TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- De Linkse Kerk (Pim R.I.P!!)
Pages (4): « 1 [2] 3 4 »
Re: De Linkse Kerk (Pim R.I.P!!)
Uuhhmm leuk stukje.... betrouwbare bron of niet, een subjectieve bron is het zeker, ik hecht er dus weinig aan....
| quote: |
| Originally posted by Akira Pim heeft zich publiekelijk uitgelaten dat hij de nertsenfokkers in Nederland terecht (???) niets in de weg zal leggen als hij Premier van NL is. |
| Originally posted by Akira Pim moest dood, Rosenm�ller en de zijne wilde dat. (????) Weten jullie nog het debat, de gevaarlijke felheid van Rosenm�ller tegen Pim. De woede uit de ogen van een gevaarlijke onopgemerkte linkse milieu activist. (????????????????) |
| Originally posted by TranceFool Als bijvoorbeeld Rosenmoller vermoord was geweest hadden er ook zulke berichten gekomen van de andere kant. Je doet nou net alsof alleen het Anitavolk op LPF stemt, maar daar hebben ze toch net iets teveel aanhangers voor |

| Originally posted by TranceFool Als bijvoorbeeld Rosenmoller vermoord was geweest hadden er ook zulke berichten gekomen van de andere kant. Je doet nou net alsof alleen het Anitavolk op LPF stemt, maar daar hebben ze toch net iets teveel aanhangers voor |
| Originally posted by Miss Proximus ik heb me nu lang genoeg ingehouden. ik KOTS op jullie LPF aanhangers...en dan bedoel ik degenen die zo DOM zijn om alles en iedereen altijd maar de schuld te geven...en NOOOIT eens helder na te kunnen denken over hoe de wereld in elkaar steekt........ Gadverdamme wat zijn jullie sneu (en met jullie bedoel ik NIET degenen die rationeel na kunnen denken en zowel vraagtekens bij "links" als bij "rechts" zetten....en tevens bedoel ik mensen die nie op dit board zitten maar op tv hun misselijkmakende, vol spel- en grammatica fouten zittende tirades op de kijker loslaten)BLEGH |
wisten jullie dat de 34e man op de lijst van de VVD wel een sex de buurvrouw van Pim fortuyn heeft gehad?? dit is echt te gek gewoon.....STEM GEEN VVD!!!!!!!!!!! MAAR LPFFFF!!!!!! JAAAAAAAAAAAa
?
beetje een dom stukje..maar helaas zijn er veel mensen in nederland want er zijn er zoveel die zoiets echt denken...sja:S
| Originally posted by John wisten jullie dat de 34e man op de lijst van de VVD wel een sex de buurvrouw van Pim fortuyn heeft gehad?? dit is echt te gek gewoon.....STEM GEEN VVD!!!!!!!!!!! MAAR LPFFFF!!!!!! JAAAAAAAAAAAa |
| Originally posted by Miss Proximus ik heb me nu lang genoeg ingehouden. ik KOTS op jullie LPF aanhangers...en dan bedoel ik degenen die zo DOM zijn om alles en iedereen altijd maar de schuld te geven...en NOOOIT eens helder na te kunnen denken over hoe de wereld in elkaar steekt........ Gadverdamme wat zijn jullie sneu (en met jullie bedoel ik NIET degenen die rationeel na kunnen denken en zowel vraagtekens bij "links" als bij "rechts" zetten....en tevens bedoel ik mensen die nie op dit board zitten maar op tv hun misselijkmakende, vol spel- en grammatica fouten zittende tirades op de kijker loslaten)BLEGH |
| Originally posted by Akira dom wijf |
| Originally posted by !_PeTrUs_! Jullie kosten elkaar maar eens flink onder, maar dat laatste klopt niet helemaal Akira'tje. Nu toon je aan dat er bij jouw ook een gebrek aan intelligentie is. |
Mensen hou het toch bij een discussie, een discussie is leuk totdat het persoonlijk begint te worden.
Ik hield t netjes, had me post al aangepast. Me gadachten vlogen weer t papier op en naderhand moest ik daar toch weer op terug komen.
aaah ik zie je dat je het geedit hebt petrus....hehehe
| Originally posted by Miss Proximus ik heb me nu lang genoeg ingehouden. ik KOTS op jullie LPF aanhangers...en dan bedoel ik degenen die zo DOM zijn om alles en iedereen altijd maar de schuld te geven...en NOOOIT eens helder na te kunnen denken over hoe de wereld in elkaar steekt........ BLEGH |
| Originally posted by !_PeTrUs_! Ik hield t netjes, had me post al aangepast. Me gadachten vlogen weer t papier op en naderhand moest ik daar toch weer op terug komen. |
| Originally posted by serialkillah nou..... met 2 kogels in je kop, 2 in je rug en 1 in je hals wordt dat wel erg moeilijk...... |

zonder jukx wordt er ook wel geflamed enzow
nooit geweten dat we ons zo druk konden maken over politiek 
wel veel kots ligt er hier nu zeg 
| Originally posted by magrec euh sorry ik niet begrijp....hehe |
idd kinders.. er is weer genoeg geflamed.. ook door mensen die altijd zo "verstandig" posten zogenaamd..
leuk om te zien hoe sommige ook echt zo dom zijn om zich aangesproken te voelen 
| Originally posted by Miss Proximus leuk om te zien hoe sommige ook echt zo dom zijn om zich aangesproken te voelen |
wat ken je me toch goed 
weet jij t nog wel? 
| Originally posted by Miss Proximus wat ken je me toch goed ![]() weet jij t nog wel? |
| Originally posted by Miss Proximus wat ken je me toch goed ![]() weet jij t nog wel? |
| Originally posted by TranceFool is alleen maar een teken van zwakheid hor, dus ik zou er maar niet zo trots op zijn |
Niemand heeft t door zo goed ben ik 
| Originally posted by Akira ja we kennen je te goed....iemand die denkt dat ze alles beter weet terwijl je een IQ van een zeekoe hebt dus hou gewoon je smoel toch es dicht. |

de boodschap is duidelijk toch?
Ik kan ook wel ff alle mods bij elkaar roepen hoor
LoL
| Originally posted by Miss Proximus Oh ennu....MODS.......dit lijkt me zeer persoonlijk worden allemaal van AKira.........wanneer komt die ban? Of moet ik er dit keer zelf voor zorgen Ik kan ook wel ff alle mods bij elkaar roepen hoor LoL |

*zucht*
wat ben je toch weer lekker triest bezig vandaag Miss P....
iemand afzeiken omdat die op het HBO zit, heb je zelf uberhaupt wel Universiteit gedaan? Ziet er in ieder geval niet zo uit, dan was je namelijk echt wel wat slimmer geweest...