pim. De woede uit de ogen van een gevaarlijke onopgemerkte linkse milieu activist. (????????????????)

De rest heb ik al geen zin meer in om te knippen en plakken. Zo te zien heeft de betrouwbare bron zijn huiswerk ook heel goed gedaan aangezien meneer toch echt Volkert heet.

GreetZ, DC

Posted by Miss Proximus on May-09-2002 12:09:

quote:
Originally posted by TranceFool
Als bijvoorbeeld Rosenmoller vermoord was geweest hadden er ook zulke berichten gekomen van de andere kant. Je doet nou net alsof alleen het Anitavolk op LPF stemt, maar daar hebben ze toch net iets teveel aanhangers voor

Sorry lieverd maar de gemiddelde Groen-links stemmer IS gewoon een beetje slimmer dan de LPF stemmer

Ik spreek uit ervaring

Posted by M5 on May-09-2002 12:25:

quote:

Als bijvoorbeeld Rosenmoller vermoord was geweest hadden er ook zulke berichten gekomen van de andere kant. Je doet nou net alsof alleen het Anitavolk op LPF stemt, maar daar hebben ze toch net iets teveel aanhangers voor

ik zie extreem rechts al Paultje achternazitten ..lol...

ze weten dat ze hem nie hoeven om te leggen omdat het gewoon een pipo zonder stropdas is die nix kan betekenen voor de politiek..

Posted by Blik on May-09-2002 12:44:

quote:
Originally posted by Miss Proximus
ik heb me nu lang genoeg ingehouden.

ik KOTS op jullie LPF aanhangers...en dan bedoel ik degenen die zo DOM zijn om alles en iedereen altijd maar de schuld te geven...en NOOOIT eens helder na te kunnen denken over hoe de wereld in elkaar steekt........

Gadverdamme wat zijn jullie sneu (en met jullie bedoel ik NIET degenen die rationeel na kunnen denken en zowel vraagtekens bij "links" als bij "rechts" zetten....en tevens bedoel ik mensen die nie op dit board zitten maar op tv hun misselijkmakende, vol spel- en grammatica fouten zittende tirades op de kijker loslaten)

BLEGH

och och och, wat laten we elkaar allemaal toch weer in hun eigen waarde....

en alles over ��n kam scheren....? hoe kom je daar nou weer bij

voor de rest vind ik dat artikel beetje onzin, meer woorden ga ik er niet vuil aan maken

Posted by John on May-09-2002 13:13:

wisten jullie dat de 34e man op de lijst van de VVD wel een sex de buurvrouw van Pim fortuyn heeft gehad?? dit is echt te gek gewoon.....STEM GEEN VVD!!!!!!!!!!! MAAR LPFFFF!!!!!! JAAAAAAAAAAAa

?

beetje een dom stukje..maar helaas zijn er veel mensen in nederland want er zijn er zoveel die zoiets echt denken...sja:S

Posted by magrec on May-09-2002 13:18:

quote:
Originally posted by John
wisten jullie dat de 34e man op de lijst van de VVD wel een sex de buurvrouw van Pim fortuyn heeft gehad?? dit is echt te gek gewoon.....STEM GEEN VVD!!!!!!!!!!! MAAR LPFFFF!!!!!! JAAAAAAAAAAAa

euh sorry ik niet begrijp....hehe

Posted by Akira on May-09-2002 13:20:

quote:

ik KOTS op jullie LPF aanhangers...en dan bedoel ik degenen die zo DOM zijn om alles en iedereen altijd maar de schuld te geven...en NOOOIT eens helder na te kunnen denken over hoe de wereld in elkaar steekt........

Gadverdamme wat zijn jullie sneu (en met jullie bedoel ik NIET degenen die rationeel na kunnen denken en zowel vraagtekens bij "links" als bij "rechts" zetten....en tevens bedoel ik mensen die nie op dit board zitten maar op tv hun misselijkmakende, vol spel- en grammatica fouten zittende tirades op de kijker loslaten)
BLEGH

IK kots op jou... wat een domme onzin loop je weer es te verkondigen zeg.Als je met zulke statements komt onderbouw het dan is een keer goed IPLV van die 3 zinnetjes...

Maar hoe bedoel je ik scheer alles over een kam waarvan je siesta zo hard beschuldigd.zelf doe je het ook....dom wijf

Posted by eXos on May-09-2002 13:51:

quote:
dom wijf

Jullie kosten elkaar maar eens flink onder, maar dat laatste klopt niet helemaal Akira'tje.

Posted by Akira on May-09-2002 13:59:

quote:
Originally posted by !_PeTrUs_!

Jullie kosten elkaar maar eens flink onder, maar dat laatste klopt niet helemaal Akira'tje. Nu toon je aan dat er bij jouw ook een gebrek aan intelligentie is.

dat zou mooi zijn elkaars kop inslaan...

Dat ik haar een dom wijf vind???ach ja zoals jullie het zo vaak zeggen het is mijn mening en mag ik dat geen mening hebben?

ja ik zeg ook niet dat nou super slim is om te doen maar aangezien het nu toch al op een punt is gekomen waar het geen nut heeft om te discusseren zie ik geen reden om het netjes te houden.

