TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Oakenfold meeting tonight
Pages (3): « 1 [2] 3 »

Posted by Little Theseus on May-12-2002 17:35:

Oakie roelde de pan uit!!!!!!!
Wat een nacht!
Ghehehe, kom je aan bij Marcanti Plaza, is het eerste wat opvalt natuurlijk die enorme rij!!!!
Maarja, met een Tin bij je die op de gastenlijst staat gaat het toch een stuk sneller (ff zwaaien naar de rij :P)
Nog niet eens binnen zagen we Mido en Remy al staan bij de ingang, Ik moest nog ff worden gefouilleerd, jas ophangen en stampen maar
Tering, wat een mooie dames binnen zeg! Het kwijl van Sjinees droop over z'n kin en Mido's tong hing op de grond

Sta ik op een gegeven moment tijdens Paul Oakenfold te pissen (damn wat moest ik vaak zeg, hoe irritant!) - Hoor ik ineens de bas van Lizard doordreunen!!!! Dus ik naar boven sprinten - Het laatste stuk van Oakie was echt geweldig ja, Lizard, Punk de rest weet ik niet meer
Asstrid draaide ook erg goed, veel bekende progressive/trancy nummers gehoord en hoe langer ze draaide des te minder kon ik nog op m'n poten staan, desondanks kon ik er zeker nog wel van genieten
Kheb iig weer een nacht gehad die ik nooit zal vergeten.
K moet de volgende keer ff wat meer lullen met Xxl, Leander en Johan want die heb ik nauwelijks gesproken vannacht
Optimus, Remy, Mido, Riz, jullie zijn stuk voor stuk geweldig
m(?)!

Posted by Opti on May-12-2002 17:42:

quote:
Originally posted by Little Theseus
m(?)!

wa?

Posted by magrec on May-12-2002 17:56:

Mwoah ja we hebben 20 minuten binnen in een aparte kamer gezeten
Gastenlijst was zoals altijd prima geregeld (+3) alleen we hadden iemand bij ons die de laatste keer dat ie naar krem was geweest ehm iets te hard ging en er toen werd uitgetrapt die zagen ze hebben dus behoorlijk stevig gefouiileerd...in kruis gepakt, schoenen uit naja buisje ghb gevonden (daarna nog een paar illies) en toen konden we allemaal mee ook id gevraagd vanmij...vage actie Iedereen pissed naja het is een klein risico wat je loopt vooral omdat ik afhankelijk ben van die personen kwa vervoer maar toch het zijn wel ervaren personen kwa de boel verstoppen maar ja als je je kleren uit moet doen gelukkig hoefde ze politie er niet bij te halen maarja wel mooi klote

ben vooral pissed omdat ze toen ook id vroegen en ik was te jong (terwijl naja ik heb een kleine deal zeg maar)
maarja mun mail naar krem organisatie is gestuurd kdenk wel dat dit voor mij goed afloopt...

_____
en ik die altijd vol lof ben...shit happens..had dit liever wel andere keer mee gemaakt...

Posted by TranceFool on May-12-2002 18:53:

quote:
Originally posted by magrec
Mwoah ja we hebben 20 minuten binnen in een aparte kamer gezeten
Gastenlijst was zoals altijd prima geregeld (+3) alleen we hadden iemand bij ons die de laatste keer dat ie naar krem was geweest ehm iets te hard ging en er toen werd uitgetrapt die zagen ze hebben dus behoorlijk stevig gefouiileerd...in kruis gepakt, schoenen uit naja buisje ghb gevonden (daarna nog een paar illies) en toen konden we allemaal mee ook id gevraagd vanmij...vage actie Iedereen pissed naja het is een klein risico wat je loopt vooral omdat ik afhankelijk ben van die personen kwa vervoer maar toch het zijn wel ervaren personen kwa de boel verstoppen maar ja als je je kleren uit moet doen gelukkig hoefde ze politie er niet bij te halen maarja wel mooi klote

ben vooral pissed omdat ze toen ook id vroegen en ik was te jong (terwijl naja ik heb een kleine deal zeg maar)
maarja mun mail naar krem organisatie is gestuurd kdenk wel dat dit voor mij goed afloopt...

