TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- TA fest?
Pages (12): « 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 »

Posted by Gaby on May-14-2002 07:16:

quote:
Originally posted by Gaby

Jo... men tyv�rr s� funkar det INTE under 18-20 �r...
BBQ hos mig ist�llet...prata med bror din

Posted by mindshooter on May-14-2002 12:52:

ok men f�r att f�ra det hela vidare nu d�...vem kan fixa lokal? �r det bekr�ftat att vi kan f� l�na utrustning?

Posted by Unis on May-14-2002 21:48:

M�ste s�ga att detta l�ter mkt intressant
tyv�rr �r det dock inte speciellt mkt jag kan hj�lpa till med
Men det l�ter mkt intressant

Posted by lonne on May-15-2002 14:08:

L�ter skitkul,m�ste dessv�rre medge att jag inte har ngt att bidra med... k�nner bara polare som lirar house och hiphop.

Posted by mindshooter on May-15-2002 17:13:

Att f� musik p� festen �r det minsta problem vi har iofs..... Jag h�r g�rna att vi lirar sjysst mixade skivor med musik av olika sort s� kan vi lira det vi vill och inte det DJn har tillg�ng till......

Lokal borde inte vara s����� sv�rt....Speciellt inte den som ska fixa �r �ver 18.....
Sen �r det ljudanl�ggningar....g�r det inte att hyra en klubb f�r en natt?

Posted by reveal on May-15-2002 18:24:

vilka proportioner har denna fest egentligen?
�r det "vi" som �r t�nkta g�ster l�r ju inte mer �n 10-15 dyka upp, och d� k�nns det r�tt l�jligt att fixa fet lokal och dj etc...

Posted by fruktsoppa on May-15-2002 18:28:

quote:
Originally posted by reveal
vilka proportioner har denna fest egentligen?
�r det "vi" som �r t�nkta g�ster l�r ju inte mer �n 10-15 dyka upp, och d� k�nns det r�tt l�jligt att fixa fet lokal och dj etc...

h�ller med. jag skulle dock g�rna vilja komma p� er fest om ni fixar n�gon. k�nner lite ansvar iom att jag �r en av f�rsta medlemmarna h�r p� svenska sektionen

Posted by Ravesquad on May-15-2002 21:00:

Jag undrar samma sak. E det t�nkt som en fest bara f�r TA-folk lr f�r alla?

Posted by Dj Memento on May-15-2002 21:29:

Jag tycker man skall kunna bjuda in andra

Posted by mindshooter on May-15-2002 21:31:

Ass� festen som jag och den andra snubben t�nkt p� skulle ha inbjudna g�ster. Jag tycker definitivt att man ska f� ta med sig folk om man vill det...bara det �r folk som uppskattar musiken och �r d�r f�r att dansa och ha trevligt. Man f�r ordna en liten g�stlista helt enkelt Eller vad tycker ni?

Posted by WhiteRussian on May-15-2002 22:01:

T�nk p� att risken �r �verh�ngande att polisen dyker upp och f�rst�r. Kan b�rja br�ka om hur m�nga som f�r vistas i lokalen osv... sen kanske det inte �r s� smart att l�gga festen i n�n g�rdslokal direkt, ni lyssnar juh p� "rejv", klart som fan grannarna kommer ringa snuten.

Snutar tycke INTE om "rejv", hur mycket ni �n bedyrar att ni inte knarkar kommer dem paja festen.

*suck* M�ste flytta ifr�n Sverige...

Posted by nils on May-16-2002 09:57:

quote:
Originally posted by Vitryss
T�nk p� att risken �r �verh�ngande att polisen dyker upp och f�rst�r. Kan b�rja br�ka om hur m�nga som f�r vistas i lokalen osv... sen kanske det inte �r s� smart att l�gga festen i n�n g�rdslokal direkt, ni lyssnar juh p� "rejv", klart som fan grannarna kommer ringa snuten.

Snutar tycke INTE om "rejv", hur mycket ni �n bedyrar att ni inte knarkar kommer dem paja festen.

*suck* M�ste flytta ifr�n Sverige...

hehe... softa baby. det l�ser sig nog.

o som mindshooter va inne (lite iaf) p�, hyra en klubb f�r en natt. det kan v�l inte va s� sv�rt o fixxa? typ Rebels Room? kan t�nka mig o dj:a ifall det vore �ldersgr�nslagligt. jag kan mixa (h�ll en kurs if�rr g�r) ocks� o lever praktist sett f�r trance.

