TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Vinyls waar je t meest trots/blij op/mee bent...
Pages (2): « 1 [2]
| quote: |
| Originally posted by serialkillah buzz fuzz - xtc love |

| Originally posted by mido Die plaat heb ik ook. Ben hem alleen vergeten in mijn lijstje te zetten. Hij is overigens van: Bertocucci Feranzano ![]() |

gouryella - tenshi. was me eerste vinyl ooit, heb trouwens geen idee of het wat waard is maar de emotionele waarde is wel heeeeeeeel hoog
ik ben er ook 1 vergeten!~!!!
R.A.F. by Picotto - Tuttincoro VETTE PLAAT!! Ook best moeilijkt e krijgen 
| Originally posted by serialkillah = buzz fuzz ik ben er ook nog een paar vergeten |
ik wil ff terugkomen
ik had als meest trotse Soul Providers - Rise
maar ik ben ook trots op Underworld - Born Slippy, originele mixen!!!
GreetZ
Ik heb niet veel platen, maar ik ben erg blij met deze:
Darren Flynn - Out of Sp@ce
Op aanraden van DJ Montana
Tis gewoon een lekker keihard beuknummer van BXR Superclub
| Originally posted by mido Man ik heb de plaat hier voor me neus liggen. Buzz Fuzz heb de B kant geremixed. *SUGT* En nu krijg ik zeer waarschijnlijk terug: "Ik heb ook de plaat voor me neus liggen". whehe |
maar maakt verder ook nie uit.| quote: |
| Originally posted by Optimus toen was ik 11 ofzo!!! had ik een of andere house cd met een reet op de voorkant... weet de naam helaas niet meer en heb m niet meer. |
| Originally posted by mido Man ik heb de plaat hier voor me neus liggen. Buzz Fuzz heb de B kant geremixed. *SUGT* En nu krijg ik zeer waarschijnlijk terug: "Ik heb ook de plaat voor me neus liggen". whehe |

EUHMM... FF denken hoor
- Iio - Rapture (Armin Van buuren remix) (Limited 500 Copies) (ookal ben ik geen trance-fan)
- LA Style - James Brown Is Dead (Origineel Label)
- Mumps - Mechnisms
| Originally posted by DJ Bor - Iio - Rapture (Armin Van buuren remix) (Limited 500 Copies) |
Op dit moment (25-08-2002)
D*Note - Shed My Skin (Mr Sam's Remix)
Jaimy & Kenny D ft. Lillian - Shine On (Dazzle + Fijneman en Mr Sam Remix)
Accadia - Into The Dawn
James Holden - One For You
Mea Culpa - Dont Say
Chicane - Saltwater
Chicane - Autumn Tactics
Agnelli & Nelson - Everyday
Ransom - My Dance
Human Evolution - Human Evolution
Barakka - Song To The Siren (Mr Sam's Remix) (is onderweg)
Hoop ooit nog te krijgen:
Armin - Blue Fear
Johan Cyber - Marco Antonio
| Originally posted by TranceFool Jah nu we het hier toch over hebben had ik nog een vraagje: Heeft iemand hier ervaring met DJ Pools.....van die dingen dat je voor een bepaald bedrag per maand een aantal promo's krijgt toegestuurd. Vaak zijn daar geloof ik lange wachtlijsten ed. bij, maar weet iemand misschien een paar goeie??? En wat zijn jouw ervaringen daarmee? |
Sarah McLachlan - Sweet Surrender (Ti�sto mix)
En Iio - Rapture (riva rmx) toch ook wel 
| Originally posted by mido Dat was: DJ Promo - No Doubt Dat was ook nog eens zijn allereerste plaat die uitgebracht werd en waarmee hij doorgebroken is! ![]() Heel erg van mij dat ik die dus niet meer heb opgehaald! Want DJ Promo staat nu zwaar aan de top in de Hardcore scene! |
ik ben wel trots op deze uit mijn verzameling:
Gouryella - Gouryella
Push - Universal Nation
Cygnus X - The Orange Theme
Solar Stone - Solar Coaster
Rapid Eye - Circa Forever
Veracocha - Carte Blanche
South Side Spinner - Luvstruck (blijft een top nummertje)
| Originally posted by -=Freezel=- South Side Spinner - Luvstruck (blijft een top nummertje) |
, van andre visior
voor mij zijn dat deze..
Loop Control � Exceptionally Beautifull
D*Note - Shed my Skin (Mr Sam Remix)
Lange � Drifting Away
System F & Armin van Buuren � Exhale
en
S.H.O.K.K � Isn�t it all a little strange
maar tis moeilijk kiezen, want ik wilde eigenlijk mijn heel lijst copy/pasten 
binnenkort heb ik er een hele hoop classics bij.. via-via TA

en dan komen er wel wat zeldzzmere platen tussen te staan
| Originally posted by tijs08 Loop Control � Exceptionally Beautifull |
| Originally posted by tijs08 S.H.O.K.K � Isn�t it all a little strange |
Ik heb es ff gekeken, maar ik kan echt niet kiezen welke plaat ik nou de meest bijzondere vind... Zijn er zoveel... Freefall - Skydive, Underworld - Born Slippy, New Order - Confusion, Sunburst - Eyeball (john johnson rmx)... Kgeloof dat veel mensen The Quest - C Sharp ook wel bijzonder vinden... Nah, ga zo maar door...
Nog steeds braindead van Sven wittekind....
| Originally posted by tijs08 voor mij zijn dat deze.. Loop Control � Exceptionally Beautifull |
| Originally posted by DJ Bazz - pulser - cloudwalking (ATCR label) - blank & jones - Beyond Time (The remixes 2 * 12") heb eigenlijk geen idee hoe zeldzaam deze is, heb het een tijdje geleden al gevraagd maar niemand wist het dus als iemand het weet??? |
Re: Vinyls waar je t meest trots/blij op/mee bent...
| Originally posted by Apoptosis * The Quest - C-Sharp --> volges my issie nep, maar ja... * Rank 1 - Airwave (Original & Dutch Force mix) --> geen uitleg nodig * Sean Dexter - Synthetica --> die van Magik 4 * Viper - Titty Twister --> die van Magik 1 |