_____
en ik die altijd vol lof ben...shit happens..had dit liever wel andere keer mee gemaakt...

Pfff klooie om te horen man...zeker voor jou....Oakenfold, helemaal naar uitgekeken enzo.

Verder leuke reports mensen

Posted by Remy D on May-12-2002 19:18:

Topavond.

Tin, Bastiaan, Maikel en Iris. Allemaal TOPPERS. Echt een leuke tijd met jullie gehad.

En Oakie draaide echt SUPER. Echt zo blij dat ik die man eindelijk gezien heb. Echt hoe het publiek reageerde op zijn opkomst. Geweldig. Nummers als Gald I ate her, Southern Sun (Gabriel and Dresden unplugged mix) en The Lizard maakte zijn set meesterlijk.

Sfeer was ook goed. Topavond.

En Tin ik ga je op Awake veel ontlopen.

Oja James Holden draaide ook heel goed. Moet ik niet vergeten. Astrid draaide ook top ondanks die fout bij haar 2e plaat.

Posted by Opti on May-12-2002 19:30:

Ow ja, en DJ Astrid is een beetje dik geworden zeg

Posted by Remy D on May-12-2002 19:42:

quote:
Originally posted by Optimus

Tja ze blijft maar groeien lijkt wel. Straks is ze een rolmops.

Posted by Little Theseus on May-12-2002 19:50:

Ik zei toch al: Asstrid!

..
whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!! Kzie ineens Shrek in Remy's Signature! (ik dacht eerst even: hee Remy in Shrek's signature! wehehe heb toch duidelijk weinig geslapen lol)

Posted by Opti on May-12-2002 20:34:

quote:
Originally posted by Remy D

Tja ze blijft maar groeien lijkt wel. Straks is ze een rolmops.

en die kont van dr is ook al groot. ben speciaal erachter gaan staan, jezus die kont is groot man

Posted by Remy D on May-12-2002 20:40:

quote:

en die kont van dr is ook al groot. ben speciaal erachter gaan staan, jezus die kont is groot man

Hahaha ja ik was je ook ff kwijt maar toen was je natuurlijk achter het kontje verstopt.

Posted by Blik on May-12-2002 20:55:

quote:

das sund, ze was zo knap

Posted by mido on May-12-2002 21:56:

Re: astrid

quote:
Originally posted by xxl
whatz up? was gezellig, ben alleen een beetje vroeg weggegaan... (was lang weekend) die astrid maakte btw een vette foute overgang boom boom boom en toen ruis... hehe. Eindelijk een aantal TA's tegengekomen ! ow ja Mido vergeet je me niet ?

Nou ik ben niet vergeten dat ik met je gepraat heb. Maar daar is ook alles mee gezegd! :P

whehe

solly ken d'r nix an doen! :P

Posted by New Wave on May-13-2002 08:06:

Woeiwoeiwoei., ik las net een stukkie in de Spits over dat feestje.
citaat (ongeveer )

"astrid draaide de sterren van de hemel, waarbij Oaky ver achter bleef"

Wat nep, Oaky little dipje ?

Posted by mido on May-13-2002 09:52:

quote:
Originally posted by New Wave
Woeiwoeiwoei., ik las net een stukkie in de Spits over dat feestje.
citaat (ongeveer )

"astrid draaide de sterren van de hemel, waarbij Oaky ver achter bleef"

Wat nep, Oaky little dipje ?

Daar ben ik het dus echt niet mee eens.
Astrid draaide echt werelds op het foutje na de 2e plaat na.

Misschien draaide ze net zo goed als Oaky maar zeker niet beter.

Maar dat is mijn mening!