Posted by doter on May-16-2002 10:11:

Inge narki iblandat hoppas ja!

E alla clean lr?
Ja tar iaf ingenting, kanske lite alkohol men inte om d e trance som g�ller.

Vart � n�r har ni t�nkt � ha festen?

Posted by Vizay on May-16-2002 10:57:

vitryss: men man f�r ju se till � t�nka p� alla sm�detaljer som hur m�nga lokalen tar in etc. s� man slipper s�nt tjafs

sen om n�n tar in droger blire ju sv�rare � f�rsvara sig men vi f�r la se till att n�tt s�dant inte f�rekommer p� festen i s� fall

Posted by mindshooter on May-16-2002 13:44:

Har ox�t�nkt att det kan bli ett problem om folk ska ha droger...
Vad s�ger ni som faktiskt vill ha det p� en fest?

S� l�nge man inte s�ljer alkohol �r del v�l inte 18 �rs v�l?
Om man hyr en klubb s� f�r det plats m�nga m�nniskor ox� f�r man all belysning och utrustning p� k�pet juhe...kanske �r det b�sta eller?

Men i s� fall m�ste vi vara m�nga f�r att intr�det inte ska stiga i taket

Posted by Dj Memento on May-16-2002 14:01:

Kan m�jligen bli sv�rt att hitta en klubb som man kan hyra f�r en privat fest. Jag f�rs�kte med det tidigare, iofs i Uppsala, men det var ingen som ville diskutera det ens.

Posted by Virus on May-16-2002 14:06:

Det kan ju bli sv�rt med lokal som sagt, men det skulle vara v�ldigt kul med en s�n h�r fest..

Personligen skulle jag inte ha n�gra problem alls med att inte ta droger. Heh, annars kanske det skulle vara dags att b�rja bli orolig.

Posted by Beamish on May-16-2002 14:06:

Inte m�nga krogar som vill hyra ut om dom inte f�r s�lja sprit...

Posted by Aendy on May-16-2002 14:11:

Jag har hela tiden fattat den h�r TA-festen som ett publikt evenemang f�r att manifestera hur mycket folk genren kan dra. Inte att det skulle vara personalfest f�r SWETA. Men �andrasidan s� har jag inte tid eller m�jlighet att hj�lpa till med organisationen bakom s� jag b�r v�l inte l�gga mig i heller. S� ni som nyss l�st detta: f�rs�k radera det ur ert huvud.

Posted by Gaby on May-17-2002 07:42:

Fest utan alkohol??? Nu menar du dans och inte mingel va'?
Mingel kr�ver alkohol!!!

Posted by Xplorer76 on May-17-2002 12:01:

quote:
Originally posted by Gaby
Fest utan alkohol??? Nu menar du dans och inte mingel va'?
Mingel kr�ver alkohol!!!

Jag kr�ver alkohol... massa alkohol.

Jaja... vi kan v�l s�tta upp en fest kommite??
Gaby ordf�rande, det m�ste man ha en tjej till, annars blir det ingen ordning...

Posted by Vizay on May-17-2002 13:00:

de l�ter ju ganska vettigt med en s�n...d� kanske det blir mer strukturerat i planerandet...

vilka fler e frivilliga � ta tag i det h�r d�?

Posted by Gaby on May-17-2002 15:29:

quote:
Originally posted by Xplorer76

Jag kr�ver alkohol... massa alkohol.

Jaja... vi kan v�l s�tta upp en fest kommite??
Gaby ordf�rande, det m�ste man ha en tjej till, annars blir det ingen ordning...

Hmm...jag kan vara ordf�rande ...som delegerar
Jag har nog faktiskt varit med i alla festgrupper som funnits sen skoltiden och nu p� jobbet

Posted by mindshooter on May-17-2002 16:03:

Ok....�r det alkohol inr�knat s� blir festen antingen olaglig eller s� f�r ni r�kna ut oss som �r under 18.....
det �r juh lite synd...om det inte g�r att mygla f�rst�s....

Posted by Beamish on May-17-2002 16:45:

bara det �r slutet s�llskap s� f�r man ju servera alkohol...

Pages (12): « 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 »