TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Poll voor nieuwe moderators
Pages (4): « 1 [2] 3 4 »

Posted by eXos on May-13-2002 15:16:

quote:
Originally posted by Blik
(miss P kan NOOIT een objectieve mod worden, zij was degene die dit Holland forum wou deleten, weten jullie nog?)

Ze wil helemaal geen MOD worden dus...

Posted by TranceFool on May-13-2002 15:17:

Mwah voor mij hoeft er niks te veranderen....

Komt nu toch alleen maar weer gezeur van. En dan komt straks het probleem wie er gekozen moet worden en dan weet ik zeker dat een aantal mensen niet objectief genoeg kunnen zijn en dat dus waarschijnlijk de beste kontlikker gekozen wordt ......dat lijkt mij dus niks

Posted by aphex on May-13-2002 15:19:

Ik heb gestemd om henkie als mod weg te halen, niet omdat ik hem niet mag, hij kan best aardig zijn als ie wil
Maar gewoon omdat hij niet altijd zon objectiviteit kan houden, bovendien mensen met KkrrRRaAaA als lijfspruik kun je uberhaupt niet serieus nemen lijkt me.

Als nieuwe mod zou ik een lange lijst kunnen makem want er zijn veel goede objectieve posters, John, Eye, Snuggle, Kolkie , etc etc dus dat zal geen probleem worden mochte het zo ver komen.

Posted by Dj Lex on May-13-2002 15:19:

Vind het ook allemaal wel best hoor. Lekker laten hangen zoals het nu is, hoewel daar al teveel tegens voor zijn op dit moment

Posted by TranceFool on May-13-2002 15:22:

Trouwens.....een aantal mensen zouden toch naar een ander forum gaan???? Wrom dan nog voten???

Posted by Eye-Riz on May-13-2002 15:28:

Voor deze keer dan nog maar een post:
Ik heb gestemd om Henkie te laten vervangen.
Ik ga het niet nader uitleggen. Heeft niets te maken met zijn persoon, dat laat ik er buiten, maar wel met zijn houding als mod.

voor nieuwe mods: ik denk niet dat mensen alleen voorstellen moet doen, maar dat mensen zichzelf ook beschikbaar moeten kunnen stellen.
En of je nou wel of niet lang bij het forum zit,heeft daar niets mee te maken vind ik. Je leert vanzelf iedereen kennen.

dus hup, stel je beschikbaar, noob of niet

Posted by TranceFool on May-13-2002 15:35:

quote:
Originally posted by Eye-Riz

voor nieuwe mods: ik denk niet dat mensen alleen voorstellen moet doen, maar dat mensen zichzelf ook beschikbaar moeten kunnen stellen.
En of je nou wel of niet lang bij het forum zit,heeft daar niets mee te maken vind ik. Je leert vanzelf iedereen kennen.

dus hup, stel je beschikbaar, noob of niet

nou....hier ben ik het niet helemaal mee eens .
Verschilt erg per persoon denkik. Je moet volgens mij toch wel eerst goed weten hoe het hier aan toe gaat in het forum .
Er zit volgens mij niet een bepaalde tijd aan vast hoe lang je hier moet zitten, maar hoe vaak bezoeken en kennis van bepaalde zaken vinnik toch wel erg belangrijk

Posted by Ding Chavez on May-13-2002 15:37:

Optie 1...
Van mij part komt er ook een soort jaarlijkse roulatie ofzo dat er ieder jaar 2 nieuwe komen ofzo (of een langere periode ertussen).

Posted by Opti on May-13-2002 15:40:

ghehehe, Tin en Tim stellen zich beschikbaar

Posted by T.H.C. on May-13-2002 15:49:

quote:
Originally posted by Miss Proximus
ik heb gekozen een vervanger voor henkie, maar ik denk dat daarnaast op zich ook wel een derde mod handig is

same here...

