TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- VANAVOND 10 mei!! Dj BeLLiE - Live @ ID&T Radio!
Pages (2): « 1 [2]

Posted by magrec on May-11-2002 09:23:

Gemist maar techno genoeg gehoord in zwolle, remy ging weer erg lekker...Jammer dat dj treble echt iets te hard ging draaien als afsluiter...nu weet ik het echt zeker HH is niet mijn ding, draaide iets teveel HH met af en toe een stevige techno knaller. Hij vertelde later dat dit het publiek toch wel wilde naja de 100 mensen die er waren ging ook lekker uit hun dak ...naja snel deze liveset van bellie zien te bemachtigen.Ook leuk nieuws gehoord over nieuwe editie van base in your face (datum plus mogelijke line up die is maar dat kom over een paar maandjes wel weer ter sprake... )

massuls..

Posted by Blik on May-11-2002 11:16:

ik heb het ook gemist, ik wist niet eens dat je moest draaien omdat ik gister nie op het forum ben geweest. maar ik zal hem wel ff downloaden vandaag (als ik hem kan vinden )

Posted by Bellie on May-11-2002 11:27:

Bedankt voor de complimenten en het luisteren mensen
Ik vond het deze keer wel stukken beter gaan dan de 1ste keer.Toen was ik ook wel een stuk zenuwachtiger.

Ik baal wel van 3 dingetjes.
1.Ik had die effecten knop op flanger gezet en daarna op echo.Was alleen vergeten weer goed in te stellen dus toen ik drukte klonk het niet echt fijn.

2.Stof op naald waardoor ie vet begon te kraken

3.toen ik die filter gebruikte en hem weer weg wilde drukken,drukte ik gewoon mis waardoor ik hem nog eens 4 tellen door moest laten lopen.

Maar goed,voor de rest ben ik wel tevreden.
Hoop wel dat ie goed is opgenomen.Wil hem toch nog wel weer effe terughoren.

GREETZ!!

Posted by M5 on May-11-2002 13:43:

heeey ik luister hem nu hiero...klinkt goed...errug goed zelfs

enne shari vari zit er ook nog in

post ff tracklist svp

Posted by -TAIS- on May-11-2002 14:36:

quote:
Originally posted by Bellie
Ennuh Snuggle:Tais had gezegd dat MiM het wel weer zou doen.hehe.Hoop dat ze het niet vergeten.

DJ_Bellie-Live_At_IDT_Radio_(Shockers)_05-10-2002-MiM

Hij is er dus. Ik ben em nu aan het luisteren, want ik had em gister gemist, klinkt VET tot nu toe! Goed werk.

BTW, volgende keer moet jij in die talent room op Reactor man! Ik sprak met een van die medewerkers daaro en die zeiden dat ze nog wel mensen zochten! Lijkt me echt wat voor jou (Irritant ventje he, die kleine met die stekeltjes gister Was kameraad van me, maar die gaat altijd onwijs lopen lullen tegen alles en iedereen astie een paarr hijsjes van een joint heeft gehad )

Posted by Bellie on May-11-2002 15:46:

quote:
Originally posted by -TAIS-

DJ_Bellie-Live_At_IDT_Radio_(Shockers)_05-10-2002-MiM

Hij is er dus. Ik ben em nu aan het luisteren, want ik had em gister gemist, klinkt VET tot nu toe! Goed werk.

BTW, volgende keer moet jij in die talent room op Reactor man! Ik sprak met een van die medewerkers daaro en die zeiden dat ze nog wel mensen zochten! Lijkt me echt wat voor jou (Irritant ventje he, die kleine met die stekeltjes gister Was kameraad van me, maar die gaat altijd onwijs lopen lullen tegen alles en iedereen astie een paarr hijsjes van een joint heeft gehad )

bedankt ouwe!

Had hem al meteen gedownd .
Ik wil best komen draaien hoor,no problemo.hehe.
Wel grappig ventje,beetje hyperactief alleen.hehe.

spreek je later man.

GREETZ!!

Posted by -TAIS- on May-11-2002 16:58:

Check je mail maar ff BeLLiE

Posted by TranceFool on May-11-2002 18:33:

Ik ga em zo ook ff downloaden

Posted by Bellie on May-11-2002 20:23:

Is er niet toevallig iemand die de intervieuws heeft opgenomen??
alvast bedankt.

GREETZ!!

Pages (2): « 1 [2]