TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Tomorrowland 2008 (26&27/07/2008)
Pages (13): « 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 »
Met Astral Projection en Yahel hebben ze toch terug twee grote namen op die kleine stage. Het moet budgetair nog een beetje haalbaar zijn ook �.
| quote: |
| Originally posted by Devilex Met Astral Projection en Yahel hebben ze toch terug twee grote namen op die kleine stage. Het moet budgetair nog een beetje haalbaar zijn ook �. |
Ik wil Giuseppe Ottaviani! Samen met Above & Beyond zou die line-up dan extra goed knallen. De wereld is klaar voor een nieuwe generatie uplift me dunkt. 
| Originally posted by Remofski Ik wil Giuseppe Ottaviani! Samen met Above & Beyond zou die line-up dan extra goed knallen. De wereld is klaar voor een nieuwe generatie uplift me dunkt. |
Ti�sto ![]()
| Originally posted by Config Ottaviani was vorig jaar maar redelijk boring eigenlijk.. |
Sasha
Of Sven V�th 
In feite mogen ze wel eens een "minder bekend" iemand op de mainstage laten afsluiten, dan is het elders zo geen leegloop om 22u.
| Originally posted by Devilex In feite mogen ze wel eens een "minder bekend" iemand op de mainstage laten afsluiten, dan is het elders zo geen leegloop om 22u. |
Robert Hood id kozmozz tent/andere por favor
| Originally posted by Config Ottaviani was vorig jaar maar redelijk boring eigenlijk.. |
Een muzikaal genie als je het mij vraagt.| quote: |
| In feite mogen ze wel eens een "minder bekend" iemand op de mainstage laten afsluiten, dan is het elders zo geen leegloop om 22u. |
Brrrr, nee bedankt.
| Originally posted by Remofski Wa zegde gij nu??? Ik kwam half klaar bij die zijn set. Een muzikaal genie als je het mij vraagt. |
| Originally posted by Config vond Le Saux en YDR beter in ieder geval. Kheb zeker en vast genoten van Ottaviani ook, maar toch niet in die mate dat ik er half klaar zou van komen. nog zelfs geen honderdste. Anyway, ik zat eigenlijk te denken dat Above & Beyond geboekt zijn om af te sluiten op de main stage? |
Gelijk op Trance Energy zeker? Brrrr, nee bedankt. |
Le Saux heb ik door omstandigheden voor een groot deel gemist, maar wat ik ervan hoorde, vond ik wel goed. Niet zoooo goed als GO, maar hij deed zen best natuurlijk.
YDR vond ik eigenlijk zwaar tegenvallen: op The Rebel na, vond ik zijn set heel teleurstellend en te hard. En srry, maar ik ben Nu NRG to da bone vrees ik, Giuseppe draaide al mijn lievelingsplaten van hem zowat. Had hij nu nog G&M Project - Sunday Afternoon (Nu NRG mix) gedraaid, hadden ze mij daar mogen buitendragen achteraf.
Ik wil ook van de gelegenheid gebruik maken om hier nog eens op de kop van Mark Sherry te kakken. Tijs Vandenbroucke, als je dit leest: maak niet dezelfde fout als je Nederlandse collega's.
| Originally posted by Remofski Ik wil ook van de gelegenheid gebruik maken om hier nog eens op de kop van Mark Sherry te kakken. Tijs Vandenbroucke, als je dit leest: maak niet dezelfde fout als je Nederlandse collega's. |
Echt waar jom, het scheelde echt niet veel. Den afsluiter blijft het meest verse in uw geheugen zitten eh. Vorig jaar liep ik nog een paar weken op wolkjes omdat ik toen eruit was gegaan met Johan Gielen. Nu moet ik de hele tijd m'n best doen om aan Ti�sto en Rank 1 te denken.
Maar goed, ik ben aan het zeuren, beetje te rancuneus ofzo. 
| Originally posted by Devilex Astral Projection |

Zou het weer gedaan zijn om 12u/1u of gaan ze er eindelijk eens een volwaardig weekend van maken?
*kick*
+
Andy Moor
Armin Van Buuren
Brian G
British Murder Boys
Claude Young
DJ Ghost
Ellen Allien
Ida Engberg
Ivan Smagghe
Felix Dahousecat
Marco Remus
Martin Solveig
Miika Kuisma
Push (live)
Simon Bassline Smith
Simon Dunmore
Steve Bug
Superpitcher
Yahel
Zander Von T
...
| Originally posted by FredNova Andy Moor Miika Kuisma Push (live) |
Wordt weer twee dagen volop feesten peis ik
. Namen zien er al goed uit!
wow weeral zot
ik ben toch wel blij dat we id&t hebben (hoewel de meesten vinden van niet..)
| Originally posted by firaga ASTRAL PROJECTION YAHEL GMS FIRAGA NORION R-DEEM |
| Originally posted by FredNova Andy Moor Armin Van Buuren Miika Kuisma Push (live) ... |

Not bad at all 
dat ziet er wel heeeeeeeel mooi uit, gtr, yahel, above and beyond, enz.