Posted by K.nattick on May-13-2002 16:03:

Voor mij geen nieuwe mods...kvinnet hier okeej. Complimenten voor Blik en Henkie_Henk...voor wat objectiviteit betreft: niemand is 100% objectief. Op zich vinnik het juist een goeie zaak datse juist hun mening in veel discussies geven.

Over de sfeer: daar is iedereen zelluf verantwoordelijk voor. Reken de mods daar dan ook niet op af. Dassin elk geval mijn mening.

Posted by Yarnie on May-13-2002 16:04:

Ik heb gestemd op de laatste optie. Ik vind het eigenlijk best wel overdreven dat gezeur over die mods want henkie_henk en blik doen hun werk naar mij mening gewoon goed. Opzich bennik het er ook nie egt mee eens dat jukx is gebanned maar dat is nou eenmaal het werk van een mod. Als dit op een normale manier is gegaan en met overleg met andere mods dan is het toch nix anders dan gewoon het werk uitvoeren van een mod. En iedereen loopt wel te zeuren over henkie maar hijs al wel ongeveer een jaar lang mod en steekt er ook wel veel werk in.

Aan de uitslag tot nu toe is wel te zien dat er waarschijnlijk een nieuwe mod moet worden gekozen denk dat er beter 2 mods kunnen blijven en niet 3 ofzo wat dt is denk k nie nodig omdat deze sektie toch nie zo groot is mawh en wie er dan mod moet worden maakt me opzich niet zo heel veel uit

Posted by New Wave on May-13-2002 16:30:

quote:
Originally posted by Optimus
ghehehe, Tin en Tim stellen zich beschikbaar

Stem op Tin en Tim, bent u het ook zo zat dat mensen in uw samenleving de boel aan het versaaien zijn?

JA!?

Stem dan op Tin en Tim, wij garanderen U op een nette en humoristische verstandhouding tussen mensen waar ook ter wereld.
De welvaart zal weer bloeien, de sfeer zal feestelijker zijn.
Wij zullen er voor U zijn, geen grote beloftes, geen slappe hap,
GEWOON WAAR HET VOOR STAAT!!!!!!!!!!!

(Tin weet je dit wel zeker ? want met zo'n verantwoordelijkheid moet ik toch echt mijn honkbalknuppel in de kast leggen....ken ik nog niet je meidje slaan en jij je eetstokkies om me in me oor te penetreren )

Posted by Jappio on May-13-2002 16:33:

quote:
Originally posted by Yarnie
Ik heb gestemd op de laatste optie. Ik vind het eigenlijk best wel overdreven dat gezeur over die mods want henkie_henk en blik doen hun werk naar mij mening gewoon goed. Opzich bennik het er ook nie egt mee eens dat jukx is gebanned maar dat is nou eenmaal het werk van een mod. Als dit op een normale manier is gegaan en met overleg met andere mods dan is het toch nix anders dan gewoon het werk uitvoeren van een mod. En iedereen loopt wel te zeuren over henkie maar hijs al wel ongeveer een jaar lang mod en steekt er ook wel veel werk in.

Aan de uitslag tot nu toe is wel te zien dat er waarschijnlijk een nieuwe mod moet worden gekozen denk dat er beter 2 mods kunnen blijven en niet 3 ofzo wat dt is denk k nie nodig omdat deze sektie toch nie zo groot is mawh en wie er dan mod moet worden maakt me opzich niet zo heel veel uit

ik sluit me hierbij aan..

Posted by eXos on May-13-2002 17:21:

quote:
Originally posted by New Wave

Stem op Tin en Tim, bent u het ook zo zat dat mensen in uw samenleving de boel aan het versaaien zijn?

JA!?

Stem dan op Tin en Tim, wij garanderen U op een nette en humoristische verstandhouding tussen mensen waar ook ter wereld.
De welvaart zal weer bloeien, de sfeer zal feestelijker zijn.
Wij zullen er voor U zijn, geen grote beloftes, geen slappe hap,
GEWOON WAAR HET VOOR STAAT!!!!!!!!!!!

