TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Waar gaan we op stemmen? of gaan we niet?
Pages (3): « 1 [2] 3 »
bij de stemwijzer.nl test kwam er bij mij cda uit en daarna pvda..beetje in et midden met de neiging naar links, maar groen links en sp stonden onderaan, dus sja ik weet et niet
ik denk dat ik nu maar ff wat partijprogrammas ga lezen ofzo, want ik wil zeker gaan stemmen. (heb toch nix beters te doen...ja beetje examens whehe)
ik stem zow wel ff in deze poll...

Ik ben van gedachte veranders...ik stem denk ik VVD......dus 1 der af bij D66 en 1 der bij bij VVD...
mzzl
kstem d66
doe ik al een tijdje, en ik heb 2 stemwijzers gemaakt op t net bij de een kwam sgp uit de bus met een volle overwinning, en ik sta voor alles open, maar toen ik hun partijprogramma las werd het me echt een raadsel hoe ze daarbij kwamen, heb daarna dus een andere gemaakt en daar kwam d66 uit (zoals verwacht).
ik volg dus de stemwijzer op, maar zonder die stemwijzer had ik hetzelfde gestemd.
grtzz
Ik hou het net als 4 jaartjes terug op de VVD. Moet alleen nog effe kijken wie op de lijst mijn stem gaat krijgen, daar ben ik namelijk nog niet over uit.....
Met vriendelijke groet.
| quote: |
| Originally posted by total woot kstem d66 doe ik al een tijdje, en ik heb 2 stemwijzers gemaakt op t net bij de een kwam sgp uit de bus met een volle overwinning, en ik sta voor alles open, maar toen ik hun partijprogramma las werd het me echt een raadsel hoe ze daarbij kwamen, heb daarna dus een andere gemaakt en daar kwam d66 uit (zoals verwacht). ik volg dus de stemwijzer op, maar zonder die stemwijzer had ik hetzelfde gestemd. grtzz |
| Originally posted by New Wave Doe nou niet, vind jij het goed dat straks 16 jarige mogen gaan stemmen? Mensen van die leeftijd die interreseren zich geen ruk om politiek. Enige wat belangrijk is voor hunnie zijn scootertje/citta, lekkere wijven/feesten en ze keren zich masaal tegen hun ouders........mwjha, en die zie ik liever niet stemmen. |
VVD
Ik ga VVD stemmen.
Dit had ik vantevoren al in gedachten, hoewel ik ook ff over LPF heb getwijfeld. En bij beide stemwijzers kwam ook naar voren dat mijn politieke voorkeur duidelijk uitgaat naar de VVD
Ik zat zelf altijd te twijfelen tussen de VVD en het CDA.
Zo'n testje gedaan... zegt de test dat ik een cda'er ben.
Nou vooruit dan maar...ik ga dus bijna zeker cda stemmen (95% zeker)
Sandman
| Originally posted by New Wave Doe nou niet, vind jij het goed dat straks 16 jarige mogen gaan stemmen? Mensen van die leeftijd die interreseren zich geen ruk om politiek. Enige wat belangrijk is voor hunnie zijn scootertje/citta, lekkere wijven/feesten en ze keren zich masaal tegen hun ouders........mwjha, en die zie ik liever niet stemmen. |
Originally posted by New Wave |
Ik heb vanochtend gestemd op de VVD
Ik ga vandaag stemmen maar weet nog niet op elke partij 
vvd, sp, d66 of leef baar nederland
ikke niet weten
ik ga zo dus ff D66 stemmen!!
3 x !!!!
mijn ouders zijn op vakantie, dus ben gemachtigd!

| Originally posted by tijs08 andige site BTW is www.2vandaag.nl/verkiezingen alles op een rijtje qua programma van elke partij over bepaalde onderwerpen. |
| Originally posted by serialkillah Ik heb vanochtend gestemd op de VVD |
| Originally posted by rellivisit Same here. |
heb daarnet lpf gestemd, na het bestuderen van de partijprogammes had lpf toch mijn voorkeur
Ik ben de LPF stememrs dankbaar want hopelijk kan ik door hen nog een keer stemmen volgend jaar 
Ik heb op dhr. Rosenmuller gestemd van Groen Links 
en Andreas heeft gestemd op.....
| Originally posted by Miss Proximus en Andreas heeft gestemd op..... |
| Originally posted by Antiphus Erica Terpstra van VVD |
Ik ben voor mijn held Frankie de Grave (VVD) gegaan!! 
Met vriendelijke groet.
Ik heb net op de CDA gestemd 
Zat nog een beetje te twijfelen tussen de CDA, VVD en LPF... Met hun had ik ook de meeste overeenkomsten na uitvoerig de Stemwijzer en progjes te hebben checked... De CDA heeft ook veel haalbare punten in hun pogramma staan.. terwijl andere partijen veel "luchtkastelen" beloven 
En ik wil ook niet dat LPF de grootste partij wordt...
CDA, VVD, LPF die gaan regeren als het aan mij ligt.. en zeer waarschijnlijk krijg ik nog gelijk ook 
| Originally posted by moogwai CDA, VVD, LPF die gaan regeren als het aan mij ligt.. en zeer waarschijnlijk krijg ik nog gelijk ook |
ik heb vanmiddag op rosemoller gestemt, heb lang getwijfeld tussen cda en groen links...toch maar groen links gedaan
edit: uitslag van de poll hiero is niet echt representatief voor het volk 

damn, eerst was het D66, toen VVD.....en nu heb ik gelovik SP gestemt...........weet ookn iet waarom, de politiek is toch een kaugomballen-automaat.......echt een zooitje!!!