Posted by magrec on May-09-2002 14:00:

Mensen hou het toch bij een discussie, een discussie is leuk totdat het persoonlijk begint te worden.

Posted by eXos on May-09-2002 14:01:

Ik hield t netjes, had me post al aangepast. Me gadachten vlogen weer t papier op en naderhand moest ik daar toch weer op terug komen.

Posted by Akira on May-09-2002 14:02:

aaah ik zie je dat je het geedit hebt petrus....hehehe

Posted by Siesta on May-09-2002 14:02:

quote:

BLEGH

whjahahaahahhaa, wij denken heus wel helder, ik kots terug op jou, en ja we geveb hun de schuld logisch, want zij hebbeb daar 8 jaar gezeten, wie moet je anders de schuld geven??

Posted by Akira on May-09-2002 14:03:

quote:
Originally posted by !_PeTrUs_!
Ik hield t netjes, had me post al aangepast. Me gadachten vlogen weer t papier op en naderhand moest ik daar toch weer op terug komen.

VOnd het ook niet erg dat je het gezegd...kritiek moet namelijk kunnen.

Posted by Sandman on May-09-2002 14:48:

quote:
Originally posted by serialkillah

nou..... met 2 kogels in je kop, 2 in je rug en 1 in je hals wordt dat wel erg moeilijk......

Oh ja.... daar heb je gelijk in. Foutje... bedankt

Sandman

Posted by John on May-09-2002 14:59:

zonder jukx wordt er ook wel geflamed enzow nooit geweten dat we ons zo druk konden maken over politiek

wel veel kots ligt er hier nu zeg

quote:
Originally posted by magrec

euh sorry ik niet begrijp....hehe

ja ik las ergens in dat stukje: "stem dus nu allemaal op LPF" ofzo, dus ik verzon er ook nog een reden bij om op de LPF te stemmen

Posted by Henkie_henk on May-09-2002 15:00:

idd kinders.. er is weer genoeg geflamed.. ook door mensen die altijd zo "verstandig" posten zogenaamd..

Posted by Miss Proximus on May-09-2002 16:05:

leuk om te zien hoe sommige ook echt zo dom zijn om zich aangesproken te voelen

Posted by TranceFool on May-09-2002 16:14:

quote:
leuk om te zien hoe sommige ook echt zo dom zijn om zich aangesproken te voelen

Als jij niet meer weet wat je moet zeggen kom je altijd met zulk soort opmerkingen....

Posted by Miss Proximus on May-09-2002 17:35:

wat ken je me toch goed

weet jij t nog wel?

Posted by TranceFool on May-09-2002 17:56:

quote:
wat ken je me toch goed

weet jij t nog wel?

is alleen maar een teken van zwakheid hor, dus ik zou er maar niet zo trots op zijn

Posted by Akira on May-09-2002 17:58:

quote:
wat ken je me toch goed

weet jij t nog wel?

ja we kennen je te goed....iemand die denkt dat ze alles beter weet terwijl je een IQ van een zeekoe hebt dus hou gewoon je smoel toch es dicht.

Posted by Miss Proximus on May-09-2002 18:18:

quote:

is alleen maar een teken van zwakheid hor, dus ik zou er maar niet zo trots op zijn

ik ben trotser op mijn sarcasme Niemand heeft t door zo goed ben ik

quote:

ja we kennen je te goed....iemand die denkt dat ze alles beter weet terwijl je een IQ van een zeekoe hebt dus hou gewoon je smoel toch es dicht.

wie zit er ookalweer op t HBO? en wie zit er ookalweer elke dag op de sportschool

hahaha...hey mensen...nix tegen Bodybuilders......ik ben bevriend met een stel.....maar toch de boodschap is duidelijk toch?

Oh ennu....MODS.......dit lijkt me zeer persoonlijk worden allemaal van AKira.........wanneer komt die ban? Of moet ik er dit keer zelf voor zorgen Ik kan ook wel ff alle mods bij elkaar roepen hoor LoL

Posted by TranceFool on May-09-2002 18:33:

quote:

Oh ennu....MODS.......dit lijkt me zeer persoonlijk worden allemaal van AKira.........wanneer komt die ban? Of moet ik er dit keer zelf voor zorgen Ik kan ook wel ff alle mods bij elkaar roepen hoor LoL

hahaha.......zullen we eens even optellen hoeveel beledigingen jij hebt gemaakt in 'de 3' threads??? Ik denk dat we daar ook wel wat van kunnen maken hor

Oh nee w8....jouw post was sarcasme....daar mag ik dan niet zo op reageren

Posted by Blik on May-09-2002 18:52:

*zucht*

wat ben je toch weer lekker triest bezig vandaag Miss P....

iemand afzeiken omdat die op het HBO zit, heb je zelf uberhaupt wel Universiteit gedaan? Ziet er in ieder geval niet zo uit, dan was je namelijk echt wel wat slimmer geweest...

Pages (4): « 1 [2] 3 4 »