TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Tomorrowland 2008 (26&27/07/2008)
Pages (13): « 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 »

Posted by Devilex on Mar-08-2008 17:56:

Met Astral Projection en Yahel hebben ze toch terug twee grote namen op die kleine stage. Het moet budgetair nog een beetje haalbaar zijn ook �.

Posted by FCB_Fanatic on Mar-08-2008 18:08:

quote:
Originally posted by Devilex
Met Astral Projection en Yahel hebben ze toch terug twee grote namen op die kleine stage. Het moet budgetair nog een beetje haalbaar zijn ook �.

Dat besef ik maar al te goed. Maar vermits ze na de 2007 versie zeiden om joof dit jaar weer te zorgen, had ik er wel enigzinds op gehoopt. Gezien de huidige line-up lijkt de kans mij inderdaad ook niet zo groot meer dat joof nog geboekt zal worden, enerzijds budgetair, anderzijds ook doordat ze reeds 6 namen op de line-up hebben staan waarvan ik vermoed dat zowel Astral Projection als Yahel toch al 2u draaien.

blijf het wel jammer vinden, joof zn set was vorig jaar de beste die ik gedurende het hele weekend heb gehoord. En ook zn set in Illusion vond ik vetjes

Posted by Remofski on Mar-08-2008 19:31:

Ik wil Giuseppe Ottaviani! Samen met Above & Beyond zou die line-up dan extra goed knallen. De wereld is klaar voor een nieuwe generatie uplift me dunkt.

Posted by Config on Mar-08-2008 19:36:

quote:
Originally posted by Remofski
Ik wil Giuseppe Ottaviani! Samen met Above & Beyond zou die line-up dan extra goed knallen. De wereld is klaar voor een nieuwe generatie uplift me dunkt.

Ottaviani was vorig jaar maar redelijk boring eigenlijk..

Posted by Push2005 on Mar-08-2008 19:37:

Ti�sto

Posted by Devilex on Mar-08-2008 19:43:

quote:
Originally posted by Config

Het geluid in die tent was dan ook beneden alle peil.

En Ti�sto zou dit jaar inderdaad wel eens de afsluiter op de mainstage kunnen zijn, kan me anders niet direct een naam voor de geest halen die daar geschikt zou voor zijn.

Posted by Jasperovitsj on Mar-08-2008 19:47:

Sasha

Of Sven V�th

Posted by Devilex on Mar-08-2008 19:50:

In feite mogen ze wel eens een "minder bekend" iemand op de mainstage laten afsluiten, dan is het elders zo geen leegloop om 22u.

Posted by Push2005 on Mar-08-2008 20:02:

quote:
In feite mogen ze wel eens een "minder bekend" iemand op de mainstage laten afsluiten, dan is het elders zo geen leegloop om 22u.

De Q-stage loopt niet leeg

Posted by The_G0dfather on Mar-08-2008 20:06:

Robert Hood id kozmozz tent/andere por favor

Posted by Remofski on Mar-08-2008 20:08:

quote:

Wa zegde gij nu??? Ik kwam half klaar bij die zijn set. Een muzikaal genie als je het mij vraagt.

quote:

Gelijk op Trance Energy zeker? Brrrr, nee bedankt.

Posted by Config on Mar-08-2008 20:38:

quote:
Wa zegde gij nu??? Ik kwam half klaar bij die zijn set. Een muzikaal genie als je het mij vraagt.

vond Le Saux en YDR beter in ieder geval. Kheb zeker en vast genoten van Ottaviani ook, maar toch niet in die mate dat ik er half klaar zou van komen. nog zelfs geen honderdste.

Anyway, ik zat eigenlijk te denken dat Above & Beyond geboekt zijn om af te sluiten op de main stage?

Posted by FCB_Fanatic on Mar-08-2008 20:55:

quote:
vond Le Saux en YDR beter in ieder geval. Kheb zeker en vast genoten van Ottaviani ook, maar toch niet in die mate dat ik er half klaar zou van komen. nog zelfs geen honderdste.