Optimus kan je niet serieus meer nemen (misschien irl wel maar op het forum niet) Beetje je eigen graf gegraven

Als er weinig animo is wil ik nog wel als 3e Mod aanmelden

P.S. is nix persoonlijks hoor Tin

Posted by magrec on May-13-2002 17:41:

Nou ik wilde dus ook nog een topic starten waar de personen die graag mod willen worden zich kenbaar kunnen maken. Daarbij ook hun idee�n vertellen over wat ze kunnen beteken als mod voor dit forum (nieuwe smilies hehe woei)

en dan die personen in een poll en hoppa kiezen maar en dan swamper overtuigen

Posted by TranceFool on May-13-2002 17:46:

Ik wil ook best mod worden hor ....leuk die nieuwe smilies

Posted by Little Theseus on May-13-2002 17:52:

Als je op mij stemt voor nieuwe mod komen er NOG meer nieuwe smilies!!!!
Nah, just kiddin.
Ik vind het een goede zaak dat er zo massaal gestemd wordt, bij de meeste meningen die mensen hier beargumenteren kan ik me goed vinden en bij neerleggen. Ben alleen bang voor teveel vriendjespolitiek bij poll nieuwe mods, maar zal wel meevallen hoop ik.

Posted by magrec on May-13-2002 17:57:

quote:
Originally posted by Little Theseus
Nah, just kiddin.
Ik vind het een goede zaak dat er zo massaal gestemd wordt, bij de meeste meningen die mensen hier beargumenteren kan ik me goed vinden en bij neerleggen. Ben alleen bang voor teveel vriendjespolitiek bij poll nieuwe mods, maar zal wel meevallen hoop ik.

Ik ben het objectiefst ik mag niemand want nu jukx weg is sta ik alleen in mijn kruistocht om mensen te bekeren tegen de wanstaltige muziek van de heer Johan Gielen

dusse geen hielenlikkerij

niet dat deze post van waarde is want nu ga ik sporten...

Posted by TranceFool on May-13-2002 18:08:

quote:
Originally posted by Little Theseus
Nah, just kiddin.

idd dat zei ik ook al.......maaja. Dan wordt het een kwestie van kontlikkers

Posted by New Wave on May-13-2002 18:09:

quote:
Originally posted by !_PeTrUs_!

Optimus kan je niet serieus meer nemen (misschien irl wel maar op het forum niet) Beetje je eigen graf gegraven

Mwah, kijk, ben ik het niet echt met je eens, dit is een lichtelijk vooroordeel, ik denk dat (net als bij pimmetje) je eerst moet kijken hoe een persoon het doet...niet meteen zeggen , "owh, hij ken het toch niet"..........beetje wazig....alle optie sopen houden, iedereen heeft even veel recht......je kan niet in dit forum alle kanten zien van een persoon.

Mazzl

Posted by TimeportE on May-13-2002 18:10:

ik me nie tot beschikking stellen als mod ook al zou ik het wel leuk vinden want uuh ben deze zomer het huis uit en dan weet ik nie eens of ik wel een comp heb om te internetten
en als ik dat heb dan weet ik nie of ik internet heb. ..
maar ik zou wel weten wie ik zou stemmen als het zo ver zou komen

Posted by serialkillah on May-13-2002 18:19:

ik heb gestemd voor optie 1. dit omdat het nooit verkeerd is om de huidige stand van zaken te verversen.

Posted by Joost008 on May-13-2002 18:39:

quote:
Originally posted by TranceFool
Ik wil ook best mod worden hor ....leuk die nieuwe smilies

Die nieuwe smilies zijn idd wel donders chill

ff weer back to topic

Ik heb ook gestemd voor dat er niks hoeft te veranderen komt misschien een beetje doordat ik er weinig van heb meegekregen van dat verhaal met JukX maarja ik vin gwoon dat het wel lekker gaat zo ik denk ook nie dat er veel zou veranderen als je nieuwe moderators zou aanwijzen

Posted by eXos on May-13-2002 18:51:

Dan maar ff allemaal

Pages (4): « 1 [2] 3 4 »