TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Qlub Tempo (01-06-02) - > Meeting!
Pages (6): « 1 [2] 3 4 5 6 »

Posted by Opti on May-22-2002 16:26:

hoezo?

Posted by basvh on May-22-2002 17:06:

behoorlijk triest dat je zegt: weg met die muziek, veel plezier nu het nog kan, in de gabbertijd had je ook zulke mensen die dit zeiden. maar ja hardcore is nog steeds alive and kicking dus dat zal hardstyle over 7 jaar ook nog wel zijn

Posted by Miss Proximus on May-22-2002 18:10:

oh btw.......ik zat denk ik een tijdje eerder in de gabberscene dan jij dus je kunt mij geen dingen verwijten poppie

WEEEEEEEEHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Posted by basvh on May-22-2002 18:24:

quote:
Originally posted by Miss Proximus

oh btw.......ik zat denk ik een tijdje eerder in de gabberscene dan jij dus je kunt mij geen dingen verwijten poppie

WEEEEEEEEHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

ik zit hier even lang als jij op het forum dus dat wist ik heus wel, herriner nog de verhalen dat je niet meer naar die feesten ging omdat iedereen maar ging om te vechten en zo. trouwens heb nooit in die scene gezeten was toen 10 11 12 dus ja kan je moeilijk naar global hardcore nation gaan. maar heb wel altijd de muziek op de voet gevolgd.

wat ik me nog goed kan herrineren van de gabbers dat ze wilden dat er met respect over hun muziek werd gepraat, dus spreek dan ook beetje met respect over hardstyle. ook vind je die muziek niks, je kan dat ook op een iets andere manier zeggen

Posted by Miss Proximus on May-22-2002 18:58:

quote:
Originally posted by basvh
wat ik me nog goed kan herrineren van de gabbers dat ze wilden dat er met respect over hun muziek werd gepraat, dus spreek dan ook beetje met respect over hardstyle. ook vind je die muziek niks, je kan dat ook op een iets andere manier zeggen

sterker nog ik vind t best leuke muziek!! best relaxed als je je in de schoolbieb zit te vervelen om dan een Pavo cd-tje te luisteren Of in de trein naar Amsterdam ofzo

ik zal dus idd wat respectvolelr zijn vooral omdat ik gabbertje geweest ben, �n omdat ik de muziek best kan waarderen

maar dus...alsnog veel plezier want dat meende ik namelijk wel haha *insert smilie die twee wapperende handen achter beide oren zet en haar tong uitsteekt*

Posted by TimeportE on May-23-2002 07:15:

quote:
Wat een standaard line-up weer!!! Damn hey, origineel kun je ook niet zijn met een Hardstyle feestje!

ach ja, ben nog nooit naar hardstyle feessie geweest dus dit is eigenlijk de perfecte manier om de "bekendere-standaard-top"-hardstyle dj's aan het werk te zien en helemaal uit mijn dak te gaan..
ps. wanneer ging je naar afrika, in september of wanneer was dat ook al weer.. mm vergeten!

Posted by Opti on May-23-2002 12:52:

quote:
Originally posted by TimeportE

ps. wanneer ging je naar afrika, in september of wanneer was dat ook al weer.. mm vergeten!

wil je dr weghebben ofzow?

Posted by TimeportE on May-23-2002 14:54:

quote:
Originally posted by Optimus

wil je dr weghebben ofzow?

ja duhhh.. dan is antiphus helemaal alleen thuis en kunnen we eindelijk zonder dat missy p de hele tijd tussen ons in zit wat privacy hebben! lol

voor de mensen die nie beter weten, wat ik nu net zei is nie berust op de werkelijkheid!