Anyway, ik zat eigenlijk te denken dat Above & Beyond geboekt zijn om af te sluiten op de main stage?

volledig akkoord met deze post. Le Saux en YDR waren echt stukken beter dan Ottaviani, die eigenlijk niets meer dan degelijk was. En hoewel ik er eigenlijk op hoop dat Ti�sto gaat afsluiten, zou het mij ook niet verwonderen dat A&B afsluiten op de main.

quote:
Gelijk op Trance Energy zeker? Brrrr, nee bedankt.

idd, dat was alles behalve een succes

Posted by Remofski on Mar-08-2008 21:09:

Le Saux heb ik door omstandigheden voor een groot deel gemist, maar wat ik ervan hoorde, vond ik wel goed. Niet zoooo goed als GO, maar hij deed zen best natuurlijk. YDR vond ik eigenlijk zwaar tegenvallen: op The Rebel na, vond ik zijn set heel teleurstellend en te hard. En srry, maar ik ben Nu NRG to da bone vrees ik, Giuseppe draaide al mijn lievelingsplaten van hem zowat. Had hij nu nog G&M Project - Sunday Afternoon (Nu NRG mix) gedraaid, hadden ze mij daar mogen buitendragen achteraf.

Ik wil ook van de gelegenheid gebruik maken om hier nog eens op de kop van Mark Sherry te kakken. Tijs Vandenbroucke, als je dit leest: maak niet dezelfde fout als je Nederlandse collega's.

Posted by FCB_Fanatic on Mar-08-2008 21:23:

quote:
Ik wil ook van de gelegenheid gebruik maken om hier nog eens op de kop van Mark Sherry te kakken. Tijs Vandenbroucke, als je dit leest: maak niet dezelfde fout als je Nederlandse collega's.

MArk Sherry heeft precies echt wel uwe hele avond verpest

Posted by Remofski on Mar-08-2008 21:34:

Echt waar jom, het scheelde echt niet veel. Den afsluiter blijft het meest verse in uw geheugen zitten eh. Vorig jaar liep ik nog een paar weken op wolkjes omdat ik toen eruit was gegaan met Johan Gielen. Nu moet ik de hele tijd m'n best doen om aan Ti�sto en Rank 1 te denken. Maar goed, ik ben aan het zeuren, beetje te rancuneus ofzo.

Posted by firaga on Mar-10-2008 23:37:

quote:
Astral Projection

kzal stiekem de rest van de B2B stage verklappen

maar shht he

ASTRAL PROJECTION
YAHEL
GMS
FIRAGA
NORION
R-DEEM

oleeeeeeee

en voor de liefhebbers....http://www.tranceaddict.com/forums/...8&forumid=72&s=

HIER ZAL JOOF OOK SPELEN

Posted by Fomas on Mar-11-2008 15:01:

Zou het weer gedaan zijn om 12u/1u of gaan ze er eindelijk eens een volwaardig weekend van maken?

Posted by FredNova on Mar-18-2008 14:23:

*kick*

+
Andy Moor
Armin Van Buuren
Brian G
British Murder Boys
Claude Young
DJ Ghost
Ellen Allien
Ida Engberg
Ivan Smagghe
Felix Dahousecat
Marco Remus
Martin Solveig
Miika Kuisma
Push (live)
Simon Bassline Smith
Simon Dunmore
Steve Bug
Superpitcher
Yahel
Zander Von T
...

Posted by Real on Mar-18-2008 14:31:

quote:
Originally posted by FredNova
Andy Moor
Miika Kuisma
Push (live)

Huzzah!

Posted by Krisix on Mar-18-2008 15:11:

Wordt weer twee dagen volop feesten peis ik . Namen zien er al goed uit!

Posted by Magistrate on Mar-18-2008 15:14:

wow weeral zot ik ben toch wel blij dat we id&t hebben (hoewel de meesten vinden van niet..)

Posted by FCB_Fanatic on Mar-18-2008 15:51:

quote:
Originally posted by firaga
ASTRAL PROJECTION
YAHEL
GMS
FIRAGA
NORION
R-DEEM

+

quote:
Originally posted by FredNova
Andy Moor
Armin Van Buuren
Miika Kuisma
Push (live)
...

is al een leuke line-up

en dan waren Gareth Emery en A&B al bekend

Posted by Jasperovitsj on Mar-18-2008 16:17:

Not bad at all

Posted by Kaidreas on Mar-21-2008 15:07:

dat ziet er wel heeeeeeeel mooi uit, gtr, yahel, above and beyond, enz.

Pages (13): « 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 »