Posted by Donna on May-13-2002 11:03:

quote:
Originally posted by Blik

das sund, ze was zo knap

Zugt,en dat isse nu niet meer ofzo??
Ze is wat mollig,maar der uitstraling is er nog hoor,k meen ook s een foto van jou te hebben gezien,was je vroeger ook knap??? En zo ja,waardoor is dat bij jou zo veranderd dan hey?:P

Posted by mido on May-13-2002 11:20:

quote:
Originally posted by Donna

Ze is wat mollig,maar der uitstraling is er nog hoor,k meen ook s een foto van jou te hebben gezien,was je vroeger ook knap??? En zo ja,waardoor is dat bij jou zo veranderd dan hey?:P

Waar waren jij en RV nou weer zaterdag?

Ik had toch echt te horen gekregen dat jullie ook zouden komen.

Maar het mocht niet baten.

Posted by Miss Proximus on May-13-2002 11:32:

quote:
Originally posted by Donna

ja idd!! als ik me er wat van aan zou trekken zou ik toch aardig depri worden door dat soort opmerkingen

2 magrec: damn wat ontzettend KLOTE!!! ik was er ook graag naartoe gegaan, kon ook op de gastenlijst, maar ja....werken in eigen discotheekje

volgende keer gaan we gewoon samen met profeetrus ofzo en dan hoef je nergens bang voor te zijn

2 de rest: vet feestje of niet ALWEER Riz gemist!!

Posted by Opti on May-13-2002 12:23:

quote:
Originally posted by Miss Proximus
ALWEER Riz gemist!!

ik heb dr lekker gezien lekker puh!

en uit de Sp!ts

Dj Astrid draait koning van de trance van tafel

Oaky's trance was egotrip

door Koen Voskuil

AMSTERDAM - En ineens staat hij daar plaatjes te draaien, in club Cubic te Amsterdam: de meester van de progressive trance, de drievoudig winnaar van de 'best dj of the world-award'. De 38-jarige Paul Oakenfold daalt soms neer op aarde om ons stervelingen een vleugje van zijn hemelse trancemuziek mee te geven. Tenminste, zo had het afgelopen zaterdag moeten gaan volgens de fans die reikhalzend naar zijn nauwelijks aangekondigde optreden hadden uitgekeken. Aan huis-dj Astrid de 'onmogelijke' opgave om het publiek daarna in dezelfde 'trance' te houden.

In werkelijkheid leek het optreden van de Britse producer, sound-trackmaker (Swordfish), maar vooral dj 'Oaky' het meest op een verplicht nummer dat even moest worden afgewerkt. Dj Oakenfold draaide zijn verfijnde trance, maar keek het publiek nauwelijks aan. Dat waande zich met vlagen in hogere sferen, maar de halfgod van de trance verzuimde toch zijn status waar te maken.

Wel gaf Oakenfold een kijkje in de keuken door zijn voorspelbare hitsingle Southern Sun te draaien van zijn nieuwe album 'Bunkka', dat op 24 juni uitkomt. 'Bunkka' is Oakenfolds eerste artiestenalbum, waar sterren als Tricky, Ice Cube en Nelly Furtado aan hebben meegewerkt. Nederlands grootste exportproduct op trancegebied, dj Ti�sto, tekende voor de remix van Southern Sun. Het album Bunkka is een samenvatting van Oakenfolds indrukwekkende cv van de afgelopen twintig jaar. Zijn verleden als hiphop-producent - hij bezorgde Fresh Prince Will Smith een plek in de hitlijsten, evenzo twee dames die zich Salt 'n Pepa noemden - klinkt op Bunkka door. Evenals de rockmuziek die Oakenfold in de loop der jaren heeft geremixt. Toch al niet slechte artiesten als de Rolling Stones, U2 en Massive Attack klopten bij Oakenfold aan om hun singles wat hitgevoeliger te maken. Maar geen enkel nummer op 'Bunkka' ontkomt aan de verfijnde trancebeats van Oakenfold.

Progressive trance: het veranderde Oakenfolds leven, zo zegt hij zelf. In 1985 werd Oakenfold, destijds hiphop-producer in New York, uitgenodigd op Ibiza, waar de partysfeer net goed op gang kwam. De jaren daarna bleef hij terugkomen en voelde hijdat hij een nieuwe missie had: housemuziek op de kaart zetten, eerst in Engeland en later wereldwijd. In de jaren daarna werd Oakenfold de drijvende kracht achter de progressive trancemuziek.