Posted by Miss Proximus on May-23-2002 18:53:

ik ga 22 augustus (zie onder m'n avatar dommie )

maarre.....ik denk wel dat t lekker beuken wordt Luuc Alleen jamemr dat er zo weinig hardstyle djs zijn en dat je dus CONSTANT (ze staan hier namelijk in Frl allemaal 2 x per week zowat) dezelfden ziet

Posted by eXos on May-25-2002 11:04:

quote:
ik ga 22 augustus (zie onder m'n avatar dommie )

Ja, das waarschuwing nr1.

Iemand voor Dommie uitmaken is niet toegestaan

Posted by TimeportE on May-26-2002 14:27:

quote:
Qlubtempo nog niet uitverkocht!!
Nog anderhalve week geduld voor iedereen die zijn kaartje al veilig in huis heeft, maar zaterdag 1 juni is het toch echt eindelijk weer zover: Qlubtempo is back!

De laatste dagen bereiken ons verontruste vragen of Qlubtempo al uitverkocht is, dit is nog niet het geval! Wel blijkt, dat jullie er steeds meer zin in krijgen, om op 1 juni weer 10 uur lang helemaal los te gaan op die 115 DB aan Hardstyle in de HMH, uit de snelheid waarmee de kaarten nu over de toonbank gaan, maar momenteel zijn er dus nog gewoon kaarten te koop bij de filialen van de Ticketbox, de Free Record Shop en de vaste voorverkoopadressen. Wees er dus wel snel bij, want zoals gezegd gaat de kaartverkoop minstens zo HARD als de avond zelf zal zijn....!!

Kijk daarom nu op de Qlubtempo site, waar je ook alweer exact je kaarten kunt halen bij jou in de buurt. Ook vind je hier uiteraard alle overige info over bijvoorbeeld die hele stevige line up met de beste Hardstyle DJ�s uit Nederland, Duitsland en Itali�....

wel raar want hiero in nijmegen was het al uuh 1 maand geleden uitverkocht.. beetje raar
nog 6 daagjes!! /me heeft zin, 115 dB = ziekkkkkk!

Posted by ScuL on May-27-2002 16:58:

ik ga oooooooook!
heb zojuist kaartjes gehaald.. er waren er nog genoeg bij Groovy Tunes te H'sum ..

Posted by mido on May-27-2002 22:24:

Nou zie hier mijn trots!

En dat voor �. 20!

Ik weet niet wat de kaartjes nu kosten. Maar ik weet zeker dat ze duurder zijn! En ik heb lekker VIP toegang + 10 consumptie bonnen! whoehahaha

Posted by Opti on May-27-2002 23:12:

quote:
Originally posted by mido

tsjek die datum... tis nu al een half jaar verder...

Posted by ScuL on May-27-2002 23:24:

quote:
Originally posted by Optimus

tsjek die datum... tis nu al een half jaar verder...

hahah
inderdaad.
dan mag die korting ook wel
ik heb �32.50 betaald (voor een standaardkaartje )

btw vet oldschool dat kaartje.. hij is gewoon nog van TicketService! Nohja!

Posted by mido on May-28-2002 06:22:

quote:
Originally posted by ScuL

hahah
inderdaad.
dan mag die korting ook wel
ik heb �32.50 betaald (voor een standaardkaartje )

btw vet oldschool dat kaartje.. hij is gewoon nog van TicketService! Nohja!

Een klassiekertje!
whehehehe

maaruh ik zal hem wel weer in moeten leveren!

Posted by kolkiewolkie on May-28-2002 06:35:

quote:

Een klassiekertje!
whehehehe

maaruh ik zal hem wel weer in moeten leveren!

jah, wat is dat eigenlijk voor een gef|_|ck, dat ticket inleveren.. bij Qontact moest ik dat ook.... en kheb nou zon officieel geval, zeg maar wat basvh in z'n sig heb... daar kunnen ze toch gewoon een stukkie vanaf scheuren..?? of zie ik dat nou verkeerd?

ik vin die tickets wel een leuk aandenken.... van qontact had ik nix... heb ik van ellende maar een poster van de muur moeten halen

Posted by mido on May-28-2002 07:28:

Ik vind het ook super sgraal dat ze altijd weer dat kaartje innemen.
Ik vind het dus ook een leuk aandenken. Ik heb de kaartjes nog leggen van mijn eerste feesten (Digital Overdose '95 '96 '97, Mysteryland) daar kijk ik trots op terug als ik die kaartjes in mijn handen heb.

