TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- ónze sport thread
Pages (3): « 1 [2] 3 »
Schade, ik moet juist werken morgen (op GBA dan nog wel
), anders was ik ook wel eens komen zien 
Hoe ist afgelopen Progrez? En van niemand anders uitslagen voorbije weekend?
Zal ik dan maar effe verslag doen van men zwemmen de zaterdag 
Kheb in beide wedstrijden men tijden fel verbeterd.
50m vrije slag van 28.41 naar 27.66
50m vlinder van 33.71 naar 31.98
Was de eerste keer met men lange Fastskin II broek, maar kan niet zoveel schelen, dus trainen heeft zijn vruchten afgeworpen en benk blij om.
Kunt de wedstrijden op youtube bekijken: http://www.youtube.com/user/antonyvandyck (de 2 filmpjes van 19-04-2008)
5-4 verloren in de halve finale.
Het waren stuk voor stuk balkunstenaars die de techniek van de dribbel nagenoeg perfect beheersten. Vijf seconden lang naar hun balvaste dribbelbewegingen staren stond garant voor opkomende hoofdpijn.
Als ge weet dat wij tot voor deze wedstrijd onklopbaar waren en een doelsaldo van ongeveer + 50 hadden, kunt ge u wel inbeelden tegen wat voor een buitenaardse ploeg we vorige week gespeeld hebben.
De conversatie van de dag viel te noteren net na de wedstrijd:
Speler van onze ploeg tegen een uitblinkende marokkaan: "Waar shot gij?"
Marokkaan: "Ik? Op straat."
Ze zijn terecht door naar de finale en ik vermoed dat ze die ook zullen winnen.
Santé.
Kwamen die mannen ook van de UA, en waren daar ne Yassin en nen Hasan bij?
Ze kwamen van de Karel De Grote-hogeschool en er zat ne 'Redouan' of 'Rachid' bij. De andere namen zijn me al lang ontgaan; één oor in, ander oor uit.
| quote: |
| Originally posted by Antony Hoe ist afgelopen Progrez? En van niemand anders uitslagen voorbije weekend? Zal ik dan maar effe verslag doen van men zwemmen de zaterdag ![]() Kheb in beide wedstrijden men tijden fel verbeterd. 50m vrije slag van 28.41 naar 27.66 50m vlinder van 33.71 naar 31.98 Was de eerste keer met men lange Fastskin II broek, maar kan niet zoveel schelen, dus trainen heeft zijn vruchten afgeworpen en benk blij om. Kunt de wedstrijden op youtube bekijken: http://www.youtube.com/user/antonyvandyck (de 2 filmpjes van 19-04-2008) |
| Originally posted by Antony Hoe ist afgelopen Progrez? En van niemand anders uitslagen voorbije weekend? Zal ik dan maar effe verslag doen van men zwemmen de zaterdag ![]() Kheb in beide wedstrijden men tijden fel verbeterd. 50m vrije slag van 28.41 naar 27.66 50m vlinder van 33.71 naar 31.98 Was de eerste keer met men lange Fastskin II broek, maar kan niet zoveel schelen, dus trainen heeft zijn vruchten afgeworpen en benk blij om. Kunt de wedstrijden op youtube bekijken: http://www.youtube.com/user/antonyvandyck (de 2 filmpjes van 19-04-2008) |
@ jeronimo_jd :
Moestek nu 10 jaar vroeger begonnen zijn en 20cm groter hadk der misschien tot op ne second van kunnen komen. Ma de echte talentzone is een klasse apart inderdaad.
@ Gladius : Na deze startte er nog 1 snellere reeks, waarin mijn tijd de 4de zou geweest zijn. Van de pakweg 50 deelnemers was ik dus 4de 
@ djcresto : Er is de voorbije maanden al veel stof opgewaaid over de LZR Racer van Speedo. Ik geloof er in dat daardoor de records breken. En als de andere merken (Arena en Nike) niet snel met een tegenoffensief beginnen staan alle zwemmers met Speedopakken op de Olympische spelen en komt hun plannetje uit
Zelf ga ik er ni snel één bestellen, 550 euro voor een pak dat scheurt als je het niet voorzichtig genoeg aantrekt vind ik wa veel 
27.66 is nice!
Toen ik 17 was heb ik nog eens ergens inde 28 gezwommen op de 50 meter vrije slag zonder keerpunt; maar ken de honderdsten niet meer. Ook een pak heb ik nooit gebruikt.