Logisch dat het publiek op de Kremlin-avond van Cubic ademloos wacht op de entree van superster 'Oaky'. Des te opmerkelijker is het dat onze Nederlandse dj Astrid de meester van de trance verslaat in zijn eigen genre. Want Astrid kreeg het publiek met haar minder commerci�le muziek pas echt aan het dansen.

ik zat net op het kremlin forum te kijken en daar waren weer veel mensen niet te spreken over Atrid omdat zij 2 x de overgang bij een plaat verprutste. Ach man, ik heb een toffe avond gehad, daar ging t om

Posted by kolkiewolkie on May-13-2002 13:10:

muggenziftuunnnnnn

serieus, ik val zelf niet over 1 of 2 mixfoutjes... platenkeuze vinnik altijd nog veel belangrijker..... maar als mensen daar dan problemen mee hebben... tjsa...

Posted by New Wave on May-13-2002 13:28:

mwjhaaaaaaja, optimus, over dat stukkei had ik het over.
Is de heer Koen Voskuil misschien ook een Tranceaddict ?
Die gast geilt gewoon op dikke gezette blonde vrouwen

mzzl

Posted by Miss Proximus on May-13-2002 14:12:

quote:
Originally posted by New Wave
mwjhaaaaaaja, optimus, over dat stukkei had ik het over.
Is de heer Koen Voskuil misschien ook een Tranceaddict ?
Die gast geilt gewoon op dikke gezette blonde vrouwen

mzzl

wie is die vent LoL

t is trouwens OakEy WEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!

Posted by Ding Chavez on May-13-2002 15:39:

quote:
Want Astrid kreeg het publiek met haar minder commerci�le muziek pas echt aan het dansen.

Dit kan ik niet echt geloven Niet dat het veel uitmaakt, maar het moet natuurlijk wel ree�l blijven

Posted by mido on May-13-2002 15:43:

quote:
Originally posted by Ding Chavez

Dit kan ik niet echt geloven Niet dat het veel uitmaakt, maar het moet natuurlijk wel ree�l blijven

Ze draaide wel minder commercie�l dan Oaky maar het komt nu zo over of Oaky alleen maar Vengaboy nummertjes heeft gedraaid wat dus echt niet het geval was.

Ik vind het flamen van die meneer Koen echt niet terecht.

Ik had al bijna een mailtje naar hem toe gestuurd van waar hij het allemaal op basseerd dat het publiek niet kreeg wat ze verwachtte. Want sterker nog hij was BOVEN mijn verwachtingen!

Posted by New Wave on May-13-2002 16:35:

quote:
Originally posted by Miss Proximus

wie is die vent LoL

t is trouwens OakEy WEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!

whehehe miereneukerrrrrr

Die vent? geen idee, stuur een mailtje naar de Spits

mzzl

quote:

Ze draaide wel minder commercie�l dan Oaky maar het komt nu zo over of Oaky alleen maar Vengaboy nummertjes heeft gedraaid wat dus echt niet het geval was.

HEY MIDO!!!!! het is OakEy, lamlul

Posted by Remy D on May-13-2002 21:30:

WHAHA wat een stinkboer die dat stukkie heeft geschreven. En mido heb ook lekker verstand van lik me reet. Blijf jij lekker bij je hardstyle en hardcore troep.

Oakey draaide dus MEESTERLIJK, vond ik. Hij eindigde met PUNK en dat was het enige commerciele aan zijn hele set. En Oakey keek vaak genoeg naar het publiek en hij was zelf aan het dansen met het publiek dus ik weet echt niet wat die boer lult. Astrid draaide ook heel goed maar beter dan Oakey vind ik echt dom gelul. Ik had veel verwacht van Oakenfold en hij heeft me geen minuut teleurgesteld.

Pages (3): « 1 [2] 3 »