Maar tegenwoordig nemen ze hem overal in. Waarom zit er dan in godsnaam zo'n controle strook aan?? Beetje nep allemaal!

Posted by Dr. Kuipers on May-28-2002 07:33:

quote:
Ik vind het dus ook een leuk aandenken. Ik heb de kaartjes nog leggen van mijn eerste feesten (Digital Overdose '95 '96 '97, Mysteryland) daar kijk ik trots op terug als ik die kaartjes in mijn handen heb.

Maar tegenwoordig nemen ze hem overal in. Waarom zit er dan in godsnaam zo'n controle strook aan?? Beetje nep allemaal!

Vind het ook bullshit dat ze ineens die kaarten innemen.

Misschien denken die beveiligingsagenten wel dat je er een moord mee kunt plegen ofzo, die randjes van zon kaartje zijn best scherp

Maar ff back to topic:

Meetingpoint dus om 01.00 uur links bij de tribunes (same as Qontact!)

En deze mensen gaan dus:
- TimeportE
- Basvh
- Dr. Kuipers
- Kolkiewolkie
- Scul
- Mido
- Remy D???

Posted by TimeportE on May-28-2002 07:55:

quote:

ja helemaal mee eens, ben tot nu toe pas naar 1 grootfeest geweest maar heb dat kaartje dus nog wel, van Innercity (verdomd mooi kaartje btw) maar nu heb ik geen kaartje die heeft bas voor me gehaald

nog 4 dagen (zonder deze dan )

Posted by ScuL on May-28-2002 11:32:

Dat innemen is dikke bullshit Ik vind die kaartjes ook altijd leuke aandenkens. Maar het is schijnbaar Q-Dance policy, bij ID&T feesten mag je gewoon wel het restant houden en gaat alleen de strook eraf (-> zo hoort het!)

Ik moet wel effe zoeken naar dat meetingpoint hoor denk ik, ik ben een HMH-firsttimer

Posted by TimeportE on May-28-2002 11:36:

quote:
Originally posted by ScuL
Ik moet wel effe zoeken naar dat meetingpoint hoor denk ik, ik ben een HMH-firsttimer

zoals remy d al zei vast wel iemand (ik denk iig wel) trekt zijn TA shirt aan dus zoek naar (paars)shirt met grote gele letters TA derop.. altijd prijs!

Posted by ScuL on May-28-2002 11:44:

quote:
Originally posted by TimeportE

zoals remy d al zei vast wel iemand (ik denk iig wel) trekt zijn TA shirt aan dus zoek naar (paars)shirt met grote gele letters TA derop.. altijd prijs!

okido ik doe m'n best

Posted by Dr. Kuipers on May-29-2002 20:33:

Weet iemand iets van een timetable eigenlijk.

Kan op de site niks vinden, of zou de line-up zoals ie nu is ook gelijk de timetable zijn...?

Enne die letters op TA shirt zijn niet geel hoor TimeportE, maar groen...

Posted by ScuL on May-29-2002 21:17:

Bas & Ram zouden beginnen in Area 2 dus..

anyway
ik hoorde net op ID&T radio het volgende:

de muziek schijnt al om 21.15 te starten!!
de zaal gaat om 20.30 open!
dit omdat er een line-up voor 2 dagen in 1 feest is gepropt..

dus vroeg komen allemaal! (ookal ben je het niet gewend, je mist een hoop als je pas om 1u aan komt kakken!)

-overigens Dr.Kuipers, ik ben verliefd op jouw sig -

Pages (6): « 1 [2] 3 4 5 6 »