Moest ik nu nog proberen zou het weer ergens rond de 33 liggen denk ik. Ik trainde wel nooit specifiek op tijden; eerder op lange afstanden 
€ 550! omg!
Zitten er hier nog mensen die regelmatig een bezoekje brengen aan de fitness ?
Toen ik 12 was heb ik ook ooit nog een zwembrevet behaald op de 1000 meter, iets waar ik me nu op mijn 23 totaal niet meer toe in staat zie
Morgen de laatste zaalvoetbalwedstrijd van het seizoen
De komende weken volgen er nog een paar toernooikes voor de fun, maar tot eind augustus geen competitievoetbal meer, kga het missen.
| Originally posted by Devilex Zitten er hier nog mensen die regelmatig een bezoekje brengen aan de fitness ? |
. Het blijft wel bij ene keer in de week, ik heb er niet echt de tijd voor om vaker te gaan. Ik ga wel nog een tweetal keer lopen gedurende de week hier in de buurt op een parcours (1.4km/ronde). Zo'n 4 - 5 rondjes meestal.
Gisteren de voorlaatste competitiewedstrijd zaalvoetbal gespeeld. 6-4 verloren tegen de 3e in de stand
. Een gelijkspel had er nochtans ingezeten want het ging zeer gelijk op (we hebben ergens zelfs 3-1 voorgestaan) en tot kort voor het einde stond het nog 4-4. Helaas in de laatste 10 minuten 2 doelpunten binnengekregen zoals het al iets te veel gebeurd is dit seizoen
. Maar goed, ongeacht het resultaat van de laatste wedstrijd hebben we er een goed seizoen opzitten waarbij we ergens in de middenmoot zullen eindigen.
| Originally posted by Bl@ckOut Gisteren de voorlaatste competitiewedstrijd zaalvoetbal gespeeld. 6-4 verloren tegen de 3e in de stand . Een gelijkspel had er nochtans ingezeten want het ging zeer gelijk op (we hebben ergens zelfs 3-1 voorgestaan) en tot kort voor het einde stond het nog 4-4. Helaas in de laatste 10 minuten 2 doelpunten binnengekregen zoals het al iets te veel gebeurd is dit seizoen . |
| Originally posted by Devilex Zitten er hier nog mensen die regelmatig een bezoekje brengen aan de fitness ? |
hier in antwerpen kunt ge met een "sportsticker" aan 2,5 euro gaan fitnessen, zolang ge wilt. en tis heel proper en verzorgd.
Vrijdag hebben we tijdens de ju-jitsu training iemand naar het ziekenhuis kunnen voeren met een ontwrichte schouder. Sporten is gezond maar af en toe kan het wel eens lelijk tegenvallen...
Re: ónze sport thread
| Originally posted by Antony een plaatsje waar je kan komen pronken met titels en ereplaatsen |
Ik loop nog wel maar doe geen competities meer, al droom ik stilletjes wel van een terugkeer in de nabije toekomst.
wow das al een knap palmares ! Hoe oud zijtge nu dan? Altijd wel opgekeken naar atletiek. Op school speerwerpen, hoogspringen en die dingen altijd serieus aangepakt en graag gedaan.
^ Ik ben nu 26, en ik was tussen 8 en 19 toen ik eigenlijk aan competitie heb gedaan.
Alsge dan nu trug uit u pijp begint te komen kunde uwe piek nog halen misschien eh
Succes alvast verder.
| Originally posted by Bl@ckOut Vrijdag hebben we tijdens de ju-jitsu training iemand naar het ziekenhuis kunnen voeren met een ontwrichte schouder. Sporten is gezond maar af en toe kan het wel eens lelijk tegenvallen... |
Ouch, das nog wel een pak erger ja 
nog een aantal zaalvoetbal matchen te gaan en dan zit het er definitief op. Na dit seizoen houden we er, zoals het er nu uitziet, definitief mee op. Het is de laatste tijd iedere week krasselen om aan genoeg spelers te komen. Dat is ook één van de redenen waarom we nu al voor zo'n twee matchen forfait geven (1 eind april, de andere begin mei); bij de minste afwezigheid van iemand zitten we in de problemen. Dat was vroeger ook al wel enigzins zo, maar tegenwoordig loopt het de spuigaten uit. Iedere week spelen we een deftige eerste helft en staan we voor of nipt in het krijt ... om dan in de tweede helft overspeeld te worden omdat we het fysiek niet meer krijgen getrokken.
Ik vind het enorm jammer, want ik doe het enorm graag, maar t is waarschijnlijk het beste